abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:40:36 #251
163650 Greys
pi_73741670
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt bij mij trouwens altijd een jochie van 10 ( dat jochie dat ik meehad naar die filmpremiere in Den Haag dit jaar ) en die krijgt thuis echt nooit fruit want dat is te duur. Ik maak hem altijd helemaal blij met een appel, mandarijntjes, of een lekkere smoothie , zelfs met een komkommer in partjes
Fruit te duur?
En de ouders roken zeker wel?
Hoe kan dat nou, je kunt toch op de markt wel af en toe een zak mandarijnen kopen? Ook met de kleinste knip?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:41:08 #252
163650 Greys
pi_73741685
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die ouders zitten beide in de schuldsanering en zijn uit elkaar.
Ze lopen zelf wel altijd op de nieuwste nikes en roken een pakje per dag maar ze eten wel de hele week patat en zo want dat kost niks he.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:41:20 #253
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73741689
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef nieslief het volgende:

[..]

Tsssss voor nog geen 5 euro heb ik twee weken lang de fruitschaal vol liggen hoor.
Ik ook, ik haal bijna elke week voor 5 euro een mega fruitpakket op de markt.
En daar eet ie dan ook goed van mee want dat krijg ik alleen toch nooit op
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:41:24 #254
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73741695
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh bak van die leuke egelbroodjes, echt een leuke ( en gezonde ) versnapering voor in de herfst, die staan in het egeltopic van Duderella
Jaaaa

(wel in een cirkeltje leggen, anders worden ze bang in de oven )
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_73741709
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:06 schreef MrSubtle het volgende:
Vliegtuigje neergestort bij Weert

Verdomme dat kreng was duur... gelukkig was ik vandaag met de helikopter

Het gaat niet lekker met de luchtvaart...

Nieslief: is er in OUD niet een topic over kindertractaties? Lees ik soms mee en daar staan hele leuke ideetjes in.

Ikzelf ben ook niet zo'n voorstander van snoep uitdelen, de kleintjes krijgen al genoeg suikers binnen. Soms is er op school ook beleid om geen snoeptractaties te geven.
Was F_R maar hier, die had vast ideetjes.

Ik ben nog altijd onder de indruk van de egel waar ik op mocht trakteren toen ik nog een Catje was: rode of witte kool (of andere stevige bol) , alufolie eromheen en daarop prikkertjes met kaas, augurk, ananas, knakworstjes etc. En daar dan trots mee de kring rondlopen. En 's avonds aten we dan rode kool met gaatjes.

Zeer eind jaren 70, zeer nostalgisch.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73741725
quote:

[..]

Ze lopen zelf wel altijd op de nieuwste nikes en roken een pakje per dag maar ze eten wel de hele week patat en zo want dat kost niks he.

Pfft echt kansloos, je zou dat soort mensen toch gewoon moeten straffen voor zoiets
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:42:21 #257
176471 oh-oh
pi_73741729
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Tja tell me about it.
Gelukkig ken ik m al sinds ie 1 jaar is en komt ie nog steeds graag uit zichzelf over de vloer, voor een spelletje, wat aandacht en een boel gezelligheid
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:43:00 #258
176471 oh-oh
pi_73741748
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Jaaaa

(wel in een cirkeltje leggen, anders worden ze bang in de oven )

Ja doen, das echt een superleuke snack
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:43:45 #259
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73741775
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt bij mij trouwens altijd een jochie van 10 ( dat jochie dat ik meehad naar die filmpremiere in Den Haag dit jaar ) en die krijgt thuis echt nooit fruit want dat is te duur. Ik maak hem altijd helemaal blij met een appel, mandarijntjes, of een lekkere smoothie , zelfs met een komkommer in partjes
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_73741792
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nieslief: is er in OUD niet een topic over kindertractaties? Lees ik soms mee en daar staan hele leuke ideetjes in.

Ikzelf ben ook niet zo'n voorstander van snoep uitdelen, de kleintjes krijgen al genoeg suikers binnen. Soms is er op school ook beleid om geen snoeptractaties te geven.

Ik ben nog altijd onder de indruk van de egel waar ik op mocht trakteren toen ik nog een Catje was: rode of witte kool (of andere stevige bol) , alufolie eromheen en daarop prikkertjes met kaas, augurk, ananas, knakworstjes etc. En daar dan trots mee de kring rondlopen. En 's avonds aten we dan rode kool met gaatjes.

Rode kool met gaatjes Geweldig.

Het lastige is gewoon dat ik twee keer moet trakteren met die twee. En dan moet het nog wel lekker blijven voor de tweede die moet trakteren.

Die kleurplaat met potloodjes vindt ik een leuk idee. Ik heb nog wel ergens wat van die fluitjes liggen en maskers doe ik dat er leuk bij met een kleurplaat van een clown ofzo.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73741799
quote:

[..]

Niet te snappen zeg! Dat zijn typisch van die mensen die je dan in het ergerprogramma 'een dubbeltje op zijn kant' ziet. Bezwijken voor dure, oppervlakkige luxe en niet kijken naar wat een kind echt nodig heeft.

Gelukkig heeft hij h- h.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73741803
M'n kompjoeter zegt dit:
quote:
ARERR [93] Timeout during data retrieval due to busy server -- retry the operation : ears.ee.intern
Dan maar koffie drinken en op tijd naar huis als t zo blijft
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:44:50 #263
176471 oh-oh
pi_73741807
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

En als ie blijft logeren dan installeer ik hem op de bank en bedien ik hem de hele avond, dat vindt ie ook echt helemaal top, dan zit ie zo heerlijk te glunderen
( Groucho Marx )
pi_73741825
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Heb je ook een link van die egeltraktatie want anders wordt het hier zoeken naar een speld in de hooiberg.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:45:35 #265
176471 oh-oh
pi_73741828
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:

[..]

Rode kool met gaatjes Geweldig.

Het lastige is gewoon dat ik twee keer moet trakteren met die twee. En dan moet het nog wel lekker blijven voor de tweede die moet trakteren.

Die kleurplaat met potloodjes vindt ik een leuk idee. Ik heb nog wel ergens wat van die fluitjes liggen en maskers doe ik dat er leuk bij met een kleurplaat van een clown ofzo.
En desnoods bak je kleine egelbroodjes erbij, hebben ze ook nog iets te snoepen allemaal
( Groucho Marx )
pi_73741833
Goeiesmorreges!

Ik ben uit bed gerold, moest ff wat in het voren slapen, komend weekend nog een scoutingkampje.. Brrr, in de tent slapen enzo..

Cat, die egeltraktatie met stekels wilden wij ook vaak trakteren, en dat was toch al wel halverwege/ eind jaren '80
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73741841
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En als ie blijft logeren dan installeer ik hem op de bank en bedien ik hem de hele avond, dat vindt ie ook echt helemaal top, dan zit ie zo heerlijk te glunderen
En de slettebak op schoot zeker?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:46:02 #268
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73741845
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Het recept:
Een egelgezinnetje in de tuin

mijn poging
Een egelgezinnetje in de tuin
pi_73741847
quote:

[..]

Als ze een cursusje low-budget koken willen dan stuur ze maar door Wat een eikels, zeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:47:03 #270
176471 oh-oh
pi_73741880
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet te snappen zeg! Dat zijn typisch van die mensen die je dan in het ergerprogramma 'een dubbeltje op zijn kant' ziet. Bezwijken voor dure, oppervlakkige luxe en niet kijken naar wat een kind echt nodig heeft.

Gelukkig heeft hij h- h.
Oh nou echt he, moet je ze horen klagen.
Die schulden, dat is een auto die al lang op t stort staat inmiddels, en een hoop Wehkampzooi, lelijke leren hoekbank, vreselijke grenen meubels, tv's wasmachines etc, en dat is allemaal al stuk.
En dan vinden ze zichzelf serieus ook nog echt zielig daardoor
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:47:27 #271
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73741891
quote:

Awww
pi_73741908
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef Morretje het volgende:
Goeiesmorreges!

Ik ben uit bed gerold, moest ff wat in het voren slapen, komend weekend nog een scoutingkampje.. Brrr, in de tent slapen enzo..

Cat, die egeltraktatie met stekels wilden wij ook vaak trakteren, en dat was toch al wel halverwege/ eind jaren '80
Nog een egel-lover! Leuk dat hij het zo lang heeft volgehouden, ik was echt eind jaren 70, begin jaren 80. Ik heb nog een fillumke van mij met mijn egel in de klas.

Hoest met jouw egeltje knipperlichtje?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:48:25 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73741919
quote:

[..]

ja daar staan idd een aantal hele leuke dingen in
SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73741930
quote:

[..]

Duidelijk
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:49:03 #275
176471 oh-oh
pi_73741940
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En de slettebak op schoot zeker?
Ja!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de laatste keer dat ie logeerde, had ik dr net
( Groucho Marx )
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')