Da's het nadeel van dat langer doorwerkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Donner probeerde wel iets te vaak grappig over te komen.
Oh ik dacht dat ik het al had opgelost stond nl een haaakje teveel, maar we kunnen weer verder. ps de volgorde klopt echt niet meer nummer 35 in de OP is van vorig jaar.quote:
Nee. Ik vind hem ook niet te pruimen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef maril het volgende:
[..
Ben ik nu de enige die die Spike vreselijk vindt, hij zit nu bij Ranking brrrrrrr
Door het publiek als domste geduidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik het al had opgelost stond nl een haaakje teveel, maar we kunnen weer verder. ps de volgorde klopt echt niet meer nummer 35 in de OP is van vorig jaar.
Ben ik nu de enige die die Spike vreselijk vindt, hij zit nu bij Ranking brrrrrrr
Moest ie vaker doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef Falco het volgende:
Redelijke uitzending met MMH die hilarisch genoeg de regie overneemt van Matthijs.
Ik ook en daarom denk ik ook dat ik het leuk ga vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef superjojo het volgende:
beetje Schaap met de vijf poten idee krijg ik er van.
So waarrrquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch: de AOW gaat naar 67 jaar en alles wat Van Nieuwkerk wil horen, is hoe gezellig staatssecretaris en minister het met elkaar hebben gehad![]()
quote:Vanavond zijn te gast: Jelle Hendrickx, Willeke van Ammelrooy en Alain Clark. De muziek wordt verzorgd door Gotcha! en Halina Reijn schuift aan als tafeldame.
Het blijkt dus dat Jan Mulder (met Prem en Jort) komt praten over de DSB Bank, en dat snap ik niet. Die man heeft daar toch helemaal geen verstand van.quote:Gasten in de uitzending van maandag 19 oktober zijn: Jort Kelder, Prem Radhakishun, Jan Mulder, Willeke van Ammelrooy en Alain Clark. Muziek wordt verzorgd door Gotcha! Allstars en tafeldame is Halina Reijn
Shitquote:
Is toch van de Postbank ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |