Nu nog nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef Paddo80 het volgende:
Je had er een plaats tussen moeten zetten die niet bestaat. En dan zeggen 'Kijk hijs niet helemaal compleet'
Ik zou ook naar Almere vragen, dat bestond toen nog nietquote:
Ze heeft gereageerd..!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef TimKuik het volgende:
Mooie Prima Donna BH
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu reageert ze niet meer.
quote:Kees,
Ik heb even geroken maar hij is toch niet gewassen. Wat wil je ervoor betalen?
Kees,quote:Goedeavond Leo de la chambre,
Ik ben blij iemand gevonden te hebben waarbij ALLES bespreekbaar is! Ik heb namelijk een probleem. Mijn ouders zijn kort geleden helaas overleden in een tragisch zwembad ongeval, nu wil ik hier niet verder op in gaan maar het komt erop neer dat ik nu hun huis moet leeghalen. Het is een boederij met 1 verdieping, er staat veel oude en zeer waardevolle furniture in het huis en dit zou ik graag willen overbrengen in mijn speciaal hiervoor gehuurde loods.
Ik zou dit graag wat later in de nacht willen doen omdat de buren dan slapen en zij er geen last van zullen hebben, het zijn namelijk oude mensen en zij hebben hun nachtrust goed nodig.
Het feit dat ik geen sleutel heb kan eventueel een probleem vormen maar ik hoopte dat jullie misschien wel een manier wisten om binnen te komen?
Alvast Bedankt,
Kees
Nog geen reactie terug gehad.quote:Leo,
Het adres van de boerderij is
Ring 210,
Pernis,
Rotterdam
Over de datum moet ik nog even nadenken, rond 4:00 ochtends lijkt mij het beste.
Het adres waarnaar het vervoert moet worden is:
Hoogoorddreef 69
1101 BB
Amsterdam Zuid-Oost (Bijlmer),
Ik vroeg me wel nog even af, hoe wilden jullie naar binnen zien te komen? Gewoon een raampje intikken of denkt u dat dat het alarm zou kunnen afzetten?
Zelf dacht ik al aan een tunnel oid graven maar dat is natuurlijk wel veel werk.
mvg,
Kees
Fijn.. google die link FFquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:31 schreef Veilingvrak het volgende:
Zal ik op deze advertentie (http://link.marktplaats.nl/288146346) reageren als zijn vrouw? of iemand een beter idee?![]()
Geachte Daniel,quote:Conditie: Zo goed als nieuw BeschrijvingIk bied hier een mooie en nette Zwart dell 110 met laptoptas ( met AZERTY keyboard)
Prijs is 159 euro VASTE PRIJS!!!
Specs:
- Intel Pentium Celeron M / CENTRINO
- 256MB
- 40GB
- Videokaart: ja
- DVD/CD-RW (brander)- 14,1”LCD
- 10/100
- 3 USB poorten
- PCMCIA
- Kleur zwart
- Nieuwe Windows XP prof. Geïnstalleerd + licentie sticker
- Frans keyboard ( azerty)
- Incl.laptop tas
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:13 schreef Dynd het volgende:
Nog eentje dan,
Verhuis hulp nodig ?!? Goedkoop Verhuizen ?!? Aanbevolen!!
U heeft wat extra handen nodig dan bent u bij ons aan het goede adres. Bij ons is alles bespreekbaar.
For english scroll down
ZEER PROFESSIONEEL
WERKGEBIED RO.. blabla
[..]
Kees,
het klink bijna als een inbraak, we hebben nog wel een paar extra gegevens nodig voor we een prijs indicatie kunnen geven.
De 2 adressen, hoeveelheid en voorkeurs datum en tijd stip.
mvg
[..]
Nog geen reactie terug gehad.
Euj.. me naam, wat doe je ??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:17 schreef td123td het volgende:
http://link.marktplaats.nl/288199463
[..]
Geachte Daniel,
Ik zag deze laptop en ik was gelijk verkocht dit is echt de laptop die ik zoekt, Ik heb nog wel enkele vraagjes.
- Wat is de reden van verkoop?
- Zijn de toetsen met extra dikke letters?
- Kan ik hier ook mee downloaden?
- Is het mogelijk om een webcam aan te sluiten?
Met vriendelijke groet Theo van Dongen
Nee, mijn naam!quote:
quote:Hoi,
Zie onderstaande antwoorden achter je vragen
Ja met dat ingebrande scherm ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:46 schreef Dynd het volgende:
Ik ben het even vergeten. ^^
Had ik die al geplaatst van beamer tegen laptop ruilen?
Even vragen of Lelystad en Almere er ook in staan..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef theclansman het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e-in-48-kaarten.html
Geachte Gerhard,
ik zag u advertentie op marktplaats voor de kleine school atlas.
ik heb wel degelijk interesse in deze mooie atlas,alleen heb ik nog wel wat vraagjes voor u.
1 is de kaft nog helemaal mooi.
2 ik heb gehoord dat in sommige atlassen niet helemaal compleet zijn dat daar plaatsen in missen.
zou u voor mij even in de atlas kunnen kijken of de volgende plaatsen te vinden zijn
Leidschendam
Veenendaal
Zuidzande
Zuidlaren
ik hoop snel iets van u te horen
dank u wel
wim
Dacht ik al, voor mensen die nog een advertentie zoeken. (En een vrouwelijk email account hebben)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:47 schreef td123td het volgende:
[..]
Ja met dat ingebrande scherm ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
REACTIEquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef theclansman het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e-in-48-kaarten.html
Geachte Gerhard,
ik zag u advertentie op marktplaats voor de kleine school atlas.
ik heb wel degelijk interesse in deze mooie atlas,alleen heb ik nog wel wat vraagjes voor u.
1 is de kaft nog helemaal mooi.
2 ik heb gehoord dat in sommige atlassen niet helemaal compleet zijn dat daar plaatsen in missen.
zou u voor mij even in de atlas kunnen kijken of de volgende plaatsen te vinden zijn
Leidschendam
Veenendaal
Zuidzande
Zuidlaren
ik hoop snel iets van u te horen
dank u wel
wim
Een clown met rode neus en wit hoedje met rode strepenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:17 schreef 9611Niels het volgende:
Weet iemand nog (bedachte) voorbeelden van kindersurprises? Er biedt iemand een schoenendoos vol aan, en ik heb al gevraagd of er een groen monster in een blauwe auto inzat, en een tuinman met rood/blauw pak aan
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/287424591
Is dat serieus een foto van de adverteerder? Met een niet-opgegeten, half gesmolten kinder surprise die jaren in een schoenendoos heeft gelegen!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:17 schreef 9611Niels het volgende:
Weet iemand nog (bedachte) voorbeelden van kindersurprises? Er biedt iemand een schoenendoos vol aan, en ik heb al gevraagd of er een groen monster in een blauwe auto inzat, en een tuinman met rood/blauw pak aan
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/287424591
Nee, dat was even een voorbeeldjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:22 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Is dat serieus een foto van de adverteerder? Met een niet-opgegeten, half gesmolten kinder surprise die jaren in een schoenendoos heeft gelegen!?
Ben ik niet btwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef caspervc het volgende:
[..]
1 dag actief op MP en het gebruiken als een forum voor relatieproblemen
T zal wel van een fokker zijn die aandacht wil ofzo Hans Jansen is voor mij net iets teveel Kees Anker
heb er ook nog een stuk of zes open staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:12 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
We willen reactie's zien! Kees wordt boos!
Ik pak 'm op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/280262890deze wordt mooi. Ik gun 'm iemand anders.
(snuiven dus uiteindelijk.
)
kun je met de cd,s ook nog wel downloden of kan dat dan niet meer??? Verder zitten er krassen op de internet cd??quote:Op 16 oktober 2009 18:10 schreef simone r <> het volgende:
wat bedoelt u precies
In die echte foto zit ook een schimmel knoet hoor :Squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, dat was even een voorbeeldje
edit: nu wel de foto van de advertentie erbij gezet.
Die eindeloze hondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
ik had er ff geen zin in
From: william.galjaard@gmail.com
To:
Subject: Reactie op uw advertentie: 6 pc spellen
Date: Fri, 16 Oct 2009 19:08:38 +0200
Geachte van der meer,
kun je hier ook mee donloaden?
william
[..]
kun je met de cd,s ook nog wel downloden of kan dat dan niet meer??? Verder zitten er krassen op de internet cd??
Heeft u ook een hond?
william
![]()
_!
Ik blijf het gewoon geniaal vinden wanneer je iemand mailt over (bijvoorbeeld) z'n postzegelverzameling en dan vraagt naar z'n hond, dat ze gewoon antwoord geven met; ja ik heb een labrador en hij heet fred.quote:
Als dit echt is is dat inderdaad wel erg lame, het leuke aan echte reacties is dat ze vaak juist uit een spontane en onverwachte hoek komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mensen, alsjeblieft PM me niet of ik op een bericht wil reageren, om vervolgens te zeggen: Ik heb dit naar je toe gestuurd. Ik lees het zo wel in het topic.
Ga niet zelf advertenties maken. Dan is de lol ervan af.
Zoals:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef Dynd het volgende:
[..]
Als dit echt is is dat inderdaad wel erg lame, het leuke aan echte reacties is dat ze vaak juist uit een spontane en onverwachte hoek komen.
Hallo Kees,quote:hallo, ik zou graag op uw advertenti willen reageren, maar dat durf ik nog niet zo goed zo goed. ik ben namenlijk zwaar autistich en kan niet goed met mensen praten praten die ik nog niet niet goed ken. ik heb er lang over over nagedacht en ik heb al mijn moed verzameld om dit te schrijven.
zou u alstublieft wat meer over uzelf willen vertellen voordat ik op uw advertentie in ga ga?
bedankt
Kees
Hallo Kees,quote:ik vind het erg leuk leuk dat je wat over jezelf verteld, dit dit is de eerste keer dat ik op marktplaats op een advertenti reageer, om eerlijk te zijn bent u de eerste persoon die tegen mij praat in drie jaar afgezien van de jongen die mijn boodschappen bezorgt, ik heb namelijk een straatfobie en durf niet naar buiten. ik spaar nu al acht jaar postzegels en heb zelfs een een paar zeldsame frank werter zegels met tandjes. nederlandse postzegels heb ik oopzich weinig mee en daarom ook dat ik deze wil kopen. jammer dat u zo weinig tijd heeft om mijn uitkering te kunnen betalen, toch bedank ik ik u hiervoor. ikzelf wou laatst laatst ook twee katjes kopen maar de verkoper werd helaas door mij afgeschrikdt... ik heb toen heel lang gehuild en wou er een einde aan maken maken, maar toen ik deze aardig mail van u zag zag waren die gevoellens verdwenen
u bent heel aardig
Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |