abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:21:01 #176
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73955841
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zou wel vet zijn ja, al had ik dat idee 5 jaar geleden al.
En volgens mij is het best te doen. Krijg je misschien wel twee discs ofzo, maar who cares!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:25:19 #177
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_73955987
Bellamy en Adebayor in de spits is echt ideaal
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:42:53 #178
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_73956514
Oi, ff tussendoor:

Ik heb net FIFA 2010 gehaald voor de PS3 en ik vind het een bout spel!

1: Als je speelt voelt het aan alsof de spelers op modder lopen.Zooo traaaaaag

2: Je moet eerst allerlei dingen invullen alvorens je gewoon een potje kunt spelen

3: Waarom zijn die camera/view opties zo slecht? Alsof de spelers weer halve mieren zijn
op je scherm waar je bijvoorbeeld bij PS tenminste een normale closeup view oid kan hebben
ipv die 1/2 helicopter view. Iemand?

edit: ik ga hem morgen terugbrengen en de PES 2010 halen.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_73956722
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef thloreg het volgende:
Oi, ff tussendoor:

2: Je moet eerst allerlei dingen invullen alvorens je gewoon een potje kunt spelen

3: Waarom zijn die camera/view opties zo slecht? Alsof de spelers weer halve mieren zijn
op je scherm waar je bijvoorbeeld bij PS tenminste een normale closeup view oid kan hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: zo dat moest er even uit, nu een wat normalere reactie: Als je fifa traag vind zou ik zeeeeker geen pes gaan doen.. Fifa is een sneltrein vergeleken met pes.
2. 4 keer op x en je kunt een oefenpotje spelen, 5 keer op x en je doet online.
3. Camera kun je helemaal zelf instellen zoals je fijn vind. Hoogte, breedte, alles! En ik zou een normale tv kopen ipv van een 37 cm crt
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:55:06 #180
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73956923
quote:
Oi, ff tussendoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_73956951
quote:
Oi, ff tussendoor:

pi_73957139
quote:
Oi, ff tussendoor:

De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 22 oktober 2009 @ 18:06:05 #183
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_73957232
ik heb niks aan fanboy reacties: Ik bedoel ik moet een paar keer op die x knop drukken om de spelers elkaar een bal toe te spelen. Komop zeg! ik speel op de PS2 PES6 nog en dat gaat veel sneller. tik-tik-tik. En ik heb
de camerainstellingen zo staan dat alles op voluit staat zodat de spelers in het ergste geval erg dichtbij
zouden moeten staan,nee hoor, het zijn nog steeds van de lilliputters in heli-view. Bah!
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_73957441
PES6 was echt een gruwelijk goed spel, ik speelde hem altijd op de PC.

Maar voor de rest ligt het echt allemaal aan jezelf. Ik heb een visuele beperking maar totaal geen probleem met het spelen van FIFA 10. Misschien dat je gewoon even wennen moet aan het spel, geef het even de tijd en de kans. Ik speel FIFA pas weer sinds vorig jaar (daarvoor altijd PES). In het begin viel het me ook tegen, maar na een tijdje wilde ik niet meer anders.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:41:46 #185
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73959886
quote:
Oi, ff tussendoor:

Ik kan hier gewoon niet serieus op reageren
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73960440
quote:
Oi, ff tussendoor:

vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:12:28 #187
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_73969929
lol @ al die reacties.

Ik hoor het best vaak van die PES fanboys die ineens naar FIFA gaan en het kut vinden.
Ik heb vorig jaar een jaar lang.. een JAAR LANG samen met een ander potjes gespeeld met PES.
Nou ik verlangde elke keer naar FIFA.
Ach... het zijn 2 totaal andere footies.
De 1 is na jarenlange dominatie, vergane glorie geworden.
De ander is na jarenlang achter de concurentie aan te hebben gelopen, nu 2x de beste footie.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_73970531
Vind het toch zonde dat er zoveel dingen zijn ingeprogrammeerd dat het soms aanvoelt alsof je zelf totaal geen controle hebt. Als een AI speler buitenspel staat ( wat ze bijna altijd doen ) en je wilt een pass geven aan de aanvaller die niet buitenspel staat, dan vliegt die bal 9 v/d 10 keer naar de speler die buitenspel staat.

Net een wedstrijd gespeeld waar ik met v. Persie de bal in een leeg doel kon tikken, maar Walcott die buitenspel stond, rent als een gek naar de bal toe en raakt hem net aan voordat ik hem in kan schieten Dat moest dus de 2-2 zijn, maar het bleef 2-1.

Zelfde met de keepers nog steeds, bij sommige schoten beuken ze de bal altijd in de voeten van de tegenpartij die de bal zo in het doel kan lopen. Of dat ze helemaal over een bal heen duiken. Het is beter dan in Fifa09, maar nog steeds niet goed genoeg.

En als het 1x in de 10 wedstrijden gebeurt dan heb ik zoiets van, ok, kan gebeuren. Maar ik maak dit elke wedstrijd mee. Dit zat ook al in Fifa09, en nu weer in Fifa10. Ik snap dan echt niet waarom die gasten van EA er ff achter gaan zitten en dit oplossen, i.p.v. nutteloze opties in te voeren zoals gamefaces. Het spel is zo dicht bij perfectie, maar het zijn die kleine ( maar vele ) irritante dingen in Fifa dat ik het spel niet echt goed kan noemen.

Het blijft gelukkig wel vermakelijk om met een paar gasten in clubs te spelen zodat je vele irriaties kwijt bent doordat er minder AI spelers rondlopen.
pi_73970891
Nou ook ik ben dit jaar over gegaan van jarenlang PES naar Fifa, maar ook Fifa is verre van perfect. Fifa heeft dan wel veel licenties maar veel daarvan speel ik nooit mee. De animaties van Fifa zijn erg mooi maar ook Fifa heeft last van die losse bal momenten dat spelers tegen elkaar aanlopen of domweg over elkaar heen struikelen waar dit absoluut niet nodig is. De manager mode van Fifa kan me eigenlijk ook bijna niet boeien terwijl er misschien veel meer opties inzitten dan de master league mode van PES, daar kon ik me echt maanden achter elkaar mee vermaken terwijl dat echt zo simpel in elkaar zat als je het objectief bekijkt.

Voor mij hebben iig beiden spellen wel iets en juist daarom is het zo moeilijk kiezen. Potjes PES 1vs1 op de bank zijn/waren altijd zo intensief terwijl Fifa 1vs1 toch niet echt die charme heeft voor mij.
pi_73970914
quote:
Oi, ff tussendoor:

Ja ga maar gauw lekker PES2010 halen.

Zo goed voetbalspel als FIFA10 is ook helemaal niet aan jou besteed.

PES
FIFA
pi_73971150
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef emokid het volgende:
Ik heb flink wat spelers zitten kopen voor Hoffenheim, ik heb een paar reservespelers verkocht en zat opeens op 53 miljoen. De volledige lijst:

G. Heinze (Marseille)
Henrique (Santander)
Boateng (Hamburger SV)
Heitinga (Everton)
Richardson (Sunderland)
Honda (VVV) <- Superfijne speler trouwens
Ji Sung Park (Manchester United)
Santi Cazorla (Villarreal)

Ik ben eigenlijk nog verbaasd hoe mij dat gelukt is, maar zoals ik al zei is Hoffenheim best een rijke club. Van 3.5 sterren nu naar 4.5.
Je kan bizar veel vangen voor reserves ja. Goedkoop megatalent vinden is ook simpel..gewoon detailed search op 80+ en max 10miljoen en een bepaalde leeftijd en je kan ze er zo uit plukken. Heb zo oa 3 verdedigers van 83. Via scoutoptie ook nog 2 getalenteerde aanvallers en een AMC gevonden en daarnaast zelf met Ajax Quagliarella, Briand (aanradertje, vrij cheap, mega sterk en snel), Braafheid, Elia, Montolivo, Santacroce en Aquafresca (alle talentjes die ik zelf tof vind ) gehaald.

Had eerst het idee om Ajax te vernederlandsen, maar toen ik na 2 seizoenen al simpel alle prijzen pakte nam ik maar als doelstelling om gewoon een bazenteam te maken en zsm naar 5 sterren rep te gaan. Simuleer nu de simpele potjes zoveel mogelijk en speel zelf alleen de boeiende wedstrijden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73978320
Even een vraagje :

Als je bij mijn fifa 10( bij het online menu) naar het 1 tegen 1 scorebord ga, klopt het dan dat ik mijn eigen ranking niet zie? Ik zie wel een lijstje, met daarin aantal punten (nr. s 1 tot en met 10 beste spelers) maar vervolgens staat er geen ranking voor mij eigen naam. De rest staat er wel ( punten, gewonnen, verloren enz.). Herkenbaar?
pi_73978418
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Even een vraagje :

Als je bij mijn fifa 10( bij het online menu) naar het 1 tegen 1 scorebord ga, klopt het dan dat ik mijn eigen ranking niet zie? Ik zie wel een lijstje, met daarin aantal punten (nr. s 1 tot en met 10 beste spelers) maar vervolgens staat er geen ranking voor mij eigen naam. De rest staat er wel ( punten, gewonnen, verloren enz.). Herkenbaar?
Ja. Dat geeft aan dat je er niet toe doet als het gaat om de ranking.
pi_73980217
Nee dat kan wel kloppen, ik heb nog niet veel gespeeld . En als ik speel gaat het ook nog niet bepaald soepel
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:03:45 #195
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_73983054
tja heb m nu op de pc.. grafisch allemaal een drama, spelers lijken totaal niet en ook allemaal scherpe randjes ed. gameplay is wel verbeterd, maar al die lovende woorden over dat het er mooier uit ziet blabla gaan niet op. Een 6,5.
Niets is wat het lijkt
pi_73983112
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef Jules4Barca het volgende:
tja heb m nu op de pc.. grafisch allemaal een drama, spelers lijken totaal niet en ook allemaal scherpe randjes ed. gameplay is wel verbeterd, maar al die lovende woorden over dat het er mooier uit ziet blabla gaan niet op. Een 6,5.
De PC versie is dan ook een dikke fail. Je zou nu toch verwachten dat iedereen dat nu wel weet.
pi_73985726
Hoe zijn die 10 vs 10 wedstrijden eigenlijk en wat heb je nog meer voor online opties in FIFA?
pi_73988898
Bij de aankoop van het spel heb ik er een kaart bij gekregen waarmee ik mijn virtuele prof een boost kan geven.

Waar kan ik deze in de fifa10 winkel invullen?(xbox360)

[ Bericht 2% gewijzigd door Swennus op 23-10-2009 17:13:47 ]
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_73990314
-pardon-
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_73990402
-edit-
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')