Ah crap, ik las er overheen, het is eerst gewoon ziekenhuis en dan pas endoscopie, beehhh ellendig dat die afspraak er nog tussen zit danquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe snel ik voor de endoscopie kan. Dat ligt aan de internist
ja joh is gaaf!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Hm, er zijn nog kaarten voor Lily Allen voor a.s. zondag in de HMH.
Zal ik???
Nee, het gaat echt totaal belachelijk allemaal. Ik moest dus van de HAP naar de HA van MM. Daar zou ik morgen heen gaan, maar de buikpijn is écht erg dus ben ik daar om 15u heen gegaan. Die zegt ook dat ik een endoscopie moest, en daarvoor moest ik zelf naar het ziekenhuis een afspraak maken. Maar HA's mogen geen scopies meer aanvragen, dus moet je eerst op spreekuur bij de fucking internistquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Q, had je nog geen afspraak staan dan toen je naar de HAP was geweest?![]()
Hadden die je nog niet doorverwezen toen ze aan crohn dachten? Ik ben het even kwijt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!!!!!!
FUCK YOU VERY VERY VERY MUCHHHHIt's not fair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want als de internist denkt dat het niet "urgent" is, kan het wel es 4 weken gaan durenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah crap, ik las er overheen, het is eerst gewoon ziekenhuis en dan pas endoscopie, beehhh ellendig dat die afspraak er nog tussen zit dan
Normaal geprijsd? Ik kon alleen kaarten van 130 euro vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Hm, er zijn nog kaarten voor Lily Allen voor a.s. zondag in de HMH.
Zal ik???
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!!!!!!
FUCK YOU VERY VERY VERY MUCHHHHI lie here in this wet patchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in the middle of the bed,
im feeling pretty damn hard done by
i spent ages giving head.
DIE JA!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
![]()
Maag/darm problemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys hoe leuk ik dr cds ook vind live is zij echt slecht![]()
Doe het maar niet, strakkies vinje de liedjes nie meer leuk![]()
Q komt dat gedoe met die darmen echt nu ineens opzetten?
Ik ken een paar mensen met crohn maar die hebben dat echt al hun hele leven geloof ik.
Balen dat je zo lang moet wachten, maar wel te hopen dat ze iets vinden dan!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Het is toch geen nieuws meer dat Lily overal haar tieten laat wapperen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
True...quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch geen nieuws meer dat Lily overal haar tieten laat wapperen?
32,50quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Normaal geprijsd? Ik kon alleen kaarten van 130 euro vinden![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
32,50
http://www.eventim.nl/cgi-bin/lily-allen-kaarten-amsterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=329494$674342
dan zou ik t al helemaal doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
32,50
http://www.eventim.nl/cgi-bin/lily-allen-kaarten-amsterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=329494$674342
Waar zat je te kijken dan?quote:
Jij kijkt duidelijk op de verkeerde sitesquote:
In de HMH heb je zitplaatsen een ring waar je kan staan, dus je ziet altijd watquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik t al helemaal doen
tis dat ik zo'n onderdeur en angstschijter ben dat ik nog nooit bij een concert geweest ben![]()
Ik ben daar ook helemaal niet goed in, dat blijkt maar weer!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kijkt duidelijk op de verkeerde sites![]()
Zeker van die dubieuze ticketbureau's die vaak ook ver voor de voorverkoop van een concert begint zogezegd al kaarten hebben, maar dan x4 van de normale prijs
Soms ben ikke wel hendigquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
Oh Q, ik zal regelmatig in je topic kijken om up to date te blijven.
Wel handig dat je er een apart topic voor geopend hebt!
Nooit geweten dat dát nou de originele site isquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zat je te kijken dan?
Want dit is gewoon de originele site waar je je kaarten hoort te bestellen, www.livenation.nl
Gewoon altijd via Mojo of LiveNation doen. En niet via marktplaats of andere dubieuze bureau'squote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben daar ook helemaal niet goed in, dat blijkt maar weer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |