It wasn't me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet nog echt een klere eind lopen. Wij hebben een sneaky geheime, gratis parkeerplaatsmaar dan moeten we er ruuuuuuuuuim van te voren zijn.
We wilden van de zomer een keer naar de film. Stap ik daar uit de trein, heel station Bijlmer ArenA gevuld met zwartgeklede, langharige mannen (oa)Stond ACDC in de Arena
Ik zeg onder anderequote:
Eigenschappen ==>>adres =http://www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=FjeMDvCdrtcquote:
Ja, dat is danny z'n in-lay-out youtube spelertje, als je er twee keer op klikt opent ie in een nieuw tabblad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eigenschappen ==>>adres =http://www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=FjeMDvCdrtc
WTF?
Firefox lust hem niet, blanco scherm helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat is danny z'n in-lay-out youtube spelertje, als je er twee keer op klikt opent ie in een nieuw tabblad.
Bij mij wel, ook met FF.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Firefox lust hem niet, blanco scherm helaas.
* Pagan koken gaat
Nou idd, het was erg lekkerquote:
Ik niet. Aangezien ik misschien wel 3 weken op die scopie moet wachten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:52 schreef nieslief het volgende:
Ok een typo dus. Nou dat vind ik nog snel.
Ohhhh, ik heb er echt al zo veel zin innnnn!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Takaiki, tuurlijk kan je nog meedoen met Secret Santa, begin november gaan we pas voor het eggie!![]()
Goedzo!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou idd, het was erg lekker
morgen hutspot maar op die manier maken.
Echt heel erg balen voor je meissiequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik niet. Aangezien ik misschien wel 3 weken op die scopie moet wachten.
Tering, ik heb net gegeten en de pijn wordt enkel erger bij het eten![]()
Ik kan echt wel janken van de pijn soms
Das toch niet normaalquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt heel erg balen voor je meissie![]()
En tell me all bout lange wachttijden bij ziekenhuisen. Ze weten al sinds eind augustus dat er *iets* is met mijn schoonmoeder, maar dan testen ze het ene (eerst twee weken wachten op de test, dan weer twee weken op de uitslag) en dan blijkt dat het weer niet te zijn en moet er weer wat anders getest worden. En toen zou er niks aan de hand zijn en nu ineens toch weer en dan moet ze weer drie weken wachten voor een test. Zou ze gelijk de uitslag krijgen, duurt het alsnog weer een week. Grrrr
ik ga het vaker doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo!Ik heb ook zuurkool in de vriezer liggen, laatst speciaal extra veel gemaakt zodat ik het een keer op die manier kan opbakken
![]()
Nee, ik vind het ook niet normaal. Kan er ronduit boos om worden soms. Van die stomme artsen die m'n (alleenstaande) schoonmoeder gaan vertellen "dat er echt iets niet klopt", maar vervolgens niet met een duidelijke diagnose komen. Of een algehele controle ofzo. Grrquote:
Tjah is lastig. Maar hoe zie je 'algehele controle' dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook niet normaal. Kan er ronduit boos om worden soms. Van die stomme artsen die m'n (alleenstaande) schoonmoeder gaan vertellen "dat er echt iets niet klopt", maar vervolgens niet met een duidelijke diagnose komen. Of een algehele controle ofzo. Grr
hier een eenhoorn, regenboog en konijntjequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
Klikken!
Ik had een regenboogje en konijntjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |