Groep: Sieraden en Tassen
Rubriek: Cosmetica en Make-up
Datum plaatsing: 16-10-09
Advertentienummer: 288299704
Link naar advertentie:
http://link.marktplaats.nl/288299704 Aangeboden: Partij nagellak
Prijs: Bieden
Omschrijving: Mooie partij nagellak in 6 kleuren!
Zilver-pink-lichtrose-warmrose-aubergine-warmrood
De flesjes zitten per 6 verschillende kleurtjes verpakt(geseald)
Ik heb in totaal 10 pakketjes dus totaal 60 flesjes.
winkelwaarde van een flesje nagellak is 2,99 dus doe een leuk bod!
------------------------------------------------------------
Geachte Truecolors,
Ik zag uw advertentie over Partij Nagellak in 6 kleuren staan en vond ze op het eerste oog erg mooi van kleur.
Ik ben dan ook zeer geinteresseerd om eens een setje van 6 te testen.
Bent u bereid om enkele van mijn vragen te beantwoorden alvorens ik een besluit maak om al dan niet een set van u over te nemen?
Het zit namelijk zo: Ik ben niet zo'n feestnummer en ik kom zelden of nooit in cafees, discotheken of feestzalen.(koffietafels uitgezonderd)
Nu is mijn vraag of ik deze nagellak ook kan dragen als ik niet naar een partijtje ga. Ik zou deze 6 kleuren graag thuis willen dragen.
Welke kleur raad u aan voor welke dag van de week? En welke kleur zou u zelf 2 keer per week gebruiken? Aangezien een week 7 dagen heeft, en er maar 6 flesjes Partij Nagellak aanwezig zijn in de set.
Wachtend op uw antwoord,
Denise
-----------------------------------------------------------
Hoi,
Tijdens het lezen van uw mail kreeg ik het gevoel in de maling genomen te worden daar u steeds het woord partijtje noemt? Ik weet dan ook niet goed of ik u serieus moet nemen gezien uw wat abnormale vraagstelling haha ik verkoop gewoon simpelweg een partij nagellak a 60 stuks in het totaal, ik kan uw vraag als visagiste wel beantwoorden voor welke gelegenheid u een bepaalde kleur het beste kan dragen maar ik zet mijn twijfels bij uw oprechtheid daar ik nog nooit dergelijke reacties heb gekregen op mijn advertenties, maar ik kan de plank volledig mis slaan hoor en daarvoor mijn oprechte excuses dan maar ik verneem graag van u nogeen reactie op mijn mail.
Gr. Truecolors
------------------------------------------------------------
Hallo,
Het verbaast mij zeer dat u denkt in de maling genomen te worden, en wil u dan ook op het hart drukken dat ik oprechte bedoelingen heb. Ik wil alleen goed geïnformeerd zijn zodat ik geen spreekwoordelijke kat in een zak koop.
Ik denk tevens dat ik een beetje op op het verkeerde been gezet ben door de titel van uw advertentie. Ik was in de veronderstelling dat het het een nagellak betrof die specifiek gedragen werd op partijen en andere gelegenheden, maar in werkelijkheid betreft het dus een set van 10 stuks, welke u een partij noemt.
Uw deskundige mening als visagiste stel ik zeer op prijs en ik vraag daarom nogmaals welke kleur u zelf 2 keer per week zou aanraden. Wellicht dat ik dan overga tot mijn besluit om een setje te testen.
Met vriendelijke groet,
Denise
-----------------------------------------------