in sommige landen dragen alle kinderen zo'n pak op school. Wat vind je daar van dan ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Zo, nog vragen?
speciaal onderwijs?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef 3keernix het volgende:
Ik draag ook gewoon een pak naar school, wel zwaar maar ach
Jammer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
in sommige landen dragen alle kinderen zo'n pak op school. Wat vind je daar van dan ?
HBO ;')quote:
Jochies die het hebben over stropdassen slaan de plank sowieso al mis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Het ergste zijn van die gasten van 22 die zich cool voelen in hun veel te grote pak van hun vader met een stropdas die 30 cm te kort gestrikt is.
Beter gewoon zwart, zal minder vies worden als je cappuccino per ongeluk laat vallenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
Twintigers in pak kan heel goed. Maar niet voor één of ander lullig college.
Idem hier!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef Rijpie het volgende:
Ik moet trouwens een pak aan voor mijn werk.
Wehehe, had je maar een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef Rijpie het volgende:
Eensch, voor presentaties is het wel handigquote:
Ik vind die altijd wel leuk om te zien. Zo'n goedkoop pak, met goedkoop overhemd en stropdas en daar zit dan zo'n knulletje in die zich amper hoeft te scheren. Das toch lief? Alsof je vijfjarig meisje zit lopen in de jurk van de moeder! Laat die knullekes tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
![]()
Kijk, sehr geehrte damen und herren, een pak kan best mooi zijn, maar niet bij jochies die nog dagelijks met schrijfgerei door de klas gooien. Een pak is iets voor heren. Een heer ben je nooit voor je dertigste, en heren bekogelen elkaar niet met schrijfgerei.
TS is een hypocriet, want ook hij moest zo'n pak aan voor een mondeling examen.
Toch ben ik respectvol genoeg om zo'n ding verder niet aan te trekken, in tegenstelling tot sommige andere studenten. Het zijn ook altijd dezelfde typetjes:kinderen uit een VVD-nest; kinderen die te vaak The Godfather gezien hebben.
Gewoon wachten tot je dertigste, en dan eens goed nadenken of je er klaar voor bent![]()
Zo, nog vragen?
Wat ik doe is een vak (apart)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe, had je maar een vak moeten leren.
quote:
Ik vind dat beide wel wat hebben, hangt van de persoon af die het draagt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je pubertijd voorbij is wordt het tijd dat je je fatsoenlijk gaat leren kleden. Het pak uit de OP is wel gigantisch lelijk maar iedereen hoort toch wel over minimaal 1 pak te beschikken.
Ook naar college misstaat een overhemd met donkere (spijker)broek ipv een t-shirt en een "baggy jeans" niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
Dat is ook op de universiteit best gebruikelijk. Bij een mondeling gaat het erom dat je op een representatieve manier een sterk inhoudelijk verhaal kan vertellen en lastige vragen kan beantwoorden. Degelijke kleding hoort daarbij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een pak aan naar je mondeling?
Ik mocht mij altijd aanpassen aan de klant.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef Rijpie het volgende:
Wit is leuk als je ober bent of in de tropen rondloopt, voor de rest ver vandaan blijven!quote:
Voor een ober?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wit is leuk als je ober bent of in de tropen rondloopt, voor de rest ver vandaan blijven!
Op je 20ste in een representatieve functiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vriend moet ook zijn projecten presenteren in een pak, omdat hij een representatieve functie heeft, maar hij is pas 20. Oh jeej, wat nu!
Nee sukkel. Als ie van school af komt heeft hij een representatieve functie. En ze moeten het al presenteren in een pak.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op je 20ste in een representatieve functie![]()
Op die leeftijd kan je hooguit de begeleider zijn van vmbo-ers!
Ik dacht dat een bontkraagje wel moet volstaan voor een pooierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vriend moet ook zijn projecten presenteren in een pak, omdat hij een [representatieve functie heeft, maar hij is pas 20. Oh jeej, wat nu!
Als ie van school af komtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee sukkel. Als ie van school af komt heeft hij een representatieve functie. En ze moeten het al presenteren in een pak.
Met dat laatste is al jaren niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:16 schreef CasB het volgende:
Het ergste zijn universiteitsstudenten die wel een jasje, overhemd en stropdas dragen, maar daaronder dan weer een spijkerbroek.
Of dat ze bruine schoenen bij een zwart pak dragen.
TS Post je tieten eens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef Triptamine2 het volgende:
Volgens mij is dit een verkapt ik-zie-er-niet-uit-in-pak-want-ik-heb-een-vrouwensfiguur-topic van TS
Bruine schoenen bij een zwart pak kan makkelijk, zeker als je er een bruine riem bij hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:16 schreef CasB het volgende:
Het ergste zijn universiteitsstudenten die wel een jasje, overhemd en stropdas dragen, maar daaronder dan weer een spijkerbroek.
Of dat ze bruine schoenen bij een zwart pak dragen.
Mja, hij zag er wel ouder uit dan 27, dus voor mij is het bestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef 2h0t4U het volgende:
Hello, my name is Patrick Bateman, I'm 27 years old. Do you want to see my business card?
[ afbeelding ]
Ga nou niet zeggen dat hij er niet flex uitziet in zijn Armani pak.
[ afbeelding ]
(Zeg het alsjeblieft niet, hij steekt je neer in je slaap!)
Is wel lekker vlotquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef jpg97 het volgende:
TS loopt er liever zo bij :
[ afbeelding ]
Oh nee! Kijk nou uit wat je zegt gek! Hij gebruikt niet 100 dollar kostende ochtend crème iedere morgen om er ouder uit te zien!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:33 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mja, hij zag er wel ouder uit dan 27, dus voor mij is het best
En ook niet als ze een hypotheekverkoper zijn die langs de deuren gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef griekjeee het volgende:
Zal wel door die zonnebank komen. Is echt niet goed voor jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef 2h0t4U het volgende:
[..]
Oh nee! Kijk nou uit wat je zegt gek! Hij gebruikt niet 100 dollar kostende ochtend crème iedere morgen om er ouder uit te zien!
Ja maar dat gebruikt hij tegen de acne, veroorzaakt door de anabolen die hij gebruikt voor zijn 28 pack.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zal wel door die zonnebank komen. Is echt niet goed voor je
Het gaat hier over jongens, niet over mannen.quote:
Daar zijn de kinderen meestal ook niet als hier en het wordt ook niet buiten school gedragen zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
in sommige landen dragen alle kinderen zo'n pak op school. Wat vind je daar van dan ?
quote:
Mits juiste figuur er voor accentueert een pak vaak mooi de schouders e.d.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef Saaaaab het volgende:
Wat vinden alle dames zo leuk aan mannen in pak? Doe mij maar alledaags
Leeftijd doet er niet toequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het gaat hier over jongens, niet over mannen.
En jij bent trouwens nog te jong voor (echte) mannen
Een pak wassen/strijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Pakken zijn geen problee, waar ik een hekel aan heb zijn die studentjes die gewoon elke dag in pak lopen, vooral als ze het dan niet genoeg wassen/strijken. Gisteren nog ééntje in Delft, pak onder de vlekken, vogelpoep(?) op z'n schouder. Wtf...
Leeftijd doet er wel toe.quote:
Ja ik zeg toch ook mannen in pak? En dat leeftijd er niets toe doet bedoelde ik over wat jij zei dat ik te jong ben voor echte mannenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Leeftijd doet er wel toe.
Een pak is iets voor mannen, niet voor jongens.
Ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook mannen in pak? En dat leeftijd er niets toe doet bedoelde ik over wat jij zei dat ik te jong ben voor echte mannen
Nee, ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
De vrouwen hier die mannen in pak leuk vinden. Gaat het hierbij over mannen, of vallen jullie ook op 20-jarige economiestudenten die om interessant te doen in een pak naar school komen?
De soosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:40 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht vooral die brallende corpsballen op de soos![]()
Ik heb mijn pak alleen aan bij bruiloften en eventueel voor één of andere presentatie.
Oftwel, pas 2x in mijn leven aangehad.
quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Blijkbaar is TS nog niet man genoeg om een pak te dragen.
Over mensen als jij heb ik het dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:29 schreef Chuck.Norris het volgende:
pak dragen is heerlijk![]()
ook om eens in weg te gaan, voel je je gelijk beter als de rest
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed![]()
Ga jij maar lekker golddigger spelen
NOG beter?! Dat kan toch bijna niet!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef S.Seagal het volgende:
Niks mis met een pak. Ik zie er dan nog beter uit.
Ik glij uit als ik door een gang loop van al het nattigheid dat de chicka's dropen.
Vrouwen in een rokje zijn sexyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:48 schreef Karina het volgende:
Mannen in pak zijn sexy.
[ afbeelding ]
Ligt wel aan het pak en aan de man natuurlijk.
Ik ben onder de 30 maar wel een man die een pak kan dragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Bonzai. het volgende:
Het gaat hier om jongetjes. Niet om mannen, en al helemaal niet om vrouwen.
No it doesn't.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is ook op de universiteit best gebruikelijk. Bij een mondeling gaat het erom dat je op een representatieve manier een sterk inhoudelijk verhaal kan vertellen en lastige vragen kan beantwoorden. Degelijke kleding hoort daarbij.
quote:
Waarom niet?quote:
Maar wat is de toegevoegde waarde van een pak tijdens het stappen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:37 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Waarom niet?
Overigens is dat niet zo spannend, hele volksstammen gaan tegenwoordig in pak uit. Ik sluit me daar weleens graag bij aan. Zij het in een fatsoenlijk pak.
Morgenavond ga ik lekker naar een feest bij wat vrienden daarna zien we wel. Misschien naar Den Bosch of misschien wel de boeren zuipschuur in het dorp.
golddiggende breezahs hosselen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar wat is de toegevoegde waarde van een pak tijdens het stappen.
Het staat netjes, in tegenstelling tot een spijkerbroek, fashionshirt en sneakers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar wat is de toegevoegde waarde van een pak tijdens het stappen.
Maar je gaat naar een zuipschuurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Het staat netjes, in tegenstelling tot een spijkerbroek, fashionshirt en sneakers.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Gewoon in pak gaan, origineel zijn is ook wat waard. Beter als al die boeren in het zelfde g-star shirt.quote:
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon in pak gaan, origineel zijn is ook wat waard. Beter als al die boeren in het zelfde g-star shirt.
Als hij indianenveren op z'n kop zet is hij ook origineel, eens benieuwd of je dat ook zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon in pak gaan, origineel zijn is ook wat waard. Beter als al die boeren in het zelfde g-star shirt.
Waarom zou je het niet dragen als je je goed en zelfverzekerd voelt in een pak?quote:
Ik hou er van goed gekleed te gaan, en kies graag voor kwaliteitsmerken. Jouw mening dat een pak een bepaalde 'waarde' heeft deel ik niet. Het staat netjes en heeft een bepaalde uitstraling. Een pak is al lang niet meer elitair.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als hij indianenveren op z'n kop zet is hij ook origineel, eens benieuwd of je dat ook zovindt
![]()
Naar een zuipfeest in pak gaanHet is onhandig en het verlaagt de waarde van een pak.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik hou er van goed gekleed te gaan, en kies graag voor kwaliteitsmerken. Jouw mening dat een pak een bepaalde 'waarde' heeft deel ik niet. Het staat netjes en heeft een bepaalde uitstraling. Een pak is al lang niet meer elitair.
Ik waardeer je mening. En ben het totaal met je eens, er is een wezenlijk verschil tussen een pak en een carnavals outfit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik hou er van goed gekleed te gaan, en kies graag voor kwaliteitsmerken. Jouw mening dat een pak een bepaalde 'waarde' heeft deel ik niet. Het staat netjes en heeft een bepaalde uitstraling. Een pak is al lang niet meer elitair.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef 2h0t4U het volgende:
Hello, my name is Patrick Bateman, I'm 27 years old. Do you want to see my business card?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
No shitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En ben het totaal met je eens, er is een wezenlijk verschil tussen een pak en een carnavals outfit.
Komt omdat ze nu ook voor 40 euro bij de C&A hangen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
TS is hetero.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Nero22 het volgende:
TS heeft net zijn 1e pak gekocht.
Op mijn 16e had ik al danswedstrijden/gala's waar een 3-delig pak verplicht was. Daarnaast nog iets gehad als het Model European Parliament, moest je ook 3 van de 5 dagen in pak verschijnen.
Ik ben het met je eens dat het er nogal knullig uitziet als je voor niks in een pak gaat lopen. Dan raakt het toch een beetje zijn waarde kwijt. Zoals iemand al zei: je voelt je er meteen stukken belangrijker in. Dat mag je niet misbruiken, want dan gaat het effect verloren.
Ik vind het heerlijk om in pak rond te lopen (17 jaar), maar alleen als het gepast is. En dat maakt het verschil tussenen
.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:05 schreef Gkhn het volgende:
Jij bepaalt even of jongeren een pak aan doen.
Ga toch fietsen onzekere kuthippie.
Idioten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb binnenkort een herendiner van een vriend die 18 is geworden en dan moeten we een jasje enzo aan maar dan met een een soort swimming/surf short eronder aan
29quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:31 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Gedraag je je ook netjes?
Die pakken pik je er ook meteen uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu ook voor 40 euro bij de C&A hangen...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Nero22 het volgende:
TS heeft net zijn 1e pak gekocht.
Op mijn 16e had ik al danswedstrijden/gala's waar een 3-delig pak verplicht was. Daarnaast nog iets gehad als het Model European Parliament, moest je ook 3 van de 5 dagen in pak verschijnen.
Ik ben het met je eens dat het er nogal knullig uitziet als je voor niks in een pak gaat lopen. Dan raakt het toch een beetje zijn waarde kwijt. Zoals iemand al zei: je voelt je er meteen stukken belangrijker in. Dat mag je niet misbruiken, want dan gaat het effect verloren.
Ik vind het heerlijk om in pak rond te lopen (17 jaar), maar alleen als het gepast is. En dat maakt het verschil tussenen
.
Ja, dan is er ook geen probleemquote:
Dit topic gaat over jongensquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:15 schreef OldJeller het volgende:
Er zijn genoeg gelegenheden voor mannen om voor hun dertigste in pak te lopen. Zakelijk danwel privé.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
het HBO
Thanks voor de tip! Die film moet ik weer eens gaan zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef 2h0t4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo is het ook nog eens. Mensen in pak zijn meestal manager lege dozen zonder dat ze door hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:59 schreef ReWout het volgende:
Oh en pak dragen doet me altijd denken aan alfa mensen waar ik wel een hekel aan heb omdat ze niets bijdragen aan deze wereld... dus dit moet er nog even bij...
alfa
beta
Idd, daarom dat bijvoorbeeld o.a. Philips oude ingenieurs steeds vaker in manager functies plaatst omdat ze gewoon meer inhoud hebben en beter kunnen managen dan de mensen die daadwerkelijk management hebben gestudeerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:02 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Zo is het ook nog eens. Mensen in pak zijn meestal manager lege dozen zonder dat ze door hebben.
Gastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Het staat netjes, in tegenstelling tot een spijkerbroek, fashionshirt en sneakers.
Wtfquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
+1 voor het kleine deel van de bevolking dat WEL geleerd heeft dat je na je pubertijd moet stoppen met constant de stoere rebel uit proberen te hangen en je af en toe gewoon netjes dient te kleden.
Nou, nou, stoer van je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
GastAls je naar Den Bosch gaat, naar welke tent ga je dan altijd?? Vanavond ben ik ook in den bosch, dan kan ik je kk hard in je gezicht uitlachen!!
![]()
In pak uitgaan, echt zo kansloos
Voelt zich aangesproken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef Plums het volgende:
Jongens die managementopleiding oid doen en soms in pak naar school moeten zijn best sexy anders.
En dan van die versleten oude sneakers eronder...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:20 schreef Brainfish het volgende:
Het hangt allemaal af van de activiteit en of het de persoon ook staat.
Een 16-jarige mooiboy in een pak die chickies gaat hosselen lijkt mij vreselijk om aan te zien.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:57 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Nou, nou, stoer van je.
Verder zou ik geen ten in DB weten, ben d'r nooit wezen stappen. Met reden blijkt nu.
Ja, inderdaad. Of van die afschuwelijke schoenen eronder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Het ergste zijn van die gasten van 22 die zich cool voelen in hun veel te grote pak van hun vader met een stropdas die 30 cm te kort gestrikt is.
Je bedoelt die 2 (quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En natuurlijk alle knopen dicht van dat jasje.![]()
![]()
Mensen die een pak gaan dragen omdat een of andere dude in een gehypete sitcom dat ook doetquote:
De enige reden dat ik ooit een pak zou dragen is puur omdat Barney het zegt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mensen die een pak gaan dragen omdat een of andere dude in een gehypete sitcom dat ook doet
Dudequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De enige reden dat ik ooit een pak zou dragen is puur omdat Barney het zegt.
Role models zijn gewoon erg belangrijk in de hedendaagse samenleving.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dude![]()
Bijna even erg als die breezahs die naar de Starbucks () gaan omdat die wijfen uit Sex and the City dat ook doen
Zo he, kijk deze stoere jongen eens! Blijf lekker in dat berkompen gat van je wonen kansloze varkensboer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
GastAls je naar Den Bosch gaat, naar welke tent ga je dan altijd?? Vanavond ben ik ook in den bosch, dan kan ik je kk hard in je gezicht uitlachen!!
![]()
In pak uitgaan, echt zo kansloos
Makkelijkst kun je het zien aan welke knoop ze dicht hebben van het jasjequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:07 schreef Repeat het volgende:
Je ziet het ook meteen, of iemand altijd een pak draagt, of alleen nu toevallig voor een sneue presentatie.
HBO'ers
Zolang jij er niet komt zal het hier niet hard stinkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:48 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zo he, kijk deze stoere jongen eens! Blijf lekker in dat berkompen gat van je wonen kansloze varkensboer.
d
e
n
b
o
s
c
h
Angelo Litrico? Dat zijn die C&A pakken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je met je pak een kroeg durft binnen te gaan staat er vast geen Ermenegildo Zegna, Angelo Litrico en al zeker geen Brioni op het merkje. Uitgaan in een pak is gewoon not done!
Geen commentaar over mijn stad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:48 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zo he, kijk deze stoere jongen eens! Blijf lekker in dat berkompen gat van je wonen kansloze varkensboer.
d
e
n
b
o
s
c
h
Want je mag alleen Brioni of Zegna dragen als je gaat stappenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je met je pak een kroeg durft binnen te gaan staat er vast geen Ermenegildo Zegna, Angelo Litrico en al zeker geen Brioni op het merkje. Uitgaan in een pak is gewoon not done!
Gelukkig kost Angelo Litrico maar 40 euro, dat kan dan best.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Want je mag alleen Brioni of Zegna dragen als je gaat stappenHet is of geen pak, of een pak van pakweg 2000 euro.
Sommige mensen zijn zo bekrompen.
Een galakostuum is wel iets anders dan een regulier pak natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Sjibble het volgende:
Of chicks die in gala-jurken naar de middelbare school gaan
Een galafeest hoort gewoon bij de middelbare school periode. Niet dat die feesten leuk waren..quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Sjibble het volgende:
Wel de op maat gemaakte variant! Welke boer draagt er in godsnaam een confectiepak?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:33 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Angelo Litrico? Dat zijn die C&A pakken.
Hoeveel betaal je dan voor je maatpak?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel de op maat gemaakte variant! Welke boer draagt er in godsnaam een confectiepak?
leg uit!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef Hymn het volgende:
[..]
Makkelijkst kun je het zien aan welke knoop ze dicht hebben van het jasje
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Sjibble het volgende:
Een pak is er nu juist voor om een figuurloze figuur te geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mits juiste figuur er voor accentueert een pak vaak mooi de schouders e.d.
Dat klopt, maar als je dan iets verder doordenkt en je realiseert dat iedereen een pak kan dragen en het dus feitelijk niet veel zegt, dan wordt dat imago al wat minder. Maar dat het vaak zo werkt, daar heb je gelijk in. De mens is doorgaans dan ook meer dier dan rationeel wezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
Mannen in een pak stralen een bepaalde vorm van macht uit, I like that.
De onderste knoop hoort niet dicht. Als iemand 'm wel dicht heeft gedaan, dan weet je dat diegene geen kenner is. Ook hoort de punt van de stropdas net boven de riem te vallen, niet korter en niet langer. Het zijn kleine details, maar het onderscheidt wel de niet-kenners van de kenners.quote:
Kenners.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De onderste knoop hoort niet dicht. Als iemand 'm wel dicht heeft gedaan, dan weet je dat diegene geen kenner is. Ook hoort de punt van de stropdas net boven de riem te vallen, niet korter en niet langer. Het zijn kleine details, maar het onderscheidt wel de niet-kenners van de kenners.
Daar vallen dus ook studenten onder lijkt me? Die in hun pak naar college komen omdat ze zich al een ekte zakenman voelen. En figuren die uitgaan in pak, om de blits te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:35 schreef Lawnmowerman het volgende:
Storender vind ik mensen in pakken zonder dat dit bij hun functie past zoals een kantoorklerk die nooit contact heeft met klanten.
Natte jurk gehad?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Jongens/mannen in pak.![]()
Daar werd mijn gala nog iets toffer door.
Is het overdreven als je er gewoon goed uit wilt zien? Zoals servus het al mooi formuleerde; er wordt een gigantische lading aan het dragen van een pak gegeven. Sommige mensen vinden het gewoon mooi en voelen zich er goed in, moet je het dan niet doen omdat het 'overdreven' zou zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja bij presentaties waarbij je er representatief uit moet zien kunnen ze het wel waarderen. Maar als je twee uurtjes hoorcollege hebt is het imo wat overdreven.
Voor een presentatie ook nog wel enigzins eigenlijk. Representatief wil niet zeggen dat je per se in pak moet. Nette pantalon met overhemd kan ook, zo lang je maar niet met je Cradle of Filth bandshirt aan komt.
Mjah pak is geen probleem imo. Overdressed zijn wel, dus in pak naar een hoorcollege of de kroeg komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Is het overdreven als je er gewoon goed uit wilt zien? Zoals servus het al mooi formuleerde; er wordt een gigantische lading aan het dragen van een pak gegeven. Sommige mensen vinden het gewoon mooi en voelen zich er goed in, moet je het dan niet doen omdat het 'overdreven' zou zijn?
1 naam: Barney Stinsonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah pak is geen probleem imo. Overdressed zijn wel, dus in pak naar een hoorcollege of de kroeg komen.
Wanneer het bij je functie en/of de gelegenheid past is er niks mis met een pak dragen.
quote:
Je kan niet overdressed zijn. Dat heet beter gekleed dan iedereen om je heen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah pak is geen probleem imo. Overdressed zijn wel, dus in pak naar een hoorcollege of de kroeg komen.
Wanneer het bij je functie en/of de gelegenheid past is er niks mis met een pak dragen.
wat zit jij dan in godsnaam over 'n vvd-nest te lullenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef Bonzai. het volgende:
Mijn excuses voor m'n schrijfstijl trouwens. Ik ben Belg en kan bijgevolg niet zo goed Nederlands.
Ik heb een Manson shirt met achterop: BIGGER THAN SATANquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja bij presentaties waarbij je er representatief uit moet zien kunnen ze het wel waarderen. Maar als je twee uurtjes hoorcollege hebt is het imo wat overdreven.
Voor een presentatie ook nog wel enigzins eigenlijk. Representatief wil niet zeggen dat je per se in pak moet. Nette pantalon met overhemd kan ook, zo lang je maar niet met je Cradle of Filth bandshirt aan komt.
Ok, VLD-nest dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:05 schreef misteriks het volgende:
[..]
wat zit jij dan in godsnaam over 'n vvd-nest te lullen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef aychelle het volgende:
Mannen in pak![]()
Maar mannen in een trainingsbroek, boxershort erboven en blote bast net uit bed gerold![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoorcollege is toch waar je gewoon achterover kan zitten en een filmpje kan kijken op je laptop?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:04 schreef Michielos het volgende:
HBO'ers die in pak naar hoorcollege gaan![]()
![]()
!!!!!!
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
hoorcollege is toch waar je gewoon achterover kan zitten en een filmpje kan kijken op je laptop?
Mensen die dat doen verdienen de doodquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
hoorcollege is toch waar je gewoon achterover kan zitten en een filmpje kan kijken op je laptop?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen die dat doen verdienen de dood
Kun je net zo goed thuis zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:27 schreef wise het volgende:
[..]
Paar keer mee gemaakt dat degene die voor mij zat gewoon een film of serie opging zetten met 1 oordopje in
dat is wat de andere helft deedquote:
Meisjes/vrouwen die topless naar school komen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:12 schreef Aotearoa het volgende:
Jongens/mannen in pak!
Het beste effect wordt bereikt wanneer ze eigenlijk nooit een pak dragen en dan opeens een keer wel en dan WOW
Idd. De collegezaal binnenstappen, naar boven lopen en achter de laatste rij verder slapen is beterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen die dat doen verdienen de dood
Ja inderdaad, want als je op de universiteit zit mag het wel en op het HBO mag het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:04 schreef Michielos het volgende:
HBO'ers die in pak naar hoorcollege gaan![]()
![]()
!!!!!!
Vind je het ook oké als iemand die de opleiding Fitness Instructor Plus doet in pak op school verschijnt? Of iemand die stage loopt bij de plantsoenendienst? Hèh?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want als je op de universiteit zit mag het wel en op het HBO mag het niet.
Studentjes die zich heel wat vinden omdat ze universiteit doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vind je het ook oké als iemand die de opleiding Fitness Instructor Plus doet in pak op school verschijnt? Of iemand die stage loopt bij de plantsoenendienst? Hèh?
Wat heeft het in godsnaam voor zin om als HBO'er een pak te dragen? Al draagt een aap een gouden ring.....
Subklacht, mensen die geen das kunnen strikken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Hadden we het niet over hoorcollege's?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vind je het ook oké als iemand die de opleiding Fitness Instructor Plus doet in pak op school verschijnt? Of iemand die stage loopt bij de plantsoenendienst? Hèh?
Wat heeft het in godsnaam voor zin om als HBO'er een pak te dragen? Al draagt een aap een gouden ring.....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:19 schreef Flammie het volgende:
Ik ken een VMBO'er die een mondeling examen Engels moest doen...
Voor deze wel zeer speciale gelegenheid trok hij zich ook een pak aan...
klacht; VMBO'ers die een mondeling examen afleggen in een pak!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Subklacht, mensen die geen das kunnen strikken._!
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Studentjes die zich heel wat vinden omdat ze universiteit doen. Haal eerst je diploma maar eens.
Een vriend van me (27) begon zijn werkende leven na het afronden van zijn Timmeropleiding. Daar vond ie al snel geen moer meer aan en ging naar de VAVO. Deed daarna het HBO en daarna Universiteit. Intussen is ie twee universitaire studies verder en is bezig met zijn derde. Toch is het de grootste boerenlul die ooit ben tegengekomen.
Ikzelf pak misschien in september de draad weer op door naar de universiteit te gaan. Toch niet slecht voor iemand die op een VSO-school is begonnen, al zeg ik het zelf.
Ik ken betere versies.quote:
Ik ken slechtere.quote:
TS is naiefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
en heren bekogelen elkaar niet met schrijfgerei.
Dassen, geep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Marvelous het volgende:
ik draag al vanaf mijn 20ste een pak voor me werk... heb onderhand een aardige collectie stropdassen enzo! dus ik ben fout?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb een Manson shirt met achterop: BIGGER THAN SATAN
mag dat wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ook een shirt van Magic:
[ afbeelding ]
En dit is mijn favo:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nooit problemen mee gehad
Neen, VMBO kaderquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]mensen die denken apart te zijn met dit soort vormloze lelijke shirts.
Goh er staat een tekst op, nou shocking hoor.
Je doet ICT zeker ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |