*stil*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem al de helft van alle lol als je gaat karten. Dat je die hal instapt en je echt diep die lucht inademd.
mijn ouders hebben een nieuw bad gekocht, ja ook een nieuw huisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders blijf pitten ga ik altijd standaard even in bad. Maar ik ben nu twee keer zo groot als toen. Dus er steekt altijd één kant uit inderdaad.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Nonneke het volgende:
Hier wat fotos van het kamertje incl neefje
Lange muur
Op zn tuinsetje
In zn veels te grote pyjama![]()
Kort muurtje
in zn grote jongensbed (waar de ramen nog gelapt moesten worden)
[taalnazi] Niet mooi, het is 'inademt' met een Tuh.quote:
Hey Catquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[taalnazi] Niet mooi, het is 'inademt' met een Tuh.[taalnazi]
Zo, ik ben weer thuis van een afscheidsetentje van mijn vorige baan. En weet weer waarom ik niet zo rouwig was dat dat werk ophield. Wat een chaotische groep zeg. En ik schaamde me af en toe een beetje in het restaurant, ze zijn soms erg uitgelaten en weten niet allemaal evenveel van etiquette.Al zijn ze wel liev. . Na anderhalve dag op droog brood en soep gingen de zalm en het toetje met ijs er trouwens prima in.
![]()
Ik lees allemaal badpraat hier. Ik wil oohook! Met Lush! Maar schijn er gewoon geen tijd voor te hebben, misschien dat het vrijdag gaat lukken.
Nutteloos feitje: da's Samantha van Sex in the city (gleuf ik, iig één van die chicks). Kun je nagaan hoe oud die film is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef JJH het volgende:
Porky's
Da's van vroeger!
één scene zal ik daaruit niet gauw vergeten. Dat die jongen en dat meisje gezellig van bil gaan in het materiaalhok en dat de ge-he-le gymzaal mee kan genieten.
Hee jij!quote:
Ze staken toch ook hun pipi door een gat in de muur heen oid?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nutteloos feitje: da's Samantha van Sex in the city (gleuf ik, iig één van die chicks). Kun je nagaan hoe oud die film is.
Jaaa! En dan gaat de nasty gymlerares bij eentje eraan hangen! En maar gillen dat hij betrapt is en ze hem nu overal zal herkennen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze staken toch ook hun pipi door een gat in de muur heen oid?
Ik kan me er weinig meer van heugen, weet alleen nog dat het stoer was als je um gezien had
Ik ben 1.82 maar ik zak altijd tot mijn kin in het water en dan doe ik mijn voeten tegen de koude muur, want anders vind ik het weer snel te warm (verder ben ik geen lastig mens ofzo hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil ook een bad en wel één waar ik lang uit in kan gaan liggen. Een tijd terug nog in m'n ouderlijk huis in bad gegaan, dat viel tegen: of m'n benen, of m'n bovenlichaam koelde af. Dat was niet wat ik me herinnerde
Ik zag het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!![]()
Ik heb speciaal voor jou net het nutteloze weetje van de dag gepost.
Muis weet alles van cookies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe schakel ik mijn cookies in. Of hoe je dat ook maar noemt. Ik zit maar te loeren bij internetopties, maar ik snap er niks van![]()
/n00b
Andere cookiesquote:
quote:
IE of FF?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe schakel ik mijn cookies in. Of hoe je dat ook maar noemt. Ik zit maar te loeren bij internetopties, maar ik snap er niks van![]()
/n00b
SEH! En niet vergeten voorovergebogen te lopen en zachtjes te kreunen!quote:
Je bedoeld zoals een oude oma, enkel dan zonder rollator?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SEH! En niet vergeten voorovergebogen te lopen en zachtjes te kreunen!
Wij hebben een extra groot bad; zo'n schuine met een zitstukje in het midden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 maar ik zak altijd tot mijn kin in het water en dan doe ik mijn voeten tegen de koude muur, want anders vind ik het weer snel te warm (verder ben ik geen lastig mens ofzo hoor). En dan af en toe even met de voeten in het water en dan is dat weer lekker warm!
Het was weer fijn, maar oh-oh, die roze bruisbal, daar zitten allemaal van die houterige dingetjes in. Wat is dat toch voor troep. Het zijn geen kruidnagels ofzo, maar aangezien ik nog steéds vergeten ben zo'n zeefje voor in de afvoer van het bad te kopen moest ik weer gaan pielen om al die troepjes uit het water te krijgen. Da's zo enorm niet ontspannend
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou wel zo'n klein zitbadje willen. Ik zak altijd weg in baden omdat ik klein ben (Calimero) en ik wil altijd lezen in bad. Maar goed.... nu hebben we geen bad, dus het is natuurlijk een kul-dilemma
Yups. Kan primaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook buikpijn alleen niet zo erg als Q gelukkig. Kan het ook nog stress gerelateerd zijn? icm met een gevoelig darmstelsel?
FF, dat leer ik mezelf ook even aan op deze laptop.quote:
Zou het denken ja. En dat op een lage stand ook nog. Hier is een zwarte knop voor de stand en een rode knop die de voorbrander aan of uit zet. Ik had de verwarming nu dus op stand 0 staan (waakvlam) en dan de rode op 1. Dat is voldoende om het warm te krijgen hier. Ook voldoende om een trui te fikken dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Heuj, The Biscuit uit Ally McBeal zit ook in Porky's
@Nok, wat klote van die trui, heb je er zoveel moeite voor gedaan.
Maar dat moet toch kunnen, op de verwarming?
Wat water over je hoofd gooien alsof je enorrrrm zweetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SEH! En niet vergeten voorovergebogen te lopen en zachtjes te kreunen!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou het denken ja. En dat op een lage stand ook nog. Hier is een zwarte knop voor de stand en een rode knop die de voorbrander aan of uit zet. Ik had de verwarming nu dus op stand 0 staan (waakvlam) en dan de rode op 1. Dat is voldoende om het warm te krijgen hier. Ook voldoende om een trui te fikken dus.
Nooit iets op je kachel leggenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Zou het denken ja. En dat op een lage stand ook nog. Hier is een zwarte knop voor de stand en een rode knop die de voorbrander aan of uit zet. Ik had de verwarming nu dus op stand 0 staan (waakvlam) en dan de rode op 1. Dat is voldoende om het warm te krijgen hier. Ook voldoende om een trui te fikken dus.
Doe ik altijd 's avonds...dan zijn m'n kleertjes 's ochtends lekker warm als ik m'n warme bedje uitrolquote:
Zekers! Dat kan heul goed, zeker omdat je darmen dus al gevoelig zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook buikpijn alleen niet zo erg als Q gelukkig. Kan het ook nog stress gerelateerd zijn? icm met een gevoelig darmstelsel?
Gewoon een huis met bad kopen en anders het huis niet kopen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook een bad ons volgens huis krijgt zeker weten een bad.iemand nog wat geld over voor ons?
Dit idee, maar dan groter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Ing, doe eens een plaatje van het bad dat jij bedoelt met middenstukje er in?
Ik snap niet wat je bedoelt?
(En nee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |