Volgens mij niet. Blijft bij mij seizoen op seizoen hetzelfde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:34 schreef emokid het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat je salarisbudget omhoog gaat?
Kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef emokid het volgende:
Dat wordt als ik goed heb begrepen in de aankomende patch dus veranderd?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet weten. niet ontzettend veel ofzo.
Maar vast minder dan Inzaghi![]()
garpje
Idd als je een op een op de keeper afloopt heeft hij hem gewoon altijd. Heel vervelendquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Friesz het volgende:
Als het goed is, is hij nu de nieuwe patch aan het installeren.
Ik las trouwens dat je nu eindelijk de keeper uit kunt spelen, maar bij mij is dat nog steeds niet gelukt. Best wel slecht eigenlijk dat dat nog steeds niet mogelijk is.
Volgens mij geldt straks de vorm alleen niet meer voor de fysieke eigenschappen. Dingen als Ball control e.d. nog wel steeds. Speed, acc., jumping e.d. niet meer. Zo had ik het Engelse bericht begrepen in ieder geval.quote:
Je moet er ook niet op af lopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Idd als je een op een op de keeper afloopt heeft hij hem gewoon altijd. Heel vervelend
Nou, het is best pittig hoor en dat noem ik trwns geen eens uitspelen. Toen ik nog pro evo speelde hadden ze het daar veel beter uitgewerkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op af lopenJe moet je wel een beetje moeite doen. Beweging maken ongeveer twee meter voor 'm, of rustig aan komen lopen en versnellen plus een richting kiezen met je rechterstick. Het is zeer zeker te doen hoor.
quote:
Dat zou wel vet zijn ja, al had ik dat idee 5 jaar geleden al.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:25 schreef Lyzio het volgende:
Vind het transfersysteem nog altijd niet optimaal. Hoe vet zou het zijn om Football Manager en FIFA te combineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |