nou word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was louter een check voor me, ik had het elders gevonden
¿Que?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap het niet
Wat willen ze nou bereiken met die reclames
Dat is wel echt een klote begin eigenlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
BX IS MORGEN JARIG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze gaat om half zeven al aan het 'werk'
Maar dan ben je wel echt de hele dag jarigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel echt een klote begin eigenlijk
Zeer goed punt!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt de hele dag jarig![]()
nee joh, lekker vroeg fris en fruitig de dag beginnen morgenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel echt een klote begin eigenlijk
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel echt de hele dag jarig![]()
nah, dat zal erg meevallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeer goed punt!!!Zou je dan ook meer kadootjes krijgen?!
Net van een of andere super tv, met super beeld. Denken ze echt dat ik door die reclame dat ineens wel zie met mijn ontvangst?quote:
Als je nou subtiel doet tegen collega's dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, dat zal erg meevallen
heb van vrienden al een cadeau gehad, en verders houdt het op
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeer goed punt!!!Zou je dan ook meer kadootjes krijgen?!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nou subtiel doet tegen collega's dan?
FAILquote:
Klinkt in ieder geval alsof het wel gewoon een leuke dag gaat wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]ik mag hun trakteren.
Ik doe saucijzenbroodjes![]()
Oh en van mijn directe collega krijg ik een frontje voor mijn blackberry
Ik zorg dat er in elke dag iets zit wat de dag leuk maaktquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval alsof het wel gewoon een leuke dag gaat worden
Heel goed!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zorg dat er in elke dag iets zit wat de dag leuk maakt
en dat meen ik![]()
ik heb nog noodlesoepquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef BrandX het volgende:
ik ga denk ik ff een soepje maken, heb trek
Das jonger dan mijn mamaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
jullie zijn lief, maar tis eerder 38
Nee joh, je zit te dollenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wist je dat nietquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Das jonger dan mijn mama![]()
Positief denken
morgen schat, morgenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
gefeliciteerd BX![]()
![]()
pff, Fall-out 3 in het Russisch is best lastig
broekiequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou ben je gewoon rond uit gemeen..quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:45 schreef BrandX het volgende:
mmmm tomatensoep met bascilicum en een lepel boursin cuisine erin, twee sneetjes maisbrood erbij![]()
morgen pasquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
gefeliciteerd BX![]()
![]()
pff, Fall-out 3 in het Russisch is best lastig
klinkt lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:45 schreef BrandX het volgende:
mmmm tomatensoep met bascilicum en een lepel boursin cuisine erin, twee sneetjes maisbrood erbij![]()
Komop, dan gaan wij een feestje bouwen met soepstengelsquote:
blikje tomatensoep met bascilicum, huismerk AH, en het brood ook van de AH, en de boursin cuisine ookquote:
jij hebt geen tomatensoep staanquote:
zonder de soepquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Komop, dan gaan wij een feestje bouwen met soepstengels
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True that!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef BrandX het volgende:
je kan zo simpel met zo relatief weinig geld zulke lekkere dingen maken
Ojaquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Komop, dan gaan wij een feestje bouwen met soepstengels
Check. Spotted youquote:
Dat lijkt me een puick planquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
OjaAlvast de roosvicee even koel zetten
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef BrandX het volgende:
je kan zo simpel met zo relatief weinig geld zulke lekkere dingen maken
Veel kijk plezier!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef BrandX het volgende:
sow, soepie op, ik ga even NCIS kijken
veel fun met jullie soepstengels en roosvicee
tot zo![]()
ik kan dat pas morgen kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef BrandX het volgende:
tot zo![]()
Have fun en natuurlijk een heel fijne dag morgen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef BrandX het volgende:
tot zo![]()
http://www.free-tv-video-online.info/internet/ncis/season_7.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan dat pas morgen kijken
dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Have fun en natuurlijk een heel fijne dag morgen!![]()
Mja, ik keek recht tegen de zon inquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Spotted you as well! Je kijkt alleen een beetje zuur op die foto!
smoesjesquote:
Warme choco met slagroom en rumquote:
Mja, de eigenlijke reden was dat ik in België wasquote:
En dan kijk je zuur?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, de eigenlijke reden was dat ik in België was
Uhm nee dat nietquote:
Heel goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef john-frusciante het volgende:
Zo nog een paar 4kante meter en de parket is gelegd![]()
heb nu wel pijn in me rugmaar het resultaat mag er zijn.
Veel beter da vieze vloerbedekking
hallo iedereen![]()
Wel kei mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ParketIs dat niet kei onderhoudsintensief?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, de eigenlijke reden was dat ik in België was
goed gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:43 schreef john-frusciante het volgende:
Zo nog een paar 4kante meter en de parket is gelegd![]()
heb nu wel pijn in me rugmaar het resultaat mag er zijn.
Veel beter da vieze vloerbedekking
hallo iedereen![]()
Vind ik wel jaquote:
Nee hoor, vloerbedekking is iig erger.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ParketIs dat niet kei onderhoudsintensief?
eindelijkquote:
Jah, ik dacht: doe nuttigquote:
uiterlijk van een vloer is voor ons wel belangrijkquote:
Welnee, ik mag alleen GF graag stangenquote:
Jamer, want rum in je warme choco is echt keilekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhm nee dat nietIk hou niet van slagroom en ik drink geen rum.
Dat zekerquote:
Dat drink ik allebei niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef MPG het volgende:
Jamer, want rum in je warme choco is echt keilekker. Bij gebrek aan rum kun je er ook whisky in doen trouwens, das ook lekker
.
is altijd een gepuzzelquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
eindelijk
maar was nog even een gepuzzel
Morgen verder doen
ja ik schat nog zo'n 8 a 9 4kante meter, dus niet meer zoveel, maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is altijd een gepuzzel
morgen de laatste meters en je kan trots zijn op je werk
nja we hadden de parket al, met een renovatie moeten oppakken en verkocht aan mijn moeder, vorige week zij ze: laat maar die parket jullie kunnen die veel beter gebruiken. Dus zodoendequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb vinyl. Makkelijk schoon te maken, het enige wat ik een beetje kon betalen en ik heb gewoon een pesthekel aan tapijt
Dat is wel fijn jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja we hadden de parket al, met een renovatie moeten oppakken en verkocht aan mijn moeder, vorige week zij ze: laat maar die parket jullie kunnen die veel beter gebruiken. Dus zodoende![]()
GELUKKIG
Kansloos. Dat rij ik echt binnen een week aan stront met mijn burostoel-met-wieltjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb vinyl. Makkelijk schoon te maken, het enige wat ik een beetje kon betalen en ik heb gewoon een pesthekel aan tapijt
ja idd het ligt er ook aan of je huisdieren hebt of een kleuter enzquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit er wel over na te denken om een soort vloerbedekking te nemen, maar dan in de vorm van tapijttegels.Die kan je er bij een ongelukje per stuk even uithalen en afspoelen / omwisselen. Plavuizen is wel het meest duurzaam natuurlijk, maar ik wil geen kouwe voeten
Jamaar hoezo dan? Zo van "zolang je geen kat/kleuter hebt kan tapijttegels prima"? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd het ligt er ook aan of je huisdieren hebt of een kleuter enz
zolang zoiets niet aan de orde is, kun je zoiets makkelijk bijhouden
is lief van d'rquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja we hadden de parket al, met een renovatie moeten oppakken en verkocht aan mijn moeder, vorige week zij ze: laat maar die parket jullie kunnen die veel beter gebruiken. Dus zodoende![]()
GELUKKIG
dat moet morgen wel lukkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik schat nog zo'n 8 a 9 4kante meter, dus niet meer zoveel, maar
van de Lkamer ligt het rechte stuk dus helemaal nu nog het verticale deel
ja ik had ook in de parket een ronde slijtplekquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos. Dat rij ik echt binnen een week aan stront met mijn burostoel-met-wieltjes.
Mwa, die rijdt hier ook al twee jaar rond en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos. Dat rij ik echt binnen een week aan stront met mijn burostoel-met-wieltjes.
Hier in het laminaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik had ook in de parket een ronde slijtplek
Ja maar jij bent 20 kilo en ik 200quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, die rijdt hier ook al twee jaar rond en ik heb nergens last van
veel huisdieren maken rommel, vooral als het zinderlijk worden nog geleerd moet worden en ze hebben vaker ongelukjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar hoezo dan? Zo van "zolang je geen kat/kleuter hebt kan tapijttegels prima"? Of wat bedoel je?
Totdat Zoonlief dan met de kleinkinders op bezoek komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
veel huisdieren maken rommel, vooral als het zinderlijk worden nog geleerd moet worden en ze hebben vaker ongelukjes.
Een kind maakt de meeste vlekken per ongeluk, trekt bekers om, knoeit bij het drinken (voor chocomel...leuke vlekken) Spaghetti eten is ook altijd een uitdaging om de boel schoon te houden
Onze zoon is soms bang dat de hond honger heeft en gooit dus wel eens een spliert spaghetti
Vloerbedekking wordt weer overwogen als we het bejaardenhuis in gaan
Ik heb ontdekt dat daat transparante matten voor te krijgen zijn.quote:
die dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Anti bureaustoelwieltjesrondjesmaakslijtplek-plaat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |