Die spoiler die doet het hem...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beetje kort antwoord, da's jammer
[..]vraag ff hoe hard dat ding kan (je woont een mailtje of 3 verder aan een bospad met een max. snelheid van 6 km/u dus 1 die sneller kan heb je niets aan) wat voor paarden ervoor kunnen (na 3 mailtjes heb je alleen hobbelpaarden) wat voor bekleding zit erop (hij staat altijd buiten) Vragen of er op een slee ook APK zit Vragen of die lampen werken op 220V Of het scheelt als je er een spoiler opzet Geschikt is voor wedstrijdsport, en later vragen wat voor wedstrijden
Ik noem maar wat raars, misschien brengt het jou (of iemand anders) op (nog) gekkere ideeen
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef frame-saw het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)asje.html%3Fxref%3D1
Was dat eronder al bekend?
Damn, die zet een heel dagboek verhaal op die advertentiequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:54 schreef frame-saw het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)asje.html%3Fxref%3D1
Was dat eronder al bekend?
quote:Geachte mevrouw Steen,
Ik ben wel geinteresseerd in bepaalde delen van uw boedel. Kunt u mij vertellen wat er precies te koop is? Heeft u toevallig ook nog een dameswinterjas te koop?
Met vriendelijke groet,
Ottfried
quote:Geachte heer/mevrouw Ottfried,
Ik ben mannelijk en single. Dus ik heb helaas geen dameskleding in de aanbieding.
Mvgr Steen
quote:Geachte heer Steen,
Dat stemt me verbaasd. Ik meende toch echt een strijkplank gezien te hebben op één van uw foto's. Is die van uw vrouw?
Met vriendelijke groet,
Ottfried
quote:NEE HOOR. DIE IS VAN MIJZELF WANT IK STRIJK OOK NOG MIJN KLEREN. MAAR HET KLOPT DAT IK EEN STRIJKPLANK EN STRIJKIJZER TE KOOP HEB
IK BEN NIET GETROUWD...
quote:Geachte Steen,
Een echte man gaat toch niet strijken? Dit klinkt meer als een metroseksueel. Heeft u nog tips voor gezichtsverzorging? Ik heb nogal een droge huid.
Groetjes,
Ottfried
quote:Goedemorgen Ottfried,
Wanneer je alleen woont MOET je wel. Voor de droge huid adviseer ik Kamasutra massage oil.Wellicht alleen te verkrijgen in speciale winkels..
Groetjes Steen *
Ik las gezinsverzorgingquote:
Dus..... Daar heb ik wel oren naar!quote:KenmerkenConditie: Nieuw Beschrijving
Mooie partij nagellak in 6 kleuren!
Zilver-pink-lichtrose-warmrose-aubergine-war mrood
De flesjes zitten per 6 verschillende kleurtjes verpakt(geseald)
Ik heb in totaal 10 pakketjes dus totaal 60 flesjes.
winkelwaarde van een flesje nagellak is 2,99 dus doe een leuk bod!
Excl verzendkosten!
We wachten even afquote:Geachte Truecolors,
Ik zag uw advertentie over Partij Nagellak in 6 kleuren staan en vond ze op het eerste oog erg mooi van kleur.
Ik ben dan ook zeer geinteresseerd om eens een setje van 6 te testen.
Bent u bereid om enkele van mijn vragen te beantwoorden alvorens ik een besluit maak om al dan niet een set van u over te nemen?
Het zit namelijk zo: Ik ben niet zo'n feestnummer en ik kom zelden of nooit in cafees, discotheken of feestzalen.(koffietafels uitgezonderd)
Nu is mijn vraag of ik deze nagellak ook kan dragen als ik niet naar een partijtje ga. Ik zou deze 6 kleuren graag thuis willen dragen.
Welke kleur raad u aan voor welke dag van de week? En welke kleur zou u zelf 2 keer per week gebruiken? Aangezien een week 7 dagen heeft, en er maar 6 flesjes Partij Nagellak aanwezig zijn in de set.
Wachtend op uw antwoord,
Denise
ik heb over die vraag van 6 flesjes en 7 dagen in 1 week gedroomdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:36 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dus..... Daar heb ik wel oren naar!
[..]
We wachten even af
En, wat was de oplossing?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 05:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb over die vraag van 6 flesjes en 7 dagen in 1 week gedroomd
weet ik niet ik weet alleen van die vraag daar dacht ik ineens aan bijna ne als een dega vuquote:
Geachte mike,quote:Aangeboden: TE KOOP, vuilnisbak crome vierkant ( Designe )
Prijs: Bieden
Omschrijving: TE KOOP,
hele mooie en apparte vuilnisbak/vuilnisemmer hij is helemaal verchroomd ook de binnenkant
tevens zitten er wieltjes onder, super handig de bak is ook los te koppelen van de wieltjes doormiddel
van los plateau zie foto,s.
afmeting: 32x32
hoogte : 80
serieus bieden graag.
Groep: Huis en Inrichting
Rubriek: Woonaccessoires | Prullenbakken en Vuilnisbakken
Datum plaatsing: 16-10-09
Advertentienummer: 288186980
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/288186980
Geachte Mike,quote:Geachte theo,
dank u wel, het is ook een mooie vuilnisbak hij is 1,5 jaar oud heb hem via mijn baas bij een bedrijf laten maken en heeft bij ons een halfjaar
dienst gedaan in de keuken en een halfjaar kantoor en staat nu al weer een poos doodzonde in de schuur opgeslagen omdat onze kleine van 2
er steeds zijn vingers tussen kreeg en dat is dan ook de reden van verkoop. (helaas)
het is geen compost bak maar puur voor prul en huishoudelijk keukenafval dus er zit geen scheiding in de bak.
bij ons heeft er altijd een binnenzak ingezeten en is hij met de juiste zorg behandeld.
ja, en nu komt het de prijs vindt ik moeilijk te zeggen maar moet toch wel ergens tussen de 50 en 100 euro gaan opbrengen.
ik hoop dat u wat aan de info heeft en ik hoor het wel.
mvgr mike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |