Een friet-puntzak maar dan gevuld met trekdrop (bovenop) als zwarte frietjes, en onderop wat ander snoepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Grrrr nog 7 nachtjes slapen dan zijn twee jongetjes jarig en ik heb geen idee wat ze op school moeten trakteren.
Ik liep te rillen in m'n zomer-colbertje vanochtendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij ook al?
Ik baalde dr echt van, dat ik de jas uit de kast moest trekken.
Gisternacht twijfelde ik al, het laatste rondje met de honden was al erg koud maar vanmorgen was het ook nog es nat en donker
Ben niet zo van het snoepjes trakteren dat krijgen ze al zoveelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
- een schepje gevuld met snoepjes
- zo'n satéstokje met naast wat rijdingen eraan een zakje met een action speelgoedje
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh snoep trakteren zou ik ook niet doen.
Of iets verantwoords en lekkers , prikkertjes met fruit en kaas of zo, dat dan nog wel mss.
Da's dan wel weer leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Of een leuke kleurplaat van de kids maken en dan potloodjes er bij of zo.
Ik weet 't ... maar ik had wel een beetje spijtquote:
Zit aan de boulevard zelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het Quadrant iig(de straat dus)
Ohoh leuke site!!!! staat al in mijn favorieten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Zo moeilijk is het niet om een gezonde tractatie te bedenken. Genoeg tips te vinden.
http://www.driehoek.org/tractaties.htm
Zitten ze niet op school nu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef nieslief het volgende:![]()
[..]
Ben niet zo van het snoepjes trakteren dat krijgen ze al zoveelin andere traktaties dan he.
Action speelgoedje is wel een leuk idee, maar da's lastig want die zit in de stad. Nou is dat wel goed te doen met de bus maar met die twee op sleeptouw niet echt handigdan ben ik weer plisieagent.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog wel een leuk ideetje. Knakworstbloemen maken met je jongens. Zijn ze gelijk ook even zoet mee, want ze moeten helpen.
Vergeet niet: Tweeling, twee klassen, boel kindjes, moet het ook nog in elkaar prutsen. En het moet lekker blijven voor nummer twee terwijl nummer 1 als eerste trakteerd. Of andersom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nieslief; maak dan iets van fruit ofzo? Met idd satestokjes en dan wat kleine stukjes fruit eraan ofzo? Kan ook heel lekker zijn, al is mijn ervaring dat snoep toch het beste in de smaak valt
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Knakworstbloemen?
Iehhhhh, das toch ook niet gezond?
Ja maar Sinte Sinte Maarten gaat ook over zoetigheid en er is genoeg te bedenken wat gezond is en zoet (rozijntjes, gedroogd fruit) dus dat snap ik heeel goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Als ik vroeger met mijn lampion Sint Maarten ging lopen en we kregen ergens een mandarijn ipv snoep was ik toch wel erg teleurgesteld hoor![]()
[..]
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?
Oh nou dat mogen ze wel hoor, ik vind knakworsten gewoon toevallig echt heel goor, en ik hou niet van die restafvalprodukten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Als ik vroeger met mijn lampion Sint Maarten ging lopen en we kregen ergens een mandarijn ipv snoep was ik toch wel erg teleurgesteld hoor![]()
[..]
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |