dr zijn teveel mensenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de HMH heb je zitplaatsen een ring waar je kan staan, dus je ziet altijd wat
Ik vind het geen fijne zaal.quote:
Oké, thanks. Mojo kende ik wel, maar LiveNation had net zo goed een dubieus bureau kunnen zijn in mijn orenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon altijd via Mojo of LiveNation doen. En niet via marktplaats of andere dubieuze bureau's
Zal ik wat "grappigs" vertellen? Mn zus die altijd klaagt dat ze zo arm is, gaat met dr kind en dr kerel naar k3. A 59 euro p.p in zwolle.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kijkt duidelijk op de verkeerde sites![]()
Zeker van die dubieuze ticketbureau's die vaak ook ver voor de voorverkoop van een concert begint zogezegd al kaarten hebben, maar dan x4 van de normale prijs
Ik kan niet leven zonder magnetron. Echt niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:
ik ontdooi echt nooit iets in de magnetron, dat wordt zo goor altijd. Ik warm zelfs maar zelden iets op in de magnetron...
Tegenwoordig blocken ze de tickets die ze op MP vinden hé, je kan ze als t goed is via LiveNation 2e hands verkopen, en er is levendige handel in neptickets, die dan nét iets te goedkoop worden verkocht. Kom je bij 't concert, scannen ze de barcode en dan blijktie nep te zijn...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Goodbye, op Marktplaats staan ze ook veel goedkoper hoor!
Dus ik weet niet wat voor VIP arrangement jij er bij had bedacht voor 130 euro, maar het kan voor minder!
Misschien mocht ik dan de boobies van mevrouw Allen aanraken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Goodbye, op Marktplaats staan ze ook veel goedkoper hoor!
Dus ik weet niet wat voor VIP arrangement jij er bij had bedacht voor 130 euro, maar het kan voor minder!
issie al klaar? als in met puree erbij enzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms ben ikke wel hendig
Praktische vraag ;
Ik had zuurkool in de vriezer. Er om 13u uitgehaald en nog bevroren. Gewoon straks in de magnetron pleuren en opwarmen/ ontdooien?
Ik heb zo geen zin om te koken
Komt K2 naar de IJsselhallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik wat "grappigs" vertellen? Mn zus die altijd klaagt dat ze zo arm is, gaat met dr kind en dr kerel naar k3. A 59 euro p.p in zwolle.
Blijkt ze bij ticketforsale te hebben gekochtde orginele verkoopsite had nog kaarten genoeg. 1ste rang 25, 2de 20 en de 15
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonde, best een aardige zaal.
Ben er met Velvet Revolver, Foo Fighters en Green Day geweest
Waar bestel je die?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien mocht ik dan de boobies van mevrouw Allen aanraken?
Ja, trilwekkers. Kan je nog meer mee doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Nog even over wekkers: neem een trilwekker. Ik heb er een (duh), en geloof me, daar slaap je niet doorheen. Als je nml op snooze drukt gaat dat tril-element continu tekeer
ik moet hem onder mijn matras leggen anders heb ik de rest van de dag hoofdpijn,
Ja met zulke artiesten zou ik 't ook een slechte zaal vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt een vreselijke zaal, ik ben dr naar PJ Harvey, Ròisìn Murphy, Heather Nova en uhhhhhhhh nog iets geweest, maar ik weet ff nie meer wat.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, trilwekkers. Kan je nog meer mee doen![]()
Is dat net zoiets als trileitjes met afstandsbediening?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, trilwekkers. Kan je nog meer mee doen![]()
Ik neem aan dat de 8 en de 10 het aantal wachtweken is?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Qwea het volgende:
Gastro-enterologie (maag-, darm-, leverarts)
Algemeen 10 verwacht
Interne geneeskunde algemeen
Algemeen 8 verwacht
Fuck me, in Emmen. Hier in den helder staat 2 weken op de site
Weken geleden gezocht johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |