Jup. Oma en Mama zijn zo gek om het velletje er ook echt af te halen. En mn zus eist dat de sliertjes van de mandarijn eraf zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Als in het velletje dat om het vruchtvlees zit?
Damn zeg, dan eet je toch gewoon wat anders??
Baloe schudde zich net uit, OVERAL harenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt de hel.
Frits was ook zo een wandelende sneeuwbui, goddank was die maar klein, maar twas ongelooflijk wat daar af kwam![]()
Ik ben zoooooo benieuwd hoe mijn Billy de nieuwe Billy gaat vinden![]()
Ik denk dat die twee echt helemaal los gaan samen
Bij vrouwen is het penetranter jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:Shit ik was vergeten dat de vakantie van mijn stinkende collega alweer om was.
Zo naar is dat, van die vrouwen die echt stinken![]()
Mannen die stinken zijn ook erg, maar bij vrouwen is het net nog wat smeriger he?
Ja nee maar echt ze stinkt zooooooooo erg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent echt altijd heel complimenteus over je collega's.
Maar dan anders
Wijfquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dat witte haal ik er ook af hoor, dat doorzichtige velletje om 't vruchtvlees heen niet.
Maar die witte sliertjes zijn zo
Ik heb zure!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Oma en Mama zijn zo gek om het velletje er ook echt af te halen. En mn zus eist dat de sliertjes van de mandarijn eraf zijn.
Ik vind dat velletje tof. Gaatje in bijten en vruchtvlees eruit zuigen
paas mij es mandarijnen
Ik heb hier spaanse. Die smaken naar kots
Oooooh zie je wel!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WijfGa je dat echt allemaal zitten pulken? Als ik eens een sinaasappel/mandarijn heb die héél erg wit is, oké. Maar die witte velletjes zijn juist gezond. Volgensmij. Dacht ik. Of heeft mijn moeder me vroeger wijsgemaakt.
Je snapt dat dat een smoes was om je niet te laten pielen met al die sliertjes héquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WijfGa je dat echt allemaal zitten pulken? Als ik eens een sinaasappel/mandarijn heb die héél erg wit is, oké. Maar die witte velletjes zijn juist gezond. Volgensmij. Dacht ik. Of heeft mijn moeder me vroeger wijsgemaakt.
Ik stop het ook gewoon in mn mik. Waar ik wel een grafhekel aan heb en maakt dat ik het hele mandarijntje weg flikker zijn pitjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zure!
Mensen halen dus schijnbaar echt die hele velletjes dr af he?
Ik eet ook dat wit altijd op op die velletjes, iemand zei vroeger es tegen me dat de meeste vitamientjes vlak onder de schil zitten. Zal wel een bs verhaal zijn maar ik geloofde het en nu eet ik dat gewoon op ( en ik ben dr ook te lui voor, schillen is al moeite zat).
Tis een hele fijne zure zweetlucht, icm extreem slechte adem.quote:
Nou, oh-oh zegt het anders ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt dat dat een smoes was om je niet te laten pielen met al die sliertjes hé![]()
Nou ja ik ga ze niet ALLEMAAL eraf halen, maar die grote wel
Mijn zus ALLEMAALquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt dat dat een smoes was om je niet te laten pielen met al die sliertjes hé![]()
Nou ja ik ga ze niet ALLEMAAL eraf halen, maar die grote wel
Nou bij mandarijnen gaat het nog wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stop het ook gewoon in mn mik. Waar ik wel een grafhekel aan heb en maakt dat ik het hele mandarijntje weg flikker zijn pitjes
Kun je daar niets van zeggen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:Shit ik was vergeten dat de vakantie van mijn stinkende collega alweer om was.
Zo naar is dat, van die vrouwen die echt stinken![]()
Mannen die stinken zijn ook erg, maar bij vrouwen is het net nog wat smeriger he?
Ik ben zo opgelucht dat ik niet de enige ben.quote:
Om haren van je wasgoed te halenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam nylonkousjes hebben
Alleen die witte dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je alle velletjes van een mandarijntje af moet halen?
Vooral die hele lekkere die op de markt lekker zoet zijn en mooi als pitloos verkocht worden en heeeeel makkelijk te schillen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stop het ook gewoon in mn mik. Waar ik wel een grafhekel aan heb en maakt dat ik het hele mandarijntje weg flikker zijn pitjes
Mijn baas heeft er wel eens iets van gezegd.quote:
ooooooooh gelukkig, dat valt me nog meequote:
Werkt dat joh? Moet ik ook maar eens doen, dan!quote:
niemand die dat verhaal nog niet kende?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:33 schreef Ynske het volgende:
wat downloaden jullie veel.
naakte dieren vind ik niets
[..]
omdat velletjes vies smaken
wist je overigens dat mandarijntjes uit blik, met een of ander zuur ontvelt worden
http://www.tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/mandarijn
Jahaa als je gaat afstoffen moet je ook zo´n ding om je sponsje doen. Werkt geheid..... Vooral met van die plakhaartjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Werkt dat joh? Moet ik ook maar eens doen, dan!
Ik zie Ll al helemaal in de rij staan in de winkel met een pakje nylonkousjes in z'n hand. Cassiere: "Meneer, volgensmij is dat niet helemaal uw maat hoor " *wink wink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |