Jep, net terug.quote:
Dat hebben we alleszind netjes gedaan dacht ik zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:46 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 15 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 182 Qwea
33. 104 oh-oh
37. 100 MrSubtle
41. 097 Loveless85
65. 072 JJH
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Ik rijd taxi, vooral 's avonds en 's nachts. In de binnenstad is niks te doen en dus zit ik lekker thuis naast de telefoon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:22 schreef MissBliss het volgende:
Waar ben je geweest? Oh, je werk? Las ik dat nou ergens? Sorry ik let soms niet echt op
Oh taxiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik rijd taxi, vooral 's avonds en 's nachts. In de binnenstad is niks te doen en dus zit ik lekker thuis naast de telefoon.
Geen dag is hetzelfde inderdaad, maar de tijden zijn (Bij mijn nieuwe baas) wel vrij regelmatig. Woensdag tot en met zondag en dan 's avonds en 's nachts.Op het moment is het niet echt een vetpot hoor. Vroeger hadden we ook op de donderdag gewoon werk zat. Nu ga ik liever thuiszitten omdat er toch niks te doen is. Telefoon ligt naast me en die schakel ik straks om een uur of vier naar de vroege chauffeur door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh taxiWouw, dan heb je hele onregelmatige tijden! Maar wel leuk lijkt me, je ontmoet zoveel mensen! (Ik moet denken aan dat programma 'Taxi')
Wie is er nog meer dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:35 schreef MissBliss het volgende:
En ik ben de enige nog he?-edit- Nee!
![]()
Bleh, ik heb geen zin in slapen.
Ik heb een leuke foto van mn vader, mn zus en mij, toen ik nog een baby wasMaar ik ben te lui om hem nu nog te scannen.. Dat doe ik morgen wel
(als jullie hem willen zien)
En Loft was een leuke film!
Oh, je bent de hele nacht on call?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen dag is hetzelfde inderdaad, maar de tijden zijn (Bij mijn nieuwe baas) wel vrij regelmatig. Woensdag tot en met zondag en dan 's avonds en 's nachts.Op het moment is het niet echt een vetpot hoor. Vroeger hadden we ook op de donderdag gewoon werk zat. Nu ga ik liever thuiszitten omdat er toch niks te doen is. Telefoon ligt naast me en die schakel ik straks om een uur of vier naar de vroege chauffeur door.
Vrijdag en Zaterdagnacht ben ik wel de hele nacht bezig.
En over dat TV programma, soms maak je inderdaad de meest gekke dingen mee.
Jijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie is er nog meer dan?
Loft heb ik nog niet gezien. Valkyrie wel, en die was gaaf. Met Carice.
Foto's zijn altijd leuk. Lukt het alweer om een beetje "nuchter" (voor zover mogelijk) naar dingen van vroeger en goede herinneringen te kijken?
's Weekends heb ik genoeg werk hoor, en in Amsterdam kun je elke avond van de week wel doorrijden. Dat is letterlijk een veel grotere stad. Qua uitgaansleven is Zwolle niet superbijzonder. Er zijn een aantal leuke kroegen en er is hier en daar een keer een feest. Maar een echte disco is er niet. Dan kun je beter naar Meppel (quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, je bent de hele nacht on call?
Is er een beetje een uitgaansleven in Zwolle? Ik denk dat je in Amsterdam wel genoeg werk hebt op donderdagavond. Ikzelf maak er iig vaak genoeg gebruik van (als de trams niet meer rijden en ik te lam lui ben om te lopen)
Maarten Spanjer kom ik regelmatig tegen, hij woont hier in de buurt
Ik heb Freddy Wennemars (broertje van Erben) wel eens in de auto gehad, en Jan Vayne zie ik ook regelmatig in Zwolle.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij
Loft vond ik beter/leuker dan Valkyrie
Ja, CariceIk wil haar hoofd
Mja, gisterenavond hebben mn moeder, zus en ik de hele avond foto's van vroeger gekekenWas heel leuk! Ook hilarisch soms
De kapsels enzo
Maar daarna kom je weer in de realiteit jammer genoeg
Ja, das wel waar, taxi's zijn gewoon duurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
's Weekends heb ik genoeg werk hoor, en in Amsterdam kun je elke avond van de week wel doorrijden. Dat is letterlijk een veel grotere stad. Qua uitgaansleven is Zwolle niet superbijzonder. Er zijn een aantal leuke kroegen en er is hier en daar een keer een feest. Maar een echte disco is er niet. Dan kun je beter naar Meppel (), of kampen toe bijvoorbeeld.
Donderdag is echt een stapavond voor de studenten. Er is dus wel wat volk op straat maar die pakken geen taxi, de meesten gaan weer per fiets naar huis. Taxi is simpelweg te duur.
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb Freddy Wennemars (broertje van Erben) wel eens in de auto gehad, en Jan Vayne zie ik ook regelmatig in Zwolle.
Foto's kijken is iets wat ik 11 jaar geleden ook veel gedaan heb, de realiteit is zo verschrikkelijk hard. En de herinneringen zo zacht en warm.
Die verhalen dreunen hier ook wel door hoor. Het is regelmatig onderwerp van gesprek onderweg. Gelukkig is dat in Zwolle niet echt het geval. We zijn natuurlijk concurrenten onderling, maar de meesten hebben goed door dat je samen de taximarkt bent. Klanten zien vaak amper bij wie ze instappen namelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, das wel waar, taxi's zijn gewoon duur
Gelukkig woon ik dichtbij het centrum, dan valt het nog meeMaar ja, met al die verhalen tegenwoordig over de Amsterdamse taxi's stap ik daar ook niet graag in (geweld enzo)
Nee dat klopt, ik stap gewoon in de eerste taxi die ik zie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Die verhalen dreunen hier ook wel door hoor. Het is regelmatig onderwerp van gesprek onderweg. Gelukkig is dat in Zwolle niet echt het geval. We zijn natuurlijk concurrenten onderling, maar de meesten hebben goed door dat je samen de taximarkt bent. Klanten zien vaak amper bij wie ze instappen namelijk.
Daar gaat echt veel tijd overheen. Meer dan je zou willen. Bij mij had het dagelijks leven alweer gauw z'n gangetje gevonden. Dat is an sich het probleem niet. Maar je krijgt nog zo vaak het deksel op je neus. De eerste verjaardag zonder hem, zijn eerste verjaardag, de eerste kerst, de eerste keer vakantie. Je blijft het gewoon tegenkomen. Maar als je straks, zeg, 1,5 jaar ofzo verder ben dan heb je er veel minder last van. Het slijt er een beetje in, hoe erg dat misschien ook klinkt. Bij mij komt het alleen nog bovendrijven bij bepaalde muziek waar hij van hield of wat tijdens de begrafenis gedraait is, of bij verhalen zoals het jouwe. Dan gaan mijn gedachten ook onherroepelijk terug naar toen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaZo fijn om aan terug te denken
Tis nog steeds zo ongelofelijk, onvoorstelbaar, niet te beseffen...Ik vraag me af wanneer dat echt in gaat dalen.
Het gaat heel lang duren, dat hoor ik meer ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar gaat echt veel tijd overheen. Meer dan je zou willen. Bij mij had het dagelijks leven alweer gauw z'n gangetje gevonden. Dat is an sich het probleem niet. Maar je krijgt nog zo vaak het deksel op je neus. De eerste verjaardag zonder hem, zijn eerste verjaardag, de eerste kerst, de eerste keer vakantie. Je blijft het gewoon tegenkomen. Maar als je straks, zeg, 1,5 jaar ofzo verder ben dan heb je er veel minder last van. Het slijt er een beetje in, hoe erg dat misschien ook klinkt. Bij mij komt het alleen nog bovendrijven bij bepaalde muziek waar hij van hield of wat tijdens de begrafenis gedraait is, of bij verhalen zoals het jouwe. Dan gaan mijn gedachten ook onherroepelijk terug naar toen.
Het is trouwens echt niet zo dat ik nooit meer aan hem denk, maar het heeft zijn eigen plekje gekregen.
Als je niet teveel kwijt wilt moet je dat lekker voor je houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat heel lang duren, dat hoor ik meer ja.
Bij 'ons' zijn ook nog eens alle verjaardagen ongeveer in november, december (de zijne o.a.) en januari (mijne).. En dan de feestdagenBah, helemaal geen feest dit jaar.
En hij gaat ook zoveel missen! En dingen van mij missen, als ik ga trouwen of kinderen krijg. Dat vind ik zo erg, hij wordt nooit opaIk kan het allemaal nog niet geloven.
Naja, ik kan hier hele verhalen gaan schrijven, maar daar schiet niemand iets mee op.. En dan moet ik morgen weer gaan editten
Oh, dat is wel een prachtig nummerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je niet teveel kwijt wilt moet je dat lekker voor je houden.
Zoals ik al zei, ooit gaat het zijn eigen plekje vinden. En ik hoop voor je dat je binnenkort gewoon je eigen dagelijkse leventje weer op kunt pakken.
Over die muziek gesproken.
Dat muziek luisteren zonder drama lukt mij dus niet hè. Als ik het nummer opzoek dat gezongen werd toen ie de kerk uitgedragen werd zit ik gewoon met de tranen in mijn ogen. Dat doen we nu dus ook maar even niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:07 schreef MissBliss het volgende:
Toch zijn verhalen als het jouwe wel fijn, dat het ooit soort van went dat ie er niet meer is. Want dat kan ik me nog niet voorstellen. Ik heb net de muziek van de crematie geluisterd trouwens, zijn gewoon hele goede nummers en die kan ik gek genoeg gewoon luisteren zonder drama.
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 03:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat muziek luisteren zonder drama lukt mij dus niet hè. Als ik het nummer opzoek dat gezongen werd toen ie de kerk uitgedragen werd zit ik gewoon met de tranen in mijn ogen. Dat doen we nu dus ook maar even niet.
De eerste noten daarvan klinken erg goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe maar niet nee
Wij hadden o.a. 2 nummers van Pink Floyd (was ie fan van) en die vind ik gewoon heel mooi. Ik ken ze ook al zo goed. Nee, gewoon fijn om te horen.
Ik ga dan janken bij willekeurige andere nummers met iets dramatisch erin
Heeeerlijk nummer, staat al tijden op nummer 1 bij mij, en ik kan het ineens niet meer luisteren zonder te janken
(kijk vooral niet naar de clip, jezus wat zijn die mannen lelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |