Mannaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja rozijntjes of manna of van die kleine pakjes maoam?
Jummie lekker.quote:
Toen ik een krantenwijk liep kreeg ik een keer bij de 'kerstronde' appels en een mandarijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Als ik vroeger met mijn lampion Sint Maarten ging lopen en we kregen ergens een mandarijn ipv snoep was ik toch wel erg teleurgesteld hoor![]()
[..]
Maar het is geen snoep. En sinds wanneer mogen kinderen ook al geen knakworst meer?
Ja en dan kun je dus eigenlijk weinig meer geven. Zolang ze geen kilo's per dag wegwerken vind ik een klein peuterhandje prima.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Manna is lekker, maar dat zit toch ook prrrropvol geur en kleur en smaakstoffen of weet ik veel wat?
Broodje Unoxquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik lust ook nog best wel een wit bolletje met knakworst en mayo hoorAl was ik volgensmij nog wel kind toen ik dat voor het laatst at ja,
Ja, da's toch ehm... jammerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik een krantenwijk liep kreeg ik een keer bij de 'kerstronde' appels en een mandarijn.
Laatst zag ik op zondagmorgen om een uur of 10 een stel van die jochies van een jaar of 6 buiten rondlopen met een zak chips in hun jatten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja en dan kun je dus eigenlijk weinig meer geven. Zolang ze geen kilo's per dag wegwerken vind ik een klein peuterhandje prima.
Komt net een moeder voorbij met een zo'n kleine gup in de wandelwagen die heeft gewoon een grote zak chips vast he!!!!![]()
Snap ik nou niet.
Ik liep in een bejaardenhuis en kreeg ook altijd wel ergens fruit met kerst...... Zo jammer die kersenbonbons van de buurvrouw waren lekkerder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik een krantenwijk liep kreeg ik een keer bij de 'kerstronde' appels en een mandarijn.
Tjah op die manier kan je niks eten. Van appels krijg je ook kanker toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Manna is lekker, maar dat zit toch ook prrrropvol geur en kleur en smaakstoffen of weet ik veel wat?
En knakworsten worden door kinderen nou eenmaal lekker gevonden.
Dat vraag ik me ook altijd af. Bij van die ukkies in een wandelwagen twijfel ik er niet aan of het kind was gewoon vervelend in de winkel en krijgt dat als zoethoudertje. Nou dan pakte ik dus helemaal niets. (was erg leuk met kerst en twee jengelbengels in de winkelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laatst zag ik op zondagmorgen om een uur of 10 een stel van die jochies van een jaar of 6 buiten rondlopen met een zak chips in hun jatten.
Of die ouders dan nog liggen te slapen en die kids dat gewoon snaaien of dat ze dat gewoon daadwerkelijk gewoon mee naar buiten krijgen als ontbijt / lunch / tussendoortje?
Oh da's toch leuk zo'n kind wat zo snel blij is met iets. Alleen over die ouders wil ik niet eens nadenken geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt bij mij trouwens altijd een jochie van 10 ( dat jochie dat ik meehad naar die filmpremiere in Den Haag dit jaar ) en die krijgt thuis echt nooit fruit want dat is te duur. Ik maak hem altijd helemaal blij met een appel, mandarijntjes, of een lekkere smoothie , zelfs met een komkommer in partjes
Hier waren, toen Joel klein was, cornflakes chips en worteltjes en reepjes paprika waren snoep. Sneetje peperkoek en rijstewafels ging er altijd goed in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Bij van die ukkies in een wandelwagen twijfel ik er niet aan of het kind was gewoon vervelend in de winkel en krijgt dat als zoethoudertje. Nou dan pakte ik dus helemaal niets. (was erg leuk met kerst en twee jengelbengels in de winkel![]()
)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt bij mij trouwens altijd een jochie van 10 ( dat jochie dat ik meehad naar die filmpremiere in Den Haag dit jaar ) en die krijgt thuis echt nooit fruit want dat is te duur. Ik maak hem altijd helemaal blij met een appel, mandarijntjes, of een lekkere smoothie , zelfs met een komkommer in partjes
Ochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja heerlijk jochie is dat!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh da's toch leuk zo'n kind wat zo snel blij is met iets. Alleen over die ouders wil ik niet eens nadenken geloof ik.
Ja zo doe ik dat ook. Een van de twee houdt van hartig dus die pikt vaak de paprika van het aanrecht als ik aan het snijden ben (was leuk toen ik knoflook sneed doet hij noooooooit weer). De ander maak ik blij met ontbijtkoek of ontbijtgranen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier waren, toen Joel klein was, cornflakes chips en worteltjes en reepjes paprika waren snoep. Sneetje peperkoek en rijstewafels ging er altijd goed in.
Die ouders zitten beide in de schuldsanering en zijn uit elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh da's toch leuk zo'n kind wat zo snel blij is met iets. Alleen over die ouders wil ik niet eens nadenken geloof ik.
Tsssss voor nog geen 5 euro heb ik twee weken lang de fruitschaal vol liggen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ouders zitten beide in de schuldsanering en zijn uit elkaar.
Ze lopen zelf wel altijd op de nieuwste nikes en roken een pakje per dag maar ze eten wel de hele week patat en zo want dat kost niks he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |