Ah gelukkigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ll: Nee die ken(de) ik niet. Werkgerelateerd.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was je zo geschrokken van de lijst?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik had welgeteld 1 post in het vorige topic
Komtie weer hoor, ff wachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat voor eenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:Ik had welgeteld 1 post in het vorige topic
Damn die kleur staat goed bij je huidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komtie weer hoor, ff wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Neeeeheeeequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn die kleur staat goed bij je huid
Ja, maar wel logisch ook (denk ik). Dat gaat een stuk meer mensen aan het hart dan het neerstorten van die luchtballon.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah gelukkig![]()
Wel idd ook een aardig drama. Vrij weinig in de media over, beetje overschaduwd door die DSB ellende imho
Jawel, maar die mensen bij DSB zijn niet dood, met het grootste deel komt het uiteindelijk wel goed. En die hebben zelf bovendien dat contract ondertekent oid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar wel logisch ook (denk ik). Dat gaat een stuk meer mensen aan het hart dan het neerstorten van die luchtballon.
quote:
Is het ook, maar veel mensen zien dat (jammer genoeg) toch als een ver-van-mijn-bed show..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar die mensen bij DSB zijn niet dood, met het grootste deel komt het uiteindelijk wel goed. En die hebben zelf bovendien dat contract ondertekent oid.
Ineens een paar mensen die tijdens zo'n tochtje in een ver land overlijden vind ik dan wat meer shocking
Ik denk dat het een opzich niet belangrijker of meer of minder schokkend is, maar juist op een heel andere manier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar die mensen bij DSB zijn niet dood, met het grootste deel komt het uiteindelijk wel goed. En die hebben zelf bovendien dat contract ondertekent oid.
Ineens een paar mensen die tijdens zo'n tochtje in een ver land overlijden vind ik dan wat meer shocking
Een schrale troost tijdens het neerstortenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Maar in een luchtballon varen is wel onwijs tof
Wij stortten bijna neer in een glazen kas maar het was wel de moeite hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een schrale troost tijdens het neerstorten
"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.... maar het tochtje was wel onwijs tof"
Ja maar dat onderscheid word niet door de media gemaakt. Logisch ergens wel, en het is ook niet zo dat de mate van hoe erg iets is afgelezen moet worden aan de media coveragequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het een opzich niet belangrijker of meer of minder schokkend is, maar juist op een heel andere manier.
Ik denk dat het voor veel mensen de manier is om te zorgen dat ze zelf niet gek worden. Als je je alle ellende aan trekt word je gek, daarvoor gebeurt helaas te veel rommel iedere dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef Goodbye het volgende:
Is het ook, maar veel mensen zien dat (jammer genoeg) toch als een ver-van-mijn-bed show..
Wat daarbij vergeten wordt is dat de media er gewoon zijn om winst te maken. En als er meer verkoop zit in DSB dan in dood van 4 mensen, dan gaat de aandacht naar DSB. Media is er in de grote lijn niet om eerlijk beeld van de wereld te geven, ze zijn er gewoon om geld te verdienen... helaasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat onderscheid word niet door de media gemaakt. Logisch ergens wel, en het is ook niet zo dat de mate van hoe erg iets is afgelezen moet worden aan de media coverage
Kruisje!quote:
Tis iets met glitters dus daar missen we niks aanquote:
Ja echt ernstig, het is een beetje 'Honey I shrunk the kids'-achtig. Het is een uitvinding van z'n ouders ofzo? En net zattie op 3 KM hoogtequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Nonneke het volgende:
ik zit ff cnn te kijken, maar die ballon gaat echt keihardwat zal dat jongetje bang zijn
OMG ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Nonneke het volgende:
ik zit ff cnn te kijken, maar die ballon gaat echt keihardwat zal dat jongetje bang zijn
Nou ja, als die ouders de boel lopen te neppen dan is het logisch dat men die ballon volgt natuurlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Ook mooi als ze een lege ballon hebben lopen volgen
Blij dat ik niet heb weggezapped van mijn super spannende film Die Hard 2quote:
Ja psies, als dr een gat in had gezeten waar een kind door gepast had was ie toch lek geweest?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Maar dat ding zat potdicht aan de onderkant.
Die ouders moeten dan toch weten dat dat kind er nooit in gekropen kan zijn?
Aan de onderkant van een luchtballon zit een enorm gat natuurlijk (ja duh, Greysquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies, als dr een gat in had gezeten waar een kind door gepast had was ie toch lek geweest?
Oh dat is echt tof!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Raar verhala zeg.
* Cat22 wil ook ooit een ballonvaart maken*
Whut?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
De ouders van dat jochie hebben ooit meegedaan aan Jouw vrouw, mijn vrouw!
Ja ze wisten niet hoe snel ze moesten switchen naar echt nieuws hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de onderkant van een luchtballon zit een enorm gat natuurlijk (ja duh, Greys) maar dit was heel anders zag ik even snel net. Dit zat echt dicht, dat ik te zien.
Ze zijn ook maar snel over iets anders begonnen op CNN
Dat lijkt me ech een gaaf gezich!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt tof!
Wij hadden zo een mazzel, we hadden luchtballonvaarttickets te verloten bij de opening van Virgin, en uiteindelijk waren er twee plekken over en mochten twee personeelsleden mee. Ik dacht dat dat loten zou worden maar er waren er van de 15 maar 2 die durfdenEn we hebben twee keer moeten wachten omdat er een streepje regen in de lucht zat, en toen we wel gingen vlogen we over het Vrijthof tijdens het Preuvenemint terwijl André Rieu daar optrad.
Dat was een gaaf gezich, heel dat deinende Vrijthof zo vanuit de lucht
Ik ken hier in NL iemand die daar ooit aan meegedaan heeftquote:
quote:
Jaloers!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt tof!
Wij hadden zo een mazzel, we hadden luchtballonvaarttickets te verloten bij de opening van Virgin, en uiteindelijk waren er twee plekken over en mochten twee personeelsleden mee. Ik dacht dat dat loten zou worden maar er waren er van de 15 maar 2 die durfdenEn we hebben twee keer moeten wachten omdat er een streepje regen in de lucht zat, en toen we wel gingen vlogen we over het Vrijthof tijdens het Preuvenemint terwijl André Rieu daar optrad.
Dat was een gaaf gezich, heel dat deinende Vrijthof zo vanuit de lucht
Zullen wij een keer samen?quote:
Heb het wel eens gezien en ik snap niet dat die mensen zich niet kapot schamen bij het terugkijken ervanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken hier in NL iemand die daar ooit aan meegedaan heeft
Slaap lekker MrSquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bed. Morgen heel vroeg op...
Slaap lekker allemaal
Slaap lekkerh-
h
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen wij een keer samen?![]()
Ik heb een vriendin+man ooit uitgezwaaid achter de Mac Nederweert (jaloers), dus we kunnen lekker in de buurt opstijgen.
Nou goddank hadden die mensen die ik ken niks om zich voor te schamen, dat andere gezin however...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het wel eens gezien en ik snap niet dat die mensen zich niet kapot schamen bij het terugkijken ervan
Nee het ziet er echt niet uit alsof ie dr zo in gekropen kon zijn, en als ie dr uit gevallen zou zijn dan zou dr toch een duidelijke opening moeten zijn of zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Hm, ze zeggen dus dat ie in dat compartimentje onderin is gekropen.
Dat het oudste kind dat heeft gezegd, dat die hem er in zag kruipen.
Dus OF hij is er onderweg uit gevallen, OF dat andere kind zoog het allemaal uit zijn dikke duim en die van 6 zit ergens verstopt in de schuur
Ik zag alleen niet dat er echt een compartiment in zat? Die rescue workers openden toch ook geen deurtje ofzo?
Tot zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Die mannen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Tien uur naar bed![]()
Tssss. Nou ja. Trust Ll
Bikkels hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Die mannen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Tien uur naar bed![]()
Tssss. Nou ja. Trust Ll
It's a date!quote:
Als je ze echt goor vond had je ze niet gekochtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh en drie op een rij![]()
Greys, dankzij jou heb ik net marsepein en van die gore kikkers en muizen gekocht
MM wil om 23u pauw en witteman met dirkje zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze echt goor vond had je ze niet gekocht
Welke film ga je kijken? Die Antonio B. film valt enorm tegen. Alleen de tango deed ie wel sekseh
Ik kan even geen dirkje meer zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM wil om 23u pauw en witteman met dirkje zien
Ik kan ook geen dirk meer zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan even geen dirkje meer zien
Kga That 70's Show kijken denk ik! Of lekker in bed lezen!
heb jij eigk sommige meisjes van weiner al gelezen? Vervolg op goed in bed?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan even geen dirkje meer zien
Kga That 70's Show kijken denk ik! Of lekker in bed lezen!
Nee, issie leuk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb jij eigk sommige meisjes van weiner al gelezen? Vervolg op goed in bed?
Graagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef Nonneke het volgende:
Zal ik de avond-zuster even voor je roepen Elisa ?![]()
[ afbeelding ]
Hiquote:
quote:
Ik moet morgen een project opleveren en een leverancier heeft er een potje van gemaakt. Toen moesten we het zelf gaan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat heb je afgemaakt dan?
Ja, ik vind hem tof!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, issie leuk?
Ze hadden bij de Bruna een chicklit van 745 pagina's (3 boeken in één) met de welluidende titels:
- Seks of solo
- Man man!
- Een man voor één nacht
Hoogstaand, dat zal je begrijpen!![]()
Maar wel heerlijk bad-leesvoer. Hoewel het nadeel is dat die 745 pagina's wat lastig vast te houden zijn in bad heb ik al gemerkt
Goh klinkt bijna als de bouw..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet morgen een project opleveren en een leverancier heeft er een potje van gemaakt. Toen moesten we het zelf gaan doen
Okay, dat is vervelend en zo en dan is het wel effe schelden en vloeken, maar toch heeft het ook wel wat om dat dan te laten lukken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet morgen een project opleveren en een leverancier heeft er een potje van gemaakt. Toen moesten we het zelf gaan doen
Chicklitsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem tof!
Hij gaat ook verder met de dokter relatie
A delectable blend nogal liefstquote:
Lekker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:00 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit trouwens aan de Columba Cream
Ow, absoluut. Maar het is wel topsport en ik merk dat dat best lastig is. Lastiger dan het 20 jaar geleden was. Maar goed; de eer is gered en ook het bedrag dat er onder de streep overblijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:58 schreef nokwanda het volgende:
Okay, dat is vervelend en zo en dan is het wel effe schelden en vloeken, maar toch heeft het ook wel wat om dat dan te laten lukken.
Ik denk dat het nu wel weer even rustig wordtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:13 schreef nokwanda het volgende:
En kun je nu na al die topsport een klein beetje rust nemen, of is een gewone werkweek dan relatieve rust?
Mmmm, dat lijkt me wel een lekker nachtmutsje!quote:
Jep, net terug.quote:
Dat hebben we alleszind netjes gedaan dacht ik zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:46 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 15 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 182 Qwea
33. 104 oh-oh
37. 100 MrSubtle
41. 097 Loveless85
65. 072 JJH
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Ik rijd taxi, vooral 's avonds en 's nachts. In de binnenstad is niks te doen en dus zit ik lekker thuis naast de telefoon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:22 schreef MissBliss het volgende:
Waar ben je geweest? Oh, je werk? Las ik dat nou ergens? Sorry ik let soms niet echt op
Oh taxiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik rijd taxi, vooral 's avonds en 's nachts. In de binnenstad is niks te doen en dus zit ik lekker thuis naast de telefoon.
Geen dag is hetzelfde inderdaad, maar de tijden zijn (Bij mijn nieuwe baas) wel vrij regelmatig. Woensdag tot en met zondag en dan 's avonds en 's nachts.Op het moment is het niet echt een vetpot hoor. Vroeger hadden we ook op de donderdag gewoon werk zat. Nu ga ik liever thuiszitten omdat er toch niks te doen is. Telefoon ligt naast me en die schakel ik straks om een uur of vier naar de vroege chauffeur door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh taxiWouw, dan heb je hele onregelmatige tijden! Maar wel leuk lijkt me, je ontmoet zoveel mensen! (Ik moet denken aan dat programma 'Taxi')
Wie is er nog meer dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:35 schreef MissBliss het volgende:
En ik ben de enige nog he?-edit- Nee!
![]()
Bleh, ik heb geen zin in slapen.
Ik heb een leuke foto van mn vader, mn zus en mij, toen ik nog een baby wasMaar ik ben te lui om hem nu nog te scannen.. Dat doe ik morgen wel
(als jullie hem willen zien)
En Loft was een leuke film!
Oh, je bent de hele nacht on call?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen dag is hetzelfde inderdaad, maar de tijden zijn (Bij mijn nieuwe baas) wel vrij regelmatig. Woensdag tot en met zondag en dan 's avonds en 's nachts.Op het moment is het niet echt een vetpot hoor. Vroeger hadden we ook op de donderdag gewoon werk zat. Nu ga ik liever thuiszitten omdat er toch niks te doen is. Telefoon ligt naast me en die schakel ik straks om een uur of vier naar de vroege chauffeur door.
Vrijdag en Zaterdagnacht ben ik wel de hele nacht bezig.
En over dat TV programma, soms maak je inderdaad de meest gekke dingen mee.
Jijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie is er nog meer dan?
Loft heb ik nog niet gezien. Valkyrie wel, en die was gaaf. Met Carice.
Foto's zijn altijd leuk. Lukt het alweer om een beetje "nuchter" (voor zover mogelijk) naar dingen van vroeger en goede herinneringen te kijken?
's Weekends heb ik genoeg werk hoor, en in Amsterdam kun je elke avond van de week wel doorrijden. Dat is letterlijk een veel grotere stad. Qua uitgaansleven is Zwolle niet superbijzonder. Er zijn een aantal leuke kroegen en er is hier en daar een keer een feest. Maar een echte disco is er niet. Dan kun je beter naar Meppel (quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je bent de hele nacht on call?
Is er een beetje een uitgaansleven in Zwolle? Ik denk dat je in Amsterdam wel genoeg werk hebt op donderdagavond. Ikzelf maak er iig vaak genoeg gebruik van (als de trams niet meer rijden en ik te lam lui ben om te lopen)
Maarten Spanjer kom ik regelmatig tegen, hij woont hier in de buurt
Ik heb Freddy Wennemars (broertje van Erben) wel eens in de auto gehad, en Jan Vayne zie ik ook regelmatig in Zwolle.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij
Loft vond ik beter/leuker dan Valkyrie
Ja, CariceIk wil haar hoofd
Mja, gisterenavond hebben mn moeder, zus en ik de hele avond foto's van vroeger gekekenWas heel leuk! Ook hilarisch soms
De kapsels enzo
Maar daarna kom je weer in de realiteit jammer genoeg
Ja, das wel waar, taxi's zijn gewoon duurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
's Weekends heb ik genoeg werk hoor, en in Amsterdam kun je elke avond van de week wel doorrijden. Dat is letterlijk een veel grotere stad. Qua uitgaansleven is Zwolle niet superbijzonder. Er zijn een aantal leuke kroegen en er is hier en daar een keer een feest. Maar een echte disco is er niet. Dan kun je beter naar Meppel (), of kampen toe bijvoorbeeld.
Donderdag is echt een stapavond voor de studenten. Er is dus wel wat volk op straat maar die pakken geen taxi, de meesten gaan weer per fiets naar huis. Taxi is simpelweg te duur.
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb Freddy Wennemars (broertje van Erben) wel eens in de auto gehad, en Jan Vayne zie ik ook regelmatig in Zwolle.
Foto's kijken is iets wat ik 11 jaar geleden ook veel gedaan heb, de realiteit is zo verschrikkelijk hard. En de herinneringen zo zacht en warm.
Die verhalen dreunen hier ook wel door hoor. Het is regelmatig onderwerp van gesprek onderweg. Gelukkig is dat in Zwolle niet echt het geval. We zijn natuurlijk concurrenten onderling, maar de meesten hebben goed door dat je samen de taximarkt bent. Klanten zien vaak amper bij wie ze instappen namelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, das wel waar, taxi's zijn gewoon duur
Gelukkig woon ik dichtbij het centrum, dan valt het nog meeMaar ja, met al die verhalen tegenwoordig over de Amsterdamse taxi's stap ik daar ook niet graag in (geweld enzo)
Nee dat klopt, ik stap gewoon in de eerste taxi die ik zie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Die verhalen dreunen hier ook wel door hoor. Het is regelmatig onderwerp van gesprek onderweg. Gelukkig is dat in Zwolle niet echt het geval. We zijn natuurlijk concurrenten onderling, maar de meesten hebben goed door dat je samen de taximarkt bent. Klanten zien vaak amper bij wie ze instappen namelijk.
Daar gaat echt veel tijd overheen. Meer dan je zou willen. Bij mij had het dagelijks leven alweer gauw z'n gangetje gevonden. Dat is an sich het probleem niet. Maar je krijgt nog zo vaak het deksel op je neus. De eerste verjaardag zonder hem, zijn eerste verjaardag, de eerste kerst, de eerste keer vakantie. Je blijft het gewoon tegenkomen. Maar als je straks, zeg, 1,5 jaar ofzo verder ben dan heb je er veel minder last van. Het slijt er een beetje in, hoe erg dat misschien ook klinkt. Bij mij komt het alleen nog bovendrijven bij bepaalde muziek waar hij van hield of wat tijdens de begrafenis gedraait is, of bij verhalen zoals het jouwe. Dan gaan mijn gedachten ook onherroepelijk terug naar toen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaZo fijn om aan terug te denken
Tis nog steeds zo ongelofelijk, onvoorstelbaar, niet te beseffen...Ik vraag me af wanneer dat echt in gaat dalen.
Het gaat heel lang duren, dat hoor ik meer ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar gaat echt veel tijd overheen. Meer dan je zou willen. Bij mij had het dagelijks leven alweer gauw z'n gangetje gevonden. Dat is an sich het probleem niet. Maar je krijgt nog zo vaak het deksel op je neus. De eerste verjaardag zonder hem, zijn eerste verjaardag, de eerste kerst, de eerste keer vakantie. Je blijft het gewoon tegenkomen. Maar als je straks, zeg, 1,5 jaar ofzo verder ben dan heb je er veel minder last van. Het slijt er een beetje in, hoe erg dat misschien ook klinkt. Bij mij komt het alleen nog bovendrijven bij bepaalde muziek waar hij van hield of wat tijdens de begrafenis gedraait is, of bij verhalen zoals het jouwe. Dan gaan mijn gedachten ook onherroepelijk terug naar toen.
Het is trouwens echt niet zo dat ik nooit meer aan hem denk, maar het heeft zijn eigen plekje gekregen.
Als je niet teveel kwijt wilt moet je dat lekker voor je houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat heel lang duren, dat hoor ik meer ja.
Bij 'ons' zijn ook nog eens alle verjaardagen ongeveer in november, december (de zijne o.a.) en januari (mijne).. En dan de feestdagenBah, helemaal geen feest dit jaar.
En hij gaat ook zoveel missen! En dingen van mij missen, als ik ga trouwen of kinderen krijg. Dat vind ik zo erg, hij wordt nooit opaIk kan het allemaal nog niet geloven.
Naja, ik kan hier hele verhalen gaan schrijven, maar daar schiet niemand iets mee op.. En dan moet ik morgen weer gaan editten
Oh, dat is wel een prachtig nummerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je niet teveel kwijt wilt moet je dat lekker voor je houden.
Zoals ik al zei, ooit gaat het zijn eigen plekje vinden. En ik hoop voor je dat je binnenkort gewoon je eigen dagelijkse leventje weer op kunt pakken.
Over die muziek gesproken.
Dat muziek luisteren zonder drama lukt mij dus niet hè. Als ik het nummer opzoek dat gezongen werd toen ie de kerk uitgedragen werd zit ik gewoon met de tranen in mijn ogen. Dat doen we nu dus ook maar even niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:07 schreef MissBliss het volgende:
Toch zijn verhalen als het jouwe wel fijn, dat het ooit soort van went dat ie er niet meer is. Want dat kan ik me nog niet voorstellen. Ik heb net de muziek van de crematie geluisterd trouwens, zijn gewoon hele goede nummers en die kan ik gek genoeg gewoon luisteren zonder drama.
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat muziek luisteren zonder drama lukt mij dus niet hè. Als ik het nummer opzoek dat gezongen werd toen ie de kerk uitgedragen werd zit ik gewoon met de tranen in mijn ogen. Dat doen we nu dus ook maar even niet.
De eerste noten daarvan klinken erg goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe maar niet nee
Wij hadden o.a. 2 nummers van Pink Floyd (was ie fan van) en die vind ik gewoon heel mooi. Ik ken ze ook al zo goed. Nee, gewoon fijn om te horen.
Ik ga dan janken bij willekeurige andere nummers met iets dramatisch erin
Heeeerlijk nummer, staat al tijden op nummer 1 bij mij, en ik kan het ineens niet meer luisteren zonder te janken
(kijk vooral niet naar de clip, jezus wat zijn die mannen lelijk)
Wish You Were Here en Comfortably Numb (eindnummer)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:15 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste noten daarvan klinken erg goed!
Mag ik vragen welke nummers van PF? Ben zelf ook wel een beetje fan en ken aardig wat van ze.
Wish you were here op titel uitgezocht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wish You Were Here en Comfortably Numb (eindnummer)
Muse is op z'n tijd wel lekker, erg vaak luister ik er niet naar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:16 schreef MissBliss het volgende:
Hij kon Muse ook al niet waarderen.
"Overdreven melodramatische rotmuziek"
Nee, naja een beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wish you were here op titel uitgezocht?
Comfortably numb is ook prachtig.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Muse is op z'n tijd wel lekker, erg vaak luister ik er niet naar.
Metallica (Nothing else matters, met orkest) en Rammstein luister ik ook graag naar!
Laat 'tquote:
Ik denk niet dat ze die lusten hoor...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh en chips, voor ik het vergeet, heeft er hier mss iemand de telegraaf van afgelopen zaterdag nog liggen???
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die lusten hoor...
Ze was leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef nieslief het volgende:
En Elisa heeft de nachtzuster nog een beetje geholpen
Zwaai je even naar Maes, die werkt daar ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hier (capelle) is het nog steeds half donker, bewolkt, en regent het
Ik overhemdje met shirt eronder. Geen jas dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwaai je even naar Maes, die werkt daar ook
Viezig weer vanmorgen he? Ik heb vandaag voor het eerst een jas aangetrokken sinds weet ik hoe lang
Oh jij ook al?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwaai je even naar Maes, die werkt daar ook
Viezig weer vanmorgen he? Ik heb vandaag voor het eerst een jas aangetrokken sinds weet ik hoe lang
Jij zit zeker in het Rivium? Bij de brug?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik overhemdje met shirt eronder. Geen jas dus![]()
En Maes werkt volgens mij niet echt bij mijn werk in de buurt
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit zeker in het Rivium? Bij de brug?
Gewoon hard en goed zwaaien, misschien dat ze het alsnog ziet. En anders staat het gezellig voor je collega'sGil eens? Misschien hoor ik je!
Ietsje verder hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Waar zit jij danIk zoek nog een lunchdate
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Ml-etje het volgende:mogge ik ga mijn werklaptop eens aanslingeren en blij zijn dat ik niet naar het rivium hoef
(hihi toeval!)
Anders had je met Ll kunnen lunssssjen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
mogge ik ga mijn werklaptop eens aanslingeren en blij zijn dat ik niet naar het rivium hoef
(hihi toeval!)
Werken in 1 van die panden daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Wat zou jij op het Rivium moeten doen dan?
En Greys; het is eigenlijk ook meer R'dam dan Capelle vind ik hoor, d'r zit alleen een snelweg tussen
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders had je met Ll kunnen lunssssjen!
quote:
- een schepje gevuld met snoepjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Grrrr nog 7 nachtjes slapen dan zijn twee jongetjes jarig en ik heb geen idee wat ze op school moeten trakteren.
Een friet-puntzak maar dan gevuld met trekdrop (bovenop) als zwarte frietjes, en onderop wat ander snoepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Grrrr nog 7 nachtjes slapen dan zijn twee jongetjes jarig en ik heb geen idee wat ze op school moeten trakteren.
Ik liep te rillen in m'n zomer-colbertje vanochtendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij ook al?
Ik baalde dr echt van, dat ik de jas uit de kast moest trekken.
Gisternacht twijfelde ik al, het laatste rondje met de honden was al erg koud maar vanmorgen was het ook nog es nat en donker
Ben niet zo van het snoepjes trakteren dat krijgen ze al zoveelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
- een schepje gevuld met snoepjes
- zo'n satéstokje met naast wat rijdingen eraan een zakje met een action speelgoedje
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh snoep trakteren zou ik ook niet doen.
Of iets verantwoords en lekkers , prikkertjes met fruit en kaas of zo, dat dan nog wel mss.
Da's dan wel weer leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Of een leuke kleurplaat van de kids maken en dan potloodjes er bij of zo.
Ik weet 't ... maar ik had wel een beetje spijtquote:
Zit aan de boulevard zelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het Quadrant iig(de straat dus)
Ohoh leuke site!!!! staat al in mijn favorieten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Zo moeilijk is het niet om een gezonde tractatie te bedenken. Genoeg tips te vinden.
http://www.driehoek.org/tractaties.htm
Zitten ze niet op school nu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef nieslief het volgende:![]()
[..]
Ben niet zo van het snoepjes trakteren dat krijgen ze al zoveelin andere traktaties dan he.
Action speelgoedje is wel een leuk idee, maar da's lastig want die zit in de stad. Nou is dat wel goed te doen met de bus maar met die twee op sleeptouw niet echt handigdan ben ik weer plisieagent.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog wel een leuk ideetje. Knakworstbloemen maken met je jongens. Zijn ze gelijk ook even zoet mee, want ze moeten helpen.
Vergeet niet: Tweeling, twee klassen, boel kindjes, moet het ook nog in elkaar prutsen. En het moet lekker blijven voor nummer twee terwijl nummer 1 als eerste trakteerd. Of andersom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nieslief; maak dan iets van fruit ofzo? Met idd satestokjes en dan wat kleine stukjes fruit eraan ofzo? Kan ook heel lekker zijn, al is mijn ervaring dat snoep toch het beste in de smaak valt
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Knakworstbloemen?
Iehhhhh, das toch ook niet gezond?
Ja maar Sinte Sinte Maarten gaat ook over zoetigheid en er is genoeg te bedenken wat gezond is en zoet (rozijntjes, gedroogd fruit) dus dat snap ik heeel goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Als ik vroeger met mijn lampion Sint Maarten ging lopen en we kregen ergens een mandarijn ipv snoep was ik toch wel erg teleurgesteld hoor![]()
[..]
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?
Oh nou dat mogen ze wel hoor, ik vind knakworsten gewoon toevallig echt heel goor, en ik hou niet van die restafvalprodukten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Als ik vroeger met mijn lampion Sint Maarten ging lopen en we kregen ergens een mandarijn ipv snoep was ik toch wel erg teleurgesteld hoor![]()
[..]
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?
Mannaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja rozijntjes of manna of van die kleine pakjes maoam?
Jummie lekker.quote:
Toen ik een krantenwijk liep kreeg ik een keer bij de 'kerstronde' appels en een mandarijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dan kun je dus eigenlijk weinig meer geven. Zolang ze geen kilo's per dag wegwerken vind ik een klein peuterhandje prima.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Manna is lekker, maar dat zit toch ook prrrropvol geur en kleur en smaakstoffen of weet ik veel wat?
Broodje Unoxquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik lust ook nog best wel een wit bolletje met knakworst en mayo hoorAl was ik volgensmij nog wel kind toen ik dat voor het laatst at ja,
Ja, da's toch ehm... jammerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik een krantenwijk liep kreeg ik een keer bij de 'kerstronde' appels en een mandarijn.
Laatst zag ik op zondagmorgen om een uur of 10 een stel van die jochies van een jaar of 6 buiten rondlopen met een zak chips in hun jatten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja en dan kun je dus eigenlijk weinig meer geven. Zolang ze geen kilo's per dag wegwerken vind ik een klein peuterhandje prima.
Komt net een moeder voorbij met een zo'n kleine gup in de wandelwagen die heeft gewoon een grote zak chips vast he!!!!![]()
Snap ik nou niet.
Ik liep in een bejaardenhuis en kreeg ook altijd wel ergens fruit met kerst...... Zo jammer die kersenbonbons van de buurvrouw waren lekkerder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik een krantenwijk liep kreeg ik een keer bij de 'kerstronde' appels en een mandarijn.
Tjah op die manier kan je niks eten. Van appels krijg je ook kanker toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Manna is lekker, maar dat zit toch ook prrrropvol geur en kleur en smaakstoffen of weet ik veel wat?
En knakworsten worden door kinderen nou eenmaal lekker gevonden.
Dat vraag ik me ook altijd af. Bij van die ukkies in een wandelwagen twijfel ik er niet aan of het kind was gewoon vervelend in de winkel en krijgt dat als zoethoudertje. Nou dan pakte ik dus helemaal niets. (was erg leuk met kerst en twee jengelbengels in de winkelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laatst zag ik op zondagmorgen om een uur of 10 een stel van die jochies van een jaar of 6 buiten rondlopen met een zak chips in hun jatten.
Of die ouders dan nog liggen te slapen en die kids dat gewoon snaaien of dat ze dat gewoon daadwerkelijk gewoon mee naar buiten krijgen als ontbijt / lunch / tussendoortje?
Oh da's toch leuk zo'n kind wat zo snel blij is met iets. Alleen over die ouders wil ik niet eens nadenken geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt bij mij trouwens altijd een jochie van 10 ( dat jochie dat ik meehad naar die filmpremiere in Den Haag dit jaar ) en die krijgt thuis echt nooit fruit want dat is te duur. Ik maak hem altijd helemaal blij met een appel, mandarijntjes, of een lekkere smoothie , zelfs met een komkommer in partjes
Hier waren, toen Joel klein was, cornflakes chips en worteltjes en reepjes paprika waren snoep. Sneetje peperkoek en rijstewafels ging er altijd goed in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Bij van die ukkies in een wandelwagen twijfel ik er niet aan of het kind was gewoon vervelend in de winkel en krijgt dat als zoethoudertje. Nou dan pakte ik dus helemaal niets. (was erg leuk met kerst en twee jengelbengels in de winkel![]()
)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt bij mij trouwens altijd een jochie van 10 ( dat jochie dat ik meehad naar die filmpremiere in Den Haag dit jaar ) en die krijgt thuis echt nooit fruit want dat is te duur. Ik maak hem altijd helemaal blij met een appel, mandarijntjes, of een lekkere smoothie , zelfs met een komkommer in partjes
Ochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja heerlijk jochie is dat!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh da's toch leuk zo'n kind wat zo snel blij is met iets. Alleen over die ouders wil ik niet eens nadenken geloof ik.
Ja zo doe ik dat ook. Een van de twee houdt van hartig dus die pikt vaak de paprika van het aanrecht als ik aan het snijden ben (was leuk toen ik knoflook sneed doet hij noooooooit weer). De ander maak ik blij met ontbijtkoek of ontbijtgranen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier waren, toen Joel klein was, cornflakes chips en worteltjes en reepjes paprika waren snoep. Sneetje peperkoek en rijstewafels ging er altijd goed in.
Die ouders zitten beide in de schuldsanering en zijn uit elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh da's toch leuk zo'n kind wat zo snel blij is met iets. Alleen over die ouders wil ik niet eens nadenken geloof ik.
Tsssss voor nog geen 5 euro heb ik twee weken lang de fruitschaal vol liggen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ouders zitten beide in de schuldsanering en zijn uit elkaar.
Ze lopen zelf wel altijd op de nieuwste nikes en roken een pakje per dag maar ze eten wel de hele week patat en zo want dat kost niks he.
Fruit te duur?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze lopen zelf wel altijd op de nieuwste nikes en roken een pakje per dag maar ze eten wel de hele week patat en zo want dat kost niks he.
Ik ook, ik haal bijna elke week voor 5 euro een mega fruitpakket op de markt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsssss voor nog geen 5 euro heb ik twee weken lang de fruitschaal vol liggen hoor.
Jaaaaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh bak van die leuke egelbroodjes, echt een leuke ( en gezonde ) versnapering voor in de herfst, die staan in het egeltopic van Duderella
Het gaat niet lekker met de luchtvaart...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:06 schreef MrSubtle het volgende:
Vliegtuigje neergestort bij Weert
Verdommedat kreng was duur... gelukkig was ik vandaag met de helikopter
Pfft echt kansloos, je zou dat soort mensen toch gewoon moeten straffen voor zoietsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja tell me about it.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaaaa
(wel in een cirkeltje leggen, anders worden ze bang in de oven)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Rode kool met gaatjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat niet lekker met de luchtvaart...![]()
Nieslief: is er in OUD niet een topic over kindertractaties? Lees ik soms mee en daar staan hele leuke ideetjes in.
Ikzelf ben ook niet zo'n voorstander van snoep uitdelen, de kleintjes krijgen al genoeg suikers binnen. Soms is er op school ook beleid om geen snoeptractaties te geven.
Was F_R maar hier, die had vast ideetjes.
Ik ben nog altijd onder de indruk van de egel waar ik op mocht trakteren toen ik nog een Catje was: rode of witte kool (of andere stevige bol) , alufolie eromheen en daarop prikkertjes met kaas, augurk, ananas, knakworstjes etc. En daar dan trots mee de kring rondlopen.En 's avonds aten we dan rode kool met gaatjes.
![]()
Zeer eind jaren 70, zeer nostalgisch.
Niet te snappen zeg!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan maar koffie drinken en op tijd naar huis als t zo blijftquote:ARERR [93] Timeout during data retrieval due to busy server -- retry the operation : ears.ee.intern
quote:
Heb je ook een link van die egeltraktatie want anders wordt het hier zoeken naar een speld in de hooiberg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja doen, das echt een superleuke snack
En desnoods bak je kleine egelbroodjes erbij, hebben ze ook nog iets te snoepen allemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Rode kool met gaatjes![]()
Geweldig.
Het lastige is gewoon dat ik twee keer moet trakteren met die twee. En dan moet het nog wel lekker blijven voor de tweede die moet trakteren.
Die kleurplaat met potloodjes vindt ik een leuk idee. Ik heb nog wel ergens wat van die fluitjes liggen en maskers doe ik dat er leuk bij met een kleurplaat van een clown ofzo.
En de slettebak op schoot zeker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als ie blijft logeren dan installeer ik hem op de bank en bedien ik hem de hele avond, dat vindt ie ook echt helemaal top, dan zit ie zo heerlijk te glunderen
Het recept:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ja doen, das echt een superleuke snack
Als ze een cursusje low-budget koken willen dan stuur ze maar doorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou echt he, moet je ze horen klagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet te snappen zeg!Dat zijn typisch van die mensen die je dan in het ergerprogramma 'een dubbeltje op zijn kant' ziet. Bezwijken voor dure, oppervlakkige luxe en niet kijken naar wat een kind echt nodig heeft.
![]()
Gelukkig heeft hijh-
h.
Awwwquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog altijd onder de indruk van de egel waar ik op mocht trakteren toen ik nog een Catje was: rode of witte kool (of andere stevige bol) , alufolie eromheen en daarop prikkertjes met kaas, augurk, ananas, knakworstjes etc. En daar dan trots mee de kring rondlopen.En 's avonds aten we dan rode kool met gaatjes.
![]()
Nog een egel-lover!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!![]()
Ik ben uit bed gerold, moest ff wat in het voren slapen, komend weekend nog een scoutingkampje.. Brrr, in de tent slapen enzo..![]()
Cat, die egeltraktatie met stekels wilden wij ook vaak trakteren, en dat was toch al wel halverwege/ eind jaren '80
ja daar staan idd een aantal hele leuke dingen inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat niet lekker met de luchtvaart...![]()
Nieslief: is er in OUD niet een topic over kindertractaties? Lees ik soms mee en daar staan hele leuke ideetjes in.
Ikzelf ben ook niet zo'n voorstander van snoep uitdelen, de kleintjes krijgen al genoeg suikers binnen. Soms is er op school ook beleid om geen snoeptractaties te geven.
Was F_R maar hier, die had vast ideetjes.
![]()
SPOILERhttp://forum.fok.nl/topic/1291354
Traktaties voor op school/psz/kdv
Traktaties voor op school/psz/kdv - 2
Traktaties voor op school/psz/kdv - 3
Traktaties voor op school/kdv/psz deel 4Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Duidelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste keer dat ie logeerde, had ik dr net
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Gelukkig zijn het niet alleen ouders die een kind opvoeden. Dus er is een grote kans dat je een grote invloed op hem hebt als hij regelmatig komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als ie blijft logeren dan installeer ik hem op de bank en bedien ik hem de hele avond, dat vindt ie ook echt helemaal top, dan zit ie zo heerlijk te glunderen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het recept:
Een egelgezinnetje in de tuin
mijn poging
Een egelgezinnetje in de tuin
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt ik probeer ze dat al 10 jaar bij te brengen. Goddank zijn er al een paar receptjes blijven hangen, maar ze lusten ook nog es niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze een cursusje low-budget koken willen dan stuur ze maar doorWat een eikels, zeg.
Niet om Mr te kort te doen hoor, maar die egeltjes zijn zo makkelijk en simpel, daarom raad ik ze ook aanquote:
Ik vind bakken en zo wel heel leuk jaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Wehehe, ik WIST het! Lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste keer dat ie logeerde, had ik dr net
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, echt 3 minuutjes werk, geen enkele credit is hier nodig inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet om Mr te kort te doen hoor, maar die egeltjes zijn zo makkelijk en simpel, daarom raad ik ze ook aan
Ik scheer me iedere dag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, doe jij ook wel eens iets ultiem mannelijks?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, doe jij ook wel eens iets ultiem mannelijks?
Hij sloopt vloeren en muren en bouwt bombeert bedhoofden!quote:
Ik heb een foto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt heeeel erg af hoe Mr. S eruit ziet
Nou, gelukkig vraagt vooral zijn moeder ook vaak om mijn hulp als er iets is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het niet alleen ouders die een kind opvoeden. Dus er is een grote kans dat je een grote invloed op hem hebt als hij regelmatig komt.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij sloopt vloeren en muren en bouwt bombeert bedhoofden!
Oh. Nou. Vooruit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik scheer me iedere dag?
edit: *shrug* .... en ja hoor, ik heb ook een auto race-diploma en verbouw graag m'n huis en zo. Maar sorry, ik vind ook baby's heel lief en bak egelbroodjes
Naar het schijnt heel erg goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt heeeel erg af hoe Mr. S eruit ziet
Dat bomberen klinkt dan wel weer heul erg stoer, maar eigenlijk ben je met naald en draad (oke, een stoere heftige brute draadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij sloopt vloeren en muren en bouwt bombeert bedhoofden!
Pm danquote:
Tjah het is wel een enorme tegenstrijdigheid de hele tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Nou. Vooruit.
Niet lelijk bedoeld hoor, maar ik moest de eerste hetero nog tegenkomen die uit zichzelf egeltjes ging bakken en konijnendagboeken ging schrijven. Maar ze bestaan dus!
Ik ben er alleen nog steeds niet helemaal uit wat ik er precies van vind, maar dat mag wel he?
Nee dat is geen familie, wonen in mijn buurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef Ynske het volgende:
maar is dat nu je neefje Oh-Oh?
vinden zijn ouders t wel fijn dat hun levensstijl hier zo besproken word?
Mening bijstellen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bomberen klinkt dan wel weer heul erg stoer, maar eigenlijk ben je met naald en draad (oke, een stoere heftige brute draad) in de weer. Dus nee sorry, dat valt bij mij ook niet onder viking-achtig.
Maar da's mijn mening, die staat niet garant voor de rest van de vrouwen (zo bleek al).
Ik zie het niet als tegenstrijdig... ik zie het als complementair. Als vrouwen iets mannelijks doen heet het feministisch, als mannen iets vrouwelijks doen zijn ze homo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Een jacuzzi in de tuin - konijnendagboekjes schrijven en uitbrengen
Racelicentie hebben - kijken hoe je blousjes bij je oogjes staan
Klussen en slopen - lieve kleine egeltjes bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |