De hele serie is op DVD verkrijgbaar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Oh thanks! Kreta, nou dan ga ik daar deze zomer diepzeeduiken. Heb overigens zojuist een aantal fantastische Bassie en Adriaan websites gevonden. Geniaal waren die reis-afleveringen! Ik denk zelfs dat RTL travel daar van afgeleid is. Alleen zonder intriges en spannend vermaak.
Die antenne uit zijn kraag! Ik kan me herinneren dat ze die steen gingen faxen en daar niks van begreep, waarschijnlijk lag het aan mij en wist de rest van de wereld wél van het bestaan van een fax af. Nu eens googlen of er ook dvd's van zijn![]()
On topic: mijn dank is groot!
(en verder, to is geen hij, maar whatever. toch bedankt)
Ja! Ze hadden ook van die zaftigge liedjes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:22 schreef -SL- het volgende:
Calimera is goeiemorgen
Calispera is goeiedag
Calinichta is goeienacht enzo
Grandioos! Dat meen je niet? Ik ga ze ook bestellenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:37 schreef Mss het volgende:
[..]
De hele serie is op DVD verkrijgbaar.
Ik heb ze allemaal
Dat meen je niet! Die zijn binnenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:19 schreef Saekerhett het volgende:
Dat Hotel op Kreta waar ze zaten heet trouwens het Creta Maris Hotel.
Cago en du leche is spaans voor 'Ik schijt in je beker met melk'.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:40 schreef Jumbooh het volgende:
[..]
Ja! Ze hadden ook van die zaftigge liedjes.OMG!
kwam dat ook in het programma voor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Cago en du leche is spaans voor 'Ik schijt in je beker met melk'.![]()
B100 was heul niet in die seriequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
en ze wisten toen best wel wat een fax was, sterker nog. B-100 had een mobile telefoon, met zo'n antenne uit zijn kraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |