abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:24:51 #101
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73790705
lol met die brei patronen kan je vragen of het voor links of rechtshandig breien is bv
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_73790737
quote:
Dag Hansje

Ja, zo moet ik je wel noemen want alleen kleutertjes die zich vervelen doen dit soort dingen. Ik zou zeggen, kom zelf even kijken dan kan je hem zien en hoor je meteen wat over het Frans werthel glaasje ,wat het ook mogen zijn want jullie kliek zegt dat.. Schrijf ik niet te moeilijk voor een kleuter? Het iQ is nog niet zo hoog natuurlijk als je je als een kleuter gedraagt. Je bent van harte welkom en neem je vrouwtje mee,goh, ze trouwen tegen woordig wel erg jong!!! Ik zorg limonade en lollies,s in huis te hebben dan krijg je een zak mee voor al je vriendje en vriendinnetjes . Ik moet zo vreselijk lachen als ik naar jullie ga kijken op google! Niet alleen ik maar iedereen naar wie ik het doorsein.IK heb zo met jullie te doen, jullie vervelen zich vast wel heel erg dus ik heb de minister van cultuur en welzijn gevraagd of er geen speciale grote speeltuin voor kleutertjes met deze afwijking gemaakt kan worden en hij zou het in de groep gooien. Ach, je bent nog zo,n ukkie natuurlijk, je durft vast niet te komen. Maar je hoeft niet bang te zijn hoor. Ik hou erg van kleine kinderen en mijn vrienden ook dus kom maar gauw en nu gauw slapen want het is nu toch wel kinderbedtijd.

O ja, mijn lijst groeit gestadig en ik heb niet zoveel ruimte op mijn p.c.dus stuur ik steeds alles naar een bevriend stel. Die vinden het weer leuk om emailadressen en zo helemaal uit te pluizen, daar kicken ze op. Zo heeft iedereen zo zijn liefhebberij, vind je ook niet. Slaap lekker, laat mamma je fopspeen niet vergeten….

Vl.
Wat. Iemand idee wat ik terug moet sturen?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:31:08 #103
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_73790875
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:26 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Wat.
Oh goeie god, ze houdt nog steeds niet op met bluffen..
EERLIJKHEID!
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:32:08 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73790906
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:41 schreef PietBel het volgende:
Vouwt driehoekje op deze bladzijde.
oftewel een Vdodb.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73790932
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:31 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Oh goeie god, ze houdt nog steeds niet op met bluffen..
EERLIJKHEID!
Ik wou eerst iets sturen dat ik het meende en geen idee had waar ze het over had.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:33:42 #106
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73790950
Je verontschuldigingen?
Tenzij je op haar aanbod in wilt gaan.
Ze nodigt je letterlijk uit.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_73791002
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef GizartFRL het volgende:
Je verontschuldigingen?
Tenzij je op haar aanbod in wilt gaan.
Ze nodigt je letterlijk uit.

Tja,ik zou dat wel kunnen sturen,maar een Backfire zoals deze had ik niet verwacht...
Ik zal morgen doorgaan met iets dat ik niet weet waar ze het over heeft.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:37:34 #108
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73791055
Tja, zo te zien leest ze hier mee, dus dan heb je jezelf al verraden.
Wat voor mailadres heeft zij trouwens?
Als ze zo dreigt met kennissen die dingen uitpluizen, dan heeft ze nog niet van vierchan gehoord.
En elk persoon die vanaf vandaag bij haar thuis langskomt om iets op te halen kan in principe een fokker zijn.

pi_73791215
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef GizartFRL het volgende:
Tja, zo te zien leest ze hier mee, dus dan heb je jezelf al verraden.
Wat voor mailadres heeft zij trouwens?
Als ze zo dreigt met kennissen die dingen uitpluizen, dan heeft ze nog niet van vierchan gehoord.
En elk persoon die vanaf vandaag bij haar thuis langskomt om iets op te halen kan in principe een fokker zijn.

hetnet.nl Ik kan je het Emailtje wel via Pm geven,asl je wilt.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:45:08 #110
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_73791289
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_73791380
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:45 schreef Bjoro het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:50:07 #112
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73791433
Neuh, das niet nodig.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:53:49 #113
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73791539
dat verkapte dreigement hahahaha

jullie zitten zeker wel te trillen he? hahahha bevriend stel... Die liggen zeker ook al 13 jaar op bed te kantklossen
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_73792231
Ik heb eens heel de reeks door zitten lezen, die vlinder die is wel snel op dr vagina getapt zeg. Ze gaat er zelf elke keer zo lekker op in. Creepy over kinderen praat ze zeg lijkt net een verkapte ik ben een pedofiel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:26:02 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_73792503
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

hetnet.nl Ik kan je het Emailtje wel via Pm geven,asl je wilt.
Doe eens... heb ik maandag op het werk een leuk klusje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:29:49 #116
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73792594
quote:

[..]

Een cursus Nederlandse taal?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73792938
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:16 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb eens heel de reeks door zitten lezen, die vlinder die is wel snel op dr vagina getapt zeg. Ze gaat er zelf elke keer zo lekker op in. Creepy over kinderen praat ze zeg lijkt net een verkapte ik ben een pedofiel.
Aan de andere kant mogen sommige mensen zich hier ook wel eens gaan afvragen of ze wel helemaal het verschil kennen tussen een geintje en iemand voortdurend lastig vallen.
pi_73794394
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Aan de andere kant mogen sommige mensen zich hier ook wel eens gaan afvragen of ze wel helemaal het verschil kennen tussen een geintje en iemand voortdurend lastig vallen.
Eensch, maar op een andere manier....... de humor is er bij mevr. Vlinder een beetje uit nu.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73794413
ben er ook weer met wat bezig
paar mooie ideetjes opgedaan.

alleen jammer dat die van me jack russels maar niet reageert ik had al een prachtig idee.
helaas
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_73794876
Beste Heer Wever,
Mij is ter ore gekomen dat er via FOK! aanmerkelijk meer geboden dan door marktplaatskijkers direct.
Ik begreep uit uw post dat u geen behoefte heeft aan mijn breipatronen ,
wilt u desondanks mijn breipatronen misschien voor mij te koop aanbieden op FOK! ?
U moet maar zo denken : Des te eerder zijn ze uitverkocht [in uw wijk] !
Als tegemoetkomertje heb ik voor u een paar zeer unieke WEEFPATRONEN !
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_73795552
Ik moet hierbij meedelen dat Kees Anker het leven heeft gelaten.
Hij was een goed mens en we zullen hem nooit vergeten.

Hij heeft nooit wat tegen de regels van Marktplaats gedaan.

......................RIP...........................
*************Kees Anker*****************
13 oktober 2009 - 18 oktober 2009
quote:
Kees kanker

Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Doet je huilen van schrik
Eén woordje van zes letters groot
Voor één een scheldwoord
Voor de ander de DOOD....
Condoleances gaan uit naar Kees.Anker1@live.nl.
pi_73795574
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:07 schreef Tomaz het volgende:
Ik heb vandaag ook een poging gedaan

De advertentie
[..]

Om daarna nog te ontvangen:
SPOILER

Hier heb ik wel weer smakelijk om kunnen lachen.

Ook meteen dat "Vraag je niet een beetje veel nu?" terugkaatsen, prachtig.

Wat Vlinder (en haar laatste mail aan Hansje) betreft: tsja... Vind de lol er bij haar ook een beetje af eigenlijk. Over en weer geneuzel over kinderachtig gedrag en verkapte dreigementen hebben weinig meer met humor te maken. Ze laat zich wel heel erg opnaaien natuurlijk en juist daarom is ze voor sommigen hier misschien ook een makkelijke prooi, maar 't wordt nu te veel uitgemolken en begint inderdaad meer op lastigvallen te lijken. Lijkt me niet iets waar we met dit topic heen moeten willen.
pi_73795848
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef Dynd het volgende:
Ik moet hierbij meedelen dat Kees Anker het leven heeft gelaten.
Hij was een goed mens en we zullen hem nooit vergeten.

[ afbeelding ]

Hij heeft nooit wat tegen de regels van Marktplaats gedaan.

......................RIP...........................
*************Kees Anker*****************
13 oktober 2009 - 18 oktober 2009
[..]

Condoleances gaan uit naar Kees.Anker1@live.nl.
Oh shit. Dat zal mij dan ook wel te wachten staan.
Met zijn allen zijn we natuurlijk wel een invasie daar.

IP of puur email?

Het lijkt me raadzaam om voortaan geen linkjes meer naar advertenties te zetten en ook onze nicks hier niet te noemen.
pi_73795862
Kees heeft ons nog wel een inbox achtergelaten,

Snelheid freaks opgelet moet je zien!!!
HEB hier een super snel blokkie liggen komt van een firefox af

DER ZIT ONDER:

GILADONI 80CC PAKKET

Krukas met 43mm slag korte slag dus meer volume...

Karters zijn gekotterd zie foto's niet de beste kwaliteit foto's maar je kan gerust komen kijken

Nieuwe lagers.. C4

nIEUWE keeringen

Heb de factuur nog liggen dus ka...
quote:
Geachte bas,
ik snappe die techniesche praat niet echt, maar mien firefox is op het moment heul langzaam, ken ik daar zo'n ''blokkie'' waar jij et over hebt er af halen un dan die van jou erop zetten zodat ie sneller word?

Keessie
heey ja dat kan zker jah maar dan moet je wel goed begrijpen dat je een andere uitlaat nodig hebt bij voorkeur een c21 of c30 en dan nog de cabrateur dus voor je hem helemaal klaar hebt ben je nog 400 euro lichter denk ik of je moet het hebben liggen of goedkoop aan kunnen komen na hoor het wel van je;)

en als je dit blok wel haalt is het dus niet echt voor alledaagse rijden he
meer voor racen enz;)

Met vriendelijke groeten bas *********..
quote:
ja ik snappe dat nog nie echt he, maar wat is dan de snelheid wurmee ik kan downloaden met mien firefox? da alledaagse rijden vindt ik ook nie leuk he en daarum racen ja, need for speed, forza jeweet

ik happe geld zat dus dat ies geen probleem echt
RIP
pi_73796516
Laatste in dit topic onder de naam Kees Anker,

Poolse lift gezocht

Voor kort verblijf in Polen zijn wij op zoek naar een lift voor 2 personen:
- heen op 27 of 28 decembe.. blabla

In afwachting van uw reactie.
quote:
Beste Visser,
Ik ga de 26e voor famillie bezoek naar Spanje, en omdat Polen mooi op de route ligt kunt u met mij in mijn Chevrolet Aveo meeliften naar uw bestemming, de vergoeding die ik vraag is de helft van de benzine kosten.

Ik ga 3 januari terug,

Is er nog iets dat ik moet weten? Ik hoor het graag,

Kees
BEste Kees,
Polen ligt niet bepaald op de route naar Spanje, of rijd u om?
quote:
Meneer, ik denk dat u wat aan uw topografie moet doen, Polen ligt wel degelijk op de route naar Spanje, of je moet een omweg over de Atlantische Oceaan maken, wat dacht u dan? Dat Polen in Afrika lag?
Kees,
Mijn topografie is niet geweldig maar ik weet toch echt dat polen in noord-europa ligt [ ]
quote:
U maakt een grapje zeker, hier een plaatje ter verduidelijking [Bijlage]:

Hallo
Ik ben heel erg verward op het moment, maar moet u dan toch gelijk geven.
Hoe zuinig is uw auto?
quote:
Ziet u wel,
Mijn eerder genoemde auto rijdt ongeveer 1 op 4

Groeten,
Kees
Heel leuk! Ik heb mijn atlas er nog eens bij gepakt en dit slaat dus nergens op.
Het gesprek is beeindigt.

RIP
(Hij lijkt trouwens een beetje op die van geelkuif papegaai, niet de bedoeling )

[ Bericht 1% gewijzigd door Dynd op 18-10-2009 02:38:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')