abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:10:26 #201
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73740854
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Grrrr nog 7 nachtjes slapen dan zijn twee jongetjes jarig en ik heb geen idee wat ze op school moeten trakteren.
Een friet-puntzak maar dan gevuld met trekdrop (bovenop) als zwarte frietjes, en onderop wat ander snoep

edit: kost niets, ziet er leuk uit, en alle kinderen hebben de hele dag een zwarte tong, da's hartstikke gezellig om elkaar te laten zien de hele dag
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:11:26 #202
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73740876
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh jij ook al?
Ik baalde dr echt van, dat ik de jas uit de kast moest trekken.
Gisternacht twijfelde ik al, het laatste rondje met de honden was al erg koud maar vanmorgen was het ook nog es nat en donker
Ik liep te rillen in m'n zomer-colbertje vanochtend maar ik weiger nog eventjes...
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_73740910
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

- een schepje gevuld met snoepjes
- zo'n satéstokje met naast wat rijdingen eraan een zakje met een action speelgoedje
Ben niet zo van het snoepjes trakteren dat krijgen ze al zoveel in andere traktaties dan he.

Action speelgoedje is wel een leuk idee, maar da's lastig want die zit in de stad. Nou is dat wel goed te doen met de bus maar met die twee op sleeptouw niet echt handig dan ben ik weer plisieagent.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:16:26 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73741011
Oh snoep trakteren zou ik ook niet doen.
Of iets verantwoords en lekkers , prikkertjes met fruit en kaas of zo, dat dan nog wel mss.
Of een leuke kleurplaat van de kids maken en dan potloodjes er bij of zo.
MrSubtle jij bikkel!

Blegh de earl grey thee is op hier
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:18:42 #205
163650 Greys
pi_73741055
Pas op dat kinderen wel vrij snel teleurgesteld zijn als het GEEN snoep is wat ze getrakteerd krijgen he?
Dus dan moet het wel iets leuks vervangends zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:19:10 #206
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73741066
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh snoep trakteren zou ik ook niet doen.
Of iets verantwoords en lekkers , prikkertjes met fruit en kaas of zo, dat dan nog wel mss.

Die kindjes haatte ik vroeger altijd
quote:
Of een leuke kleurplaat van de kids maken en dan potloodjes er bij of zo.
Da's dan wel weer leuk
quote:
MrSubtle jij bikkel!
Ik weet 't ... maar ik had wel een beetje spijt
pi_73741093
Zo moeilijk is het niet om een gezonde tractatie te bedenken. Genoeg tips te vinden.
http://www.driehoek.org/tractaties.htm
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73741095
Vorig jaar mandarijnen muisjes.....

Alleen het staartje was een dropveter, oogjes van rozijntjes (neusje ook), mond getekend en zo'n grappig puntmutsje op. Zo'n blaas geval/fluit/ding erbij gedaan erg leuk hoor.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73741106
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In het Quadrant iig (de straat dus)
Zit aan de boulevard zelf althans normaal dan. Dit bevalt erg goed haha.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73741119
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Zo moeilijk is het niet om een gezonde tractatie te bedenken. Genoeg tips te vinden.
http://www.driehoek.org/tractaties.htm
Ohoh leuke site!!!! staat al in mijn favorieten.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:21:40 #211
176471 oh-oh
pi_73741123
Ik heb geloof ik nog nooit snoep getrakteerd, maar we waren dr niet minder populair om hoor
En jij stapt natuurlijk gewoon zo met je colbertje je auto met verwarming in, je hoeft niet eerst nog een stel honden langs de straten te sleuren , dat scheelt ook alweer natuurlijk.
Dat rondje vannacht om 00.30 op de klompjes in een vest was echt wat frissig
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73741131
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:12 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ben niet zo van het snoepjes trakteren dat krijgen ze al zoveel in andere traktaties dan he.

Action speelgoedje is wel een leuk idee, maar da's lastig want die zit in de stad. Nou is dat wel goed te doen met de bus maar met die twee op sleeptouw niet echt handig dan ben ik weer plisieagent.
Zitten ze niet op school nu?
pi_73741154
Ik heb nog wel een leuk ideetje. Knakworstbloemen maken met je jongens. Zijn ze gelijk ook even zoet mee, want ze moeten helpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:23:04 #214
176471 oh-oh
pi_73741158
Oh bak van die leuke egelbroodjes, echt een leuke ( en gezonde ) versnapering voor in de herfst, die staan in het egeltopic van Duderella
( Groucho Marx )
pi_73741174
Jahaaa nu wel maar ik moet eerst sloten koffie drinken voordat ik in beweging kan komen.

Ga zo naar Duitsland shoppen ff kijken of ze daar iets hebben.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:24:05 #216
176471 oh-oh
pi_73741183
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog wel een leuk ideetje. Knakworstbloemen maken met je jongens. Zijn ze gelijk ook even zoet mee, want ze moeten helpen.
Knakworstbloemen?
Iehhhhh, das toch ook niet gezond?
( Groucho Marx )
pi_73741189
Nieslief; maak dan iets van fruit ofzo? Met idd satestokjes en dan wat kleine stukjes fruit eraan ofzo? Kan ook heel lekker zijn, al is mijn ervaring dat snoep toch het beste in de smaak valt
pi_73741245
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nieslief; maak dan iets van fruit ofzo? Met idd satestokjes en dan wat kleine stukjes fruit eraan ofzo? Kan ook heel lekker zijn, al is mijn ervaring dat snoep toch het beste in de smaak valt
Vergeet niet: Tweeling, twee klassen, boel kindjes, moet het ook nog in elkaar prutsen. En het moet lekker blijven voor nummer twee terwijl nummer 1 als eerste trakteerd. Of andersom.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:26:41 #219
163650 Greys
pi_73741256
Als ik vroeger met mijn lampion Sint Maarten ging lopen en we kregen ergens een mandarijn ipv snoep was ik toch wel erg teleurgesteld hoor
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Knakworstbloemen?
Iehhhhh, das toch ook niet gezond?
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:27:48 #220
176471 oh-oh
pi_73741283
Ik snap dat gesnoep niet bij die kleine kinderen hoor. Kids van 2 jaar die chips eten en zo
Wij kregen vroeger in het weekend snoep , het ene weekend mocht mijn zusje kiezen ( die koos altijd een doos koekjes ) en het andere weekend ik ( ik koos altijd een zak chips ) en dan was dan voor de zaterdagavond voor voor de tv met het hele gezin
De kids van mijn zusje krijgen ook nooit snoep thuis, die eten af en toe es rozijntjes en lekker veel fruit.
Als ik zie wat het dochtertje van mijn beste vrienden de hele dag naar binnen werkt vind ik het niet gek dat dat kind dr avond eten nooit eet
Zit ze elke avond te stieren aan tafel en dan hoor je dr vader zeggen "ze heeft wel 3 saucijzenbroodjes op vandaag hoor".
( Groucho Marx )
pi_73741295
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Als ik vroeger met mijn lampion Sint Maarten ging lopen en we kregen ergens een mandarijn ipv snoep was ik toch wel erg teleurgesteld hoor
[..]

Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?
Ja maar Sinte Sinte Maarten gaat ook over zoetigheid en er is genoeg te bedenken wat gezond is en zoet (rozijntjes, gedroogd fruit) dus dat snap ik heeel goed.

En knakworst krijgen ze van mij als we vlees eten wat ze niet lekker vinden......
pi_73741304
dames en heren snoep of geen snoep het moet vooral leuk en makkelijk zijn en leuk blijven lees ik
pi_73741308
Ja rozijntjes of manna of van die kleine pakjes maoam?
pi_73741314
Snoep Ik ben echt een zoetekauw
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:28:45 #225
176471 oh-oh
pi_73741317
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]

Oh nou dat mogen ze wel hoor, ik vind knakworsten gewoon toevallig echt heel goor, en ik hou niet van die restafvalprodukten.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')