Ik heb het _A_ nog niet gevraagd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:53 schreef DaMart het volgende:
Goede TT.
En een echte boekenwurm post natuurlijk ook een lijstje van zijn of haar favoriete boeken in het topic in mijn sig![]()
.
Net als mod worden zekerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat jouw ook nog wel lukken
Je mag mijn thuiszorg baantje hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net als mod worden zeker
Al heb ik de FA in kwestie maar teruggemaild dat de hint duidelijk was.
Is studio sport weer op tv?quote:
Ik weet niet wat erger is. Ik erger me kapot op het werk. Met een stelletje incompetente managers waar je u tegen zegt.quote:
Dat kun je dus inruilen voor een baas die zijn woede/frustratie op je afreageert en je maar meteen ontslaat zonder naar het echte verhaal te luisteren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Ik erger me kapot op het werk. Met een stelletje incompetente managers waar je u tegen zegt.
Nou ja, ontslaan nog niet, wel je zo aanbieden dat het nooit wat gaat worden. Erg handig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kun je dus inruilen voor een baas die zijn woede/frustratie op je afreageert en je maar meteen ontslaat zonder naar het echte verhaal te luisteren.
Beide even kut gok ik
quote:
MPG slaat naast de sla ook Muck, denk ik.quote:
Schiet niet op inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ontslaan nog niet, wel je zo aanbieden dat het nooit wat gaat worden. Erg handig.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG slaat naast de sla ook Muck, denk ik.
Arme Muck!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG slaat naast de sla ook Muck, denk ik.
Heel verstandigquote:
Lekker welquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kun je dus inruilen voor een baas die zijn woede/frustratie op je afreageert en je maar meteen ontslaat zonder naar het echte verhaal te luisteren.
Beide even kut gok ik
Gefeliciteerd natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verstandigquote:
Dankje welquote:
Dank!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow gefeli met je baantje Fha!![]()
![]()
![]()
Wat ga je doen in de boekwinkel?
je brengt ons wel op een ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef Fha het volgende:
hihi dank
En nou niet allemaal op mijn eerste avond langs komen en heule moeilijke vragen stellen en alles ingepakt willen hebben hoor!!
Dat zou een verkapte meet zijn, dus HOAX.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je brnegt ons wel op een idee
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou een verkapte meet zijn, dus HOAX.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou een verkapte meet zijn, dus HOAX.
Ik snap niks van wat je zegt, maar liefdequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet hoe groot custom headers moeten zijn en hoe je die headerrotatie instelt? Staat dat ergens?
staat dat niet toevallig in je thriller die je aan het lezen bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet hoe groot custom headers moeten zijn en hoe je die headerrotatie instelt? Staat dat ergens?
Useless without pics..quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL heeft pech kan van die foto's niks fatsoenlijks meer maken
dat dusquote:
Dat zie je toch meteen wel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
heb ik 1 van de foto's eindlijk lichter gekregen blijkt die te zijn bewogen
En dat is toch logisch als ze aan het paaldansen is!?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen wel?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen wel?
zij danst de fotograaf blijft stil staan als het goed isquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat is toch logisch als ze aan het paaldansen is!?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat is toch logisch als ze aan het paaldansen is!?
verkaptquote:
Pasta met tonijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar eens wat te eten gaan maken.
jaaaaquote:
quote:
Oefquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:50 schreef BrandX het volgende:BX zit voorlopig niet met haar neus in de boeken
ik ga in plaats daarvan morgen ochtend om half zeven al kijken naar een probleem in een wateropstelling ergens in den haag, zo geheten praktijkleerweg![]()
quote:
Fijn ja dat soort spontaniteitquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
half zeven dan lig ik net een paar uurtjes in mijn mandjequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
*spijt heeft nu
Krijg ik korting als ik bij jou een boek koop dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
Ik zit voor mijn werk straks tussen de boeken
Die wegen zijn niet te doorgrondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik denk te weten wat jij denkt te weten.... Hoe weet jij dat nou weer!
omg het staat in mijn profiel... Nooit meer aan gedachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die wegen zijn niet te doorgronden![]()
check mijn profielquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
Doe niet zo geheimzinnig! Ik word er vet nieuwsgierig van!
Ooooooooooooohw!!!quote:
Dat was louter een check voor me, ik had het elders gevondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
omg het staat in mijn profiel... Nooit meer aan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |