Meisjes/vrouwen die topless naar school komen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:12 schreef Aotearoa het volgende:
Jongens/mannen in pak!
Het beste effect wordt bereikt wanneer ze eigenlijk nooit een pak dragen en dan opeens een keer wel en dan WOW
Idd. De collegezaal binnenstappen, naar boven lopen en achter de laatste rij verder slapen is beterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen die dat doen verdienen de dood
Ja inderdaad, want als je op de universiteit zit mag het wel en op het HBO mag het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:04 schreef Michielos het volgende:
HBO'ers die in pak naar hoorcollege gaan![]()
![]()
!!!!!!
Vind je het ook oké als iemand die de opleiding Fitness Instructor Plus doet in pak op school verschijnt? Of iemand die stage loopt bij de plantsoenendienst? Hèh?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want als je op de universiteit zit mag het wel en op het HBO mag het niet.
Studentjes die zich heel wat vinden omdat ze universiteit doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vind je het ook oké als iemand die de opleiding Fitness Instructor Plus doet in pak op school verschijnt? Of iemand die stage loopt bij de plantsoenendienst? Hèh?
Wat heeft het in godsnaam voor zin om als HBO'er een pak te dragen? Al draagt een aap een gouden ring.....
Subklacht, mensen die geen das kunnen strikken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Het ergste zijn van die gasten van 22 die zich cool voelen in hun veel te grote pak van hun vader met een stropdas die 30 cm te kort gestrikt is.
Hadden we het niet over hoorcollege's?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vind je het ook oké als iemand die de opleiding Fitness Instructor Plus doet in pak op school verschijnt? Of iemand die stage loopt bij de plantsoenendienst? Hèh?
Wat heeft het in godsnaam voor zin om als HBO'er een pak te dragen? Al draagt een aap een gouden ring.....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:19 schreef Flammie het volgende:
Ik ken een VMBO'er die een mondeling examen Engels moest doen...
Voor deze wel zeer speciale gelegenheid trok hij zich ook een pak aan...
klacht; VMBO'ers die een mondeling examen afleggen in een pak!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Subklacht, mensen die geen das kunnen strikken._!
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Studentjes die zich heel wat vinden omdat ze universiteit doen. Haal eerst je diploma maar eens.
Een vriend van me (27) begon zijn werkende leven na het afronden van zijn Timmeropleiding. Daar vond ie al snel geen moer meer aan en ging naar de VAVO. Deed daarna het HBO en daarna Universiteit. Intussen is ie twee universitaire studies verder en is bezig met zijn derde. Toch is het de grootste boerenlul die ooit ben tegengekomen.
Ikzelf pak misschien in september de draad weer op door naar de universiteit te gaan. Toch niet slecht voor iemand die op een VSO-school is begonnen, al zeg ik het zelf.
Ik ken betere versies.quote:
Ik ken slechtere.quote:
TS is naiefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
en heren bekogelen elkaar niet met schrijfgerei.
Dassen, geep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef Marvelous het volgende:
ik draag al vanaf mijn 20ste een pak voor me werk... heb onderhand een aardige collectie stropdassen enzo! dus ik ben fout?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |