Wat. Iemand idee wat ik terug moet sturen?quote:Dag Hansje
Ja, zo moet ik je wel noemen want alleen kleutertjes die zich vervelen doen dit soort dingen. Ik zou zeggen, kom zelf even kijken dan kan je hem zien en hoor je meteen wat over het Frans werthel glaasje ,wat het ook mogen zijn want jullie kliek zegt dat.. Schrijf ik niet te moeilijk voor een kleuter? Het iQ is nog niet zo hoog natuurlijk als je je als een kleuter gedraagt. Je bent van harte welkom en neem je vrouwtje mee,goh, ze trouwen tegen woordig wel erg jong!!! Ik zorg limonade en lollies,s in huis te hebben dan krijg je een zak mee voor al je vriendje en vriendinnetjes . Ik moet zo vreselijk lachen als ik naar jullie ga kijken op google! Niet alleen ik maar iedereen naar wie ik het doorsein.IK heb zo met jullie te doen, jullie vervelen zich vast wel heel erg dus ik heb de minister van cultuur en welzijn gevraagd of er geen speciale grote speeltuin voor kleutertjes met deze afwijking gemaakt kan worden en hij zou het in de groep gooien. Ach, je bent nog zo,n ukkie natuurlijk, je durft vast niet te komen. Maar je hoeft niet bang te zijn hoor. Ik hou erg van kleine kinderen en mijn vrienden ook dus kom maar gauw en nu gauw slapen want het is nu toch wel kinderbedtijd.
O ja, mijn lijst groeit gestadig en ik heb niet zoveel ruimte op mijn p.c.dus stuur ik steeds alles naar een bevriend stel. Die vinden het weer leuk om emailadressen en zo helemaal uit te pluizen, daar kicken ze op. Zo heeft iedereen zo zijn liefhebberij, vind je ook niet. Slaap lekker, laat mamma je fopspeen niet vergeten….
Vl.

Oh goeie god, ze houdt nog steeds niet op met bluffen..quote:

oftewel een Vdodb.quote:

Ik wou eerst iets sturen dat ik het meende en geen idee had waar ze het over had.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:31 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Oh goeie god, ze houdt nog steeds niet op met bluffen..
EERLIJKHEID!

Tja,ik zou dat wel kunnen sturen,maar een Backfire zoals deze had ik niet verwacht...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef GizartFRL het volgende:
Je verontschuldigingen?
Tenzij je op haar aanbod in wilt gaan.
Ze nodigt je letterlijk uit.

hetnet.nl Ik kan je het Emailtje wel via Pm geven,asl je wilt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef GizartFRL het volgende:
Tja, zo te zien leest ze hier mee, dus dan heb je jezelf al verraden.
Wat voor mailadres heeft zij trouwens?
Als ze zo dreigt met kennissen die dingen uitpluizen, dan heeft ze nog niet van vierchan gehoord.
En elk persoon die vanaf vandaag bij haar thuis langskomt om iets op te halen kan in principe een fokker zijn.

quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Wat. Iemand idee wat ik terug moet sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005

quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.

Doe eens... heb ik maandag op het werk een leuk klusjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
hetnet.nl Ik kan je het Emailtje wel via Pm geven,asl je wilt.

Een cursus Nederlandse taal?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Wat. Iemand idee wat ik terug moet sturen?

Aan de andere kant mogen sommige mensen zich hier ook wel eens gaan afvragen of ze wel helemaal het verschil kennen tussen een geintje en iemand voortdurend lastig vallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:16 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb eens heel de reeks door zitten lezen, die vlinder die is wel snel op dr vagina getapt zeg. Ze gaat er zelf elke keer zo lekker op in. Creepy over kinderen praat ze zeg lijkt net een verkapte ik ben een pedofiel.

Eensch, maar op een andere manier....... de humor is er bij mevr. Vlinder een beetje uit nu.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Aan de andere kant mogen sommige mensen zich hier ook wel eens gaan afvragen of ze wel helemaal het verschil kennen tussen een geintje en iemand voortdurend lastig vallen.

Condoleances gaan uit naar Kees.Anker1@live.nl.quote:Kees kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Doet je huilen van schrik
Eén woordje van zes letters groot
Voor één een scheldwoord
Voor de ander de DOOD....

quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:07 schreef Tomaz het volgende:
Ik heb vandaag ook een poging gedaan
De advertentie
[..]
Om daarna nog te ontvangen:Hier heb ik wel weer smakelijk om kunnen lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook meteen dat "Vraag je niet een beetje veel nu?" terugkaatsen, prachtig.
Wat Vlinder (en haar laatste mail aan Hansje) betreft: tsja... Vind de lol er bij haar ook een beetje af eigenlijk. Over en weer geneuzel over kinderachtig gedrag en verkapte dreigementen hebben weinig meer met humor te maken. Ze laat zich wel heel erg opnaaien natuurlijk en juist daarom is ze voor sommigen hier misschien ook een makkelijke prooi, maar 't wordt nu te veel uitgemolken en begint inderdaad meer op lastigvallen te lijken. Lijkt me niet iets waar we met dit topic heen moeten willen.

Oh shit. Dat zal mij dan ook wel te wachten staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef Dynd het volgende:
Ik moet hierbij meedelen dat Kees Anker het leven heeft gelaten.
Hij was een goed mens en we zullen hem nooit vergeten.
[ afbeelding ]
Hij heeft nooit wat tegen de regels van Marktplaats gedaan.
......................RIP...........................
*************Kees Anker*****************
13 oktober 2009 - 18 oktober 2009
[..]
Condoleances gaan uit naar Kees.Anker1@live.nl.

heey ja dat kan zker jah maar dan moet je wel goed begrijpen dat je een andere uitlaat nodig hebt bij voorkeur een c21 of c30 en dan nog de cabrateur dus voor je hem helemaal klaar hebt ben je nog 400 euro lichter denk ik of je moet het hebben liggen of goedkoop aan kunnen komen na hoor het wel van je;)quote:Geachte bas,
ik snappe die techniesche praat niet echt, maar mien firefox is op het moment heul langzaam, ken ik daar zo'n ''blokkie'' waar jij et over hebt er af halen un dan die van jou erop zetten zodat ie sneller word?
Keessie
RIPquote:ja ik snappe dat nog nie echt he, maar wat is dan de snelheid wurmee ik kan downloaden met mien firefox? da alledaagse rijden vindt ik ook nie leuk he en daarum racen ja, need for speed, forza jeweet
ik happe geld zat dus dat ies geen probleem echt

BEste Kees,quote:Beste Visser,
Ik ga de 26e voor famillie bezoek naar Spanje, en omdat Polen mooi op de route ligt kunt u met mij in mijn Chevrolet Aveo meeliften naar uw bestemming, de vergoeding die ik vraag is de helft van de benzine kosten.
Ik ga 3 januari terug,
Is er nog iets dat ik moet weten? Ik hoor het graag,
Kees
Kees,quote:Meneer, ik denk dat u wat aan uw topografie moet doen, Polen ligt wel degelijk op de route naar Spanje, of je moet een omweg over de Atlantische Oceaan maken, wat dacht u dan? Dat Polen in Afrika lag?
Halloquote:U maakt een grapje zeker, hier een plaatje ter verduidelijking [Bijlage]:![]()
Heel leuk! Ik heb mijn atlas er nog eens bij gepakt en dit slaat dus nergens op.quote:Ziet u wel,
Mijn eerder genoemde auto rijdt ongeveer 1 op 4
Groeten,
Kees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |