Gastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:43 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Het staat netjes, in tegenstelling tot een spijkerbroek, fashionshirt en sneakers.
Wtfquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
+1 voor het kleine deel van de bevolking dat WEL geleerd heeft dat je na je pubertijd moet stoppen met constant de stoere rebel uit proberen te hangen en je af en toe gewoon netjes dient te kleden.
Nou, nou, stoer van je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
GastAls je naar Den Bosch gaat, naar welke tent ga je dan altijd?? Vanavond ben ik ook in den bosch, dan kan ik je kk hard in je gezicht uitlachen!!
![]()
In pak uitgaan, echt zo kansloos
Voelt zich aangesproken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef Plums het volgende:
Jongens die managementopleiding oid doen en soms in pak naar school moeten zijn best sexy anders.
En dan van die versleten oude sneakers eronder...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:20 schreef Brainfish het volgende:
Het hangt allemaal af van de activiteit en of het de persoon ook staat.
Een 16-jarige mooiboy in een pak die chickies gaat hosselen lijkt mij vreselijk om aan te zien.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:57 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Nou, nou, stoer van je.
Verder zou ik geen ten in DB weten, ben d'r nooit wezen stappen. Met reden blijkt nu.
Ja, inderdaad. Of van die afschuwelijke schoenen eronder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Het ergste zijn van die gasten van 22 die zich cool voelen in hun veel te grote pak van hun vader met een stropdas die 30 cm te kort gestrikt is.
Je bedoelt die 2 (quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En natuurlijk alle knopen dicht van dat jasje.![]()
![]()
Mensen die een pak gaan dragen omdat een of andere dude in een gehypete sitcom dat ook doetquote:
De enige reden dat ik ooit een pak zou dragen is puur omdat Barney het zegt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mensen die een pak gaan dragen omdat een of andere dude in een gehypete sitcom dat ook doet
Dudequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De enige reden dat ik ooit een pak zou dragen is puur omdat Barney het zegt.
Role models zijn gewoon erg belangrijk in de hedendaagse samenleving.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dude![]()
Bijna even erg als die breezahs die naar de Starbucks () gaan omdat die wijfen uit Sex and the City dat ook doen
Zo he, kijk deze stoere jongen eens! Blijf lekker in dat berkompen gat van je wonen kansloze varkensboer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
GastAls je naar Den Bosch gaat, naar welke tent ga je dan altijd?? Vanavond ben ik ook in den bosch, dan kan ik je kk hard in je gezicht uitlachen!!
![]()
In pak uitgaan, echt zo kansloos
Makkelijkst kun je het zien aan welke knoop ze dicht hebben van het jasjequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:07 schreef Repeat het volgende:
Je ziet het ook meteen, of iemand altijd een pak draagt, of alleen nu toevallig voor een sneue presentatie.
HBO'ers
Zolang jij er niet komt zal het hier niet hard stinkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:48 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zo he, kijk deze stoere jongen eens! Blijf lekker in dat berkompen gat van je wonen kansloze varkensboer.
d
e
n
b
o
s
c
h
Angelo Litrico? Dat zijn die C&A pakken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je met je pak een kroeg durft binnen te gaan staat er vast geen Ermenegildo Zegna, Angelo Litrico en al zeker geen Brioni op het merkje. Uitgaan in een pak is gewoon not done!
Geen commentaar over mijn stad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:48 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zo he, kijk deze stoere jongen eens! Blijf lekker in dat berkompen gat van je wonen kansloze varkensboer.
d
e
n
b
o
s
c
h
Want je mag alleen Brioni of Zegna dragen als je gaat stappenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je met je pak een kroeg durft binnen te gaan staat er vast geen Ermenegildo Zegna, Angelo Litrico en al zeker geen Brioni op het merkje. Uitgaan in een pak is gewoon not done!
Gelukkig kost Angelo Litrico maar 40 euro, dat kan dan best.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Want je mag alleen Brioni of Zegna dragen als je gaat stappenHet is of geen pak, of een pak van pakweg 2000 euro.
Sommige mensen zijn zo bekrompen.
Een galakostuum is wel iets anders dan een regulier pak natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Sjibble het volgende:
Of chicks die in gala-jurken naar de middelbare school gaan
Een galafeest hoort gewoon bij de middelbare school periode. Niet dat die feesten leuk waren..quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Sjibble het volgende:
Wel de op maat gemaakte variant! Welke boer draagt er in godsnaam een confectiepak?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:33 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Angelo Litrico? Dat zijn die C&A pakken.
Hoeveel betaal je dan voor je maatpak?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel de op maat gemaakte variant! Welke boer draagt er in godsnaam een confectiepak?
leg uit!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef Hymn het volgende:
[..]
Makkelijkst kun je het zien aan welke knoop ze dicht hebben van het jasje
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Sjibble het volgende:
Een pak is er nu juist voor om een figuurloze figuur te geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mits juiste figuur er voor accentueert een pak vaak mooi de schouders e.d.
Dat klopt, maar als je dan iets verder doordenkt en je realiseert dat iedereen een pak kan dragen en het dus feitelijk niet veel zegt, dan wordt dat imago al wat minder. Maar dat het vaak zo werkt, daar heb je gelijk in. De mens is doorgaans dan ook meer dier dan rationeel wezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
Mannen in een pak stralen een bepaalde vorm van macht uit, I like that.
De onderste knoop hoort niet dicht. Als iemand 'm wel dicht heeft gedaan, dan weet je dat diegene geen kenner is. Ook hoort de punt van de stropdas net boven de riem te vallen, niet korter en niet langer. Het zijn kleine details, maar het onderscheidt wel de niet-kenners van de kenners.quote:
Kenners.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De onderste knoop hoort niet dicht. Als iemand 'm wel dicht heeft gedaan, dan weet je dat diegene geen kenner is. Ook hoort de punt van de stropdas net boven de riem te vallen, niet korter en niet langer. Het zijn kleine details, maar het onderscheidt wel de niet-kenners van de kenners.
Daar vallen dus ook studenten onder lijkt me? Die in hun pak naar college komen omdat ze zich al een ekte zakenman voelen. En figuren die uitgaan in pak, om de blits te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:35 schreef Lawnmowerman het volgende:
Storender vind ik mensen in pakken zonder dat dit bij hun functie past zoals een kantoorklerk die nooit contact heeft met klanten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |