Nee, dat was even een voorbeeldjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:22 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Is dat serieus een foto van de adverteerder? Met een niet-opgegeten, half gesmolten kinder surprise die jaren in een schoenendoos heeft gelegen!?
Ben ik niet btwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef caspervc het volgende:
[..]
1 dag actief op MP en het gebruiken als een forum voor relatieproblemen
T zal wel van een fokker zijn die aandacht wil ofzo Hans Jansen is voor mij net iets teveel Kees Anker
heb er ook nog een stuk of zes open staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:12 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
We willen reactie's zien! Kees wordt boos!
Ik pak 'm op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/280262890deze wordt mooi. Ik gun 'm iemand anders.
(snuiven dus uiteindelijk.
)
kun je met de cd,s ook nog wel downloden of kan dat dan niet meer??? Verder zitten er krassen op de internet cd??quote:Op 16 oktober 2009 18:10 schreef simone r <> het volgende:
wat bedoelt u precies
In die echte foto zit ook een schimmel knoet hoor :Squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, dat was even een voorbeeldje
edit: nu wel de foto van de advertentie erbij gezet.
Die eindeloze hondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
ik had er ff geen zin in
From: william.galjaard@gmail.com
To:
Subject: Reactie op uw advertentie: 6 pc spellen
Date: Fri, 16 Oct 2009 19:08:38 +0200
Geachte van der meer,
kun je hier ook mee donloaden?
william
[..]
kun je met de cd,s ook nog wel downloden of kan dat dan niet meer??? Verder zitten er krassen op de internet cd??
Heeft u ook een hond?
william
![]()
_!
Ik blijf het gewoon geniaal vinden wanneer je iemand mailt over (bijvoorbeeld) z'n postzegelverzameling en dan vraagt naar z'n hond, dat ze gewoon antwoord geven met; ja ik heb een labrador en hij heet fred.quote:
Als dit echt is is dat inderdaad wel erg lame, het leuke aan echte reacties is dat ze vaak juist uit een spontane en onverwachte hoek komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mensen, alsjeblieft PM me niet of ik op een bericht wil reageren, om vervolgens te zeggen: Ik heb dit naar je toe gestuurd. Ik lees het zo wel in het topic.
Ga niet zelf advertenties maken. Dan is de lol ervan af.
Zoals:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef Dynd het volgende:
[..]
Als dit echt is is dat inderdaad wel erg lame, het leuke aan echte reacties is dat ze vaak juist uit een spontane en onverwachte hoek komen.
Hallo Kees,quote:hallo, ik zou graag op uw advertenti willen reageren, maar dat durf ik nog niet zo goed zo goed. ik ben namenlijk zwaar autistich en kan niet goed met mensen praten praten die ik nog niet niet goed ken. ik heb er lang over over nagedacht en ik heb al mijn moed verzameld om dit te schrijven.
zou u alstublieft wat meer over uzelf willen vertellen voordat ik op uw advertentie in ga ga?
bedankt
Kees
Hallo Kees,quote:ik vind het erg leuk leuk dat je wat over jezelf verteld, dit dit is de eerste keer dat ik op marktplaats op een advertenti reageer, om eerlijk te zijn bent u de eerste persoon die tegen mij praat in drie jaar afgezien van de jongen die mijn boodschappen bezorgt, ik heb namelijk een straatfobie en durf niet naar buiten. ik spaar nu al acht jaar postzegels en heb zelfs een een paar zeldsame frank werter zegels met tandjes. nederlandse postzegels heb ik oopzich weinig mee en daarom ook dat ik deze wil kopen. jammer dat u zo weinig tijd heeft om mijn uitkering te kunnen betalen, toch bedank ik ik u hiervoor. ikzelf wou laatst laatst ook twee katjes kopen maar de verkoper werd helaas door mij afgeschrikdt... ik heb toen heel lang gehuild en wou er een einde aan maken maken, maar toen ik deze aardig mail van u zag zag waren die gevoellens verdwenen
u bent heel aardig
Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |