Gelukkig zijn het niet alleen ouders die een kind opvoeden. Dus er is een grote kans dat je een grote invloed op hem hebt als hij regelmatig komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als ie blijft logeren dan installeer ik hem op de bank en bedien ik hem de hele avond, dat vindt ie ook echt helemaal top, dan zit ie zo heerlijk te glunderen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het recept:
Een egelgezinnetje in de tuin
mijn poging
Een egelgezinnetje in de tuin
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als ie blijft logeren dan installeer ik hem op de bank en bedien ik hem de hele avond, dat vindt ie ook echt helemaal top, dan zit ie zo heerlijk te glunderen
Oh echt ik probeer ze dat al 10 jaar bij te brengen. Goddank zijn er al een paar receptjes blijven hangen, maar ze lusten ook nog es niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze een cursusje low-budget koken willen dan stuur ze maar doorWat een eikels, zeg.
Niet om Mr te kort te doen hoor, maar die egeltjes zijn zo makkelijk en simpel, daarom raad ik ze ook aanquote:
Ik vind bakken en zo wel heel leuk jaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Wehehe, ik WIST het! Lief hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste keer dat ie logeerde, had ik dr net
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, echt 3 minuutjes werk, geen enkele credit is hier nodig inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet om Mr te kort te doen hoor, maar die egeltjes zijn zo makkelijk en simpel, daarom raad ik ze ook aan
Ik scheer me iedere dag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, doe jij ook wel eens iets ultiem mannelijks?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, doe jij ook wel eens iets ultiem mannelijks?
Hij sloopt vloeren en muren en bouwt bombeert bedhoofden!quote:
Ik heb een foto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt heeeel erg af hoe Mr. S eruit ziet
Nou, gelukkig vraagt vooral zijn moeder ook vaak om mijn hulp als er iets is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het niet alleen ouders die een kind opvoeden. Dus er is een grote kans dat je een grote invloed op hem hebt als hij regelmatig komt.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij sloopt vloeren en muren en bouwt bombeert bedhoofden!
Oh. Nou. Vooruit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik scheer me iedere dag?
edit: *shrug* .... en ja hoor, ik heb ook een auto race-diploma en verbouw graag m'n huis en zo. Maar sorry, ik vind ook baby's heel lief en bak egelbroodjes
Naar het schijnt heel erg goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt heeeel erg af hoe Mr. S eruit ziet
Dat bomberen klinkt dan wel weer heul erg stoer, maar eigenlijk ben je met naald en draad (oke, een stoere heftige brute draadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij sloopt vloeren en muren en bouwt bombeert bedhoofden!
Pm danquote:
Tjah het is wel een enorme tegenstrijdigheid de hele tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Nou. Vooruit.
Niet lelijk bedoeld hoor, maar ik moest de eerste hetero nog tegenkomen die uit zichzelf egeltjes ging bakken en konijnendagboeken ging schrijven. Maar ze bestaan dus!
Ik ben er alleen nog steeds niet helemaal uit wat ik er precies van vind, maar dat mag wel he?
Nee dat is geen familie, wonen in mijn buurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef Ynske het volgende:
maar is dat nu je neefje Oh-Oh?
vinden zijn ouders t wel fijn dat hun levensstijl hier zo besproken word?
Mening bijstellen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bomberen klinkt dan wel weer heul erg stoer, maar eigenlijk ben je met naald en draad (oke, een stoere heftige brute draad) in de weer. Dus nee sorry, dat valt bij mij ook niet onder viking-achtig.
Maar da's mijn mening, die staat niet garant voor de rest van de vrouwen (zo bleek al).
Ik zie het niet als tegenstrijdig... ik zie het als complementair. Als vrouwen iets mannelijks doen heet het feministisch, als mannen iets vrouwelijks doen zijn ze homo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Een jacuzzi in de tuin - konijnendagboekjes schrijven en uitbrengen
Racelicentie hebben - kijken hoe je blousjes bij je oogjes staan
Klussen en slopen - lieve kleine egeltjes bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |