Wish You Were Here en Comfortably Numb (eindnummer)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:15 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste noten daarvan klinken erg goed!
Mag ik vragen welke nummers van PF? Ben zelf ook wel een beetje fan en ken aardig wat van ze.
Wish you were here op titel uitgezocht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wish You Were Here en Comfortably Numb (eindnummer)
Muse is op z'n tijd wel lekker, erg vaak luister ik er niet naar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:16 schreef MissBliss het volgende:
Hij kon Muse ook al niet waarderen.
"Overdreven melodramatische rotmuziek"
Nee, naja een beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wish you were here op titel uitgezocht?
Comfortably numb is ook prachtig.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Muse is op z'n tijd wel lekker, erg vaak luister ik er niet naar.
Metallica (Nothing else matters, met orkest) en Rammstein luister ik ook graag naar!
Laat 'tquote:
Ik denk niet dat ze die lusten hoor...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh en chips, voor ik het vergeet, heeft er hier mss iemand de telegraaf van afgelopen zaterdag nog liggen???
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die lusten hoor...
Ze was leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef nieslief het volgende:
En Elisa heeft de nachtzuster nog een beetje geholpen
Zwaai je even naar Maes, die werkt daar ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hier (capelle) is het nog steeds half donker, bewolkt, en regent het
Ik overhemdje met shirt eronder. Geen jas dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwaai je even naar Maes, die werkt daar ook
Viezig weer vanmorgen he? Ik heb vandaag voor het eerst een jas aangetrokken sinds weet ik hoe lang
Oh jij ook al?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwaai je even naar Maes, die werkt daar ook
Viezig weer vanmorgen he? Ik heb vandaag voor het eerst een jas aangetrokken sinds weet ik hoe lang
Jij zit zeker in het Rivium? Bij de brug?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik overhemdje met shirt eronder. Geen jas dus![]()
En Maes werkt volgens mij niet echt bij mijn werk in de buurt
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit zeker in het Rivium? Bij de brug?
Gewoon hard en goed zwaaien, misschien dat ze het alsnog ziet. En anders staat het gezellig voor je collega'sGil eens? Misschien hoor ik je!
Ietsje verder hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Waar zit jij danIk zoek nog een lunchdate
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Ml-etje het volgende:mogge ik ga mijn werklaptop eens aanslingeren en blij zijn dat ik niet naar het rivium hoef
(hihi toeval!)
Anders had je met Ll kunnen lunssssjen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
mogge ik ga mijn werklaptop eens aanslingeren en blij zijn dat ik niet naar het rivium hoef
(hihi toeval!)
Werken in 1 van die panden daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Wat zou jij op het Rivium moeten doen dan?
En Greys; het is eigenlijk ook meer R'dam dan Capelle vind ik hoor, d'r zit alleen een snelweg tussen
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders had je met Ll kunnen lunssssjen!
quote:
- een schepje gevuld met snoepjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Grrrr nog 7 nachtjes slapen dan zijn twee jongetjes jarig en ik heb geen idee wat ze op school moeten trakteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |