Paradiso is anders erg cute en sfeervolquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja met zulke artiesten zou ik 't ook een slechte zaal vinden![]()
Tis een beetje net een bunker, maarja dat is vrijwel iedere middelgrote/grote concertzaal.
De artiest maakt de sfeer lijkt me, ik ga daar niet naar het plafond staan kijken ofzo
Hij is al klaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
issie al klaar? als in met puree erbij enzo?
dan zou ik m even een tikkie ontdooien op ontdooistand van de magnetron, en dan lekker opbakken op de pan
Whut, ZIJ laat d'r tieten bevoelen, ik sponsor haar slechts zodat ik hoop dat ze snel rijk genoeg is en dat soort praktijken niet meer hoeft te doenquote:
Of d'r sigaret aflikken!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien mocht ik dan de boobies van mevrouw Allen aanraken?
Nou, ik hoop niet dat zo'n ding er ook helemaal ehm, in wordt gefrot, sorryquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als trileitjes met afstandsbediening?
nee, k3quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt K2 naar de IJsselhallen?![]()
*Mental note, uit de buurt blijven dan!
Ja das bv. ook met Bibelot in Dordrecht, ook echt heel sfeervol en door vele artiesten geroemd om de akoestiek (tis een oude kerk), maar ook vrij klein, dus écht 'grote' artiesten komen er nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Paradiso is anders erg cute en sfeervol
Maar da's kleiner idd.
Zij heb centen zat hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, ZIJ laat d'r tieten bevoelen, ik sponsor haar slechts zodat ik hoop dat ze snel rijk genoeg is en dat soort praktijken niet meer hoeft te doen
Dat is iemand anders.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, trilwekkers. Kan je nog meer mee doen![]()
Ik loop heel vaak lángs de HMH, telt dat ook?
MM vindt het geweldig. Die is er ooit in 99 ofzo met rammstein geweest. Ik kan je vertellen dat gelderdome redelijk is (qlimax) en ahoy KUTquote:
In Paradiso is bijna alles een feest jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Paradiso is anders erg cute en sfeervol
Maar da's kleiner idd.
Hmm ja, heeeeeeeeerlijkquote:
Ja, Josjequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, k3want dat nieuwe sletje komt ook mee. 19 en 20 dec
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de 8 en de 10 het aantal wachtweken is?
Lekker duidelijk Q!
Maar ik had hetzelfde met mijn dagopname, de wachttijd was ook veel langer dan dat er op de site stond
Jajaja, dat heb ik al even duidelijk gemaaktquote:
ooh ja, truequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef JJH het volgende:
J
[..]
Ja, Josjeheet ze. Dan is het nog steeds K2, of K2J ofzo, maar K3 niet meer.
Ahoy valt ook weer reuze mee. Als het podium in het midden staat (zoals bij Metallica en Anouk) is het best te doen, het ligt echt helemaal aan welk concert en hoe de zaal dan opgebouwd is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM vindt het geweldig. Die is er ooit in 99 ofzo met rammstein geweest. Ik kan je vertellen dat gelderdome redelijk is (qlimax) en ahoy KUT
Ik las het. Maar nootjes eten en snel reageren was niet voor mij weggelegdquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajaja, dat heb ik al even duidelijk gemaakt
K3 volgens PdL Karen, Kristel en Kutje/Klitjequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef JJH het volgende:
J
[..]
Ja, Josjeheet ze. Dan is het nog steeds K2, of K2J ofzo, maar K3 niet meer.
Apenootjes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las het. Maar nootjes eten en snel reageren was niet voor mij weggelegd
dan even in de ontdooistand en dan opbakken op de pan. dat is t lekkerstquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
K3 volgens PdL Karen, Kristel en Kutje/Klitje
Maar zo is Vredenbregt dan bv een fijnere zaal, en in Eindhoven is ook zo een zaal , en zelfs in Groningen zit zo een zaal. Jammer dat dr in A'dam geen fijne tussenmaat zaal is, ik vind alleen al dat over dat terrein daar lopen 's nachts altijd zo een crimequote:Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahoy valt ook weer reuze mee. Als het podium in het midden staat (zoals bij Metallica en Anouk) is het best te doen, het ligt echt helemaal aan welk concert en hoe de zaal dan opgebouwd is.
En de HMH is niet de mooiste of beste zaal, maar t voorziet precies in een behoefte, groter dan Paradiso of de Melkweg, en kleiner dan Ahoy of de ArenA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |