wokquote:
MPGquote:
Beter in een topic dan terwijl je aan het fistfucken bent.quote:
Je weetz. Zwaaien = plebs.quote:
En mensen plezier toewensen die op ontdekking gaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weetz. Zwaaien = plebs.
Vakantie = plebs.
Mensen uitzwaaien die op vakantie gaan = plebs2
Ah, een nieuwe opdracht 'vakkundig' om zeep geholpen dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Pheno bedankt een of andere vervangend manager die alvast een cv opgestuurd had zonder even te vragen of er iets aangepast moest worden zoals cv in kwestie naar de opdracht te schrijven.
Bedankt. Oetlul.
het zit jouw ook echt niet meequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Pheno het volgende:
Pheno bedankt een of andere vervangend manager die alvast een cv opgestuurd had zonder even te vragen of er iets aangepast moest worden zoals cv in kwestie naar de opdracht te schrijven.
Bedankt. Oetlul.
eet zequote:
Yup. Ze doen het er om. Komt waarschijnlijk dat ik niet tot aan mijn elleboog in die kerel's reet zit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe opdracht 'vakkundig' om zeep geholpen dus
Smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Sterktequote:
Ik zie ze met het karretje rijden!quote:
wat ligt eropquote:
quote:
quote:
Oh ja, even opzetten.quote:
Verwende kinders vandaagquote:
quote:
quote:
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
Jij denkt dat Muck haar psychische voedertijdproblemen met een tv-dokter moet bespreken?
Ja, aangezien de bedrijfskok daar zelfs macaroni bolognese kan verpesten..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed idee
Mja, MPG weet natuurlijk hoe de sla gemaakt is die Muck krijgt voorgeschoteldquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezien de reactie van MPG is dat misschien wel een goed idee
Een goede bolognese is dan ook best lastig. Dan heb ik het niet over dat potjeswerkquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, aangezien de bedrijfskok daar zelfs macaroni bolognese kan verpesten..
Nee hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, MPG weet natuurlijk hoe de sla gemaakt is die Muck krijgt voorgeschoteld.
proficiatquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICIFLAPSTAARTquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
IK KAN ONTSLAG NEMEN BIJ DE THUISZORG WANT IK MAG IN DE BOEKWINKEL BEGINNEN DONDERDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat boeken stofzuigen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bolognese uit potjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goede bolognese is dan ook best lastig. Dan heb ik het niet over dat potjeswerk
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het gaat jouw ook nog wel lukkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat boeken stofzuigen?
Feli. Iedereen lukt het om een andere baan te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |