quote:http://link.marktplaats.nl/285520824
Te koop gevraagd;
Grote geelkuif kaketoe man (dna getest)
leeftijd ca 3 jaar
gezond
citis vereist
Geachte de Boer,
Mijn schoonvader is een maand geleden overleden, en hij was fervent papegaaienliefhebber. Omdat hij een nogal forse collectie papegaaien had, zijn wij, mijn vrouw en ik, op zoek naar lieve baasjes waar wij de papegaaien kunnen onderbrengen. Een groot aantal dieren heeft inmiddels een goed onderkomen gekregen.
Er zijn echter nog een paar dieren waarvoor wij een plaatsje zoeken, waaronder voor Beretta, een uitermate lieve grote geelkuifkaketoe-man van 3,5 jaar oud. Het dier heeft een CITIS verklaring, en er is DNA-analyse aanwezig t.b.v. geslachtsbepaling. Verder is het dier getest en negatief bevonden voor PBFD, Polyoma, Chlamydia en Pacheco.
Beretta is wat ons betreft gratis af te halen, mits wij er zeker van kunnen zijn dat het een stabiel en zorgzaam plaatsje krijgt.
Wij hebben kortgeleden alle papegaaien gefotografeerd, ik heb de foto’s nu echter niet bij de hand. Indien u wenst kan ik u een foto per e-mail sturen.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo Kikko,
Wat ben ik blij met deze reactie (via marktplaats), echt helemaal super geweldig!
Ik zou het te gek vinden om in het bezit te kunnen komen van de grote geelkuifkaketoe, Beretta (leuke naam trouwens).
Bij deze garandeer ik je dat het een goed onderkomen zal krijgen; het zal zeker weten de goede zorgen en aandacht krijgen.
Ik ben gek op kaketoes en wil hem graag delen met mijn pasgeboren dochtertje.
Het zou mooi zijn als je nog een foto toe wil sturen.
Bij deze hoop ik gaarne op reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Rosita
Hallo Rosita,
Bijgaand een foto van Beretta.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo,
Ik heb de foto gezien, maar dit is geen grote geelkuifkaketoe.
Ik dacht dat je het over een grote geelkuifkaketoe had?...
Groetjes,
Rosita
Hallo Rosita,
Mijn excuses, ik heb waarschijnlijk de foto's door elkaar gehaald.
Bijgaand de juiste foto.
Haha...Wat is dit dan?
Even serieus, dit vat ik toch best wel serieus hoor, een grote geelkuifkaketoe is een grote witte kaketoe ca 50 cm,
met een gele kuif. Die foto die u stuurt is een grijze roodstaart.
Zou u evt een telefoonnummer achter willen laten, kunnen we even via een snellere weg contact houden.
Mvg,
Rosita
Hallo Rosita,
Volgens mij groeit de kaketoe nog wel veel, hij is ook nog maar 3,5 jaar oud.
Ik heb een foto bijgevoegd waarin mijn vrouw 'm vast heeft, hierin kunt u de grootte misschien wat beter inschatten.
Het is zeker weten een grijze roodstaart, ik begrijp niet waarom u denkt dat dit een geelkuifkaketoe is...
een geelkuifkaketoe ziet er toch echt anders uit...
Is deze de enige nog die een onderkomen nodig heeft?
Groetjes,
quote:
Hallo Rosita,
Er zijn 2 van deze vogels, een met kuif en een zonder kuif.
Verder is er nog een groene kaketoe, is dit misschien iets voor u?
:
Hallo,
Een beetje jammer dat jullie het niet serieus opvatten, ik in elk geval wel...
Wie houd je nou voor de gek met de bewerking van de foto, wat denk je dat ik dat niet zie.
Sorry hoor, je hebt totaal geen respect voor de vogels!
Jammer dat jullie zo de gek met het leven hebt...
Enne papegaaienkennis is bij jullie ook ver te zoeken, helaas.
Ik zou zeggen, succes met bewerkte vogels!
Groetjes,
Je kan zeggen dat je ook interesse in haar persoonlijk hebt en misschien een keer met haar uit eten wil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zoals:
aangeboden restant zegels uit Mexico.
Te koop aangeboden restant gestempelde postzegels uit Mexico. Wie doe ik er een plezier mee? Exclusief verzendkosten. Zie ook mijn andere (postzegel) advertenties om evt de verzendkosten te drukken.
Heeft u alleen interesse in de zegels van Mexico?
Mvg Eleonora
Hele aardige vrouw en tevens één van de weinige normale personen die ik ben tegengekomen.
H.E.L.D.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:06 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Heb je je plakband inmiddels al dan [ afbeelding ]
Heb de vrouw al een pluim gegeven en linkje naar topic, vond haar zo sympathiek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef guapo het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat je ook interesse in haar persoonlijk hebt en misschien een keer met haar uit eten wil.
Of vragen of ze ook Mexicaans is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef guapo het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat je ook interesse in haar persoonlijk hebt en misschien een keer met haar uit eten wil.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:13 schreef Bjoro het volgende:
Waarom staat er in de OP eigenlijk niet of je een hond hebt ?
Hallo Kees,quote:Hallo proaqua,
Na een tijdje te hebben gezocht heb ik eindelijk wat gevonden wat me aanstaat. Zo zit het namelijk: Ik heb hier 4 pure Oostenrijkse Warmbloeden die dringend een tijdelijk onderkomen nodig hebben. Ik was specifiek opzoek naar zo'n Oostenrijkse Paardenstal-look omdat ze zich daar fijn en thuis voelen. Nu ik dit Huis zie met die houten balken komt dat dus perfect overeen met wat ik zocht.
Ik zal even wat over ze vertellen, het zijn 4 heel rustige jongens die er erg van houden om in de buitenlucht te hangen en wat rondjes te lopen. Ze zijn totaal niet luidruchtig en erg netjes. Je kan de grootste lol met ze hebben en ze zijn erg handzaam.
Omdat ik de zorg op ze neem zal ik voor ze betalen.
Ik hoop van harte snel meer van u te horen,
Met Vriendelijke Groet,
Kees
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
Nooit vooroordelen!quote:Hoi,
Dat kunnen we afspreken natuurlijk, heb nog één vraagje,
vorige huurbazen hebben hier nog wel eens bezwaar tegen gehad, wat is de reden dat u wel in gesprek wilt gaan? (Gewoon benieuwd)
Groeten,
Kees
Geen antwoordquote:Dat zeg ik ook altijd! Wat kan zo'n paard er nou aan doen dat hij als paard geboren is toch!
Ik zal u morgen even bellen voor een afspraak
Met vriendelijke groet,
Kees
beetje kort antwoord, da's jammerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:20 schreef guapo het volgende:
Wie kan me helpen, het gaat om advertentie:
http://link.marktplaats.nl/287723750
Hieronder antwoord van verkoper:
hallo dirk
bedankt voor je leuke mail. Voor ¤ 450,00 is de slee van jou.
Ik wacht je bericht af.
groetjes
jan
quote:Ik weet niet goed hoe ik deze verkoper kan opfokken. Iemand suggesties? Er is ondertussen al op geboden.
Ze reageerde erg goed (sympathiek) op je mails inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef Dynd het volgende:
[..]
Heb de vrouw al een pluim gegeven en linkje naar topic, vond haar zo sympathiek.
Was m'n tweede pluim deze hele reeks.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef frame-saw het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)asje.html%3Fxref%3D1
Was dat eronder al bekend?
Die spoiler die doet het hem...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beetje kort antwoord, da's jammer
[..]vraag ff hoe hard dat ding kan (je woont een mailtje of 3 verder aan een bospad met een max. snelheid van 6 km/u dus 1 die sneller kan heb je niets aan) wat voor paarden ervoor kunnen (na 3 mailtjes heb je alleen hobbelpaarden) wat voor bekleding zit erop (hij staat altijd buiten) Vragen of er op een slee ook APK zit Vragen of die lampen werken op 220V Of het scheelt als je er een spoiler opzet Geschikt is voor wedstrijdsport, en later vragen wat voor wedstrijden
Ik noem maar wat raars, misschien brengt het jou (of iemand anders) op (nog) gekkere ideeen
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef frame-saw het volgende:
Damn, die zet een heel dagboek verhaal op die advertentiequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef frame-saw het volgende:
quote:Geachte mevrouw Steen,
Ik ben wel geinteresseerd in bepaalde delen van uw boedel. Kunt u mij vertellen wat er precies te koop is? Heeft u toevallig ook nog een dameswinterjas te koop?
Met vriendelijke groet,
Ottfried
quote:Geachte heer/mevrouw Ottfried,
Ik ben mannelijk en single. Dus ik heb helaas geen dameskleding in de aanbieding.
Mvgr Steen
quote:Geachte heer Steen,
Dat stemt me verbaasd. Ik meende toch echt een strijkplank gezien te hebben op één van uw foto's. Is die van uw vrouw?
Met vriendelijke groet,
Ottfried
quote:NEE HOOR. DIE IS VAN MIJZELF WANT IK STRIJK OOK NOG MIJN KLEREN. MAAR HET KLOPT DAT IK EEN STRIJKPLANK EN STRIJKIJZER TE KOOP HEB
IK BEN NIET GETROUWD...
quote:Geachte Steen,
Een echte man gaat toch niet strijken? Dit klinkt meer als een metroseksueel. Heeft u nog tips voor gezichtsverzorging? Ik heb nogal een droge huid.
Groetjes,
Ottfried
quote:Goedemorgen Ottfried,
Wanneer je alleen woont MOET je wel. Voor de droge huid adviseer ik Kamasutra massage oil.Wellicht alleen te verkrijgen in speciale winkels..
Groetjes Steen *
Ik las gezinsverzorgingquote:
Dus..... Daar heb ik wel oren naar!quote:KenmerkenConditie: Nieuw Beschrijving
Mooie partij nagellak in 6 kleuren!
Zilver-pink-lichtrose-warmrose-aubergine-war mrood
De flesjes zitten per 6 verschillende kleurtjes verpakt(geseald)
Ik heb in totaal 10 pakketjes dus totaal 60 flesjes.
winkelwaarde van een flesje nagellak is 2,99 dus doe een leuk bod!
Excl verzendkosten!
We wachten even afquote:Geachte Truecolors,
Ik zag uw advertentie over Partij Nagellak in 6 kleuren staan en vond ze op het eerste oog erg mooi van kleur.
Ik ben dan ook zeer geinteresseerd om eens een setje van 6 te testen.
Bent u bereid om enkele van mijn vragen te beantwoorden alvorens ik een besluit maak om al dan niet een set van u over te nemen?
Het zit namelijk zo: Ik ben niet zo'n feestnummer en ik kom zelden of nooit in cafees, discotheken of feestzalen.(koffietafels uitgezonderd)
Nu is mijn vraag of ik deze nagellak ook kan dragen als ik niet naar een partijtje ga. Ik zou deze 6 kleuren graag thuis willen dragen.
Welke kleur raad u aan voor welke dag van de week? En welke kleur zou u zelf 2 keer per week gebruiken? Aangezien een week 7 dagen heeft, en er maar 6 flesjes Partij Nagellak aanwezig zijn in de set.
Wachtend op uw antwoord,
Denise
ik heb over die vraag van 6 flesjes en 7 dagen in 1 week gedroomdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:36 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dus..... Daar heb ik wel oren naar!
[..]
We wachten even af
En, wat was de oplossing?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb over die vraag van 6 flesjes en 7 dagen in 1 week gedroomd
weet ik niet ik weet alleen van die vraag daar dacht ik ineens aan bijna ne als een dega vuquote:
Geachte mike,quote:Aangeboden: TE KOOP, vuilnisbak crome vierkant ( Designe )
Prijs: Bieden
Omschrijving: TE KOOP,
hele mooie en apparte vuilnisbak/vuilnisemmer hij is helemaal verchroomd ook de binnenkant
tevens zitten er wieltjes onder, super handig de bak is ook los te koppelen van de wieltjes doormiddel
van los plateau zie foto,s.
afmeting: 32x32
hoogte : 80
serieus bieden graag.
Groep: Huis en Inrichting
Rubriek: Woonaccessoires | Prullenbakken en Vuilnisbakken
Datum plaatsing: 16-10-09
Advertentienummer: 288186980
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/288186980
Geachte Mike,quote:Geachte theo,
dank u wel, het is ook een mooie vuilnisbak hij is 1,5 jaar oud heb hem via mijn baas bij een bedrijf laten maken en heeft bij ons een halfjaar
dienst gedaan in de keuken en een halfjaar kantoor en staat nu al weer een poos doodzonde in de schuur opgeslagen omdat onze kleine van 2
er steeds zijn vingers tussen kreeg en dat is dan ook de reden van verkoop. (helaas)
het is geen compost bak maar puur voor prul en huishoudelijk keukenafval dus er zit geen scheiding in de bak.
bij ons heeft er altijd een binnenzak ingezeten en is hij met de juiste zorg behandeld.
ja, en nu komt het de prijs vindt ik moeilijk te zeggen maar moet toch wel ergens tussen de 50 en 100 euro gaan opbrengen.
ik hoop dat u wat aan de info heeft en ik hoor het wel.
mvgr mike.
Het glaasje is naar de taxateurquote:
Vraag of er een begrenzer op zitquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die spoiler die doet het hem...
Zeker als je hem niet sneller wilt laten gaan dan 6 km/u
quote:beste theo .nou dat is niet knap hoor. het probleem is dat de tijd de, evolutie van de techniek en van het denken gaat zo snel en theo ik denk als je veel tijd achter je pc [kunt]doorbrengen dat je dan een kans maakt om bij te blijven
met de nieuwe wereld .met het nieuwe denken .heb je wel eens gehoord de blunder van georg busch die dacht dat nederland bij korea lag ha ha als je de eerste keer eenpuzzel boeke pakt en dan ziet een plaats op de veluwe met
met drie letters loop je zwaar na te denken maar na eenhalf jaar puzzelen doe je al eenzes sterren ding . wat ik eggen wil is we moeten wennnen aan een andere tijd .jij zegt dat alles duur is maar dat zie je niet goed theoals ik naar de super ga
kan ik een brood kopen van 0,40 en ook van 2 euro een potje aardbeien jam kocht ik altijd voor 110 maar 50cm lager staat dezelfde jam van een ander merkzelfde kwalteit voor 0,60 cent koffie het zelfde maar als de mensen te beroerd zijn om te bukken dan moeten ze betalen .als ik met de auto naar den haag ga ben ik meer geld kwijt aaan alleen maar parkeren dan dat de trein kost theo!!! alle nederlanders die rechts politiek denken pvv zet zijn geld en zaken op de rabobank rechtse arbeiders bank hebben wij het gedoopt das een blok tegen de linkse graai banken
gr gerrit gerrits alphen a/d rijn
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef td123td het volgende:
Even een ander onderwerp er is wetenschappelijk bewezen dat een navigatiesysteem meer zegt ''U moet hier LINKSafslaan'' dan ''U moet hier RECHTSafslaan'' Dat is toch gewoon schandalig,
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:38 schreef td123td het volgende:
[..]
Geachte mike,
Wat een mooie vuilnisbak deze zou heel mooi in mijn woonkamer passen ik heb nog wel een paar vragen.
-Is de vuilnisbak gebruikt
-Is het een papiervuilnisbak of een compostvuilnisbak of een glasvuilnisbak of kan hij voor alles gebruikt worden en wat is de vraagprijs
Groetjes Theo
[..]
Geachte Mike,
Dat klinkt zeer intressant het is ook een prachtexemplaar. Ik heb nog wel een paar vraagjes ik hoop dat dit geen probleem is.
-Hoeveel liter kan er in deze vuilnisbak ?
-Is het vochtig in u schuur?
Groetjes Theo
Zou wel echt een giller zijn als ze straks terug komt en volhoudt dat hij wél heel veer waard wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:07 schreef Apuleius het volgende:Ik kan me echt niet voorstellen dat die vlinder écht met dat pauperglas naar de taxateur is gegaan. Een beetje taxateur zou toch meteen zeggen, "Neemt u mij niet kwalijk, maar dit is pure PULP! En nou wegwezen, dan kost het u niets, ik geef u 3 seconden om bij de glasbak te komen". Om vervolgens gillend van het lachen een aantal collega's te bellen.
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef Hilzillah het volgende:
Halve nacht bezig geweest om alle topics door te worstelen
GE-WEL-DIG
Dat zal het verhaaltje wel worden. Dat ding staat daar gewoon thuis en straks is het een fortuin waard en past ze de advertentie weer voor de 57473e x aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:17 schreef miaeak het volgende:
[..]
Zou wel echt een giller zijn als ze straks terug komt en volhoudt dat hij wél heel veer waard was
Dat de puzzelactie bij de AH is afgelopen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:50 schreef falloutboy het volgende:
Serieus.. wat is zijn probleem?
http://www.marktplaats.nl(...)eren.html%3Fxref%3D1
Nou, dat "Tegen elke prijs" is door jullie met 100% zekerheid iets leuks mee te doen. Hier staat zo'n puzzel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat de puzzelactie bij de AH is afgelopen?
Ik vind het niet zo'n bijzondere advertentie iig.
Ik zou niet meer bijkomen en ik hoop dat ze het dan mooi aan d'r bruiloft kan besteden!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:17 schreef miaeak het volgende:
Zou wel echt een giller zijn als ze straks terug komt en volhoudt dat hij wél heel veer waard was
Wat een gezeurquote:
Ja, dat begreep ik wel. Gewoon 500,- euro vragen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou, dat "Tegen elke prijs" is door jullie met 100% zekerheid iets leuks mee te doen. Hier staat zo'n puzzel.
quote:Uw bod van 2 euro op een advertentie op Marktplaats.nl is verwijderd door de adverteerder. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.
Reden waarom de adverteerder uw bod heeft verwijderd: Ik vind het bod niet hoog genoeg.
Bekijk de advertentie: oude vaas
Voor vragen over deze verwijdering kunt u contact opnemen met de adverteerder via de knop 'Neem contact op met adverteerder' in de advertentie.
Je zou ook iets anders aan kunnen bieden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik wel. Gewoon 500,- euro vragen..
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef Nizno het volgende:
Mevrouw Vlinder vind een bod op haar vaas niet hoog genoeg:
http://link.marktplaats.nl/284440263
[..]
En afwacthen maar.quote:Geachte Vlinder,
Ik wil graag weten hoe oud deze vaas is (Als u dat weet).
Ik,en mijn vrouw,zijn echte verzamelaars van Vazen met Bloemen erop.
De afbeelding laat mij denken dat het rond de 4-5 jaar oud is,waarop mijn bod tot in de 200 Euro kan komen. De scheurtje's is niet zo'n probleem. Maar wat mij wel opvalt: De Vaas staat buiten,is het mogelijk dat het in de hagel/sneeuw heeft gestaan?
Ik hoop dat u hierop antwoorden heeft.
Hans Uilly
Zal ik doen.quote:
Ekte Bazen blijven andere lastig vallen totdat ze gek worden en opgepakt zijn.quote:
Mevrouw Vlinder trapt er vast geen 2 keer in.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
[..]
En afwacthen maar.
[..]
Zal ik doen.
Hmmz.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:22 schreef BlazingV2 het volgende:
Ekte Bazen blijven andere lastig vallen totdat ze gek worden en opgepakt zijn.
Flauw, maar leuk gevonden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:30 schreef Frishe het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het het een nagellak betrof die specifiek gedragen werd op partijen en andere gelegenheden, maar in werkelijkheid betreft het dus een set van 10 stuks, welke u een partij noemt.
Deze verkoopster houdt het heel netjes en biedt nog haar excuses aan mocht ze zich vergissen als ze denkt in de maling genomen te worden.quote:maar ik kan de plank volledig mis slaan hoor en daarvoor mijn oprechte excuses dan maar ik verneem graag van u nogeen reactie op mijn mail.
Gr. Truecolors
Beste Bas,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:22 schreef Svenmaar het volgende:
http://link.marktplaats.nl/288366841
Geachte Bas van Rijn,
Vorig jaar is mijn schoonmoeder overleden en zij was fervent puzzelliefhebster. Omdat zij nogal een grote verzameling puzzels had op zolder, zijn wij deze allemaal aan het verkopen. Toen ik uw advertentie zag, ging ik meteen op zolder kijken of deze aanwezig was en ik heb hem gevonden. Alle 5000 puzzelstukjes zijn nog compleet. Ik heb op dit moment geen foto bij de hand, maar als u intresse heeft, maak ik de foto en krijgt u deze per e-mail toegezonden.
Ik hoop snel van u te horen,
Familie de Jong
je kunt toch ook op die breipatronen reageren ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:43 schreef willempjewever het volgende:
Mag je hier ook mensen aandragen?
Ik stoor mij al jaren aan deze rukker die hondeden breipatronen online zet elke dag en hierdoor kan ik nooit kij in mijn wijk gebruiken omdat ik toch alleen maar kutbreipatronen kan vinden
http://www.marktplaats.nl(...)rktplaats.nl/6055456
Heb zelf weinig fantasie, maar volgens mij moet hier iets moois van te maken zijn.
Echt veel grappige dingen kan ik niet bedenken, maar misschien heeft iemand hier een idee en anders niet, maar er zit volgens mij wat potentieel in dat soort advertenties. Sowieso gasten die 157 brei patronen aanbieden is al een grap op zichquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:00 schreef Bjoro het volgende:
je kunt toch ook op die breipatronen reageren ?
Om daarna nog te ontvangen:quote:From: Theo, To: Maybel
Geachte Maybel,
Na het zien van uw Louie Vouttiontas was ik meteen onder de indruk. Is dit een perfecte imitatie van een originele Louis Vuitton?
Met vriendelijke groeten,
Theo
From: Maybel, To: Theo
het is een echte
hoeveel bied je ervoor
groetjes
From: Theo, To: Maybel
Beste Maybel,
Afgaande op het feit dat ik er als 26-jarige man mee rond ga lopen ben ik benieuwd naar de uitstraling van de tas. Ik ben nu in het bezit van twee tassen van hetzelfde merk, maar ze zijn me nog niet opvallend genoeg. Is er veel bekijks met uw versie?
Theo
jaa het is classy
hoeveel zou je ervoor bieden dan
Beste Maybel,
Classy is me wel wat waard! Maar moet ik met deze tas dan denken aan classy als Angelina Jolie? Of meer classy als Gordon?
Theo
sorry maar als je geen bod doet antwoord ik niet meer hoor
ik ga geen vragenlijst aan
groetjes !
Beste Maybel,
Ik begrijp dat je genoeg bieders hebt op de tas, aangezien je mijn interesse niet serieus neemt. Jammer, ik heb namelijk wel degelijk veel interesse in de tas. En ben daarom ook bereid om er goed voor te betalen. Alleen wil ik nog graag weten of er een hondje in zou passen, bijvoorbeeld een chihuahua? Heb je zelf een hond?
Theo
denk niet dat een hond erin past nee.
ik heb geen hond nee, maar waarom wil je een hond in een lv tas
sorry dat ik zo reageerde maar je vroeg een beetje teveel daarom.
heoveel zou je ervoor willen bieden dan
groetjes
Beste Maybel,
Waarom ik een hond in een Louis Vuitton tas wil? Hoeveel ik ervoor zou willen bieden? Vraag je niet een beetje veel nu?
Theo
haha ik hoor toch te weten hoeveel je wilt bieden !
dat wil ik weten meer niet
Beste Maybel,
Ik heb zojuist een deal gesloten met iemand die niet raak opkeek van een Chihuahua in een Louis Vuitton tas. Ook had deze persoon niet direct een bod nodig en accepteerde ze de door mij gewilde classy Gordon look. Ik wens je veel succes met de verdere verkoop van je tas en als ik je een tip mag geven: probeer wat minder man-onvriendelijk te zijn en wie weet vind je ook iemand die 190 euro over heeft voor je tas.
Theo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat. Iemand idee wat ik terug moet sturen?quote:Dag Hansje
Ja, zo moet ik je wel noemen want alleen kleutertjes die zich vervelen doen dit soort dingen. Ik zou zeggen, kom zelf even kijken dan kan je hem zien en hoor je meteen wat over het Frans werthel glaasje ,wat het ook mogen zijn want jullie kliek zegt dat.. Schrijf ik niet te moeilijk voor een kleuter? Het iQ is nog niet zo hoog natuurlijk als je je als een kleuter gedraagt. Je bent van harte welkom en neem je vrouwtje mee,goh, ze trouwen tegen woordig wel erg jong!!! Ik zorg limonade en lollies,s in huis te hebben dan krijg je een zak mee voor al je vriendje en vriendinnetjes . Ik moet zo vreselijk lachen als ik naar jullie ga kijken op google! Niet alleen ik maar iedereen naar wie ik het doorsein.IK heb zo met jullie te doen, jullie vervelen zich vast wel heel erg dus ik heb de minister van cultuur en welzijn gevraagd of er geen speciale grote speeltuin voor kleutertjes met deze afwijking gemaakt kan worden en hij zou het in de groep gooien. Ach, je bent nog zo,n ukkie natuurlijk, je durft vast niet te komen. Maar je hoeft niet bang te zijn hoor. Ik hou erg van kleine kinderen en mijn vrienden ook dus kom maar gauw en nu gauw slapen want het is nu toch wel kinderbedtijd.
O ja, mijn lijst groeit gestadig en ik heb niet zoveel ruimte op mijn p.c.dus stuur ik steeds alles naar een bevriend stel. Die vinden het weer leuk om emailadressen en zo helemaal uit te pluizen, daar kicken ze op. Zo heeft iedereen zo zijn liefhebberij, vind je ook niet. Slaap lekker, laat mamma je fopspeen niet vergeten….
Vl.
Oh goeie god, ze houdt nog steeds niet op met bluffen..quote:
oftewel een Vdodb.quote:
Ik wou eerst iets sturen dat ik het meende en geen idee had waar ze het over had.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:31 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Oh goeie god, ze houdt nog steeds niet op met bluffen..
EERLIJKHEID!
Tja,ik zou dat wel kunnen sturen,maar een Backfire zoals deze had ik niet verwacht...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef GizartFRL het volgende:
Je verontschuldigingen?
Tenzij je op haar aanbod in wilt gaan.
Ze nodigt je letterlijk uit.
hetnet.nl Ik kan je het Emailtje wel via Pm geven,asl je wilt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef GizartFRL het volgende:
Tja, zo te zien leest ze hier mee, dus dan heb je jezelf al verraden.
Wat voor mailadres heeft zij trouwens?
Als ze zo dreigt met kennissen die dingen uitpluizen, dan heeft ze nog niet van vierchan gehoord.
En elk persoon die vanaf vandaag bij haar thuis langskomt om iets op te halen kan in principe een fokker zijn.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Wat. Iemand idee wat ik terug moet sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
Doe eens... heb ik maandag op het werk een leuk klusjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
hetnet.nl Ik kan je het Emailtje wel via Pm geven,asl je wilt.
Een cursus Nederlandse taal?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Wat. Iemand idee wat ik terug moet sturen?
Aan de andere kant mogen sommige mensen zich hier ook wel eens gaan afvragen of ze wel helemaal het verschil kennen tussen een geintje en iemand voortdurend lastig vallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:16 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb eens heel de reeks door zitten lezen, die vlinder die is wel snel op dr vagina getapt zeg. Ze gaat er zelf elke keer zo lekker op in. Creepy over kinderen praat ze zeg lijkt net een verkapte ik ben een pedofiel.
Eensch, maar op een andere manier....... de humor is er bij mevr. Vlinder een beetje uit nu.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Aan de andere kant mogen sommige mensen zich hier ook wel eens gaan afvragen of ze wel helemaal het verschil kennen tussen een geintje en iemand voortdurend lastig vallen.
Condoleances gaan uit naar Kees.Anker1@live.nl.quote:Kees kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Doet je huilen van schrik
Eén woordje van zes letters groot
Voor één een scheldwoord
Voor de ander de DOOD....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:07 schreef Tomaz het volgende:
Ik heb vandaag ook een poging gedaan
De advertentie
[..]
Om daarna nog te ontvangen:Hier heb ik wel weer smakelijk om kunnen lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook meteen dat "Vraag je niet een beetje veel nu?" terugkaatsen, prachtig.
Wat Vlinder (en haar laatste mail aan Hansje) betreft: tsja... Vind de lol er bij haar ook een beetje af eigenlijk. Over en weer geneuzel over kinderachtig gedrag en verkapte dreigementen hebben weinig meer met humor te maken. Ze laat zich wel heel erg opnaaien natuurlijk en juist daarom is ze voor sommigen hier misschien ook een makkelijke prooi, maar 't wordt nu te veel uitgemolken en begint inderdaad meer op lastigvallen te lijken. Lijkt me niet iets waar we met dit topic heen moeten willen.
Oh shit. Dat zal mij dan ook wel te wachten staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef Dynd het volgende:
Ik moet hierbij meedelen dat Kees Anker het leven heeft gelaten.
Hij was een goed mens en we zullen hem nooit vergeten.
[ afbeelding ]
Hij heeft nooit wat tegen de regels van Marktplaats gedaan.
......................RIP...........................
*************Kees Anker*****************
13 oktober 2009 - 18 oktober 2009
[..]
Condoleances gaan uit naar Kees.Anker1@live.nl.
heey ja dat kan zker jah maar dan moet je wel goed begrijpen dat je een andere uitlaat nodig hebt bij voorkeur een c21 of c30 en dan nog de cabrateur dus voor je hem helemaal klaar hebt ben je nog 400 euro lichter denk ik of je moet het hebben liggen of goedkoop aan kunnen komen na hoor het wel van je;)quote:Geachte bas,
ik snappe die techniesche praat niet echt, maar mien firefox is op het moment heul langzaam, ken ik daar zo'n ''blokkie'' waar jij et over hebt er af halen un dan die van jou erop zetten zodat ie sneller word?
Keessie
RIPquote:ja ik snappe dat nog nie echt he, maar wat is dan de snelheid wurmee ik kan downloaden met mien firefox? da alledaagse rijden vindt ik ook nie leuk he en daarum racen ja, need for speed, forza jeweet
ik happe geld zat dus dat ies geen probleem echt
BEste Kees,quote:Beste Visser,
Ik ga de 26e voor famillie bezoek naar Spanje, en omdat Polen mooi op de route ligt kunt u met mij in mijn Chevrolet Aveo meeliften naar uw bestemming, de vergoeding die ik vraag is de helft van de benzine kosten.
Ik ga 3 januari terug,
Is er nog iets dat ik moet weten? Ik hoor het graag,
Kees
Kees,quote:Meneer, ik denk dat u wat aan uw topografie moet doen, Polen ligt wel degelijk op de route naar Spanje, of je moet een omweg over de Atlantische Oceaan maken, wat dacht u dan? Dat Polen in Afrika lag?
Halloquote:U maakt een grapje zeker, hier een plaatje ter verduidelijking [Bijlage]:![]()
Heel leuk! Ik heb mijn atlas er nog eens bij gepakt en dit slaat dus nergens op.quote:Ziet u wel,
Mijn eerder genoemde auto rijdt ongeveer 1 op 4
Groeten,
Kees
quote:Heel leuk! Ik heb mijn atlas er nog eens bij gepakt en dit slaat dus nergens op.
Het gesprek is beeindigt.
quote:Geachte Jacob Kapitein,
ik ben erg geinteresseerd in dit pijporgel. Je zegt dat het 100 mensen kan dragen. Dat vind ik eg aantrekkelijk.
Weet je ook hoeveel decibel het pijporgel ongeveer produceert? Dan kan ik opzoeken of dit binnen de normen valt, want ik woon in een flat.
Kun je mij zsm iets laten weten?
Mvg, Sven
quote:Hallo Sven,
Ik weet niet hoeveel decibel het produceert, maar wat wel mogelijk is, de winddruk te verlagen en om het zachter te intoneren, en ook nameten of u 3 meter hoogte hebt in de flat.
Jacob Kapitein
quote:Zijn die drie meter dan voor die 100 mensen of hoe moet ik het zien?
quote:Nee het orgel is 3 meter hoog.
quote:En hoe zit het met de diameter van de orgelpijpen? En kan ik de winddruk ook zelf steeds aanpassen? Die drie meter hoogte gaat lukken.
quote:De dikste pijp heeft een diameter van 12 cm, als je de windruk aanpast, moet het orgel weer gestemd worden, als u dat kan dan is het geen probleem
quote:en de dunste pijp? Stemmen is geen probleem, heb een muzikale familie![]()
quote:de dunste is 5 mm.
maar ik heb nog een pijporgel staan dat is wat kleiner en beter geschikt voor een flat, heeft 4 stemmen Holpijp 8' houten pijpen, Fluit 4' tin, Fluit 2'hout, en een 1 1/3 van tin.
dit orgel staat in een mooie eiken kast, met openslaande deuren waarmee het volume kan bepaald worden, als de deuren dicht zijn, heb je absoluut geen overlast. ik zal van avond foto's door mailen.
Serieus, die gast is echt te naief voor woorden!quote:Hoe sterk is de zuigkracht van een pijp van, laten we zeggen, zo'n 4 cm dikte?
quote:het antwoordt van rechts nederland isalle nederlanders hun geld en zaken naar de rabobank rechtese arbeiders banko
doel de hele linkse graai bankenkliek schaakmat zettendoen en vertel het verder gr gerrit gerrits
pvvfan en oproerkraaier ha ha vertel het aan iedereen dat van die bank he
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:30 schreef Dynd het volgende:
Laatste in dit topic onder de naam Kees Anker,
.......
RIP
(Hij lijkt trouwens een beetje op die van geelkuif papegaai, niet de bedoeling)
Geniaal deze.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:30 schreef Dynd het volgende:
Poolse lift gezocht
Voor kort verblijf in Polen zijn wij op zoek naar een lift voor 2 personen:
- heen op 27 of 28 decembe.. blabla
In afwachting van uw reactie.
[..]
BEste Kees,
Polen ligt niet bepaald op de route naar Spanje, of rijd u om?
[..]
Kees,
Mijn topografie is niet geweldig maar ik weet toch echt dat polen in noord-europa ligt []
[..]
Hallo
Ik ben heel erg verward op het moment, maar moet u dan toch gelijk geven.
Hoe zuinig is uw auto?
[..]
Heel leuk! Ik heb mijn atlas er nog eens bij gepakt en dit slaat dus nergens op.
RIP
Dat plaatjequote:Op zondag 18 oktober 2009 02:30 schreef Dynd het volgende:
Poolse lift gezocht
[..]
BEste Kees,
[..]
Kees,
Mijn topografie is niet geweldig maar ik weet toch echt dat polen in noord-europa ligt []
[..]
Hallo
Hoe zuinig is uw auto?
[..]
Heel leuk! Ik heb mijn atlas er nog eens bij gepakt en dit slaat dus nergens op.
RIP
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:21 schreef ViaVon het volgende:
Vissen is altijd een grote hobby van me geweest, heb nu ook wat hengeltjes uithangen
Haha true, van dontevenreply?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:27 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Frequently Asked Questions
Where do you find these people you fuck with?
Classified ads.
Why don't they just ignore you?
Most of them do. I'd say only 10% of people I write to write back.
Succes!
Hallo,quote:Hallo Claudia,
Ik ben Sgt. Brigadier Anker, en ik zal ervoor zorgen dat uw paard veilig aankomt op uw gewenste locatie. Ik heb veel ervaring in onder meer de UGV, YPR en bovenal de AV. NIKS en ik zeg NIKS zal u en uw paard overkomen als u mij kiest als bestuurder. Ik heb onder meer vee vervoerd dwars door Ramadi en Sadr City tijdens mijn dienstperiode in Irak.
Als je een betrouwbare bestuurder zoekt, schrijf me terug.
Groeten,
Sgt. Brigadier Kees Anker, vervoer en transport, 3e-lichting 1996.
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Kees Anker
Sorry, dit klinkt allemaal een beetje overdreven.. Ik denk niet dat we zullen worden aangevallen met een paard in de trailer.. Ik heb zoiezo niks met wapens. Ik denk ook dat een gepanserde auto niet nodig is..quote:Hallo,
Ja is dat een probleem? Ik reken de helft van de benzine kosten en voor de rest helemaal niks.
Mijn 3 cm gepantserde AV met kogelvrij CC glas gestikt met Dyneema en Kevlar bekleding zal er voor zorgen dat er niks gebeurt, als mijn schatje een klif afrijd zul je er nog geen schrammetje aan overhouden door zijn dubbel gebuisde kooi en vloeibaar distikstof dat door de motor wordt gepompt met een snelheid van ruim 45m/s.
Voordat u en uw paard aan boord mogen stappen moet er elke keer wel een volledige lichaams controle worden uitgevoerd voor enige verborgen objecten die misschien meegesmokkeld zouden kunnen worden (Ik heb een scanner), in geval dat we worden aangevallen heb ik in mijn kofferbak een ruim aanbod aan wapens onder andere de Avtomat Kalasjnikova obraztsa en het altijd betrouwbare Heckler & Koch MP5 submachinegeweer voor close-combat. Moge dit niet helpen zit er een laser bestuurbare onbemande verkennings probe op het dak die op elk moment van de dag een 05mm LG1 MkII kan inroepen voor een artillerie strike met een nauwkeurigheid van 200 meter, dit laatste zal wel op uw kosten worden berekend.
Niets zal u en uw paard overkomen,
Sgt. Kees Anker
quote:Beste Claudia,
Ja dat zei Korporaal Frank Werther ook, twee dagen later lag hij in een doodskist op weg naar Nederland.Ik denk dat u deze situatie onderschat mevrouw. Er is steeds meer Islam en dus ook steeds meer gevaar. En denk maar niet dat we niet zullen worden aangevallen alleen omdat er een paard in de trailer zit, In Fallujah zetten de insurgents kinderen buiten om zo niet te worden aangevallen, die piepten wel anders toen de 125mm van een C-130 gunship door hun dak schoot.
U heeft protectie nodig zeg ik u,
Sgt. Brigadier Kees Anker
Hoe verzin je hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Dynd het volgende:
Over dontevenreply gesproken, kan het niet laten om er toch nog eentje op te gooien.
Credits gaan naar Operation: Soccer Escort
Gezocht: Vervoer gezocht naar paardrijlessen, met paard.
Ik zoek iemand die 1 of meer keer in de week mij en mijn paard naar de manege kunnen rijden. Dit omdat wi.. jaja paardenworst
[..]
Hallo,
Ik ben blij dat ik nog een reactie heb gekregen. Maar u vraagt er waarschijnlijk wat geld voor, of niet??
Groet,
Claudia
[..]
Sorry, dit klinkt allemaal een beetje overdreven.. Ik denk niet dat we zullen worden aangevallen met een paard in de trailer.. Ik heb zoiezo niks met wapens. Ik denk ook dat een gepanserde auto niet nodig is..
Gr. Claudia
[..]
* ViaVon ta, ta.............hier komt Ramboquote:[b]
[..]
Sorry, dit klinkt allemaal een beetje overdreven.. Ik denk niet dat we zullen worden aangevallen met een paard in de trailer.. Ik heb zoiezo niks met wapens. Ik denk ook dat een gepanserde auto niet nodig is..
Gr. Claudia
[..]
Echt hequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Dynd het volgende:
Over dontevenreply gesproken, kan het niet laten om er toch nog eentje op te gooien.
Credits gaan naar Operation: Soccer Escort
Gezocht: Vervoer gezocht naar paardrijlessen, met paard.
Ik zoek iemand die 1 of meer keer in de week mij en mijn paard naar de manege kunnen rijden. Dit omdat wi.. jaja paardenworst
[..]
Hallo,
Ik ben blij dat ik nog een reactie heb gekregen. Maar u vraagt er waarschijnlijk wat geld voor, of niet??
Groet,
Claudia
[..]
Gr. Claudia
[..]
goedemorgen/goedemiddagquote:Goedemorgen
De dragers zijn voor
gewone personenautos dus dat is geen enkel probleem
hoop u hier mee antwoord op u vraag beantwoord te hebben
vgr Irma
bedankt voor u snelle reactie.quote:Goedemorgen
Als je geen dakrails hebt gaat het niet
want ze moeten aan de dakrails zie fotos
vgr Irma
ik weet nie waarom u opeens zo kort af doet.quote:wat wil u nu nog wat maakt de kleur van de auto uit
als u geen dakrails heb passen ze niet
gr irma
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef theclansman het volgende:
hier eentje dan maar.
http://www.marktplaats.nl(...)doos.html%3Fxref%3D1
Geachte I,
ik zag u advertentie voor dak dragers.
nou ga binnenkort op wintersport vakantie.
en zou ik graag wat spullen op het dak meenemen omdat ik in de auto zelf een beetje weinig ruimte heb. het is maar een klein wagentje.
zouden deze dak dragers op mijn auto passen ?
alvast vriendelijk bedankt
wim carabain
[..]
goedemorgen/goedemiddag
nou heb ik zelf ergens gelezen dat je voor verschillende auto's
verschillende soorten heb. ik neem dat u hier niet van op de hoogte bent ?
ik heb bijvoorbeeld een auto zonder dakrails op het dak, is dit een probleem.
ik hoop dat u snel reageert want ik vertrek al over 2 uurtjes.
[..]
bedankt voor u snelle reactie.
ik twijfel nu of ze gaan passen.
ik hoop dat u mij verder kan helpen ik heb dus een groene auto.
wim
[..]
ik weet nie waarom u opeens zo kort af doet.
ik zal een foto van mijn auto als bijlage bij de mail doen dan hoop ik dat u kan zeggen of hij zal gaan passen of niet .
heeft u trouwens een hond >??
vriendelijke groeten
wim
en dan deze foto
[ afbeelding ]
quote:http://link.marktplaats.nl/287606768
Beschrijving
staat ter dekking prachtige zware rottweiler reu HD/B----ED1
mvg
Jolanda.
quote:Geachte Jolanda,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een stevige rottweiler, uw hond viel mij door de foto op!
Is het ook mogelijk om de hond te "huren" voor in een film?
Hierbij moet u rekenen dat u een halve dag kwijt bent, dit zal uiteraard financieel gecompenseerd worden.
U kunt hier uiteraard ook bij aanwezig zijn zodat de hond zich ook meer op zijn gemak voelt.
quote:Geachte heer Sanders,
Graag zou ik van u wat meer informatie willen hebben.
Onze rottweiler is inderdaad een forse hond met een schofthoogte van ongeveer 70 cm.
Met vriendelijke groet,
Jolanda
quote:Geachte mevrouw Prigge,
Bij deze zal ik wat meer informatie verschaffen.
Momenteel is er veel vraag naar zogenaamde "beastiality" films, uiteraard wordt hierbij aan de veiligheid van het dier gedacht, de dieren staan bij ons hoog in het vaandel.
Wij zijn een bedrijf dat hierin is gespecialiseerd en zijn nu bezig met de voorbereiding voor een nieuwe film.
Doordat de vraag naar dit soort films hoog is kunnen we u ook een genereus aanbod doen voor uw rottweiler.
Mocht u nog meer vragen hebben dan verneem ik deze graag van u.
quote:Geachte heer Sanders,
Wat voor genre film moet ik mij dan voorstellen? En wat houdt de taak van de hond in?
Heeft u een castingbureau. Ik vind het van belang om dit soort dingen te weten. Mijn honden zijn me erg dierbaar en daarom ga ik niet over één nacht ijs.
quote:Geachte mevrouw Prigge,
Het genre van de film is "Beastiality", of zoals het doorgaans wordt genoemd "dierenporno".
De taak van uw hond houd dan in dat er sexuele handelingen tussen de hond en verschillende vrouwen plaatsvind,
zoals bijvoorbeeld penetratie bij de vrouwen, ofwel dat de hond fellatio ontvangt van een vrouw.
Wat op dit moment helemaal "hot" is dat het dier anaal wordt gestimuleerd waardoor deze gaat deficeren, we zouden
dit ook graag willen doen maar kunnen het begrijpen als u dit net iets te ver vind gaan.
Ik heb geen casting bureau, wij zijn een onafhankelijke film onderneming.
Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik deze graag van u.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef guapo het volgende:
Ik heb dus weer een verkoper die niet te porren is voor een leuke mailwisseling. Ik geef het op...:
Geachte jan,
Tot mijn grote vreugde zag ik uw advertentie waar u een antieke arreslee aanbiedt. Ik meen mij deze slee te herinneren uit een oude Oostenrijkse documentaire waarin de slee gebruikt werdt om Maria Theresia van Oostenrijk (1717-1780)en haar kinderen in mee te vervoeren tijdens de koude, besneeuwde winterdagen.
En fin, wij hebben paarden thuis en een groot stuk land en willen als er in de winter sneeuw ligt dan ook met onze 3 kleinkinderen kleine stukjes over het land doen met deze arreslee.
Naar mijn mening is de arreslee zeker 375 euro waard en bij deze wil ik dan ook graag dit bod van 375 euro uitbrengen.
Ik kan de arreslee ophalen, maar verzenden is natuurlijk ook prima.
Gaat u hier mee akkoord en kunnen wij tot zaken komen?
Met vriendelijke groet,
Dirk de Brouwer
--------------------------------------------------------------------------------
From: janxxxx@orange.nl
To: de-xxxxx@hotmail.com
Subject: arreslee
Date: Fri, 16 Oct 2009 16:25:52 +0200
hallo dirk
Ik wacht je bericht af.
groetjes
jan
-----------------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: Dirk De Brouwer
To: janxxxxxx@orange.nl
Sent: Saturday, October 17, 2009 5:28 PM
Subject: RE: arreslee
Beste Jan,
Bedankt voor uw antwoord.
450 euro vind ik net iets te veel, maar ik zou ja kunnen zeggen tegen een prijs van 400 euro.
Maar voordat we zover zijn heb ik nog een aantal vragen die van belang zijn.
Ik vroeg mij af of de lamp die erop zit een H1 of een H4 fitting nodig heeft?
Heeft de Slee zijn jaarlijkse P.F.E.R.D.-keuring gehad?
Kunt u aangeven hoeveel MDF-hout ik nodig heb voor deze slee?
Heeft u ook een hond?
Met vriendelijke groet,
Dirk de Brouwer
----------------------------------------------------------------------
Van: janenbetty (janxxxxxx@orange.nl)
Verzonden: zondag 18 oktober 2009 13:25:05
Aan: Dirk De Brouwer (de-xxxxx@hotmail.com)
hallo Dirk,
MDF-hout niet nodig, de bekleding moet vernieuwd worden (antiek velours). Vier lampen (antieke) waarvan 2 met 220 fitting en 2 met olie-pitten, moet gerestaureerd worden. Geheel heeft verf nodig, paardetuig aanwezig, moet ook gerestaureerd worden. En de prijs van ¤ 400 is akkoord.
vr.gr. Jan
Sukkel, dit is een schriftelijke overeenkomst, onherroepelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef guapo het volgende:
Ik heb dus weer een verkoper die niet te porren is voor een leuke mailwisseling. Ik geef het op...:
Geachte jan,
Tot mijn grote vreugde zag ik uw advertentie waar u een antieke arreslee aanbiedt. Ik meen mij deze slee te herinneren uit een oude Oostenrijkse documentaire waarin de slee gebruikt werdt om Maria Theresia van Oostenrijk (1717-1780)en haar kinderen in mee te vervoeren tijdens de koude, besneeuwde winterdagen.
En fin, wij hebben paarden thuis en een groot stuk land en willen als er in de winter sneeuw ligt dan ook met onze 3 kleinkinderen kleine stukjes over het land doen met deze arreslee.
Naar mijn mening is de arreslee zeker 375 euro waard en bij deze wil ik dan ook graag dit bod van 375 euro uitbrengen.
Ik kan de arreslee ophalen, maar verzenden is natuurlijk ook prima.
Gaat u hier mee akkoord en kunnen wij tot zaken komen?
Met vriendelijke groet,
Dirk de Brouwer
--------------------------------------------------------------------------------
From: janxxxx@orange.nl
To: de-xxxxx@hotmail.com
Subject: arreslee
Date: Fri, 16 Oct 2009 16:25:52 +0200
hallo dirk
Ik wacht je bericht af.
groetjes
jan
-----------------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: Dirk De Brouwer
To: janxxxxxx@orange.nl
Sent: Saturday, October 17, 2009 5:28 PM
Subject: RE: arreslee
Beste Jan,
Bedankt voor uw antwoord.
450 euro vind ik net iets te veel, maar ik zou ja kunnen zeggen tegen een prijs van 400 euro.
Maar voordat we zover zijn heb ik nog een aantal vragen die van belang zijn.
Ik vroeg mij af of de lamp die erop zit een H1 of een H4 fitting nodig heeft?
Heeft de Slee zijn jaarlijkse P.F.E.R.D.-keuring gehad?
Kunt u aangeven hoeveel MDF-hout ik nodig heb voor deze slee?
Heeft u ook een hond?
Met vriendelijke groet,
Dirk de Brouwer
----------------------------------------------------------------------
Van: janenbetty (janxxxxxx@orange.nl)
Verzonden: zondag 18 oktober 2009 13:25:05
Aan: Dirk De Brouwer (de-xxxxx@hotmail.com)
hallo Dirk,
MDF-hout niet nodig, de bekleding moet vernieuwd worden (antiek velours). Vier lampen (antieke) waarvan 2 met 220 fitting en 2 met olie-pitten, moet gerestaureerd worden. Geheel heeft verf nodig, paardetuig aanwezig, moet ook gerestaureerd worden. En de prijs van ¤ 400 is akkoord.
vr.gr. Jan
Ik weet niet of u het goed begrijpt.. Ik hoef alleen 1x in de week heen en weer van huis naar les. Dat is ongeveer 10 minuten rijden. Ik heb het hier niet over een oorlogsgebied.quote:Beste Claudia,
Ja dat zei Korporaal Frank Werther ook, twee dagen later lag hij in een doodskist op weg naar Nederland. Ik denk dat u deze situatie onderschat mevrouw. Er is steeds meer Islam en dus ook steeds meer gevaar. En denk maar niet dat we niet zullen worden aangevallen alleen omdat er een paard in de trailer zit, In Fallujah zetten de insurgents kinderen buiten om zo niet te worden aangevallen, die piepten wel anders toen de 125mm van een C-130 gunship door hun dak schoot.
U heeft protectie nodig zeg ik u,
Sgt. Brigadier Kees Anker
quote:Hoi,
Elk gebied is een oorlogsgebied in de ogen van een ware militair,
Een ongeluk gebeurt in een seconde, dat zijn 600 kansen op een aanval binnen een rit van 10 minuten. Ik moet wel zeggen dat ik beschikbaar ben tot en met laat december waarna ik wordt uitgezonden naar Afghanistan voor een onbepaald aantal maanden.
Sgt. Kees Anker
Lees eens goed wat ik geschreven heb......quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:31 schreef miaeak het volgende:
[..]
Sukkel, dit is een schriftelijke overeenkomst, onherroepelijk.
Dus als meneer Jan nu een beetje een vervelend mannetje is, staat hij in zijn recht het geld van je te eisen.
Goed bezig!
Oke sorryquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:46 schreef guapo het volgende:
[..]
Lees eens goed wat ik geschreven heb......
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Dynd het volgende:
Daar zit je straks dan met je arreslee![]()
![]()
Die defecte gozer die een defecte psp wou kopen van een paar topics geleden ben ik nu mee aan het praten, ik heb hier schriftelijk staan dat hij mij 35 euro betaald om naar de Dixons te gaan de etalage in te slaan en twee zwarte psp go's uit de etalage te jatten en dan weg te rennen naar een maat die buiten wacht met een scooter.
0.0
hahahaquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Dynd het volgende:
Daar zit je straks dan met je arreslee![]()
![]()
Die defecte gozer die een defecte psp wou kopen van een paar topics geleden ben ik nu mee aan het praten, ik heb hier schriftelijk staan dat hij mij 35 euro betaald om naar de Dixons te gaan de etalage in te slaan en twee zwarte psp go's uit de etalage te jatten en dan weg te rennen naar een maat die buiten wacht met een scooter.
0.0
Of heb ik iets gemist? (wat ik me niet voor kan stellen)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Welnee man, ik sta maar heel eenvoudig aan de top van een enorme heroinehandel. No big deal verder..
maar jat die psp wel uit de winkel nie gewoon bei ieman tuisquote:Hai,
Oke, dus wat u zegt is dat u me betaalt als ik nog een psp jat?
Dat doe ik graag! Ik reken er dan 20 euro voor exclusief verzendkosten.
Wat zijn uw gegevens? (Adres)
Kees Anker
ja dixsons dat zein flikers maar hoe kreig je in godsnaam een psp mee ze staan tog agter vetriende en welke ps pzein het de go op gewoon het liefts psp goquote:Welke winkel?
De vorige heb ik ook gewoon uit de winkel gejat, wil nog wel meer jatten hoor als u nog iets nodig heeft.
ja laat wel mattie w8en met scooterquote:Gewoon etalage inslaan en dan weg rennen, lijkt mij het beste? Ze pakken je dan nooit.
Maar even voor de duidelijkheid, voor jou moet ik twee psp go's
stelen bij de Dixons en dan betaal jij mij 35 euro?
Kees Anker
Kees
In Case Someone Missedquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef miaeak het volgende:
Hoe is het nou met het kaarslichtje?
Of was die al klaar?
(heb écht geen zin om al die topics terug te gaan spitten)
Oh, en iemand zin om deze auto te verkopen?![]()
[ afbeelding ]
Oh godquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef Dynd het volgende:
Ik zal een stukje van de log posten, het is lastig hier, want hij stuurt 4 mailtjes met elk 1 vraag voor elk van mijn reactie, dus ik zal alleen de mailtjes laten zien waarop ik gereageerd heb.
...heleboel mailtjes tussen in (Meeste onleesbaar) dus kan wat raar overkomen
ik wouw hem gebrueken voor onderdelen
maar die zein nu alemaal kapot
dus dan hep je er niks meer aan
als je nog is een psp steelt houw hem dan heel dan koop ik hem wel goed
grt silvan
[..]
maar jat die psp wel uit de winkel nie gewoon bei ieman tuis
[..]
ja dixsons dat zein flikers maar hoe kreig je in godsnaam een psp mee ze staan tog agter vetriende en welke ps pzein het de go op gewoon het liefts psp go
[..]
ja laat wel mattie w8en met scooter
Ow en,
oke is goed 35 uero kan ik se dan morgen ophalen
en oja ik kom wel met me maa dus niks segen over gejat ik zei tegen haar dat ze goedkoop uit amirica kwame
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke Corolla.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef miaeak het volgende:
Of was die al klaar?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Leuke Corolla.
Wist niet dat die er als cabrio waren.
Wat is je vraagprijs?
IS het trouwens een C+C of een stoffen dak?
Info dan zet ik hem wel op MP.
Dat kan nooit echt zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Oh god, misschien is het handig hem een cursus Nederlands aan te bieden.
Op marktplaats heb je toch advertentiekosten als je een auto te koop zet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef miaeak het volgende:
Of was die al klaar?
[ afbeelding ]
Hm kan best inderdaad...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef guapo het volgende:
[..]
Op marktplaats heb je toch advertentiekosten als je een auto te koop zet?
"Ik vertrek over twee uurtjes"... groene auto... en dan een cabrio en die HONDquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef theclansman het volgende:
hier eentje dan maar.
http://www.marktplaats.nl(...)doos.html%3Fxref%3D1
Geachte I,
ik zag u advertentie voor dak dragers.
- knip -
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:30 schreef Dynd het volgende:
Poolse lift gezocht
[..]
BEste Kees,
[..]
Kees,
[..]
Hallo
Hoe zuinig is uw auto?
[..]
RIP
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan nooit echt zijn.
Niemand is zo dom.
Een soort van if it ain't broke don't fix it?quote:ik bedoel als die het tog doet houw hem dan levent sonde om te slope snapje
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef miaeak het volgende:
http://link.marktplaats.nl/288839830
GizartFRL
Mijn fok-held van de dag.
Wat is het verhaal hier achter dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef miaeak het volgende:
http://link.marktplaats.nl/288839830
GizartFRL
Mijn fok-held van de dag.
Hoho, de credits van de fotoshop heb ik hequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:22 schreef GizartFRL het volgende:
Miaeak wilde een niet bestaande auto verkopen.
Met die foto en een beetje fantasie is Fokko aan de slag gegaan.
Fokko is heel creatief met zulke dingen.
Leo en ik wat minder, maar we kunnen er wel om lachen.
ik heb een leuk mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beetje kort antwoord, da's jammer
[..]vraag ff hoe hard dat ding kan (je woont een mailtje of 3 verder aan een bospad met een max. snelheid van 6 km/u dus 1 die sneller kan heb je niets aan) wat voor paarden ervoor kunnen (na 3 mailtjes heb je alleen hobbelpaarden) wat voor bekleding zit erop (hij staat altijd buiten) Vragen of er op een slee ook APK zit Vragen of die lampen werken op 220V Of het scheelt als je er een spoiler opzet Geschikt is voor wedstrijdsport, en later vragen wat voor wedstrijden
Ik noem maar wat raars, misschien brengt het jou (of iemand anders) op (nog) gekkere ideeen
quote:-Vet lang bagger verhaal over zielige hondjes..
Dit plaatje zat er bij:
quote:Geachte Mia,
Ik denk dat het broodfokken al gestopt was als mensen niet zulke lelijke honden kochten.
Groet,
Kees
quote:Nou Kees,
Ik denk dat de wereld een stuk aangenamer zal zijn als idioten zoals jou niet bestaan!!!!!!
ben benieuwdquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:47 schreef tifo het volgende:
ik heb een leuk mailtje gestuurd
(met zo'n 60 vragen)
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef TimKuik het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287798735
[..]
[..]
[..]
quote:Geachte Mia,
Ook ik heb zo'n hondje gekocht een 2 jaar geleden.
Heb jij de jouwe nog? Dan mag je die van mij er bij hebben.
Eventueel heb ik het adres en naam van de verkoper nog, dan kun je het hele nest weer samenbrengen.
Vraag echter wel 150 euro voor mijn rashond, dat heb ik ervoor betaald en voor een dierenvriend als jij is dat natuurlijk een klein bedrag om het leven van een hondje te verbeteren.
Groetjes,
Fokko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |