abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74166416
Mensen,

Een vriend van me en ik hebben een club ''opgericht'' bij profclub kampioenschap, maar als we nou een wedstrijd willen spelen en we gaan gameroom 1, 2 of 3 in en we drukken op ''wedstrijd spelen'', dan krijgen we de melding dat er te weinig spelers zijn om een wedstrijd te spelen. Maar je kan toch gewoon met z'n 2en een team besturen?

Op de ranglijst staan ook teams met maar 2 selectiespelers..
Weet iemand hoe dit zit?
BVD
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:58:36 #252
188728 Lyzio
why do we fall
pi_74169733
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Deze hangt ook lekker met m'n virtual pro

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12018013
JE STOAT GUHDEKT!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_74171758
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef DaanMartens het volgende:
Mensen,

Een vriend van me en ik hebben een club ''opgericht'' bij profclub kampioenschap, maar als we nou een wedstrijd willen spelen en we gaan gameroom 1, 2 of 3 in en we drukken op ''wedstrijd spelen'', dan krijgen we de melding dat er te weinig spelers zijn om een wedstrijd te spelen. Maar je kan toch gewoon met z'n 2en een team besturen?

Op de ranglijst staan ook teams met maar 2 selectiespelers..
Weet iemand hoe dit zit?
BVD
Je moet met minimaal 3 spelers een wedstrijd spelen hoor.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:02:49 #254
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_74179406
Je kan zeker niet gewoon 2 vs 2 online spelen..?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_74188427
Hoi!

Ik zit nu Manager Mode met Stoke te spelen, maar na 20 minuten spelen zijn mijn spelers al bekaf! Aan het eind van de eerste helft zijn de conditiebalken helemaal leeg. Zo is het best lastig spelen.

Het lijkt me dat ik de conditie van m'n spelers moet trainen, maar hoe?
Ik ben al 8 in-game weken bezig en als ze al die tijd niet hebben getrained maar wel hamburgers hebben gevroten .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:09:27 #256
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74188681
Moet je ook niet constant de rechtertrigger ingedrukt houden
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_74188881
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef n0ir het volgende:
Hoi!

Ik zit nu Manager Mode met Stoke te spelen, maar na 20 minuten spelen zijn mijn spelers al bekaf! Aan het eind van de eerste helft zijn de conditiebalken helemaal leeg. Zo is het best lastig spelen.

Het lijkt me dat ik de conditie van m'n spelers moet trainen, maar hoe?
Ik ben al 8 in-game weken bezig en als ze al die tijd niet hebben getrained maar wel hamburgers hebben gevroten .
Je moet je staff upgraden en dat kost geld. Hoe slechter je fitness staff, hoe sneller ze moe zijn.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74194651
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je moet je staff upgraden en dat kost geld. Hoe slechter je fitness staff, hoe sneller ze moe zijn.
Dat scheelt idd stukken. Ben met Hereford begonnen in de Coca Cola League 2 en heb als eerste mijn conditie staff geupgrade want anders is er gewoon niet mee te voetballen. Daarna nog flink mijn scout geupgrade zodat hij eens met wat bruikbaars terugkwam van al z'n reizen.

Ik zit nu in de Coca League 1 en ben nu net 2 wedstrijden onderweg. Helaas heb ik niet echt veel kunnen kopen in de zomerstop maar hem met een paar aankopen en een paar goed gescoute spelers mijn team iig van 1 ster naar 2 sterren kunnen brengen dus hopelijk kan ik een beetje meekomen dit seizoen. Heb nu iig beiden wedstrijden nog gewonnen maar dtat zegt natuurlijk niks.

Heeft iemand nog een paar tips voor goede en goedkope spelers?
pi_74200732
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Dat scheelt idd stukken. Ben met Hereford begonnen in de Coca Cola League 2 en heb als eerste mijn conditie staff geupgrade want anders is er gewoon niet mee te voetballen. Daarna nog flink mijn scout geupgrade zodat hij eens met wat bruikbaars terugkwam van al z'n reizen.

Ik zit nu in de Coca League 1 en ben nu net 2 wedstrijden onderweg. Helaas heb ik niet echt veel kunnen kopen in de zomerstop maar hem met een paar aankopen en een paar goed gescoute spelers mijn team iig van 1 ster naar 2 sterren kunnen brengen dus hopelijk kan ik een beetje meekomen dit seizoen. Heb nu iig beiden wedstrijden nog gewonnen maar dtat zegt natuurlijk niks.

Heeft iemand nog een paar tips voor goede en goedkope spelers?
Werkt dat scouten nou een beetje? Ik gebruik het namelijk NOOIT. Ik zoek altijd zelf mijn spelers.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:11:35 #260
188728 Lyzio
why do we fall
pi_74214041
IK WIL EEN SHIRT-EDITOR! HALLO EA!
- james 'jimmy' dean
pi_74216619
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Masegate het volgende:

[..]

Werkt dat scouten nou een beetje? Ik gebruik het namelijk NOOIT. Ik zoek altijd zelf mijn spelers.
Ik vind het best handig aangezien er maar weinig spelers te vinden zijn die naar mijn club willen komen en je via dat scouten dan toch vrij goedkoop aan versterkingen kan komen.
pi_74217761
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:54 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Ik vind het best handig aangezien er maar weinig spelers te vinden zijn die naar mijn club willen komen en je via dat scouten dan toch vrij goedkoop aan versterkingen kan komen.
Maar komen ze met spelers terug die beter zijn dan de huidige spelers in je team?
pi_74218700
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:24 schreef Masegate het volgende:

[..]

Maar komen ze met spelers terug die beter zijn dan de huidige spelers in je team?
De spelers die ik nu in m'n heb zijn gemidden 55 qua rating dus ze komen al gauw met betere terug maar er komen regelmatig spelers voorbij die stukken beter zijn dan de spelers in mijn basis elftal.
pi_74222439
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Darkzell het volgende:

[..]

De spelers die ik nu in m'n heb zijn gemidden 55 qua rating dus ze komen al gauw met betere terug maar er komen regelmatig spelers voorbij die stukken beter zijn dan de spelers in mijn basis elftal.
Oké dan. Ik ga het maar eens een keertje proberen dan.

Just for the fun of it.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:42:22 #265
66083 Platina
78th Element
pi_74222456
Ik faal altijd hopeloos als ik alleen op de keeper afga. Omspelen lukt me nooit dus ik ben toegewezen op lobjes. Al ben ik daar nu wel verrektes goed in geworden.
pi_74223495
godver ikke in mn tweede seizoen Kyran Gibbs gekocht issie 20 weken uitgeschakeld ofzo :| verder nog een schotse buitenspeler gekocht en het staat lekker
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:46:20 #267
188728 Lyzio
why do we fall
pi_74226743
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:42 schreef Platina het volgende:
Ik faal altijd hopeloos als ik alleen op de keeper afga. Omspelen lukt me nooit dus ik ben toegewezen op lobjes. Al ben ik daar nu wel verrektes goed in geworden.
Enkele manieren die ik nu na veel oefenen onder de knie heb:

- Trick shot; schiet-beweging maken, wegkappen, intikken.
(schiet-knop indrukken, direct annuleren, rechterstick kappen)

- Op snelheid omspelen.
(sprintend richting goal gaan, even inhouden om je richting te bepalen en dan met de rechterstick naar een zijkant kappen)

- Stop-Start
(op de goal aflopen, linkerbutton induwen voor de stop move, keeper ligt, hoek uitkiezen, scoren)

- Slide over
(op de goal aflopen, rechtertrigger inhouden en de rechterstik naar boven bewegen en halfrond laten aflopen)

Succes
- james 'jimmy' dean
pi_74227779
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
godver ikke in mn tweede seizoen Kyran Gibbs gekocht issie 20 weken uitgeschakeld ofzo :| verder nog een schotse buitenspeler gekocht en het staat lekker
met welke team speel je? Kyran Gibbs is idd erg goede snelle back, volgens mij haalt iedereen die wel;)
pi_74228086
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Enkele manieren die ik nu na veel oefenen onder de knie heb:

- Trick shot; schiet-beweging maken, wegkappen, intikken.
(schiet-knop indrukken, direct annuleren, rechterstick kappen)

- Op snelheid omspelen.
(sprintend richting goal gaan, even inhouden om je richting te bepalen en dan met de rechterstick naar een zijkant kappen)

- Stop-Start
(op de goal aflopen, linkerbutton induwen voor de stop move, keeper ligt, hoek uitkiezen, scoren)

- Slide over
(op de goal aflopen, rechtertrigger inhouden en de rechterstik naar boven bewegen en halfrond laten aflopen)

Succes
Kijk, dit kan ik waarderen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:43:27 #270
188728 Lyzio
why do we fall
pi_74228774
Waar kun je zien hoelang een speler geblesseerd is?
- james 'jimmy' dean
pi_74230831
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef fetss het volgende:

[..]

met welke team speel je? Kyran Gibbs is idd erg goede snelle back, volgens mij haalt iedereen die wel;)
PSV, 2e seizoen net door de eerste ronde CL en 1e in de competitie. Vorig seizoen bekerfinale verloren maar wel kampioen geworden. Die Schot heet trouwens Driver en is geen Schot.. maar speelt bij Hearts http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Driver.. Zie nu dat FC Twente die jongen naar Twente wilde halen nu ik wat op internet van em aan het lezen ben
pi_74253321
Beat this:

Aan het eind/begin van het seizoen moet je die contracten verlegen, als ik ze allemaal zou verlengen zou ik 3 miljoen in de min staan. Ik dacht dat als dat niet kon, ik dan wel een melding zou krijgen. Nja, het kon dus gewoon, ik blij, en op naar het nieuwe seizoen. En toen dit dus kutspel, had zo'n lekker team.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 1 november 2009 @ 04:26:50 #273
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74269588
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12790121
Heerlijke voorzet en volgens mij... was de maker Honda.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 1 november 2009 @ 10:58:56 #274
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_74271563
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Roberto258 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12421230

Dit was in de voorbereiding op het seizoen, en zet hem dan altijd op amateur tegen de twee eredivisie ploegen.
JUH STAOT GEDEKT! KIJKEEHHH- SPELEH OVER DE VLEUGELLL!!!

Hoe doe je dit? Die geluiden loskrijgen van de crowd noise. Normaal versta ik er niks van, behalve "HOMO!"
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_74272356
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef MB23 het volgende:
Beat this:
[ afbeelding ]

Aan het eind/begin van het seizoen moet je die contracten verlegen, als ik ze allemaal zou verlengen zou ik 3 miljoen in de min staan. Ik dacht dat als dat niet kon, ik dan wel een melding zou krijgen. Nja, het kon dus gewoon, ik blij, en op naar het nieuwe seizoen. En toen dit dus kutspel, had zo'n lekker team.
Hier had ik dus ook last van. Meteen mijn carriere gestopt en een nieuwe begonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')