Nou ja, als die ouders de boel lopen te neppen dan is het logisch dat men die ballon volgt natuurlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Ook mooi als ze een lege ballon hebben lopen volgen
Blij dat ik niet heb weggezapped van mijn super spannende film Die Hard 2quote:
Ja psies, als dr een gat in had gezeten waar een kind door gepast had was ie toch lek geweest?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Maar dat ding zat potdicht aan de onderkant.
Die ouders moeten dan toch weten dat dat kind er nooit in gekropen kan zijn?
Aan de onderkant van een luchtballon zit een enorm gat natuurlijk (ja duh, Greysquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja psies, als dr een gat in had gezeten waar een kind door gepast had was ie toch lek geweest?
Oh dat is echt tof!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Raar verhala zeg.
* Cat22 wil ook ooit een ballonvaart maken*
Whut?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
De ouders van dat jochie hebben ooit meegedaan aan Jouw vrouw, mijn vrouw!
Ja ze wisten niet hoe snel ze moesten switchen naar echt nieuws hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de onderkant van een luchtballon zit een enorm gat natuurlijk (ja duh, Greys) maar dit was heel anders zag ik even snel net. Dit zat echt dicht, dat ik te zien.
Ze zijn ook maar snel over iets anders begonnen op CNN
Dat lijkt me ech een gaaf gezich!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt tof!
Wij hadden zo een mazzel, we hadden luchtballonvaarttickets te verloten bij de opening van Virgin, en uiteindelijk waren er twee plekken over en mochten twee personeelsleden mee. Ik dacht dat dat loten zou worden maar er waren er van de 15 maar 2 die durfdenEn we hebben twee keer moeten wachten omdat er een streepje regen in de lucht zat, en toen we wel gingen vlogen we over het Vrijthof tijdens het Preuvenemint terwijl André Rieu daar optrad.
Dat was een gaaf gezich, heel dat deinende Vrijthof zo vanuit de lucht
Ik ken hier in NL iemand die daar ooit aan meegedaan heeftquote:
quote:
Jaloers!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt tof!
Wij hadden zo een mazzel, we hadden luchtballonvaarttickets te verloten bij de opening van Virgin, en uiteindelijk waren er twee plekken over en mochten twee personeelsleden mee. Ik dacht dat dat loten zou worden maar er waren er van de 15 maar 2 die durfdenEn we hebben twee keer moeten wachten omdat er een streepje regen in de lucht zat, en toen we wel gingen vlogen we over het Vrijthof tijdens het Preuvenemint terwijl André Rieu daar optrad.
Dat was een gaaf gezich, heel dat deinende Vrijthof zo vanuit de lucht
Zullen wij een keer samen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |