Ik doe het meer om te oefenen, ze maken me echt af onlinequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Montolivo is fantastisch op 10 bij mijn Ajax. Verder lijkt Gourcuff me ook wel tof, maar daar heb ik nooit mee gespeeld. Diego kan je ook nog aan denken. Is manager mode met Real nou leuk btw? Valt nog weinig te bereiken lijkt me..
Ik heb gewoon 1 jaar FIFA09 online gespeeld, de switch naar 10 is echt ontzettend groot en heb er nog steeds moeite mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:16 schreef Tim86 het volgende:
Kan je beter met een mindere ploeg aan de gang gaan, dan leer je echt hoe je met slimheid duels kan winnen en ontwijken in sommige gevallen. Met Real win je die duels moeiteloos. Tenzij je online ook alleen maar met de echte topploegen wil gaan spelen natuurlijk, maar dat lijkt me ook saai worden.
Arshavinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Kaka langzaam zeg, hij is ook niet zo goed in de fysieke duellen, ben van plan om hem te gaan verkopen. Iemand een idee wie z'n potentiële vervanger kan worden?
Hehe, nice. Maar was het een 'bewussie'?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11649080
Ik post em gewoon nog een keer
Ik heb het doelpunt niet zelf gemaakt, dat moet ik er wel bij zeggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hehe, nice. Maar was het een 'bewussie'?
Het is wat met die vriendinnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het doelpunt niet zelf gemaakt, dat moet ik er wel bij zeggen.
Een vriendin van me wou eens proberen
Je kan dus aannemen dat het niet bewust was. Ze bakte er daarna trouwens niks meer van.
Laat ze lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
Pro Evolution Soccer 2010
Kom op jongens, bashen die handel.
Ik heb de demo op de ps3 gedaan en ik schrok me helemaal wild van die graphics, tering wat ziet dat er dat mooi uit.. Neemt niet weg dat de gameplay heel houterig is. Het scoren van goals gaat trouwens wel heel erg gemakkelijk in pes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
Pro Evolution Soccer 2010
Kom op jongens, bashen die handel.
Het ziet er mooi uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik heb de demo op de ps3 gedaan en ik schrok me helemaal wild van die graphics, tering wat ziet dat er dat mooi uit.. Neemt niet weg dat de gameplay heel houterig is. Het scoren van goals gaat trouwens wel heel erg gemakkelijk in pes!
Mijn ps3 pakt geen cds, maw, probeer um nou eerst maar is zelf..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit?
Had je niet toevallig gewoon de cd van pes 6 er in zitten ofzo?
Ja ik ben net kampioen geworden en ben dus met mijn 2e seizoen bezig, maar ik zie geen europese wedstrijden in de Kalender staan ook staan er alleen nog maar friendlies bij oranje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef emokid het volgende:
Eerste seizoen is altijd zonder, je kwalificeert je. Seizoen daarop zul je zien dat er wél CL wedstrijden zijn ingepland.
Hmm das zeker een groot minpunt!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Be a Pro heeft dat niet volgens mij..was vorig jaar ook niet. Alleen bij Manager Mode. Idd een groot minpunt.
Jij hebt het over manager mode, in be a pro is dat helaas niet zo. Minpunt inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef emokid het volgende:
Eerste seizoen is altijd zonder, je kwalificeert je. Seizoen daarop zul je zien dat er wél CL wedstrijden zijn ingepland.
Dat is één van de weinige dingen die ik mis bij BAP. Het feit dat er weinig competitie element in zit. Erg jammer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Be a Pro heeft dat niet volgens mij..was vorig jaar ook niet. Alleen bij Manager Mode. Idd een groot minpunt.
Ja, kan gewoon. Ook als de ander er geen heeft. Speel zelf nooit met zo'n ding, maar krijg vaak op mijn tv ineens zo'm mompelende Pikey die me uit wil scheldenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk om met headset te praten tegen je tegenstander? en kan het dan alleen als je er beide 1 hebt of ook als 1 iemand er een heeft?
Wist helemaal niet dat FIFA10 op de iPhone te spelen was!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef tony3005 het volgende:
Spelen jullie deze game ook op de iPhone (lees hier meer)? Ik heb hem nu sinds een paar dagen en ben maximaal verslaafd
Bij mij ook al eens gebeurd dat de keeper duidelijk buiten het strafschop gebied stond maar hij liep rustig terug om de bal uit te trappen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef Alfje het volgende:
Ik speelde afgelopen woensdag een paar potjes met vrienden 2 vs 2 en we kwamen wel een bizarre bug tegen, de keeper had de bal in zijn handen en liep naar voren, maar omdat er een speler opd e grond lag sprong hij erover heen maar hij kwam ver buiten het strafschopgebied terecht met de bal nog in zijn handen.
Hij rende snel terug en het spel ging gewoon verder.
heb ik ook meegemaakt, was wel raar, maar ik had wel verwacht dat er niet voor gefloten zou worden aangezien het niet mogelijk is in de game om er voor te kiezen met de keeper buiten het strafschopgebied te komen met de bal in de hand.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef Alfje het volgende:
Ik speelde afgelopen woensdag een paar potjes met vrienden 2 vs 2 en we kwamen wel een bizarre bug tegen, de keeper had de bal in zijn handen en liep naar voren, maar omdat er een speler opd e grond lag sprong hij erover heen maar hij kwam ver buiten het strafschopgebied terecht met de bal nog in zijn handen.
Hij rende snel terug en het spel ging gewoon verder.
Ik heb er 1565.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef GieJay het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat mensen denken onder het verlies uit te komen door heel snel het spel af te sluiten. Ik heb vrijwel nog nooit een wedstrijd helemaal afgemaakt. Als de wedstijd is afgelopen en de rematch ding komt in beeld dan krijg ik meestal: Connection lost..Zo heeft iemand ipv met 3-2 te verliezen met 3-0 verloren..
Nu trouwens wel een leuke pot, spanje duitsland, ik scoor de 3-2 in de 118e minuut
Edit: Kzit nu trouwens op 1033 punten.. Hoeveel jullie?
Had ik ook.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef Friesz het volgende:
Sjezus wat is dat bestuur streng zeg. Deed de managermode. Stond mooi bovenaan met Arsenal na een wedstrijd of 25, reputatiebalkje was aardig vol gelopen. Daarna speelde ik om FA Cup tegen ploeg uit Championship en verloor met 0-1 door veel pech. In een keer balkje zowat tot minimum gedaald. Daarna gelijkgespeeld tegen Chelsea en werd ik ontslagen
Ik had hem inderdaad op amateur gezetquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Zo had ik laatst ook gescoord ja
Alleen niet op amateur
Heb ze wel vaker tegengekregen zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:29 schreef jpg97 het volgende:
Whehehehehe
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11746613
Je krijgt gewoon een 3-0 overwinning en als je bv. 5-0 stond houd je die stand gewoon.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je online speelt en voorstaat en je tegenstander disconnect krijg je dan even goed de punten?
Anders ga ik het online gedeelte heel erg snel moe zijn want ik heb vanavond 5 potjes gespeeld en 4 keer werd er gedisconnect
Vandaag 8 potjes gespeeld en er 1 uitgespeeld want die had ik verloren namelijk. Rest haakte allemaal af.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:19 schreef Lyzio het volgende:
Speel FIFA niet online op het moment. Arme student, en geen geld voor X-Live aan te schaffen. Maar is er nog altijd zoveel disconnect-gespuis?
Slaat toch nergens meer opquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vandaag 8 potjes gespeeld en er 1 uitgespeeld want die had ik verloren namelijk. Rest haakte allemaal af.
Off the woodworkquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11870684
![]()
Waarom speel jij met Real?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
Dit is een goal die tegen mij is gescoord![]()
![]()
Zit toch geen uitdaging in. Is verreweg het beste team in FIFA.quote:
Ik ben nog steeds in de learning curve, dit spel is echt compleet anders dan 09. Ik kan er nog steeds niet aan wennen,quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zit toch geen uitdaging in. Is verreweg het beste team in FIFA.
Ik vind de game toch voor 80 procent hetzelfde gebleven. Er is 10 procent getweaked en 10 procent vernieuwd. Snap dan ook niet wat je bedoeld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben nog steeds in de learning curve, dit spel is echt compleet anders dan 09. Ik kan er nog steeds niet aan wennen,
Misschien kap ik er binnenkort ook wel mee.
Sorryquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vind de game toch voor 80 procent hetzelfde gebleven. Er is 10 procent getweaked en 10 procent vernieuwd. Snap dan ook niet wat je bedoeld.
Leg eens uit dan schatje.quote:
Constant balverlies. Er lopen nauwelijks tot niet spelers vrij bij mij, maar zodra de tegenstander de bal krijgt lopen er altijd wel 1 of 2 mensen compleet vrij, het is niet zo dat ik met mijn linkervleugelverdediger het halve veld oversteek om de bal over te nemen.quote:
Probeer je dan wel eens het een-tweetje? De speler voor je uitlokken, je teamgenoot wegsturen met LB en steken? Er zijn zoveel geweldige combinaties uit FIFA10 te slepen! Toegegeven, het vereist veel, heel veel oefening.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:15 schreef Edwinuss het volgende:
Constant balverlies. Er lopen nauwelijks tot niet spelers vrij bij mij, maar zodra de tegenstander de bal krijgt lopen er altijd wel 1 of 2 mensen compleet vrij, het is niet zo dat ik met mijn linkervleugelverdediger het halve veld oversteek om de bal over te nemen.
Loop acties willen in veel gevallen ook niet, de fysieke duels lopen ook op balverlies uit.
Kortom : geen balbezit = geen goal
Dat wil in veel gevallen ook niet, zodra ik dat doe loopt mijn speler weg en is het in veel gevallen niet mogelijk om hem aan te spellen, ik krijg ook heel vaak niet de mogelijkheid om te passen omdat er dan weer iemand in mijn nek staat te hijgenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Probeer je dan wel eens het een-tweetje? De speler voor je uitlokken, je teamgenoot wegsturen met LB en steken? Er zijn zoveel geweldige combinaties uit FIFA10 te slepen! Toegegeven, het vereist veel, heel veel oefening.
That's the spiritquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
Dat wil in veel gevallen ook niet, zodra ik dat doe loopt mijn speler weg en is het in veel gevallen niet mogelijk om hem aan te spellen, ik krijg ook heel vaak niet de mogelijkheid om te passen omdat er dan weer iemand in mijn nek staat te hijgen![]()
Maarja, ik moet gewoon wat meer oefenen.
Ik heb nog wel een paar punten der verbetering:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:18 schreef Friesz het volgende:
Prachtig spel met toch enkele nadelen.
- Geen assistsklassement
- lelijke doelnetten (lijkt wel of je de bal in een plasticwasmand schopt, net bolt niet lekker)
- (te) streng bestuur bij managermode
Toch speelt het lekkerder dan pro evo, moet ik toegeven ik speelde voorheen tot aan fifa 09 altijd pro evo.
Niet kappen, dat zou zonde zijn. Gewoon door blijven spelen, je moet toch ergens beginnen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in de learning curve, dit spel is echt compleet anders dan 09. Ik kan er nog steeds niet aan wennen,
Misschien kap ik er binnenkort ook wel mee.
Probeer eens een 1-2'tje aan te gaan, maar ipv direct naar de aangever terug te spelen eerst naar een ander, vrijstaand mannetje te passen en DAN pas naar de speler die in 1e instantie de 1-2 aanging.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat wil in veel gevallen ook niet, zodra ik dat doe loopt mijn speler weg en is het in veel gevallen niet mogelijk om hem aan te spellen, ik krijg ook heel vaak niet de mogelijkheid om te passen omdat er dan weer iemand in mijn nek staat te hijgen![]()
Maarja, ik moet gewoon wat meer oefenen.
Zou inderdaad zonde zijn. Ik ga vandaag weer even bezigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Niet kappen, dat zou zonde zijn. Gewoon door blijven spelen, je moet toch ergens beginnen.
Ik zal dat eens proberenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Probeer eens een 1-2'tje aan te gaan, maar ipv direct naar de aangever terug te spelen eerst naar een ander, vrijstaand mannetje te passen en DAN pas naar de speler die in 1e instantie de 1-2 aanging.
Werkt bij mij wel vaker
Online kun je zover ik weet geen replays opslaan...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:14 schreef Thrilled het volgende:
Welke voorwaarden zitten er aan het uploaden van goals? Want ik zat laatst 1 vs 1 te spelen met een maat naast me, en toen maakte ik een vette goal inclusief omhaal.. alleen de upload functie lichtte niet op bij de instant replay.. ik heb altijd een internetverbinding en ben ook signed in met mijn profiel.. kan het alleen bij bepaalde speltypen?
Of wat ook vaak werkt een 1-2-2-1.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zou inderdaad zonde zijn. Ik ga vandaag weer even bezig
[..]
Ik zal dat eens proberen![]()
Het zat ook in PES08. Weet niet of het ook in 09 zat, die heb ik niet gespeeld. Vind dat erg jammer dat FIFA deze optie niet heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:26 schreef emokid het volgende:
Haha, kennen jullie de shirt-editor uit FIFA99 nog? Best wel geniaal was dat, kon je de patronen kiezen en vervolgens de kleuren. Ik speelde altijd de meest verschrikkelijke kleuren.
Staat geen een punt bij waar de FOK!community zich druk over maakt. Schande!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Godtje het volgende:
Spuit 11?
http://tweakers.net/nieuw(...)10-aangekondigd.html
Hopelijk helpt dit wat, maar zo te lezen lang nog niet alles.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef Godtje het volgende:
Spuit 11?
http://tweakers.net/nieuw(...)10-aangekondigd.html
Wat ook helpt is gewoon tegen spelers in rennen dan gaat die automatisch schouderduels aan, en de X of A knoppen gewoon niet gebruiken, dat scheelt weer tackles.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Het gaat gewoon om die schouderduw-duels. Ik heb er in online-potjes ook veel minder last van eigenlijk.
Dat is ook al zo frustrerend ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Die kerel fluit voor alles wat jij doet en voor niks wat de tegenstander doet.
De laatste keer dat ik zo scoorde was in fifa 95quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:29 schreef jpg97 het volgende:
Whehehehehe
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11746613
Google het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef dof het volgende:
Ik heb even een vraagje:
Klopt het dat Set pieces niet in de PC-versie zit?
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg alleen 10.000 tutorials. Hoewel ik wel soms zie staan: Set Pieces (Xbox, PS3, PC). Dus dat wekt de indruk dat het er wel in zou zitten, maar ik zie het nergens in de Arena.quote:
Kan toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:21 schreef Masegate het volgende:
Wat kan het toch een fakking frustrerend spel zijn af en toe!
Ik speel in de 'uefa cup' een wedstrijd tegen Celtic. Het is 1-0 voor mij.
Ik scoor in de 88 minuut. Maar NEE! Die klote-scheids vind het nodig om me een strafschop te geven. Lekker dan! Uiteraard zul je altijd zien dat ik vervolgens die strafschop mis. ALTIJD! En wat denk je!? Meteen daarna komt er een corner voor Celtic, keeper mee, hoppa 1-1! Wat een kutzooi is dat zeg, daar kan ik echt gefrustreerd van raken. Want dit gebeurt veel te vaak in speltype coach!
Dat komt ook nooit voor bij echt voetbal, ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:21 schreef Masegate het volgende:
Wat kan het toch een fakking frustrerend spel zijn af en toe!
Ik speel in de 'uefa cup' een wedstrijd tegen Celtic. Het is 1-0 voor mij.
Ik scoor in de 88 minuut. Maar NEE! Die klote-scheids vind het nodig om me een strafschop te geven. Lekker dan! Uiteraard zul je altijd zien dat ik vervolgens die strafschop mis. ALTIJD! En wat denk je!? Meteen daarna komt er een corner voor Celtic, keeper mee, hoppa 1-1! Wat een kutzooi is dat zeg, daar kan ik echt gefrustreerd van raken. Want dit gebeurt veel te vaak in speltype coach!
Ow, en ik had net trouwens last van een bug:
http://www.easports.com/media/play/video/11952307
Dit was dus nadat ik had gescoord. Gozer maakt de hele tijd een gebaar alsof 'ie net gemist had. Duurde iets van 4 minuten.
Echt wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
Dat komt ook nooit voor bij echt voetbal, ik snap precies wat je bedoelt.
Wtfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:49 schreef MaxC het volgende:
Over grappige bugs gesproken
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11477524
Die is werkelijk briljantquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:49 schreef MaxC het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef Rihan het volgende:
Speel als pro - wie heeft daar een leuke werkende trainer voor? Ik wil eventjes een moment wat extra exp. points (of hoe ze ook maar heten) er bij krijgen.Pleaaaase?
![]()
Dat kan zeker ja. Ik zeg toch ook niet dat het onrealistisch of slecht is. Ik zeg alleen dat het heel erg frustrerend is! Als dit je in het echt overkomt, voel je je ook flink gefrustreerd hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:49 schreef MaxC het volgende:
hahahaha omfg die is echt briljant, als die klote keeper hem niet pakt dan maar de speler! lolquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:49 schreef MaxC het volgende:
Staat er een lijst online? Heb je een linkje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
hahahaha omfg die is echt briljant, als die klote keeper hem niet pakt dan maar de speler! lol
ik hoop trouwens dat die patch die binnenkort uitkomt voor veel verbetering zorgt, al mist er nog heel wat op die lijst van wat ze allemaal gaan fixen. misschien komt er elke dag wel wat bij.
http://forums.electronica(...)ist-new-updates.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef Masegate het volgende:
[..]
Staat er een lijst online? Heb je een linkje?
Dat zijn niet de fixes waar ik op hoopte... Helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://forums.electronica(...)ist-new-updates.html
dat is ook niet de lijst waar ik het over had, ik zal hem even zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:45 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dat zijn niet de fixes waar ik op hoopte... Helaas.
Nog steeds niet wat ik wil zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat is ook niet de lijst waar ik het over had, ik zal hem even zoeken.
[edit]
dit is de lijst: http://forums.electronicarts.co.uk/11539748-post4443.html
[edit]
die lijst is trouwens niet van EA zelf, en gaan alleen maar over de Manager Mode.
ze denken op het EA FIFA 10 forum dat de user waarschijnlijk het spel pauzeerde voor het schot en de keeper en verdediger van plaats verwisselde, en dat daarom de keeper de bal alleen maar met zijn voet tegenhield.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:49 schreef MaxC het volgende:
Oh, op die fietsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:37 schreef Masegate het volgende:
Dat kan zeker ja. Ik zeg toch ook niet dat het onrealistisch of slecht is. Ik zeg alleen dat het heel erg frustrerend is! Als dit je in het echt overkomt, voel je je ook flink gefrustreerd hoor.![]()
Alleen vind ik wel dat dit wel erg vaak het geval is. Het lijkt wel alsof er in het spel geprogrammeerd is, dat je op beslissende momenten altijd strafschoppen mist en dat je op het einde van een wedstrijd nog vaak goals tegen krijgt. Dat gebeurt in het echt ook wel eens, maar in Fifa 10 wel heeeel erg vaak.
Hij geeft in de management alleen de schorsingen aan voor de competitie en niet voor de Champions League.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:43 schreef Lyzio het volgende:
Wat is dit nou weerIk wil naar de volgende wedstrijd (met FC Twente tegen Celtic voor de Champions League) en krijg een melding dat mijn team niet compleet is. Ik dacht, oh dat zal wel een blessure of rode kaart zijn. Maar er staat gewoon helemaal niks bij mijn spelers. Allemaal zijn ze fit en hebben geen kaarten. Ook de wissels niet.
Toch geeft hij telkens dezelfde melding als ik de wedstrijd wil spelen.
Realistisch spel, dat FIFA.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Roberto258 het volgende:
Net ff NEC - ADO Den Haag gedaan. Den Haag kreeg een vrije trap, Ricky nam hem...
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12017949
was 'n verkapte tvpquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Heel interessant jongen. Dank je voor de informatie.
Ik voel me ook een beetje Ricky als ik dit spel speel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Roberto258 het volgende:
Net ff NEC - ADO Den Haag gedaan. Den Haag kreeg een vrije trap, Ricky nam hem...
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12017949
Ik heb een ps3 en vind het altijd weer zonde geld als er weer een spel uit engeland over komt voor 40 euro, bij fifa heb ik dat absoluut niet, die speel ik in verhouding met andere games wel 15 keer langer, totdat er een nieuwe fifa isquote:
Volgens mij niet. Blijft bij mij seizoen op seizoen hetzelfde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:34 schreef emokid het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat je salarisbudget omhoog gaat?
Kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef emokid het volgende:
Dat wordt als ik goed heb begrepen in de aankomende patch dus veranderd?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet weten. niet ontzettend veel ofzo.
Maar vast minder dan Inzaghi![]()
garpje
Idd als je een op een op de keeper afloopt heeft hij hem gewoon altijd. Heel vervelendquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Friesz het volgende:
Als het goed is, is hij nu de nieuwe patch aan het installeren.
Ik las trouwens dat je nu eindelijk de keeper uit kunt spelen, maar bij mij is dat nog steeds niet gelukt. Best wel slecht eigenlijk dat dat nog steeds niet mogelijk is.
Volgens mij geldt straks de vorm alleen niet meer voor de fysieke eigenschappen. Dingen als Ball control e.d. nog wel steeds. Speed, acc., jumping e.d. niet meer. Zo had ik het Engelse bericht begrepen in ieder geval.quote:
Je moet er ook niet op af lopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Idd als je een op een op de keeper afloopt heeft hij hem gewoon altijd. Heel vervelend
Nou, het is best pittig hoor en dat noem ik trwns geen eens uitspelen. Toen ik nog pro evo speelde hadden ze het daar veel beter uitgewerkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op af lopenJe moet je wel een beetje moeite doen. Beweging maken ongeveer twee meter voor 'm, of rustig aan komen lopen en versnellen plus een richting kiezen met je rechterstick. Het is zeer zeker te doen hoor.
quote:
Dat zou wel vet zijn ja, al had ik dat idee 5 jaar geleden al.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef Lyzio het volgende:
Vind het transfersysteem nog altijd niet optimaal. Hoe vet zou het zijn om Football Manager en FIFA te combineren
En volgens mij is het best te doen. Krijg je misschien wel twee discs ofzo, maar who cares!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zou wel vet zijn ja, al had ik dat idee 5 jaar geleden al.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef thloreg het volgende:
Oi, ff tussendoor:
Ik heb net FIFA 2010 gehaald voor de PS3 en ik vind het een bout spel!
1: Als je speelt voelt het aan alsof de spelers op modder lopen.Zooo traaaaaag
2: Je moet eerst allerlei dingen invullen alvorens je gewoon een potje kunt spelen
3: Waarom zijn die camera/view opties zo slecht? Alsof de spelers weer halve mieren zijn
op je scherm waar je bijvoorbeeld bij PS tenminste een normale closeup view oid kan hebben
ipv die 1/2 helicopter view. Iemand?
edit: ik ga hem morgen terugbrengen en de PES 2010 halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zo dat moest er even uit, nu een wat normalere reactie: Als je fifa traag vind zou ik zeeeeker geen pes gaan doen.. Fifa is een sneltrein vergeleken met pes.
2. 4 keer op x en je kunt een oefenpotje spelen, 5 keer op x en je doet online.
3. Camera kun je helemaal zelf instellen zoals je fijn vind. Hoogte, breedte, alles! En ik zou een normale tv kopen ipv van een 37 cm crtAmsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Oi, ff tussendoor:
2: Je moet eerst allerlei dingen invullen alvorens je gewoon een potje kunt spelen
3: Waarom zijn die camera/view opties zo slecht? Alsof de spelers weer halve mieren zijn
op je scherm waar je bijvoorbeeld bij PS tenminste een normale closeup view oid kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Oi, ff tussendoor:
Oi, ff tussendoor:
Ik kan hier gewoon niet serieus op reagerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef thloreg het volgende:
Oi, ff tussendoor:
Oi, ff tussendoor:
Ja ga maar gauw lekker PES2010 halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef thloreg het volgende:
Oi, ff tussendoor:
Je kan bizar veel vangen voor reserves ja. Goedkoop megatalent vinden is ook simpel..gewoon detailed search op 80+ en max 10miljoen en een bepaalde leeftijd en je kan ze er zo uit plukken. Heb zo oa 3 verdedigers van 83. Via scoutoptie ook nog 2 getalenteerde aanvallers en een AMC gevonden en daarnaast zelf met Ajax Quagliarella, Briand (aanradertje, vrij cheap, mega sterk en snel), Braafheid, Elia, Montolivo, Santacroce en Aquafresca (alle talentjes die ik zelf tof vindquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef emokid het volgende:
Ik heb flink wat spelers zitten kopen voor Hoffenheim, ik heb een paar reservespelers verkocht en zat opeens op 53 miljoen. De volledige lijst:
G. Heinze (Marseille)
Henrique (Santander)
Boateng (Hamburger SV)
Heitinga (Everton)
Richardson (Sunderland)
Honda (VVV) <- Superfijne speler trouwens
Ji Sung Park (Manchester United)
Santi Cazorla (Villarreal)
Ik ben eigenlijk nog verbaasd hoe mij dat gelukt is, maar zoals ik al zei is Hoffenheim best een rijke club.Van 3.5 sterren nu naar 4.5.
Ja. Dat geeft aan dat je er niet toe doet als het gaat om de ranking.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Even een vraagje :
Als je bij mijn fifa 10( bij het online menu) naar het 1 tegen 1 scorebord ga, klopt het dan dat ik mijn eigen ranking niet zie? Ik zie wel een lijstje, met daarin aantal punten (nr. s 1 tot en met 10 beste spelers) maar vervolgens staat er geen ranking voor mij eigen naam. De rest staat er wel ( punten, gewonnen, verloren enz.). Herkenbaar?
De PC versie is dan ook een dikke fail. Je zou nu toch verwachten dat iedereen dat nu wel weet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef Jules4Barca het volgende:
tja heb m nu op de pc.. grafisch allemaal een drama, spelers lijken totaal niet en ook allemaal scherpe randjes ed. gameplay is wel verbeterd, maar al die lovende woorden over dat het er mooier uit ziet blabla gaan niet op. Een 6,5.
Naar de gamestore gaan, daar zoeken naar boosts voor je pro-gast en dan moet je even een boost opzoeken waarbij staat unlocken en op driehoekje klikken (ps3 tenminste)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Swennus het volgende:
Bij de aankoop van het spel heb ik er een kaart bij gekregen waarmee ik mijn virtuele prof een boost kan geven.
Waar kan ik deze in de fifa10 winkel invullen?(xbox360)
Doh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef emokid het volgende:
Die vent is zo goed, bij Ajax gekocht als back. Pakt vrijwel elk bal en is supersnel.
Wat betreft het rust aanhouden in je spel; dit is inderdaad een ( negatief ) aspect van het spel. Je moet daarom goed rondpassen tot je de vrije man vindt. Maar over het algemeen is dribbelen met je speler not done.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef -Dries- het volgende:
Laatst de demo gedownload, maar blijkbaar doe ik iets verkeerds. Ik kan totaal geen plezier beleven met dit spel. Steeds gebeuren er weer van die foute passes, slechte bal-aannames etc etc. Vreselijk irritant. Verder heb ik het gevoel dat je geen rust kan houden. Meteen als je de bal hebt hijgt er weer een tegenstander in je nek als jij het overzicht probeert te bewaren. Het is echt flipperkast voelbal ook soms.
Doe ik iets verkeerds? Want als ik de reviews en reacties moet geloven is dit echt een geweldige footie.
Ho ho, dat ik het nog niet kan wil niet zeggen dat het niet kan. Ik kan alleen nog geen overzicht vinden en heb de mogelijkheden dus niet ontdekt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:40 schreef -Dries- het volgende:
Naja, dan is het spel niet voor mij weggelegd ofzo.
Ik weet het niet 100% zeker, want ik deed de truc niet helemaal bewust, maar ik gebruikte L2 en draaide de rechterstick van links naar onder en naar rechts. Misschien zelfs van boven naar links naar onder en naar rechts.quote:
Uhmmmquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk vanaf het moment dat je een filmpje hebt geupload tot het op je pagina staat op die site van ea?
"Sulejmani! Sulejmani! Sulemanji! Sulejmani!"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef Shoombak het volgende:
Is hier overigens al gemeld dat de soundtrack echt kut is t.o.v. vorig jaar. Zo irritant zelfs dat ik de muziek standaard uit heb staan nu.
Ik vind de soundtrack wel lekker juist!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef Shoombak het volgende:
Is hier overigens al gemeld dat de soundtrack echt kut is t.o.v. vorig jaar. Zo irritant zelfs dat ik de muziek standaard uit heb staan nu.
je moet gewoon eerst verkopen dankzij het wanbeleid van je voorganger..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Masegate het volgende:
Overigens heb ik volgens mij nog een bug in het speltype Coach gevonden.
Ik heb 3 seizoenen met Heracles gespeeld en ben nu overgestapt naar Barcelona.
Bij Barcelona heb ik een clubbudget van: - 2.147.483.640
Mijn resterende wekelijkse salaris is - 554.690
Ik kan nu dus nooit spelers kopen! Wordt echt een hoerig seizoen zo...
En hoe de hell moet je voor meer dan 2 miljard! Aan spelers verkopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je moet gewoon eerst verkopen dankzij het wanbeleid van je voorganger..
Haha! Inderdaad... dat gaat me echt niet lukken hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoe de hell moet je voor meer dan 2 miljard! Aan spelers verkopen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Sulejmani! Sulejmani! Sulemanji! Sulejmani!"
Hier precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
Dat iedereen met eredivisie ploegen speelt kan ik echt niet bij
dus datquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:57 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hier precies het omgekeerde
Dat iedereen met 5 sterren teams speelt kan ik echt niet bij
Nice,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef MaxC het volgende:
Gisteravond met clubs met 3-0 gewonnen van de nr. 1 Club van de wereld
Dat geluid erbij is bril-jantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Roberto258 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12421230
Dit was in de voorbereiding op het seizoen, en zet hem dan altijd op amateur tegen de twee eredivisie ploegen.
Damnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Deze hangt ook lekker met m'n virtual pro
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12018013
Wij hebben altijd wel een CB of CDM vast staan, scheelt een hoopquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nice,
speelt er bij jullie altijd iemand op de "elke" positie?
Bij ons in de club wilt iedereen altijd spits, of aanvallende middenvelder zijn. Ik ben de enige die zich "opoffert" om te verdedigen
Pfff ja, zag je dat ik constant aan het verdedigen was? Kreeg bijna geen hulpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef MaxC het volgende:
jpg97, we hebben jullie (club) net ingemaakt met 4-1
Ik was nog man of the match
[..]
Wij hebben altijd wel een CB of CDM vast staan, scheelt een hoop![]()
Als jullie echt goed willen worden is dat wel noodzakelijk
JE STOAT GUHDEKT!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Deze hangt ook lekker met m'n virtual pro
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12018013
Je moet met minimaal 3 spelers een wedstrijd spelen hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef DaanMartens het volgende:
Mensen,
Een vriend van me en ik hebben een club ''opgericht'' bij profclub kampioenschap, maar als we nou een wedstrijd willen spelen en we gaan gameroom 1, 2 of 3 in en we drukken op ''wedstrijd spelen'', dan krijgen we de melding dat er te weinig spelers zijn om een wedstrijd te spelen. Maar je kan toch gewoon met z'n 2en een team besturen?
Op de ranglijst staan ook teams met maar 2 selectiespelers..
Weet iemand hoe dit zit?
BVD
Je moet je staff upgraden en dat kost geld. Hoe slechter je fitness staff, hoe sneller ze moe zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef n0ir het volgende:
Hoi!
Ik zit nu Manager Mode met Stoke te spelen, maar na 20 minuten spelen zijn mijn spelers al bekaf! Aan het eind van de eerste helft zijn de conditiebalken helemaal leeg. Zo is het best lastig spelen.
Het lijkt me dat ik de conditie van m'n spelers moet trainen, maar hoe?
Ik ben al 8 in-game weken bezig en als ze al die tijd niet hebben getrained maar wel hamburgers hebben gevroten.
Dat scheelt idd stukken. Ben met Hereford begonnen in de Coca Cola League 2 en heb als eerste mijn conditie staff geupgrade want anders is er gewoon niet mee te voetballen. Daarna nog flink mijn scout geupgrade zodat hij eens met wat bruikbaars terugkwam van al z'n reizen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet je staff upgraden en dat kost geld. Hoe slechter je fitness staff, hoe sneller ze moe zijn.
Werkt dat scouten nou een beetje? Ik gebruik het namelijk NOOIT. Ik zoek altijd zelf mijn spelers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dat scheelt idd stukken. Ben met Hereford begonnen in de Coca Cola League 2 en heb als eerste mijn conditie staff geupgrade want anders is er gewoon niet mee te voetballen. Daarna nog flink mijn scout geupgrade zodat hij eens met wat bruikbaars terugkwam van al z'n reizen.
Ik zit nu in de Coca League 1 en ben nu net 2 wedstrijden onderweg. Helaas heb ik niet echt veel kunnen kopen in de zomerstop maar hem met een paar aankopen en een paar goed gescoute spelers mijn team iig van 1 ster naar 2 sterren kunnen brengen dus hopelijk kan ik een beetje meekomen dit seizoen. Heb nu iig beiden wedstrijden nog gewonnen maar dtat zegt natuurlijk niks.
Heeft iemand nog een paar tips voor goede en goedkope spelers?
Ik vind het best handig aangezien er maar weinig spelers te vinden zijn die naar mijn club willen komen en je via dat scouten dan toch vrij goedkoop aan versterkingen kan komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Masegate het volgende:
[..]
Werkt dat scouten nou een beetje? Ik gebruik het namelijk NOOIT. Ik zoek altijd zelf mijn spelers.
Maar komen ze met spelers terug die beter zijn dan de huidige spelers in je team?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:54 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Ik vind het best handig aangezien er maar weinig spelers te vinden zijn die naar mijn club willen komen en je via dat scouten dan toch vrij goedkoop aan versterkingen kan komen.
De spelers die ik nu in m'n heb zijn gemidden 55 qua rating dus ze komen al gauw met betere terug maar er komen regelmatig spelers voorbij die stukken beter zijn dan de spelers in mijn basis elftal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Maar komen ze met spelers terug die beter zijn dan de huidige spelers in je team?
Oké dan. Ik ga het maar eens een keertje proberen dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Darkzell het volgende:
[..]
De spelers die ik nu in m'n heb zijn gemidden 55 qua rating dus ze komen al gauw met betere terug maar er komen regelmatig spelers voorbij die stukken beter zijn dan de spelers in mijn basis elftal.
Enkele manieren die ik nu na veel oefenen onder de knie heb:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:42 schreef Platina het volgende:
Ik faal altijd hopeloos als ik alleen op de keeper afga. Omspelen lukt me nooit dus ik ben toegewezen op lobjes. Al ben ik daar nu wel verrektes goed in geworden.
met welke team speel je? Kyran Gibbs is idd erg goede snelle back, volgens mij haalt iedereen die wel;)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
godver ikke in mn tweede seizoen Kyran Gibbs gekocht issie 20 weken uitgeschakeld ofzo :| verder nog een schotse buitenspeler gekocht en het staat lekker
Kijk, dit kan ik waarderenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Enkele manieren die ik nu na veel oefenen onder de knie heb:
- Trick shot; schiet-beweging maken, wegkappen, intikken.
(schiet-knop indrukken, direct annuleren, rechterstick kappen)
- Op snelheid omspelen.
(sprintend richting goal gaan, even inhouden om je richting te bepalen en dan met de rechterstick naar een zijkant kappen)
- Stop-Start
(op de goal aflopen, linkerbutton induwen voor de stop move, keeper ligt, hoek uitkiezen, scoren)
- Slide over
(op de goal aflopen, rechtertrigger inhouden en de rechterstik naar boven bewegen en halfrond laten aflopen)
Succes
PSV, 2e seizoen net door de eerste ronde CL en 1e in de competitie. Vorig seizoen bekerfinale verloren maar wel kampioen geworden. Die Schot heet trouwens Driver en is geen Schot.. maar speelt bij Hearts http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Driver.. Zie nu dat FC Twente die jongen naar Twente wilde halen nu ik wat op internet van em aan het lezen benquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef fetss het volgende:
[..]
met welke team speel je? Kyran Gibbs is idd erg goede snelle back, volgens mij haalt iedereen die wel;)
JUH STAOT GEDEKT! KIJKEEHHH- SPELEH OVER DE VLEUGELLL!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Roberto258 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12421230
Dit was in de voorbereiding op het seizoen, en zet hem dan altijd op amateur tegen de twee eredivisie ploegen.
Hier had ik dus ook last van. Meteen mijn carriere gestopt en een nieuwe begonnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef MB23 het volgende:
Beat this:
[ afbeelding ]
Aan het eind/begin van het seizoen moet je die contracten verlegen, als ik ze allemaal zou verlengen zou ik 3 miljoen in de min staan. Ik dacht dat als dat niet kon, ik dan wel een melding zou krijgen. Nja, het kon dus gewoon, ik blij, en op naar het nieuwe seizoen. En toen dit duskutspel, had zo'n lekker team.
Bij geluid kun je crowd noise uitzetten, en dan hoor je dit dus. Wist trouwens niet eens dat ik dat had, want heb altijd gewoon m'n PC aanstaan met muziek.quote:Op zondag 1 november 2009 10:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
JUH STAOT GEDEKT! KIJKEEHHH- SPELEH OVER DE VLEUGELLL!!!![]()
![]()
Hoe doe je dit? Die geluiden loskrijgen van de crowd noise. Normaal versta ik er niks van, behalve "HOMO!"
Het maakt me niet eens meer wat uit, ik krijg gewoon mijn punten. Zij krijgen rond de 50 punten aftrek.quote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Eens met TT, net tegen Liverpool 4-1 voor gaat ie weg. Tegen Boca met 1-3 voor, gaat ie weg.![]()
![]()
![]()
4-1 voor tegen Barca. En ja hoor, 90ste minuut gaat ie weg.quote:Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Het maakt me niet eens meer wat uit, ik krijg gewoon mijn punten. Zij krijgen rond de 50 punten aftrek.
haha zo sneu he, dan kan je net zo goed eerder stoppen, als je toch al in de 90e minuut zit kan je het net zo goed afmaken.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
4-1 voor tegen Barca. En ja hoor, 90ste minuut gaat ie weg.Verdomme zeg, moeilijk hé? Van PSV winnen.
Er zijn nog heel veel mensen die denken als je snel disconnect geen punt aftrek krijgt..quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
haha zo sneu he, dan kan je net zo goed eerder stoppen, als je toch al in de 90e minuut zit kan je het net zo goed afmaken.
Oh dus degene die disconnect krijgt aftrek en de winnaar krijgt ook punten erbij? Dan vind ik het al minder erg..quote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
Er zijn nog heel veel mensen die denken als je snel disconnect geen punt aftrek krijgt..
ja, degene die disconnect krijgt punten aftrek, de ander wint met 3-0 of met de huidige stand wanneer deze hoger dan 3-0 is (of evenveel, bijv. 4-1) en krijgt gewoon punten erbij voor de overwinning.quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh dus degene die disconnect krijgt aftrek en de winnaar krijgt ook punten erbij? Dan vind ik het al minder erg..
Maar ik ga gewoon expres slechter spelen omdat ik het potje wil afmaken, dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn... Het verpest echt het spel.
Als iemand een potje tegen me wil spelen, voeg Cr00kk dan toe op xbox live. Beetje ouwehoeren mag maar hoeft niet. :p Nooit disconnects!
ja fijn gvd. Had ik nu dus ook. Ik wilde van PSV naar Liverpool gaan. Kreeg ik die bullshit. Gelukkig deed ik het met de reserve save, dus kon ik het weer proberen. 3x Liverpool dezelfde crap. Toen Real Madrid precies hetzelfde. Toen manchester...OOK &)@$^)*&@#&*#@quote:Op zondag 1 november 2009 04:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12790121
Heerlijke voorzet en volgens mij... was de maker Honda.
Voor hoeveel koop je die coke tegenwoordig?quote:Op maandag 2 november 2009 17:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ja fijn gvd. Had ik nu dus ook. Ik wilde van PSV naar Liverpool gaan. Kreeg ik die bullshit. Gelukkig deed ik het met de reserve save, dus kon ik het weer proberen. 3x Liverpool dezelfde crap. Toen Real Madrid precies hetzelfde. Toen manchester...OOK &)@$^)*&@#&*#@
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze melding krijg ik na een seizoen gespeeld te hebben. Beetje matig.
Is dit op een andere manier op te lossen behalve door het spel te kopen?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
"Oeps!"quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niett herinneren dat ik ooit een speler heb moeten verkopenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:39 schreef Roberto258 het volgende:
Zijn de transfers nog steeds kut? Had eigenlijk wel een bieding verwacht op Suarez, maar volgens mij kan ik hem gerust de hele carriére bij Ajax houden zonder enig probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |