quote:
Waarom niet?quote:
Maar wat is de toegevoegde waarde van een pak tijdens het stappen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:37 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Waarom niet?
Overigens is dat niet zo spannend, hele volksstammen gaan tegenwoordig in pak uit. Ik sluit me daar weleens graag bij aan. Zij het in een fatsoenlijk pak.
Morgenavond ga ik lekker naar een feest bij wat vrienden daarna zien we wel. Misschien naar Den Bosch of misschien wel de boeren zuipschuur in het dorp.
golddiggende breezahs hosselen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar wat is de toegevoegde waarde van een pak tijdens het stappen.
Het staat netjes, in tegenstelling tot een spijkerbroek, fashionshirt en sneakers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar wat is de toegevoegde waarde van een pak tijdens het stappen.
Maar je gaat naar een zuipschuurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Het staat netjes, in tegenstelling tot een spijkerbroek, fashionshirt en sneakers.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Gewoon in pak gaan, origineel zijn is ook wat waard. Beter als al die boeren in het zelfde g-star shirt.quote:
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon in pak gaan, origineel zijn is ook wat waard. Beter als al die boeren in het zelfde g-star shirt.
Als hij indianenveren op z'n kop zet is hij ook origineel, eens benieuwd of je dat ook zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon in pak gaan, origineel zijn is ook wat waard. Beter als al die boeren in het zelfde g-star shirt.
Waarom zou je het niet dragen als je je goed en zelfverzekerd voelt in een pak?quote:
Ik hou er van goed gekleed te gaan, en kies graag voor kwaliteitsmerken. Jouw mening dat een pak een bepaalde 'waarde' heeft deel ik niet. Het staat netjes en heeft een bepaalde uitstraling. Een pak is al lang niet meer elitair.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als hij indianenveren op z'n kop zet is hij ook origineel, eens benieuwd of je dat ook zovindt
![]()
Naar een zuipfeest in pak gaanHet is onhandig en het verlaagt de waarde van een pak.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik hou er van goed gekleed te gaan, en kies graag voor kwaliteitsmerken. Jouw mening dat een pak een bepaalde 'waarde' heeft deel ik niet. Het staat netjes en heeft een bepaalde uitstraling. Een pak is al lang niet meer elitair.
Ik waardeer je mening. En ben het totaal met je eens, er is een wezenlijk verschil tussen een pak en een carnavals outfit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik hou er van goed gekleed te gaan, en kies graag voor kwaliteitsmerken. Jouw mening dat een pak een bepaalde 'waarde' heeft deel ik niet. Het staat netjes en heeft een bepaalde uitstraling. Een pak is al lang niet meer elitair.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef 2h0t4U het volgende:
Hello, my name is Patrick Bateman, I'm 27 years old. Do you want to see my business card?
[ afbeelding ]
Ga nou niet zeggen dat hij er niet flex uitziet in zijn Armani pak.
[ afbeelding ]
(Zeg het alsjeblieft niet, hij steekt je neer in je slaap!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
No shitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En ben het totaal met je eens, er is een wezenlijk verschil tussen een pak en een carnavals outfit.
Komt omdat ze nu ook voor 40 euro bij de C&A hangen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |