Nietusquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 20 kilo en ik 200
Uit m'n hoofd 30 e bij IKEAquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.
Binnenkort wil LL ook eens kijken wat die krengen mogen kosten
[..]
die dus
Ja hier ook, maar ook die heeft niet het eeuwige leven helaaschquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Anti bureaustoelwieltjesrondjesmaakslijtplek-plaat hier
Dan mogen de verpleegstertjes het schoonmaken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat Zoonlief dan met de kleinkinders op bezoek komt...
Vraag daar maar om bij de IKEAquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.
Binnenkort wil LL ook eens kijken wat die krengen mogen kosten
[..]
die dus
Voor drie tientjes minder treinen heb je er eenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar ook die heeft niet het eeuwige leven helaasch
daar mol je geen vloer van ¤ 800,- voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd 30 e bij IKEA
Zeker nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daar mol je geen vloer van ¤ 800,- voor
slaap lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusBeide!
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal!![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusBeide!
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal!![]()
Whehehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan mogen de verpleegstertjes het schoonmaken.
Ik zorg uiteraard wel ervoor dat die net 20 zijn
en ik heb gehoord dat knoeien met drinken op die leeftijd ook weer mag...
Die van mij is van Office Centre en kostte geloof ik 69 euri. Doe er al 5 jaar mee, en he gaat nog steeds prima, maar je ziet wel dat er slijtage op komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor drie tientjes minder treinen heb je er een
nja moet ik maar eens kijken als ik geld teveel heb, of LL kan het miss bestellen van het werkquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van mij is van Office Centre en kostte geloof ik 69 euri. Doe er al 5 jaar mee, en he gaat nog steeds prima, maar je ziet wel dat er slijtage op komt
ahquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja moet ik maar eens kijken als ik geld teveel heb, of LL kan het miss bestellen van het werk
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ahnobody want's to play with me
![]()
forum dood ofzo??
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer johquote:
ga jij nou lekker naar groningenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer joh
Slaap lekker BXquote:
Slaap lekker TimFritsquote:
slaap ze V-Fquote:
Dan kun je lang tellenquote:
minuten ?quote:
mijn internet lag er ff uit dacht dat ik al had gepostquote:
Jij? Nee, je hebt vandaag nog niet gepostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn internet lag er ff uit dacht dat ik al had gepost
trustequote:
Half 7 vroeg vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
Anders haalt hij de 10k niet. Waarvan 7k aan smileysquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer joh
Jah ik weetzquote:
Calimeraquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 05:56 schreef BrandX het volgende:
Kia ora allemaal op deze mooie vroege koffiemorgen
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 092 goldfinger1963
02. 059 Fha
03. 047 vrolijke-frits
04. 038 wel.o.k
05. 038 BrandX
06. 035 MPG
07. 022 Dr_Flash
08. 021 Pheno
09. 017 marcb1974
10. 015 Muck
11. 013 john-frusciante
12. 009 DaMart
13. 009 MaleDuck
14. 008 OA
15. 003 _F.U.B.A.R_
16. 003 Nijns
17. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
Lekker vroeg welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou jongens, ik ga de laatste hand slaan aan mezelf![]()
Nog 20 minuutjes en dan word ik opgehaald
Nee. BX mag mij niet zoals een mod betaamtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op de verjaardag van BX! Nou niets tegen haar zeggen, maar weten we allemaal nog wat onze taak is?
Muck, die taart kun je op tafel zetten, dan kan MPG er zo in kruipen. Dan weten we tenminste zeker dat er nog koffie over is voordat BX nietsvermoedend binnenkomt.
Fles, met die slingers mioest je de kamer versieren, niet LL!.
Goldfinger, je stuurt toch wel die Chippendale met die boksballen hè voor die lapdance bij BX?
OA, niet vergeten dat het vandaag niet "17:00, naar huis!" is, maar: "15:00, naar BX!
".
O ja, Pheno, dit is geen meet, dus je gerust komen.
En voor de rest: denk er nou eens aan dat jullie roepen:"Verrassing! Gefeliciteerd!" en niet "Hehe, eindelijk koffie!". En in dat kader moeten we ook niet vergeten om na de eerste ronde koffie en thee MPG uit de taart te halen. En de taart dus ook pas bij de tweede ronde aan te snijden.
En dan rest mij nog te zeggen: Van harte gefeliciteerd, BX![]()
.
Google gebruikenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:36 schreef wel.o.k het volgende:
o da Dobroe utro
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. BX mag mij niet zoals een mod betaamt![]()
Dus gewoon een "boks ouwe" is genoeg. Of "otanjoubi omedetou gozaimasu".
omgquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen op de verjaardag van BX! Nou niets tegen haar zeggen, maar weten we allemaal nog wat onze taak is?
Muck, die taart kun je op tafel zetten, dan kan MPG er zo in kruipen. Dan weten we tenminste zeker dat er nog koffie over is voordat BX nietsvermoedend binnenkomt.
Fles, met die slingers mioest je de kamer versieren, niet LL!.
Goldfinger, je stuurt toch wel die Chippendale met die boksballen hè voor die lapdance bij BX?
OA, niet vergeten dat het vandaag niet "17:00, naar huis!" is, maar: "15:00, naar BX!
".
O ja, Pheno, dit is geen meet, dus je gerust komen.
En voor de rest: denk er nou eens aan dat jullie roepen:"Verrassing! Gefeliciteerd!" en niet "Hehe, eindelijk koffie!". En in dat kader moeten we ook niet vergeten om na de eerste ronde koffie en thee MPG uit de taart te halen. En de taart dus ook pas bij de tweede ronde aan te snijden.
En dan rest mij nog te zeggen: Van harte gefeliciteerd, BX![]()
.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. BX mag mij niet zoals een mod betaamt![]()
Dus gewoon een "boks ouwe" is genoeg. Of "otanjoubi omedetou gozaimasu".
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren geoefend met fallout 3
[..]
Pozdravlyayu
Calimera is goedemorgen, calinichta is goedenacht.... ♫♫♪♪♪♫quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan nooit gekeken zeker?
alleen die cyrillische tekensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef BrandX het volgende:
[..]ik vind Russisch een supergave taal
Wil het graag een keer leren.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Calimera is goedemorgen, calinichta is goedenacht.... ♫♫♪♪♪♫
whehequote:
Nee man, juist gaaf!quote:
Ik heb er altijd een pleurishekel aan gehad. Sowieso haat ik clowns, en dan nog een keer die kutrobot erbij in die seriequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jeugdsentiment
Ik heb de box thuis staat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee man, juist gaaf!
Op de middelbare school van onze Aardrijkskunde leraar het cyrillisch alfabet gekregen. Een vriendin en ik hebben twee jaar briefjes naar elkaar lopen schrijven waarbij we Nederlands in het Russisch schreven
redelijk aardig inderdaad. Hoewel we wel hoofd- en gewone letters door elkaar gooiden. Maar dat is in ieder geval iets wat ik zo op zal pikken iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geheim taal
maar dan ken jij het alfabet dus al.
alweer jeugdcentiment hier...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee man, juist gaaf!
Op de middelbare school van onze Aardrijkskunde leraar het cyrillisch alfabet gekregen. Een vriendin en ik hebben twee jaar briefjes naar elkaar lopen schrijven waarbij we Nederlands in het Russisch schreven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Hier werkte een Rus-o-loog, maar ik vind het zelf zo'n lompe taal. Net zoals Duits, dat klinkt ook zo bot.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:54 schreef BrandX het volgende:
[..]ik vind Russisch een supergave taal
Wil het graag een keer leren.
Welk eiland? Ze waren altijd op een eilandquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:05 schreef OA het volgende:
Dat (eiland?) waar Bassie en Adriaan toen waren
Dat is juist het leuke aan russisch en duits...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier werkte een Rus-o-loog, maar ik vind het zelf zo'n lompe taal. Net zoals Duits, dat klinkt ook zo bot.
Duits vind ik minder (behalve bij Rammsteinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke aan russisch en duits...
Rhodos is dit gevalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welk eiland? Ze waren altijd op een eilandTot de Canarische toe.
Moet je kanji of hiragana of katakana gaan tekenen. Dat is pas hobbieen.quote:
Goed werk gOAglequote:
Ik vind het juist lachen, misschien ook juist omdat dan mn redelijk zware stem helemaal goed tot uiting komtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Duits vind ik minder (behalve bij Rammstein) maar het Russisch heeft iets... kweet niet
ff gegoagledquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je kanji of hiragana of katakana gaan tekenen. Dat is pas hobbieen.
quote:
Misschien moet je kunstschilder worden dan...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff gegoagledah die tekens, met mijn handschrift wordt dat helemaal niks.
das een schilderij per karakter.
Ik wil de volgende keer een japanse mac kopen, dan krijg je er zo'n tof toetensbord bij. En ja, daar kun je ook wisselen naar het westers alfabetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff gegoagledah die tekens, met mijn handschrift wordt dat helemaal niks.
das een schilderij per karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |