verkaptquote:
Pasta met tonijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar eens wat te eten gaan maken.
jaaaaquote:
quote:
Oefquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:50 schreef BrandX het volgende:BX zit voorlopig niet met haar neus in de boeken
ik ga in plaats daarvan morgen ochtend om half zeven al kijken naar een probleem in een wateropstelling ergens in den haag, zo geheten praktijkleerweg![]()
quote:
Fijn ja dat soort spontaniteitquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
half zeven dan lig ik net een paar uurtjes in mijn mandjequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
*spijt heeft nu
Krijg ik korting als ik bij jou een boek koop dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
Ik zit voor mijn werk straks tussen de boeken
Die wegen zijn niet te doorgrondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik denk te weten wat jij denkt te weten.... Hoe weet jij dat nou weer!
omg het staat in mijn profiel... Nooit meer aan gedachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die wegen zijn niet te doorgronden![]()
check mijn profielquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
Doe niet zo geheimzinnig! Ik word er vet nieuwsgierig van!
Ooooooooooooohw!!!quote:
Dat was louter een check voor me, ik had het elders gevondenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
omg het staat in mijn profiel... Nooit meer aan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |