Nietusquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 20 kilo en ik 200
Uit m'n hoofd 30 e bij IKEAquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.
Binnenkort wil LL ook eens kijken wat die krengen mogen kosten
[..]
die dus
Ja hier ook, maar ook die heeft niet het eeuwige leven helaaschquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Anti bureaustoelwieltjesrondjesmaakslijtplek-plaat hier
Dan mogen de verpleegstertjes het schoonmaken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat Zoonlief dan met de kleinkinders op bezoek komt...
Vraag daar maar om bij de IKEAquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.
Binnenkort wil LL ook eens kijken wat die krengen mogen kosten
[..]
die dus
Voor drie tientjes minder treinen heb je er eenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar ook die heeft niet het eeuwige leven helaasch
daar mol je geen vloer van ¤ 800,- voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd 30 e bij IKEA
Zeker nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daar mol je geen vloer van ¤ 800,- voor
slaap lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusBeide!
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal!![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusBeide!
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal!![]()
Whehehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan mogen de verpleegstertjes het schoonmaken.
Ik zorg uiteraard wel ervoor dat die net 20 zijn
en ik heb gehoord dat knoeien met drinken op die leeftijd ook weer mag...
Die van mij is van Office Centre en kostte geloof ik 69 euri. Doe er al 5 jaar mee, en he gaat nog steeds prima, maar je ziet wel dat er slijtage op komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor drie tientjes minder treinen heb je er een
nja moet ik maar eens kijken als ik geld teveel heb, of LL kan het miss bestellen van het werkquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van mij is van Office Centre en kostte geloof ik 69 euri. Doe er al 5 jaar mee, en he gaat nog steeds prima, maar je ziet wel dat er slijtage op komt
ahquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja moet ik maar eens kijken als ik geld teveel heb, of LL kan het miss bestellen van het werk
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ahnobody want's to play with me
![]()
forum dood ofzo??
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer johquote:
ga jij nou lekker naar groningenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer joh
Slaap lekker BXquote:
Slaap lekker TimFritsquote:
slaap ze V-Fquote:
Dan kun je lang tellenquote:
minuten ?quote:
mijn internet lag er ff uit dacht dat ik al had gepostquote:
Jij? Nee, je hebt vandaag nog niet gepostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn internet lag er ff uit dacht dat ik al had gepost
trustequote:
Half 7 vroeg vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, een van mijn mannen zei: joh, ik pik je wel op in den haag (onze standplaats is zoetermeer) want ik moet toch 's-ochtends in den haag zijn voor een probleem met een watermeteropstelling. Ik zo: hoe laat ben je er dan? Hij: rond een uurtje of half acht. Ik zo: goh, weet je wat? haal me maar op voordat je er heen gaat, dan kan ik dat ook eens zien
*spijt heeft nu
Anders haalt hij de 10k niet. Waarvan 7k aan smileysquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap es ff met die nikszeggendheid iedere keer joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |