Uhmmmquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk vanaf het moment dat je een filmpje hebt geupload tot het op je pagina staat op die site van ea?
"Sulejmani! Sulejmani! Sulemanji! Sulejmani!"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef Shoombak het volgende:
Is hier overigens al gemeld dat de soundtrack echt kut is t.o.v. vorig jaar. Zo irritant zelfs dat ik de muziek standaard uit heb staan nu.
Ik vind de soundtrack wel lekker juist!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef Shoombak het volgende:
Is hier overigens al gemeld dat de soundtrack echt kut is t.o.v. vorig jaar. Zo irritant zelfs dat ik de muziek standaard uit heb staan nu.
je moet gewoon eerst verkopen dankzij het wanbeleid van je voorganger..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Masegate het volgende:
Overigens heb ik volgens mij nog een bug in het speltype Coach gevonden.
Ik heb 3 seizoenen met Heracles gespeeld en ben nu overgestapt naar Barcelona.
Bij Barcelona heb ik een clubbudget van: - 2.147.483.640
Mijn resterende wekelijkse salaris is - 554.690
Ik kan nu dus nooit spelers kopen! Wordt echt een hoerig seizoen zo...
En hoe de hell moet je voor meer dan 2 miljard! Aan spelers verkopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je moet gewoon eerst verkopen dankzij het wanbeleid van je voorganger..
Haha! Inderdaad... dat gaat me echt niet lukken hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoe de hell moet je voor meer dan 2 miljard! Aan spelers verkopen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Sulejmani! Sulejmani! Sulemanji! Sulejmani!"
Hier precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
Dat iedereen met eredivisie ploegen speelt kan ik echt niet bij
dus datquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:57 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hier precies het omgekeerde
Dat iedereen met 5 sterren teams speelt kan ik echt niet bij
Nice,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef MaxC het volgende:
Gisteravond met clubs met 3-0 gewonnen van de nr. 1 Club van de wereld
Dat geluid erbij is bril-jantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Roberto258 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12421230
Dit was in de voorbereiding op het seizoen, en zet hem dan altijd op amateur tegen de twee eredivisie ploegen.
Damnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Deze hangt ook lekker met m'n virtual pro
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12018013
Wij hebben altijd wel een CB of CDM vast staan, scheelt een hoopquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nice,
speelt er bij jullie altijd iemand op de "elke" positie?
Bij ons in de club wilt iedereen altijd spits, of aanvallende middenvelder zijn. Ik ben de enige die zich "opoffert" om te verdedigen
Pfff ja, zag je dat ik constant aan het verdedigen was? Kreeg bijna geen hulpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef MaxC het volgende:
jpg97, we hebben jullie (club) net ingemaakt met 4-1
Ik was nog man of the match
[..]
Wij hebben altijd wel een CB of CDM vast staan, scheelt een hoop![]()
Als jullie echt goed willen worden is dat wel noodzakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |