quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef -Dries- het volgende:Laatst de demo gedownload, maar blijkbaar doe ik iets verkeerds. Ik kan totaal geen plezier beleven met dit spel. Steeds gebeuren er weer van die foute passes, slechte bal-aannames etc etc. Vreselijk irritant. Verder heb ik het gevoel dat je geen rust kan houden. Meteen als je de bal hebt hijgt er weer een tegenstander in je nek als jij het overzicht probeert te bewaren. Het is echt flipperkast voelbal ook soms.
Doe ik iets verkeerds? Want als ik de reviews en reacties moet geloven is dit echt een geweldige footie.
Wat betreft het rust aanhouden in je spel; dit is inderdaad een ( negatief ) aspect van het spel. Je moet daarom goed rondpassen tot je de vrije man vindt. Maar over het algemeen is dribbelen met je speler not done.
Vooral met online teamplay is dit irritant omdat je van die ego-trippertjes hebt die wel even willen laten zien welke moves ze onder de knie hebben, om vervolgens door een 2e of 3e verdediger worden afgestopt. De tegenstander past wel en -boem- goal tegen...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...