Tijd voor Cup-a-soupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tijd voor Cup-a-soup
Hebben we hier niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How come?quote:
ja die is net bevallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Hen je geen vrienden / kennissen in de buurt die even voor je willen gaan?
Ken je niet meer mensen in je eigen stad ?quote:
Ja dat dus, ook zaterdag laat gaan slapen, zondag laat eruit. Daardoor sliep ik gister pas laat, maar ging wel om 0630 de wekker weer. Uiteindelijk toch tot 07:45 blijven liggen en toen snel haasten naar werkquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
How come?
Ik had echt zowat een jetlag gisteravond.
Zaterdag om 3.30 in mn nest en zondag om 11 uur weer op. Kwas helemaal nog niet moe om 00.30 vannacht.
Sliep ik weer pas na 2-en of zo.
Ik was verbaasd over hoe energiek ik vanmorgen toch weer uit mijn bed sprong hoor!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, ook zaterdag laat gaan slapen, zondag laat eruit. Daardoor sliep ik gister pas laat, maar ging wel om 0630 de wekker weer. Uiteindelijk toch tot 07:45 blijven liggen en toen snel haasten naar werk
Nou ik kan er nog maar slecht aan wennen dat 't nog pikkedonker is als ik s'ochtends op (moet) staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over hoe energiek ik vanmorgen toch weer uit mijn bed sprong hoor!
Ondanks dat het zo donker en kkkkkoud was buiten zelfs.
Ja ik normaal ook hoor, maar vanmorgen viel het me dus echt mee!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik kan er nog maar slecht aan wennen dat 't nog pikkedonker is als ik s'ochtends op (moet) staan
Ja dat zou best kunnen, heerlijk is dat he!quote:
Wat is er een weekje heerlijk luxe?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook hoor, maar vanmorgen viel het me dus echt mee!
Straks als het wintertijd wordt is het wel weer een weekje heerlijk luxe
Dat het s'ochtends net ff toch weer beetje licht is? Maar meestal ben je na weekje daar al aan gewend of is het ondertussen dan toch weer later lichtquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er een weekje heerlijk luxe?
Ik snap hem niet geloof ik.
Als het zometeen weer wintertijd is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er een weekje heerlijk luxe?
Ik snap hem niet geloof ik.
Daarom zeg ik ook een weekje!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat het s'ochtends net ff toch weer beetje licht is? Maar meestal ben je na weekje daar al aan gewend of is het ondertussen dan toch weer later licht
Dat is zo herkenbaar, gister ochtend nog. En ik heb het dus ook wel eens gehad dat er nog maar een uurtje over bleef. Toen ben ik er maar uit gegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Ik ging gister om half één het bed in. Toen nog 'even' lezen en toen ik daarna op de klok keek was het 03.05 uur![]()
En dan lig je zo van 'oh jee, ik kan nog minder dan 5 uur slapen'. En een uur later 'shit, nu nog maar 4 uur slapen'. Dat schiet niet op natuurlijk
Dus vanavond maar een beetje op tijd
En ik maar denken dat ik de enige was die dat deed. Daar kan je jezelf echt gek mee makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Ik ging gister om half één het bed in. Toen nog 'even' lezen en toen ik daarna op de klok keek was het 03.05 uur![]()
En dan lig je zo van 'oh jee, ik kan nog minder dan 5 uur slapen'. En een uur later 'shit, nu nog maar 4 uur slapen'. Dat schiet niet op natuurlijk
Dus vanavond maar een beetje op tijd
Ik ben de verstandigheidbraafheid zelvequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als we meteen gaan slapen wel ja, anders heeft 't nog geen nut
Goedzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de verstandigheidbraafheid zelve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |