Gastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Het staat netjes, in tegenstelling tot een spijkerbroek, fashionshirt en sneakers.
Wtfquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
+1 voor het kleine deel van de bevolking dat WEL geleerd heeft dat je na je pubertijd moet stoppen met constant de stoere rebel uit proberen te hangen en je af en toe gewoon netjes dient te kleden.
Nou, nou, stoer van je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
GastAls je naar Den Bosch gaat, naar welke tent ga je dan altijd?? Vanavond ben ik ook in den bosch, dan kan ik je kk hard in je gezicht uitlachen!!
![]()
In pak uitgaan, echt zo kansloos
Voelt zich aangesproken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef Plums het volgende:
Jongens die managementopleiding oid doen en soms in pak naar school moeten zijn best sexy anders.
En dan van die versleten oude sneakers eronder...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:20 schreef Brainfish het volgende:
Het hangt allemaal af van de activiteit en of het de persoon ook staat.
Een 16-jarige mooiboy in een pak die chickies gaat hosselen lijkt mij vreselijk om aan te zien.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:57 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Nou, nou, stoer van je.
Verder zou ik geen ten in DB weten, ben d'r nooit wezen stappen. Met reden blijkt nu.
Ja, inderdaad. Of van die afschuwelijke schoenen eronder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Het ergste zijn van die gasten van 22 die zich cool voelen in hun veel te grote pak van hun vader met een stropdas die 30 cm te kort gestrikt is.
Je bedoelt die 2 (quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En natuurlijk alle knopen dicht van dat jasje.![]()
![]()
Mensen die een pak gaan dragen omdat een of andere dude in een gehypete sitcom dat ook doetquote:
De enige reden dat ik ooit een pak zou dragen is puur omdat Barney het zegt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mensen die een pak gaan dragen omdat een of andere dude in een gehypete sitcom dat ook doet
Dudequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De enige reden dat ik ooit een pak zou dragen is puur omdat Barney het zegt.
Role models zijn gewoon erg belangrijk in de hedendaagse samenleving.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dude![]()
Bijna even erg als die breezahs die naar de Starbucks () gaan omdat die wijfen uit Sex and the City dat ook doen
Zo he, kijk deze stoere jongen eens! Blijf lekker in dat berkompen gat van je wonen kansloze varkensboer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
GastAls je naar Den Bosch gaat, naar welke tent ga je dan altijd?? Vanavond ben ik ook in den bosch, dan kan ik je kk hard in je gezicht uitlachen!!
![]()
In pak uitgaan, echt zo kansloos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |