Ik heb het _A_ nog niet gevraagd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:53 schreef DaMart het volgende:
Goede TT.
En een echte boekenwurm post natuurlijk ook een lijstje van zijn of haar favoriete boeken in het topic in mijn sig![]()
.
Net als mod worden zekerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat jouw ook nog wel lukken
Je mag mijn thuiszorg baantje hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net als mod worden zeker
Al heb ik de FA in kwestie maar teruggemaild dat de hint duidelijk was.
Is studio sport weer op tv?quote:
Ik weet niet wat erger is. Ik erger me kapot op het werk. Met een stelletje incompetente managers waar je u tegen zegt.quote:
Dat kun je dus inruilen voor een baas die zijn woede/frustratie op je afreageert en je maar meteen ontslaat zonder naar het echte verhaal te luisteren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Ik erger me kapot op het werk. Met een stelletje incompetente managers waar je u tegen zegt.
Nou ja, ontslaan nog niet, wel je zo aanbieden dat het nooit wat gaat worden. Erg handig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kun je dus inruilen voor een baas die zijn woede/frustratie op je afreageert en je maar meteen ontslaat zonder naar het echte verhaal te luisteren.
Beide even kut gok ik
quote:
MPG slaat naast de sla ook Muck, denk ik.quote:
Schiet niet op inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ontslaan nog niet, wel je zo aanbieden dat het nooit wat gaat worden. Erg handig.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG slaat naast de sla ook Muck, denk ik.
Arme Muck!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG slaat naast de sla ook Muck, denk ik.
Heel verstandigquote:
Lekker welquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kun je dus inruilen voor een baas die zijn woede/frustratie op je afreageert en je maar meteen ontslaat zonder naar het echte verhaal te luisteren.
Beide even kut gok ik
Gefeliciteerd natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verstandigquote:
Dankje welquote:
Dank!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow gefeli met je baantje Fha!![]()
![]()
![]()
Wat ga je doen in de boekwinkel?
je brengt ons wel op een ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef Fha het volgende:
hihi dank
En nou niet allemaal op mijn eerste avond langs komen en heule moeilijke vragen stellen en alles ingepakt willen hebben hoor!!
Dat zou een verkapte meet zijn, dus HOAX.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je brnegt ons wel op een idee
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou een verkapte meet zijn, dus HOAX.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou een verkapte meet zijn, dus HOAX.
Ik snap niks van wat je zegt, maar liefdequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet hoe groot custom headers moeten zijn en hoe je die headerrotatie instelt? Staat dat ergens?
staat dat niet toevallig in je thriller die je aan het lezen bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet hoe groot custom headers moeten zijn en hoe je die headerrotatie instelt? Staat dat ergens?
Useless without pics..quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL heeft pech kan van die foto's niks fatsoenlijks meer maken
dat dusquote:
Dat zie je toch meteen wel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
heb ik 1 van de foto's eindlijk lichter gekregen blijkt die te zijn bewogen
En dat is toch logisch als ze aan het paaldansen is!?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen wel?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen wel?
zij danst de fotograaf blijft stil staan als het goed isquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat is toch logisch als ze aan het paaldansen is!?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat is toch logisch als ze aan het paaldansen is!?
verkaptquote:
Pasta met tonijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar eens wat te eten gaan maken.
jaaaaquote:
quote:
Oefquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:50 schreef BrandX het volgende:BX zit voorlopig niet met haar neus in de boeken
ik ga in plaats daarvan morgen ochtend om half zeven al kijken naar een probleem in een wateropstelling ergens in den haag, zo geheten praktijkleerweg![]()
quote:
Fijn ja dat soort spontaniteitquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
half zeven dan lig ik net een paar uurtjes in mijn mandjequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
*spijt heeft nu
Krijg ik korting als ik bij jou een boek koop dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
Ik zit voor mijn werk straks tussen de boeken
Die wegen zijn niet te doorgrondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik denk te weten wat jij denkt te weten.... Hoe weet jij dat nou weer!
omg het staat in mijn profiel... Nooit meer aan gedachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die wegen zijn niet te doorgronden![]()
check mijn profielquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
Doe niet zo geheimzinnig! Ik word er vet nieuwsgierig van!
Ooooooooooooohw!!!quote:
Dat was louter een check voor me, ik had het elders gevondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
omg het staat in mijn profiel... Nooit meer aan gedacht
nou word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was louter een check voor me, ik had het elders gevonden
¿Que?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap het niet
Wat willen ze nou bereiken met die reclames
Dat is wel echt een klote begin eigenlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
BX IS MORGEN JARIG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze gaat om half zeven al aan het 'werk'
Maar dan ben je wel echt de hele dag jarigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel echt een klote begin eigenlijk
Zeer goed punt!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt de hele dag jarig![]()
nee joh, lekker vroeg fris en fruitig de dag beginnen morgenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel echt een klote begin eigenlijk
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt de hele dag jarig![]()
nah, dat zal erg meevallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeer goed punt!!!Zou je dan ook meer kadootjes krijgen?!
Net van een of andere super tv, met super beeld. Denken ze echt dat ik door die reclame dat ineens wel zie met mijn ontvangst?quote:
Als je nou subtiel doet tegen collega's dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, dat zal erg meevallen
heb van vrienden al een cadeau gehad, en verders houdt het op
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeer goed punt!!!Zou je dan ook meer kadootjes krijgen?!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nou subtiel doet tegen collega's dan?
FAILquote:
Klinkt in ieder geval alsof het wel gewoon een leuke dag gaat wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]ik mag hun trakteren.
Ik doe saucijzenbroodjes![]()
Oh en van mijn directe collega krijg ik een frontje voor mijn blackberry
Ik zorg dat er in elke dag iets zit wat de dag leuk maaktquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval alsof het wel gewoon een leuke dag gaat worden
Heel goed!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zorg dat er in elke dag iets zit wat de dag leuk maakt
en dat meen ik![]()
ik heb nog noodlesoepquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef BrandX het volgende:
ik ga denk ik ff een soepje maken, heb trek
Das jonger dan mijn mamaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
jullie zijn lief, maar tis eerder 38
Nee joh, je zit te dollenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wist je dat nietquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Das jonger dan mijn mama![]()
Positief denken
morgen schat, morgenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
gefeliciteerd BX![]()
![]()
pff, Fall-out 3 in het Russisch is best lastig
broekiequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou ben je gewoon rond uit gemeen..quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:45 schreef BrandX het volgende:
mmmm tomatensoep met bascilicum en een lepel boursin cuisine erin, twee sneetjes maisbrood erbij![]()
morgen pasquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
gefeliciteerd BX![]()
![]()
pff, Fall-out 3 in het Russisch is best lastig
klinkt lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:45 schreef BrandX het volgende:
mmmm tomatensoep met bascilicum en een lepel boursin cuisine erin, twee sneetjes maisbrood erbij![]()
Komop, dan gaan wij een feestje bouwen met soepstengelsquote:
blikje tomatensoep met bascilicum, huismerk AH, en het brood ook van de AH, en de boursin cuisine ookquote:
jij hebt geen tomatensoep staanquote:
zonder de soepquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Komop, dan gaan wij een feestje bouwen met soepstengels
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True that!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef BrandX het volgende:
je kan zo simpel met zo relatief weinig geld zulke lekkere dingen maken
Ojaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Komop, dan gaan wij een feestje bouwen met soepstengels
Check. Spotted youquote:
Dat lijkt me een puick planquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
OjaAlvast de roosvicee even koel zetten
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef BrandX het volgende:
je kan zo simpel met zo relatief weinig geld zulke lekkere dingen maken
Veel kijk plezier!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef BrandX het volgende:
sow, soepie op, ik ga even NCIS kijken
veel fun met jullie soepstengels en roosvicee
tot zo![]()
ik kan dat pas morgen kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef BrandX het volgende:
tot zo![]()
Have fun en natuurlijk een heel fijne dag morgen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef BrandX het volgende:
tot zo![]()
http://www.free-tv-video-online.info/internet/ncis/season_7.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan dat pas morgen kijken
dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Have fun en natuurlijk een heel fijne dag morgen!![]()
Mja, ik keek recht tegen de zon inquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Spotted you as well! Je kijkt alleen een beetje zuur op die foto!
smoesjesquote:
Warme choco met slagroom en rumquote:
Mja, de eigenlijke reden was dat ik in België wasquote:
En dan kijk je zuur?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, de eigenlijke reden was dat ik in België was
Uhm nee dat nietquote:
Heel goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef john-frusciante het volgende:
Zo nog een paar 4kante meter en de parket is gelegd![]()
heb nu wel pijn in me rugmaar het resultaat mag er zijn.
Veel beter da vieze vloerbedekking
hallo iedereen![]()
Wel kei mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ParketIs dat niet kei onderhoudsintensief?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, de eigenlijke reden was dat ik in België was
goed gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef john-frusciante het volgende:
Zo nog een paar 4kante meter en de parket is gelegd![]()
heb nu wel pijn in me rugmaar het resultaat mag er zijn.
Veel beter da vieze vloerbedekking
hallo iedereen![]()
Vind ik wel jaquote:
Nee hoor, vloerbedekking is iig erger.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ParketIs dat niet kei onderhoudsintensief?
eindelijkquote:
Jah, ik dacht: doe nuttigquote:
uiterlijk van een vloer is voor ons wel belangrijkquote:
Welnee, ik mag alleen GF graag stangenquote:
Jamer, want rum in je warme choco is echt keilekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhm nee dat nietIk hou niet van slagroom en ik drink geen rum.
Dat zekerquote:
Dat drink ik allebei niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef MPG het volgende:
Jamer, want rum in je warme choco is echt keilekker. Bij gebrek aan rum kun je er ook whisky in doen trouwens, das ook lekker
.
is altijd een gepuzzelquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
eindelijk
maar was nog even een gepuzzel
Morgen verder doen
ja ik schat nog zo'n 8 a 9 4kante meter, dus niet meer zoveel, maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is altijd een gepuzzel
morgen de laatste meters en je kan trots zijn op je werk
nja we hadden de parket al, met een renovatie moeten oppakken en verkocht aan mijn moeder, vorige week zij ze: laat maar die parket jullie kunnen die veel beter gebruiken. Dus zodoendequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb vinyl. Makkelijk schoon te maken, het enige wat ik een beetje kon betalen en ik heb gewoon een pesthekel aan tapijt
Dat is wel fijn jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja we hadden de parket al, met een renovatie moeten oppakken en verkocht aan mijn moeder, vorige week zij ze: laat maar die parket jullie kunnen die veel beter gebruiken. Dus zodoende![]()
GELUKKIG
Kansloos. Dat rij ik echt binnen een week aan stront met mijn burostoel-met-wieltjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb vinyl. Makkelijk schoon te maken, het enige wat ik een beetje kon betalen en ik heb gewoon een pesthekel aan tapijt
ja idd het ligt er ook aan of je huisdieren hebt of een kleuter enzquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit er wel over na te denken om een soort vloerbedekking te nemen, maar dan in de vorm van tapijttegels.Die kan je er bij een ongelukje per stuk even uithalen en afspoelen / omwisselen. Plavuizen is wel het meest duurzaam natuurlijk, maar ik wil geen kouwe voeten
Jamaar hoezo dan? Zo van "zolang je geen kat/kleuter hebt kan tapijttegels prima"? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd het ligt er ook aan of je huisdieren hebt of een kleuter enz
zolang zoiets niet aan de orde is, kun je zoiets makkelijk bijhouden
is lief van d'rquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja we hadden de parket al, met een renovatie moeten oppakken en verkocht aan mijn moeder, vorige week zij ze: laat maar die parket jullie kunnen die veel beter gebruiken. Dus zodoende![]()
GELUKKIG
dat moet morgen wel lukkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik schat nog zo'n 8 a 9 4kante meter, dus niet meer zoveel, maar
van de Lkamer ligt het rechte stuk dus helemaal nu nog het verticale deel
ja ik had ook in de parket een ronde slijtplekquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos. Dat rij ik echt binnen een week aan stront met mijn burostoel-met-wieltjes.
Mwa, die rijdt hier ook al twee jaar rond en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos. Dat rij ik echt binnen een week aan stront met mijn burostoel-met-wieltjes.
Hier in het laminaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik had ook in de parket een ronde slijtplek
Ja maar jij bent 20 kilo en ik 200quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, die rijdt hier ook al twee jaar rond en ik heb nergens last van
veel huisdieren maken rommel, vooral als het zinderlijk worden nog geleerd moet worden en ze hebben vaker ongelukjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar hoezo dan? Zo van "zolang je geen kat/kleuter hebt kan tapijttegels prima"? Of wat bedoel je?
Totdat Zoonlief dan met de kleinkinders op bezoek komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
veel huisdieren maken rommel, vooral als het zinderlijk worden nog geleerd moet worden en ze hebben vaker ongelukjes.
Een kind maakt de meeste vlekken per ongeluk, trekt bekers om, knoeit bij het drinken (voor chocomel...leuke vlekken) Spaghetti eten is ook altijd een uitdaging om de boel schoon te houden
Onze zoon is soms bang dat de hond honger heeft en gooit dus wel eens een spliert spaghetti
Vloerbedekking wordt weer overwogen als we het bejaardenhuis in gaan
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.quote:
die dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Anti bureaustoelwieltjesrondjesmaakslijtplek-plaat hier
Nietusquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 20 kilo en ik 200
Uit m'n hoofd 30 e bij IKEAquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.
Binnenkort wil LL ook eens kijken wat die krengen mogen kosten
[..]
die dus
Ja hier ook, maar ook die heeft niet het eeuwige leven helaaschquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Anti bureaustoelwieltjesrondjesmaakslijtplek-plaat hier
Dan mogen de verpleegstertjes het schoonmaken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat Zoonlief dan met de kleinkinders op bezoek komt...
Vraag daar maar om bij de IKEAquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.
Binnenkort wil LL ook eens kijken wat die krengen mogen kosten
[..]
die dus
Voor drie tientjes minder treinen heb je er eenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar ook die heeft niet het eeuwige leven helaasch
daar mol je geen vloer van ¤ 800,- voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd 30 e bij IKEA
Zeker nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daar mol je geen vloer van ¤ 800,- voor
slaap lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusBeide!
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal!![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusBeide!
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal!![]()
Whehehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan mogen de verpleegstertjes het schoonmaken.
Ik zorg uiteraard wel ervoor dat die net 20 zijn
en ik heb gehoord dat knoeien met drinken op die leeftijd ook weer mag...
Die van mij is van Office Centre en kostte geloof ik 69 euri. Doe er al 5 jaar mee, en he gaat nog steeds prima, maar je ziet wel dat er slijtage op komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor drie tientjes minder treinen heb je er een
nja moet ik maar eens kijken als ik geld teveel heb, of LL kan het miss bestellen van het werkquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van mij is van Office Centre en kostte geloof ik 69 euri. Doe er al 5 jaar mee, en he gaat nog steeds prima, maar je ziet wel dat er slijtage op komt
ahquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja moet ik maar eens kijken als ik geld teveel heb, of LL kan het miss bestellen van het werk
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ahnobody want's to play with me
![]()
forum dood ofzo??
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer johquote:
ga jij nou lekker naar groningenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer joh
Slaap lekker BXquote:
Slaap lekker TimFritsquote:
slaap ze V-Fquote:
Dan kun je lang tellenquote:
minuten ?quote:
mijn internet lag er ff uit dacht dat ik al had gepostquote:
Jij? Nee, je hebt vandaag nog niet gepostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn internet lag er ff uit dacht dat ik al had gepost
trustequote:
Half 7 vroeg vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
*spijt heeft nu
Anders haalt hij de 10k niet. Waarvan 7k aan smileysquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer joh
Jah ik weetzquote:
Calimeraquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 05:56 schreef BrandX het volgende:
Kia ora allemaal op deze mooie vroege koffiemorgen
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 092 goldfinger1963
02. 059 Fha
03. 047 vrolijke-frits
04. 038 wel.o.k
05. 038 BrandX
06. 035 MPG
07. 022 Dr_Flash
08. 021 Pheno
09. 017 marcb1974
10. 015 Muck
11. 013 john-frusciante
12. 009 DaMart
13. 009 MaleDuck
14. 008 OA
15. 003 _F.U.B.A.R_
16. 003 Nijns
17. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
Lekker vroeg welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou jongens, ik ga de laatste hand slaan aan mezelf![]()
Nog 20 minuutjes en dan word ik opgehaald
Nee. BX mag mij niet zoals een mod betaamtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op de verjaardag van BX! Nou niets tegen haar zeggen, maar weten we allemaal nog wat onze taak is?
Muck, die taart kun je op tafel zetten, dan kan MPG er zo in kruipen. Dan weten we tenminste zeker dat er nog koffie over is voordat BX nietsvermoedend binnenkomt.
Fles, met die slingers mioest je de kamer versieren, niet LL!.
Goldfinger, je stuurt toch wel die Chippendale met die boksballen hè voor die lapdance bij BX?
OA, niet vergeten dat het vandaag niet "17:00, naar huis!" is, maar: "15:00, naar BX!
".
O ja, Pheno, dit is geen meet, dus je gerust komen.
En voor de rest: denk er nou eens aan dat jullie roepen:"Verrassing! Gefeliciteerd!" en niet "Hehe, eindelijk koffie!". En in dat kader moeten we ook niet vergeten om na de eerste ronde koffie en thee MPG uit de taart te halen. En de taart dus ook pas bij de tweede ronde aan te snijden.
En dan rest mij nog te zeggen: Van harte gefeliciteerd, BX![]()
.
Google gebruikenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:36 schreef wel.o.k het volgende:
o da Dobroe utro
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. BX mag mij niet zoals een mod betaamt![]()
Dus gewoon een "boks ouwe" is genoeg. Of "otanjoubi omedetou gozaimasu".
omgquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op de verjaardag van BX! Nou niets tegen haar zeggen, maar weten we allemaal nog wat onze taak is?
Muck, die taart kun je op tafel zetten, dan kan MPG er zo in kruipen. Dan weten we tenminste zeker dat er nog koffie over is voordat BX nietsvermoedend binnenkomt.
Fles, met die slingers mioest je de kamer versieren, niet LL!.
Goldfinger, je stuurt toch wel die Chippendale met die boksballen hè voor die lapdance bij BX?
OA, niet vergeten dat het vandaag niet "17:00, naar huis!" is, maar: "15:00, naar BX!
".
O ja, Pheno, dit is geen meet, dus je gerust komen.
En voor de rest: denk er nou eens aan dat jullie roepen:"Verrassing! Gefeliciteerd!" en niet "Hehe, eindelijk koffie!". En in dat kader moeten we ook niet vergeten om na de eerste ronde koffie en thee MPG uit de taart te halen. En de taart dus ook pas bij de tweede ronde aan te snijden.
En dan rest mij nog te zeggen: Van harte gefeliciteerd, BX![]()
.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. BX mag mij niet zoals een mod betaamt![]()
Dus gewoon een "boks ouwe" is genoeg. Of "otanjoubi omedetou gozaimasu".
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren geoefend met fallout 3
[..]
Pozdravlyayu
Calimera is goedemorgen, calinichta is goedenacht.... ♫♫♪♪♪♫quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan nooit gekeken zeker?
alleen die cyrillische tekensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef BrandX het volgende:
[..]ik vind Russisch een supergave taal
Wil het graag een keer leren.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Calimera is goedemorgen, calinichta is goedenacht.... ♫♫♪♪♪♫
whehequote:
Nee man, juist gaaf!quote:
Ik heb er altijd een pleurishekel aan gehad. Sowieso haat ik clowns, en dan nog een keer die kutrobot erbij in die seriequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jeugdsentiment
Ik heb de box thuis staat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee man, juist gaaf!
Op de middelbare school van onze Aardrijkskunde leraar het cyrillisch alfabet gekregen. Een vriendin en ik hebben twee jaar briefjes naar elkaar lopen schrijven waarbij we Nederlands in het Russisch schreven
redelijk aardig inderdaad. Hoewel we wel hoofd- en gewone letters door elkaar gooiden. Maar dat is in ieder geval iets wat ik zo op zal pikken iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geheim taal
maar dan ken jij het alfabet dus al.
alweer jeugdcentiment hier...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee man, juist gaaf!
Op de middelbare school van onze Aardrijkskunde leraar het cyrillisch alfabet gekregen. Een vriendin en ik hebben twee jaar briefjes naar elkaar lopen schrijven waarbij we Nederlands in het Russisch schreven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Hier werkte een Rus-o-loog, maar ik vind het zelf zo'n lompe taal. Net zoals Duits, dat klinkt ook zo bot.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef BrandX het volgende:
[..]ik vind Russisch een supergave taal
Wil het graag een keer leren.
Welk eiland? Ze waren altijd op een eilandquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:05 schreef OA het volgende:
Dat (eiland?) waar Bassie en Adriaan toen waren
Dat is juist het leuke aan russisch en duits...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier werkte een Rus-o-loog, maar ik vind het zelf zo'n lompe taal. Net zoals Duits, dat klinkt ook zo bot.
Duits vind ik minder (behalve bij Rammsteinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke aan russisch en duits...
Rhodos is dit gevalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welk eiland? Ze waren altijd op een eilandTot de Canarische toe.
Moet je kanji of hiragana of katakana gaan tekenen. Dat is pas hobbieen.quote:
Goed werk gOAglequote:
Ik vind het juist lachen, misschien ook juist omdat dan mn redelijk zware stem helemaal goed tot uiting komtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Duits vind ik minder (behalve bij Rammstein) maar het Russisch heeft iets... kweet niet
ff gegoagledquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je kanji of hiragana of katakana gaan tekenen. Dat is pas hobbieen.
quote:
Misschien moet je kunstschilder worden dan...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff gegoagledah die tekens, met mijn handschrift wordt dat helemaal niks.
das een schilderij per karakter.
Ik wil de volgende keer een japanse mac kopen, dan krijg je er zo'n tof toetensbord bij. En ja, daar kun je ook wisselen naar het westers alfabetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff gegoagledah die tekens, met mijn handschrift wordt dat helemaal niks.
das een schilderij per karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |