In 3 maanden tijd 1TB ofzo (Terabyte = 1.000 Gigabyte)quote:
Duik maar in je moeders la zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 1TB ofzo (Terabyte = 1.000 Gigabyte)![]()
En dan moet ik maar es ergens nylonkousjes regelen.
[man] moeten het echt nieuwe zijn of kan ik ook gewoon ouwetjes van m'n ma gebruiken, of is dan de 'magnetische' werking eraf?[/man]
Getverdemme zeg dan heb je een plaat voor je hoofd..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn baas heeft er wel eens iets van gezegd.
Die wil haar namelijk niet meer op zijn kamer hebben.
Beste C, ik kan het ruiken als je op mijn kamer geweest bent, en dan niet op een positieve manier.
Kun je daar aub iets aan doen?
Tis dr niet gelukt, ze mag echt niet meer bij hem naar binnen
Hmm ja dat is jammere aan die dingen zelfs blonde haartjes moeten er dan afquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Barbaaf het volgende:
Ik koop ook wel 'ns nylonkousjes, als stoffilter om de intake-fan van m'n PC. Ze zouden me toch niet staan, zou ik eerst m'n benen moeten scheren
Succesquote:
Whut ik heb Ll helemaal niet genoemd want dan ben ik naast een LAPO hunter vast ook een basher (wat dat dan ook mag zijn)quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
Whahahahaha Ll ik heb je een TT bezorgd![]()
dat bedoel ik, ik koop dvd's/cd's en series kijk ik gewoon op tvquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In 3 maanden tijd 1TB ofzo (Terabyte = 1.000 Gigabyte)![]()
En dan moet ik maar es ergens nylonkousjes regelen.
[man] moeten het echt nieuwe zijn of kan ik ook gewoon ouwetjes van m'n ma gebruiken, of is dan de 'magnetische' werking eraf?[/man]
Succesquote:
Doe je dat nooit dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Barbaaf het volgende:
Ik koop ook wel 'ns nylonkousjes, als stoffilter om de intake-fan van m'n PC. Ze zouden me toch niet staan, zou ik eerst m'n benen moeten scheren
Ik zou niet weten hoe dat zit met blond, ik heb benen waar de gemiddelde huisspin jaloers op zou zijn (wel lekker warm 's wintersquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja dat is jammere aan die dingen zelfs blonde haartjes moeten er dan af
Nou ik vraag het wel gewoon. Ik woon al ffies niet meer thuis hé, dus staat zo raar om dan binnen te wandelen en in haar kledingkast te gaan staan zoekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Zure mandarijnen ja![]()
Met witte velletjes he Goodbye![]()
Ll ik zou gewoon een paar van je ma jatten.
Maar dan niet betrapt worden want dan sta je dr lullig op en trapt ze vast niet in de kattenhaarsmoes
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Zure mandarijnen ja![]()
Met witte velletjes he Goodbye![]()
Ll ik zou gewoon een paar van je ma jatten.
Maar dan niet betrapt worden want dan sta je dr lullig op en trapt ze vast niet in de kattenhaarsmoes
Ik had vorige week hele heerlijke zure van de markt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaa![]()
Heb jij al lekkere gevonden dan? Ik heb net een netje meegenomen bij de AH.. ben benieuwd of ze al lekker zijn.
Welneee ik begon over die kousjes omdat Ll klaagde over haar op kleding uit het machienquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Whut ik heb Ll helemaal niet genoemd want dan ben ik naast een LAPO hunter vast ook een basher (wat dat dan ook mag zijn)
Zal zwaaien maar ga met een half uur naar huisquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik vraag het wel gewoon. Ik woon al ffies niet meer thuis hé, dus staat zo raar om dan binnen te wandelen en in haar kledingkast te gaan staan zoeken![]()
Bedankt Ml-etje, zo toch maar es dat ritje hier over de boulevard doen![]()
![]()
En Qwea; succes!
Goed planquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal zwaaien maar ga met een half uur naar huis
Mogguhquote:
Albert?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Ynske het volgende:
via thuisbezorgd.nl of justeat.nl zullen ze wel geen fruit brengen he
quote:
Dat vind ik misschien nog wel het leukste van mandarijntjes eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Oh en ik haal ook de grote witte stukjes/velletjes van de mandarijnen af.
Appie Heyn gewoon even een hele berg boodschappen laten brengen, die brengen t tot in je keukenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Ynske het volgende:
via thuisbezorgd.nl of justeat.nl zullen ze wel geen fruit brengen he
ja vandaag bestellen donderdag leverenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Appie Heyn gewoon even een hele berg boodschappan laten brengen, die brengen t tot in je keuken
Waspoeder, wijn, bier, dan zit je al rap aan de 60quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja vandaag bestellen donderdag leveren
en dat moet voor 60 euro zijn, en zoveel kan ik niet kwijt
waspoeder gebruik ik niet, heb nog wasmiddel staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waspoeder, wijn, bier, dan zit je al rap aan de 60
Nicequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Goodbye die mandarijnen van mij zijn echt heerlijk, zuur en zoet en geen pitjesLes Rives staat er op
Ik gun je net zulke lekkere als de mijnesquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NiceIk ga zo de mijne even proberen!
Tijd voor Cup-a-soupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tijd voor Cup-a-soup
Hebben we hier niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How come?quote:
ja die is net bevallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Hen je geen vrienden / kennissen in de buurt die even voor je willen gaan?
Ken je niet meer mensen in je eigen stad ?quote:
Ja dat dus, ook zaterdag laat gaan slapen, zondag laat eruit. Daardoor sliep ik gister pas laat, maar ging wel om 0630 de wekker weer. Uiteindelijk toch tot 07:45 blijven liggen en toen snel haasten naar werkquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
How come?
Ik had echt zowat een jetlag gisteravond.
Zaterdag om 3.30 in mn nest en zondag om 11 uur weer op. Kwas helemaal nog niet moe om 00.30 vannacht.
Sliep ik weer pas na 2-en of zo.
Ik was verbaasd over hoe energiek ik vanmorgen toch weer uit mijn bed sprong hoor!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, ook zaterdag laat gaan slapen, zondag laat eruit. Daardoor sliep ik gister pas laat, maar ging wel om 0630 de wekker weer. Uiteindelijk toch tot 07:45 blijven liggen en toen snel haasten naar werk
Nou ik kan er nog maar slecht aan wennen dat 't nog pikkedonker is als ik s'ochtends op (moet) staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over hoe energiek ik vanmorgen toch weer uit mijn bed sprong hoor!
Ondanks dat het zo donker en kkkkkoud was buiten zelfs.
Ja ik normaal ook hoor, maar vanmorgen viel het me dus echt mee!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik kan er nog maar slecht aan wennen dat 't nog pikkedonker is als ik s'ochtends op (moet) staan
Ja dat zou best kunnen, heerlijk is dat he!quote:
Wat is er een weekje heerlijk luxe?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook hoor, maar vanmorgen viel het me dus echt mee!
Straks als het wintertijd wordt is het wel weer een weekje heerlijk luxe
Dat het s'ochtends net ff toch weer beetje licht is? Maar meestal ben je na weekje daar al aan gewend of is het ondertussen dan toch weer later lichtquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er een weekje heerlijk luxe?
Ik snap hem niet geloof ik.
Als het zometeen weer wintertijd is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er een weekje heerlijk luxe?
Ik snap hem niet geloof ik.
Daarom zeg ik ook een weekje!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat het s'ochtends net ff toch weer beetje licht is? Maar meestal ben je na weekje daar al aan gewend of is het ondertussen dan toch weer later licht
Dat is zo herkenbaar, gister ochtend nog. En ik heb het dus ook wel eens gehad dat er nog maar een uurtje over bleef. Toen ben ik er maar uit gegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Ik ging gister om half één het bed in. Toen nog 'even' lezen en toen ik daarna op de klok keek was het 03.05 uur![]()
En dan lig je zo van 'oh jee, ik kan nog minder dan 5 uur slapen'. En een uur later 'shit, nu nog maar 4 uur slapen'. Dat schiet niet op natuurlijk
Dus vanavond maar een beetje op tijd
En ik maar denken dat ik de enige was die dat deed. Daar kan je jezelf echt gek mee makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Ik ging gister om half één het bed in. Toen nog 'even' lezen en toen ik daarna op de klok keek was het 03.05 uur![]()
En dan lig je zo van 'oh jee, ik kan nog minder dan 5 uur slapen'. En een uur later 'shit, nu nog maar 4 uur slapen'. Dat schiet niet op natuurlijk
Ik ben de verstandigheidbraafheid zelvequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als we meteen gaan slapen wel ja, anders heeft 't nog geen nut
Goedzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de verstandigheidbraafheid zelve
Oh ik heb dat altijd als ik ergens moet zijn en vroeg op moet, dan slaap ik de hele nacht niet omdat ik bang ben dat ik me verslaapquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die dat deed. Daar kan je jezelf echt gek mee maken
Ja herkenbaar, als er s'ochtends iets belangrijks is waar je je niet bij mag verslapen ga ik op tijd naar bed, met als gevolg dat je niet eens moe bent, wakker ligt, dusdanig laat slaapt dat ik me dan uiteindelijk tóch verslaapquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb dat altijd als ik ergens moet zijn en vroeg op moet, dan slaap ik de hele nacht niet omdat ik bang ben dat ik me verslaap
Precies hetzelfde (met het verschil dat ik er pas om 3 uur in lag). Dat het vrijdag en zaterdag (eigenlijk zaterdag en zondag) 6 uur was voor ik erin lag hielp ook niet. Toch om 8:00 weer vrolijk naast m'n bedjequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Meld jij je vrijwillig aan??quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
Dan moet je je gewoon wakker laten bellen
Psies ja!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, als er s'ochtends iets belangrijks is waar je je niet bij mag verslapen ga ik op tijd naar bed, met als gevolg dat je niet eens moe bent, wakker ligt, dusdanig laat slaapt dat ik me dan uiteindelijk tóch verslaap
De wekservicequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
Dan moet je je gewoon wakker laten bellen
Ja vrijdag en zaterdag waren ook latertjes hier (hoewel ik zes uur niet gehaald heb hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Precies hetzelfde (met het verschil dat ik er pas om 3 uur in lag). Dat het vrijdag en zaterdag (eigenlijk zaterdag en zondag) 6 uur was voor ik erin lag hielp ook niet. Toch om 8:00 weer vrolijk naast m'n bedje
Misschien zit de speaker een beetje verstopt met iets?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies ja!
Maar dat komt ook wel omdat ik echt al een paar keer doodleuk door mn wekker heen geslapen ben.
Dat ik gewoon pas om 8 uur of zo wakker wordt terwijl mn wekker al vanaf 6.30 staat te tetteren. En die staat dan dus echt in mn bed naast mn hoofd he
Misschien dat er 'iets' in zit waardoor die zachter klinkt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies ja!
Maar dat komt ook wel omdat ik echt al een paar keer doodleuk door mn wekker heen geslapen ben.
Dat ik gewoon pas om 8 uur of zo wakker wordt terwijl mn wekker al vanaf 6.30 staat te tetteren. En die staat dan dus echt in mn bed naast mn hoofd he
Oh-Oh vroeg erom he. Zoals ze elke keer weer begint over die wekker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien zit de speaker een beetje verstopt met iets?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien dat er 'iets' in zit waardoor die zachter klinkt?
[..]
[..]
Ik zet vier wekkers op mijn telefoonquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De wekservice![]()
Ik zet meestal gewoon m'n echte wekker en er dan nog 2 op m'n telefoon, met 5 minuten interval tussen die wekkers. Werkt ook wel
Ik wist het wel dat t ging komen, maar het onderwerp was er nu eenmaal naarquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]Daar komt ze nooit meer vanaf, van die uitspraak.
Dan moet je hem sowieso niet op 538 zetten. Ik heb sowieso gaan ochtendshows waar ik graag nar luister. Wekkerradio staat op radio2. Lekker alleen nieuws en muziek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wakker worden met de nieuwste van Nick & Simon of Edwin Evers is funest voor m'n humeur
Ik heb zo eentje met dat irritante geknerp en geen radio. En op mn telefoon gewoon een of ander deuntjequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je hem sowieso niet op 538 zetten. Ik heb sowieso gaan ochtendshows waar ik graag nar luister. Wekkerradio staat op radio2. Lekker alleen nieuws en muziek.
Ik heb mn telefoon altijd in mn tas zitten. Ik mis dus ook altijd alle oproepen thuis.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet vier wekkers op mijn telefoon
Om 7.15, om 7.45, om 8.00 en om 8.01. Works like a charm!
En dan ook nog de gewone wekkerradio natuurlijk voor als mijn telefoon mocht uitvallen 's nachts
Je moet ook niet opnemen, gewoon weer wegdrukken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wakker worden met de nieuwste van Nick & Simon of Edwin Evers is funest voor m'n humeur
Nee hoor. Maar die staat hier ook op standje gehoorbeschadiging.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh volgens mij zou ik door een wekkerradio echt helemaal heenslapen.
Nee dat vind ik zielig voor de honden, dus dat doe ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die staat hier ook op standje gehoorbeschadiging.
Lief!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet ook niet opnemen, gewoon weer wegdrukken.
Loop je ook geen gevaar qua muziekkeuze. Pieperd
Dus laat maar weten als je iets belangrijks hebt en je moet vroeg op staan. Niet te vaak, maar ik wil je nachtrust best een keertje redden
Topickillerquote:
Slijmbal.......quote:
Woar dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
Je bent ergens het woord NIET vergeten aan het eind Ll.
DAT STAAT ER TOCHquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef nieslief het volgende:
Je kunt het je voorstellen of......
Je kunt het je niet voorstellen......
Ja dag, ik ben dan wel oud maar niet gekquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach die leive dame word ook al dagje ouder.
Joah ik zag het, echt bizar. Verkracht, in elkaar gemept en dan dat zuur nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Jajajaja boefje!
Maar eh.... Model toont nieuw gezicht na aanval met bijtend zuur
Ninjaquote beats ninjaedit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, ik ben dan wel oud maar niet gek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Hoe issie ermee?Slecht. Ik heb ontzettende buikpijn vanaf vanmorgen. Ook de HA van MM vermoed een colitus of crohn oid. Gelijk naar het ziekenhuis door gegaan en ik heb 27 okt een afspraak bij de internist en aan de hand daarvan wordt er een afspraak gemaakt voor een scopie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap godverdomme niet dat het zo lang moet duren
En ja, ik ben stront chago
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slecht. Ik heb ontzettende buikpijn vanaf vanmorgen. Ook de HA van MM vermoed een colitus of crohn oid. Gelijk naar het ziekenhuis door gegaan en ik heb 27 okt een afspraak bij de internist en aan de hand daarvan wordt er een afspraak gemaakt voor een scopie.
Ik snap godverdomme niet dat het zo lang moet duren
En ja, ik ben stront chago
FUCK YOU!!!!!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Hm, er zijn nog kaarten voor Lily Allen voor a.s. zondag in de HMH.
Zal ik???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee hoe snel ik voor de endoscopie kan. Dat ligt aan de internistquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Das mooi kut, maar aan de andere kant wel fijn dat je voor endoscopie (toch?) zo snel terecht kan, heb je hopelijk wat meer duidelijkheid. Alleen het traject wat er aan voorafgaat is niet zo fijn begreep ik uit je topic
Ah crap, ik las er overheen, het is eerst gewoon ziekenhuis en dan pas endoscopie, beehhh ellendig dat die afspraak er nog tussen zit danquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe snel ik voor de endoscopie kan. Dat ligt aan de internist
ja joh is gaaf!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Zal ik???
Nee, het gaat echt totaal belachelijk allemaal. Ik moest dus van de HAP naar de HA van MM. Daar zou ik morgen heen gaan, maar de buikpijn is écht erg dus ben ik daar om 15u heen gegaan. Die zegt ook dat ik een endoscopie moest, en daarvoor moest ik zelf naar het ziekenhuis een afspraak maken. Maar HA's mogen geen scopies meer aanvragen, dus moet je eerst op spreekuur bij de fucking internistquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Q, had je nog geen afspraak staan dan toen je naar de HAP was geweest?![]()
Hadden die je nog niet doorverwezen toen ze aan crohn dachten? Ik ben het even kwijt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!!!!!!
FUCK YOU VERY VERY VERY MUCHHHHIt's not fair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want als de internist denkt dat het niet "urgent" is, kan het wel es 4 weken gaan durenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah crap, ik las er overheen, het is eerst gewoon ziekenhuis en dan pas endoscopie, beehhh ellendig dat die afspraak er nog tussen zit dan
Normaal geprijsd? Ik kon alleen kaarten van 130 euro vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Zal ik???
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!!!!!!
FUCK YOU VERY VERY VERY MUCHHHHI lie here in this wet patchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in the middle of the bed,
im feeling pretty damn hard done by
i spent ages giving head.
DIE JA!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
![]()
Maag/darm problemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys hoe leuk ik dr cds ook vind live is zij echt slecht![]()
Doe het maar niet, strakkies vinje de liedjes nie meer leuk![]()
Q komt dat gedoe met die darmen echt nu ineens opzetten?
Ik ken een paar mensen met crohn maar die hebben dat echt al hun hele leven geloof ik.
Balen dat je zo lang moet wachten, maar wel te hopen dat ze iets vinden dan!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Het is toch geen nieuws meer dat Lily overal haar tieten laat wapperen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
True...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch geen nieuws meer dat Lily overal haar tieten laat wapperen?
32,50quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Normaal geprijsd? Ik kon alleen kaarten van 130 euro vinden![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
32,50
http://www.eventim.nl/cgi-bin/lily-allen-kaarten-amsterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=329494$674342
dan zou ik t al helemaal doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
32,50
http://www.eventim.nl/cgi-bin/lily-allen-kaarten-amsterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=329494$674342
Waar zat je te kijken dan?quote:
Jij kijkt duidelijk op de verkeerde sitesquote:
In de HMH heb je zitplaatsen een ring waar je kan staan, dus je ziet altijd watquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik t al helemaal doen
tis dat ik zo'n onderdeur en angstschijter ben dat ik nog nooit bij een concert geweest ben![]()
Ik ben daar ook helemaal niet goed in, dat blijkt maar weer!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kijkt duidelijk op de verkeerde sites![]()
Zeker van die dubieuze ticketbureau's die vaak ook ver voor de voorverkoop van een concert begint zogezegd al kaarten hebben, maar dan x4 van de normale prijs
Soms ben ikke wel hendigquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
Oh Q, ik zal regelmatig in je topic kijken om up to date te blijven.
Wel handig dat je er een apart topic voor geopend hebt!
Nooit geweten dat dát nou de originele site isquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zat je te kijken dan?
Want dit is gewoon de originele site waar je je kaarten hoort te bestellen, www.livenation.nl
Gewoon altijd via Mojo of LiveNation doen. En niet via marktplaats of andere dubieuze bureau'squote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook helemaal niet goed in, dat blijkt maar weer!![]()
dr zijn teveel mensenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de HMH heb je zitplaatsen een ring waar je kan staan, dus je ziet altijd wat
Ik vind het geen fijne zaal.quote:
Oké, thanks. Mojo kende ik wel, maar LiveNation had net zo goed een dubieus bureau kunnen zijn in mijn orenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon altijd via Mojo of LiveNation doen. En niet via marktplaats of andere dubieuze bureau's
Zal ik wat "grappigs" vertellen? Mn zus die altijd klaagt dat ze zo arm is, gaat met dr kind en dr kerel naar k3. A 59 euro p.p in zwolle.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kijkt duidelijk op de verkeerde sites![]()
Zeker van die dubieuze ticketbureau's die vaak ook ver voor de voorverkoop van een concert begint zogezegd al kaarten hebben, maar dan x4 van de normale prijs
Ik kan niet leven zonder magnetron. Echt niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:
ik ontdooi echt nooit iets in de magnetron, dat wordt zo goor altijd. Ik warm zelfs maar zelden iets op in de magnetron...
Tegenwoordig blocken ze de tickets die ze op MP vinden hé, je kan ze als t goed is via LiveNation 2e hands verkopen, en er is levendige handel in neptickets, die dan nét iets te goedkoop worden verkocht. Kom je bij 't concert, scannen ze de barcode en dan blijktie nep te zijn...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Goodbye, op Marktplaats staan ze ook veel goedkoper hoor!
Dus ik weet niet wat voor VIP arrangement jij er bij had bedacht voor 130 euro, maar het kan voor minder!
Misschien mocht ik dan de boobies van mevrouw Allen aanraken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Goodbye, op Marktplaats staan ze ook veel goedkoper hoor!
Dus ik weet niet wat voor VIP arrangement jij er bij had bedacht voor 130 euro, maar het kan voor minder!
issie al klaar? als in met puree erbij enzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms ben ikke wel hendig
Praktische vraag ;
Ik had zuurkool in de vriezer. Er om 13u uitgehaald en nog bevroren. Gewoon straks in de magnetron pleuren en opwarmen/ ontdooien?
Ik heb zo geen zin om te koken
Komt K2 naar de IJsselhallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik wat "grappigs" vertellen? Mn zus die altijd klaagt dat ze zo arm is, gaat met dr kind en dr kerel naar k3. A 59 euro p.p in zwolle.
Blijkt ze bij ticketforsale te hebben gekochtde orginele verkoopsite had nog kaarten genoeg. 1ste rang 25, 2de 20 en de 15
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonde, best een aardige zaal.
Ben er met Velvet Revolver, Foo Fighters en Green Day geweest
Waar bestel je die?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien mocht ik dan de boobies van mevrouw Allen aanraken?
Ja, trilwekkers. Kan je nog meer mee doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Nog even over wekkers: neem een trilwekker. Ik heb er een (duh), en geloof me, daar slaap je niet doorheen. Als je nml op snooze drukt gaat dat tril-element continu tekeer
ik moet hem onder mijn matras leggen anders heb ik de rest van de dag hoofdpijn,
Ja met zulke artiesten zou ik 't ook een slechte zaal vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt een vreselijke zaal, ik ben dr naar PJ Harvey, Ròisìn Murphy, Heather Nova en uhhhhhhhh nog iets geweest, maar ik weet ff nie meer wat.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, trilwekkers. Kan je nog meer mee doen![]()
Is dat net zoiets als trileitjes met afstandsbediening?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de 8 en de 10 het aantal wachtweken is?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Qwea het volgende:
Gastro-enterologie (maag-, darm-, leverarts)
Algemeen 10 verwacht
Interne geneeskunde algemeen
Algemeen 8 verwacht
Fuck me, in Emmen. Hier in den helder staat 2 weken op de site
Weken geleden gezocht johquote:
Paradiso is anders erg cute en sfeervolquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja met zulke artiesten zou ik 't ook een slechte zaal vinden![]()
Tis een beetje net een bunker, maarja dat is vrijwel iedere middelgrote/grote concertzaal.
De artiest maakt de sfeer lijkt me, ik ga daar niet naar het plafond staan kijken ofzo
Hij is al klaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
issie al klaar? als in met puree erbij enzo?
dan zou ik m even een tikkie ontdooien op ontdooistand van de magnetron, en dan lekker opbakken op de pan
Whut, ZIJ laat d'r tieten bevoelen, ik sponsor haar slechts zodat ik hoop dat ze snel rijk genoeg is en dat soort praktijken niet meer hoeft te doenquote:
Of d'r sigaret aflikken!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien mocht ik dan de boobies van mevrouw Allen aanraken?
Nou, ik hoop niet dat zo'n ding er ook helemaal ehm, in wordt gefrot, sorryquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als trileitjes met afstandsbediening?
nee, k3quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt K2 naar de IJsselhallen?![]()
*Mental note, uit de buurt blijven dan!
Ja das bv. ook met Bibelot in Dordrecht, ook echt heel sfeervol en door vele artiesten geroemd om de akoestiek (tis een oude kerk), maar ook vrij klein, dus écht 'grote' artiesten komen er nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Paradiso is anders erg cute en sfeervol
Maar da's kleiner idd.
Zij heb centen zat hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, ZIJ laat d'r tieten bevoelen, ik sponsor haar slechts zodat ik hoop dat ze snel rijk genoeg is en dat soort praktijken niet meer hoeft te doen
Dat is iemand anders.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik loop heel vaak lángs de HMH, telt dat ook?
MM vindt het geweldig. Die is er ooit in 99 ofzo met rammstein geweest. Ik kan je vertellen dat gelderdome redelijk is (qlimax) en ahoy KUTquote:
In Paradiso is bijna alles een feest jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Paradiso is anders erg cute en sfeervol
Maar da's kleiner idd.
Hmm ja, heeeeeeeeerlijkquote:
Ja, Josjequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, k3want dat nieuwe sletje komt ook mee. 19 en 20 dec
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de 8 en de 10 het aantal wachtweken is?
Lekker duidelijk Q!
Maar ik had hetzelfde met mijn dagopname, de wachttijd was ook veel langer dan dat er op de site stond
Jajaja, dat heb ik al even duidelijk gemaaktquote:
ooh ja, truequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef JJH het volgende:
J
[..]
Ja, Josjeheet ze. Dan is het nog steeds K2, of K2J ofzo, maar K3 niet meer.
Ahoy valt ook weer reuze mee. Als het podium in het midden staat (zoals bij Metallica en Anouk) is het best te doen, het ligt echt helemaal aan welk concert en hoe de zaal dan opgebouwd is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM vindt het geweldig. Die is er ooit in 99 ofzo met rammstein geweest. Ik kan je vertellen dat gelderdome redelijk is (qlimax) en ahoy KUT
Ik las het. Maar nootjes eten en snel reageren was niet voor mij weggelegdquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajaja, dat heb ik al even duidelijk gemaakt
K3 volgens PdL Karen, Kristel en Kutje/Klitjequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef JJH het volgende:
J
[..]
Ja, Josjeheet ze. Dan is het nog steeds K2, of K2J ofzo, maar K3 niet meer.
Apenootjes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las het. Maar nootjes eten en snel reageren was niet voor mij weggelegd
dan even in de ontdooistand en dan opbakken op de pan. dat is t lekkerstquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
K3 volgens PdL Karen, Kristel en Kutje/Klitje
Maar zo is Vredenbregt dan bv een fijnere zaal, en in Eindhoven is ook zo een zaal , en zelfs in Groningen zit zo een zaal. Jammer dat dr in A'dam geen fijne tussenmaat zaal is, ik vind alleen al dat over dat terrein daar lopen 's nachts altijd zo een crimequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahoy valt ook weer reuze mee. Als het podium in het midden staat (zoals bij Metallica en Anouk) is het best te doen, het ligt echt helemaal aan welk concert en hoe de zaal dan opgebouwd is.
En de HMH is niet de mooiste of beste zaal, maar t voorziet precies in een behoefte, groter dan Paradiso of de Melkweg, en kleiner dan Ahoy of de ArenA.
De ArenA-boulevard? Valt toch wel mee? Tis geen Maestreecht nee, maar goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zo is Vredenbregt dan bv een fijnere zaal, en in Eindhoven is ook zo een zaal , en zelfs in Groningen zit zo een zaal. Jammer dat dr in A'dam geen fijne tussenmaat zaal is, ik vind alleen al dat over dat terrein daar lopen 's nachts altijd zo een crime
Als je met de auto gaat sturen ze je wel altijd over de bagger, volgensmijquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De ArenA-boulevard? Valt toch wel mee? Tis geen Maestreecht nee, maar goed![]()
Vredenbregt ken ik niet. In Eindhoven heb je de Effenaar? en Tilburg 013, maar dat is volgens mij allemaal wel redelijk te vergelijken met Paradiso?
Binnenkort naar 013 trouwens!
Tivoli in Utrecht is trouwens ook errug gezellig
Ik ben altijd met het OV daarheen geweest, had al zo'n idee dat parkeren daar echt ellendig is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat sturen ze je wel altijd over de bagger, volgensmij![]()
Ik ga vaak naar die bios daar
Ja goed hequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAN KAN JE LACHEN MAAR JIJ HEBT NOG STEEDS DIE TAG![]()
Ja, je moet nog echt een klere eind lopen. Wij hebben een sneaky geheime, gratis parkeerplaatsquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd met het OV daarheen geweest, had al zo'n idee dat parkeren daar echt ellendig is.
Oeh ja daar wilde ik toen ook nog heen, maar uiteindelijk niet gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet nog echt een klere eind lopen. Wij hebben een sneaky geheime, gratis parkeerplaatsmaar dan moeten we er ruuuuuuuuuim van te voren zijn.
We wilden van de zomer een keer naar de film. Stap ik daar uit de trein, heel station Bijlmer ArenA gevuld met zwartgeklede, langharige mannen (oa)Stond ACDC in de Arena
n00b hier. Met boter?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan even in de ontdooistand en dan opbakken op de pan. dat is t lekkerst
klein beetje boter in de koekenpanquote:
nee, op dinsdagquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef nieslief het volgende:
Q zie ik dat nou goed heb jij op zondag een afspraak met de internist.......
Fijn dat je zo snel terecht kunt nou hopen dat je dezelfde mazzel hebt met die scopie......
en das lekkerder dan gewoon warm maken in de maggi tron?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
klein beetje boter in de koekenpantot dat warm is, prut in pan, en af en toe omscheppen tot t geheel warm is
Eens!quote:
Zo hoor je de raarste dingen die werken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Eens!
Ravage heeft een enorme zak pepermuntjes voor me geregeld, misselijkheidstechnisch maakt dat veel verschil!
Das echt veeeeeeeeeeel lekkerder!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
en das lekkerder dan gewoon warm maken in de maggi tron?
zo wil ik binnenkort naar de Sligro/Hanos/Macro voor zo'n enorme zak zuurtjes die je vaak in restaurants achteraf krijgt, in van die glimmende rode/roze/blauwe/groene etc papiertjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Eens!
Ravage heeft een enorme zak pepermuntjes voor me geregeld, misselijkheidstechnisch maakt dat veel verschil!
It wasn't me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet nog echt een klere eind lopen. Wij hebben een sneaky geheime, gratis parkeerplaatsmaar dan moeten we er ruuuuuuuuuim van te voren zijn.
We wilden van de zomer een keer naar de film. Stap ik daar uit de trein, heel station Bijlmer ArenA gevuld met zwartgeklede, langharige mannen (oa)Stond ACDC in de Arena
Ik zeg onder anderequote:
Eigenschappen ==>>adres =http://www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=FjeMDvCdrtcquote:
Ja, dat is danny z'n in-lay-out youtube spelertje, als je er twee keer op klikt opent ie in een nieuw tabblad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eigenschappen ==>>adres =http://www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=FjeMDvCdrtc
WTF?
Firefox lust hem niet, blanco scherm helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat is danny z'n in-lay-out youtube spelertje, als je er twee keer op klikt opent ie in een nieuw tabblad.
Bij mij wel, ook met FF.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Firefox lust hem niet, blanco scherm helaas.
* Pagan koken gaat
Nou idd, het was erg lekkerquote:
Ik niet. Aangezien ik misschien wel 3 weken op die scopie moet wachten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:52 schreef nieslief het volgende:
Ok een typo dus. Nou dat vind ik nog snel.
Ohhhh, ik heb er echt al zo veel zin innnnn!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Takaiki, tuurlijk kan je nog meedoen met Secret Santa, begin november gaan we pas voor het eggie!![]()
Goedzo!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou idd, het was erg lekker
morgen hutspot maar op die manier maken.
Echt heel erg balen voor je meissiequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik niet. Aangezien ik misschien wel 3 weken op die scopie moet wachten.
Tering, ik heb net gegeten en de pijn wordt enkel erger bij het eten![]()
Ik kan echt wel janken van de pijn soms
Das toch niet normaalquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt heel erg balen voor je meissie![]()
En tell me all bout lange wachttijden bij ziekenhuisen. Ze weten al sinds eind augustus dat er *iets* is met mijn schoonmoeder, maar dan testen ze het ene (eerst twee weken wachten op de test, dan weer twee weken op de uitslag) en dan blijkt dat het weer niet te zijn en moet er weer wat anders getest worden. En toen zou er niks aan de hand zijn en nu ineens toch weer en dan moet ze weer drie weken wachten voor een test. Zou ze gelijk de uitslag krijgen, duurt het alsnog weer een week. Grrrr
ik ga het vaker doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo!Ik heb ook zuurkool in de vriezer liggen, laatst speciaal extra veel gemaakt zodat ik het een keer op die manier kan opbakken
![]()
Nee, ik vind het ook niet normaal. Kan er ronduit boos om worden soms. Van die stomme artsen die m'n (alleenstaande) schoonmoeder gaan vertellen "dat er echt iets niet klopt", maar vervolgens niet met een duidelijke diagnose komen. Of een algehele controle ofzo. Grrquote:
Tjah is lastig. Maar hoe zie je 'algehele controle' dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook niet normaal. Kan er ronduit boos om worden soms. Van die stomme artsen die m'n (alleenstaande) schoonmoeder gaan vertellen "dat er echt iets niet klopt", maar vervolgens niet met een duidelijke diagnose komen. Of een algehele controle ofzo. Grr
hier een eenhoorn, regenboog en konijntjequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
Klikken!
Ik had een regenboogje en konijntjes![]()
goed ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Q, ik ga me even met je bemoeien
Hou eens een week lang in een schriftje elke dag precies bij wat je eet en drinkt? Elk snoepje, drankje, eten, alles. En dan gaan we eens kijken of er een patroon in zit qua pijn en/of diarree. Of je het echt bij alles hebt wat je gegeten of gedronken hebt, of bv alleen met dingen waar uien in zitten, of veel koolhydraten, ik noem maar iets geks. Of had de dokter dat al voorgesteld (want ik ben net thuis en heb niet in je aparte topic weer gekeken nog) want ik ben geen dokter maar dat zou regel 1 zijn bij mij als je bij mij op spreekuur kwam
Stel dat we er achter komen dat bepaalde dingen je darmen dus extra prikkelt, dan kan je het in elk geval wat beter uithouden tot je onderzoek.
Dank jequote:
Oeh, dat gaan we doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Q, ik ga me even met je bemoeien
Hou eens een week lang in een schriftje elke dag precies bij wat je eet en drinkt? Elk snoepje, drankje, eten, alles. En dan gaan we eens kijken of er een patroon in zit qua pijn en/of diarree. Of je het echt bij alles hebt wat je gegeten of gedronken hebt, of bv alleen met dingen waar uien in zitten, of veel koolhydraten, ik noem maar iets geks. Of had de dokter dat al voorgesteld (want ik ben net thuis en heb niet in je aparte topic weer gekeken nog) want ik ben geen dokter maar dat zou regel 1 zijn bij mij als je bij mij op spreekuur kwam
Stel dat we er achter komen dat bepaalde dingen je darmen dus extra prikkelt, dan kan je het in elk geval wat beter uithouden tot je onderzoek.
geen van de 3 artsen heeft dit bedachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
Maar misschien is het Spuit 11 voor Q hoor. Ik zou het eigenlijk heel gek vinden als niemand van de dokters die ze bezocht heeft dat haar nog heeft aangeraden. Heb er echt geen enkel verstand van en heb er zelf nooit last van, maar het lijkt me ook voor de specialist bijzonder handig als ze een eetdagboekje heeft bijgehouden van te voren.
zo heb ik hier idd een hoofdpijndagboek bijgehouden. stom idd dat de arts er hier niet mee gekomen is, bij mij was t wel een alternatieve arts die dat aanraade, waarna ik dus maggie/smaakversterker ben gaan mijden en veel minder migraine hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
Maar misschien is het Spuit 11 voor Q hoor. Ik zou het eigenlijk heel gek vinden als niemand van de dokters die ze bezocht heeft dat haar nog heeft aangeraden. Heb er echt geen enkel verstand van en heb er zelf nooit last van, maar het lijkt me ook voor de specialist bijzonder handig als ze een eetdagboekje heeft bijgehouden van te voren.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
Klikken!
* Greys gaat zich aanmelden bij Seattle Grace Hospitalquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
geen van de 3 artsen heeft dit bedacht
iemand enig idee hoelang dit in de oven moet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
prutje zit in de oven
heb aardappelpuree gemaakt met witte bonen in tomatensaus erin, en dat in de oven
McMirquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys gaat zich aanmelden bij Seattle Grace Hospital
Ik drink geen koffiequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
Goed idee van Greysie ja.
En vooral dingen ook als koffie, thee en cola enzo. Dat kan in sommige gevallen en doseringen volgens mij best flink op je darmen werken als je er gevoelig voor bent
Hello!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef MrSubtle het volgende:
[flitspost]
Hoi
[..]ik weet niet waar het op slaat maar ik krijg een regenboog, eenhoorn, konijntje en vlinders
En nu?
oh en greys / oh-oh / wie nog meer? ik ga GEEN scrub lush crap in mijn bad gooien
Zo, even koken...
[/flitspost]
Je weet niet wat je mist, Lush is echt subliemquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef MrSubtle het volgende:
[flitspost]
Hoi
[..]ik weet niet waar het op slaat maar ik krijg een regenboog, eenhoorn, konijntje en vlinders
En nu?
oh en greys / oh-oh / wie nog meer? ik ga GEEN scrub lush crap in mijn bad gooien
Zo, even koken...
[/flitspost]
Ik ben nu met het avond eten begonnen, wil je al weten wat er nu opstaat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk wel heel erg dat de dokter dat dus NIET tegen Q heeft gezegd nog![]()
En ja Q, maak maar een heel uitgebreid schema.
Op elke bladzijde een dag. En dan bv in de linkerkolom alles wat je eet en drinkt (zoals Loveless al zegt, ook koffie en cola en gewoon álles) met de tijdstippen erbij dat je het eet en drinkt (!) en dan een aparte kolom rechts met tijdstippen met toiletbezoek en hoe dat was enzoEn dan ook apart noteren, bv onder die rechter kolom, ik noem maar wat, op welke tijdstippen je pijn kreeg. Da's ook heel belangrijk. Want dan kunnen we over een paar dagen kijken of er een patroon in zit
Of maak er een hendig sjiek Excelletje van ofzo!
Nogmaals, ik ben geen dokter, maar dit leek me logisch.
En kwaad kan het in geen geval, want ik zit je geen medicijnen aan te raden of wat dan ook.
Dit kan alleen maar handig zijn. Stel dat die specialist zegt dat je het vanaf dan moet gaan bijhouden, dan versnel je het proces door hem meteen je schema onder zijn snufferd te duwen!
Dat kunnen we zelf misschien ook wel!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het lijkt me sowieso een best plan, en wellicht is er in LIF wel een dietiste of iemand die er een patroon van bepaalde stoffen oid in kan ontdekken.
Das nie lomp. Gewoon door postenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
(oh sorry, zie nu de posts over Q pas, wilde er niet lomp doorheen posten, carry on! Sterkte Q)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello!
Ik denk dat als je nog porn in je internetgeschiedenis had staan dat dat linkje dus die cookies had gevonden en dat je dan een heel ander plaatje kreeg dan die onschuldige dingen die wij te zien kregen?![]()
Er is ook heel mannelijke Lush hoor, ik ga even een linkje voor je zoeken.
Maar dat had iets te maken met leer, whiskey en sigaren geloof ik
Echt geen idee, ik lust geen witte bonen in tomatensausquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
iemand enig idee hoelang dit in de oven moet?
Nah, die anderen heten McDreamy en McSteamy, verzin voor mij ook eens iets originelers dan McMir?quote:
Ik had gewoon een post geopend, en toen erin zitten typen tijdens het teruglezen, daarom had ik het effies niet door.quote:
Nou niet om ongeïnteresseerd te doen ofzo, maar in het topic posten iedere keer heeft weinig nutquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben nu met het avond eten begonnen, wil je al weten wat er nu opstaat?kun je kijken of het uitgebreid genoeg is
McBoobquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik lust geen witte bonen in tomatensaus
[..]
Nah, die anderen heten McDreamy en McSteamy, verzin voor mij ook eens iets originelers dan McMir?
(Ik waarschuw je, McSlutty, McVerstandig en McMuts zijn verboden).
Geen 'proefpakketten' volgens mij, wel leuke kadodoosjes met Lush die je voor jezelf kunt bestellen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
is er ook een leuk proefpakket van Lush? iets als cadeautje voor mezelf als ik beter ben?
Hier in elk geval posten, dat lijstje als je een paar dagen verder bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet om ongeïnteresseerd te doen ofzo, maar in het topic posten iedere keer heeft weinig nut![]()
Na 5 opsommingen luistert niemand meer en de topics gaan zo hard dat het echt geen goed overzicht is.
Netjes een Excelletje maken of oldschool schriftje ofzo. En dan na een week ff overzichtje maken en dat in je eigen (of een nieuw topic) mikken lijkt me zinvoller
topic?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet om ongeïnteresseerd te doen ofzo, maar in het topic posten iedere keer heeft weinig nut![]()
Na 5 opsommingen luistert niemand meer en de topics gaan zo hard dat het echt geen goed overzicht is.
Netjes een Excelletje maken of oldschool schriftje ofzo. En dan na een week ff overzichtje maken en dat in je eigen (of een nieuw topic) mikken lijkt me zinvoller
Je hebt toch je eigen buiktroubles topicquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
topic?
Ik bedoelde eigk of Greys wilde weten wat er op het lijstje staat nu, zodat ze kan kijken of ik het goed doe.
Ik snap je topic dinges niet
Ja, dat bedoel ik dus. Ze gaat van specialist naar specialist. Mag dat niet een keer op één dag ofzo. In plaats van om de maand. Het gaat wel om kanker, en daarbij heb ik zoiets van, hoe eerder behandelen, hoe beter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah is lastig. Maar hoe zie je 'algehele controle' dan?
Vaak is ieder dingetje een specialisme, zeker als het niet iets voor de hand liggends is. Dus dan is het helaas iedere keer weer naar de volgende specialist
Oh ik bedoel ook niet dat het hier niet mág ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Kwak hier maar je vragen en lijstjes hoor Q, maakt niets uit! We kakelen allemaal met onze eigen dingetjes door elkaar en wie iets niet wil lezen scrollt er gewoon overheen. Geen punt, kijk maar wat je wilt!
MikeyMo is ontzettend lief en heeft een kruikje gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef Morretje het volgende:
Goeie tip van Greys!![]()
En een warme kruik oid helpt bij mij bij acute buikpijn!
Ja das lastigquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Ze gaat van specialist naar specialist. Mag dat niet een keer op één dag ofzo. In plaats van om de maand. Het gaat wel om kanker, en daarbij heb ik zoiets van, hoe eerder behandelen, hoe beter.
Ja, ik snap ook wel dat zo'n specialist waarschijnlijk een hele dag al volgepland zitten met mensen die ook al weken wachten op die afspraak. Maar het is gewoon zo vermoeiend soms. Hopelijk krijgen we snel iets te horen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das lastig![]()
Das weer een beetje de keerzijde van dat het allemaal wat zakelijker en winstgevend moet zijn in de zorg.
Alhoewel een collega van me in Griekenland een ongeluk had gehad, en dar ff in ziekenhuis lag. Daar is de zorg gratis. Maar dan ook echt alleen de zorg. Je moet zelf je bed verschonen, zelf naar het toilet, je familie moet voor je zorgen qua eten, kleding, hygiene-artikelen e.d.
doet me denken aan een oud collega van mequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das lastig![]()
Das weer een beetje de keerzijde van dat het allemaal wat zakelijker en winstgevend moet zijn in de zorg.
Alhoewel een collega van me in Griekenland een ongeluk had gehad, en dar ff in ziekenhuis lag. Daar is de zorg gratis. Maar dan ook echt alleen de zorg. Je moet zelf je bed verschonen, zelf naar het toilet, je familie moet voor je zorgen qua eten, kleding, hygiene-artikelen e.d.
Wat eng lijkt me datquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet me denken aan een oud collega van me
was op vakantie in cuba, alleen, krijgt een hersenbloeding, ligt daar in t ziekenhuis, kan niet praten en niemand hier die weet waar hij is
Hè, hij kent ze niet allemaa.. err.. ik bedoel: lief konijntje en vlindersquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
Klikken!
Lekker gewerkt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat eng lijkt me dat![]()
Meestal krijgen mensen met een hersenbloeding alles om zich heen wel mee, maar ze kunnen er niet op reageren...brrrr
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hè, hij kent ze niet allemaa.. err.. ik bedoel: lief konijntje en vlinders
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet me denken aan een oud collega van me
was op vakantie in cuba, alleen, krijgt een hersenbloeding, ligt daar in t ziekenhuis, kan niet praten en niemand hier die weet waar hij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |