Graagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:32 schreef Nonneke het volgende:
Zal ik de avond-zuster even voor je roepen Elisa ?![]()
[ afbeelding ]
Hiquote:
quote:
Ik moet morgen een project opleveren en een leverancier heeft er een potje van gemaakt. Toen moesten we het zelf gaan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Wat heb je afgemaakt dan?
Ja, ik vind hem tof!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, issie leuk?
Ze hadden bij de Bruna een chicklit van 745 pagina's (3 boeken in één) met de welluidende titels:
- Seks of solo
- Man man!
- Een man voor één nacht
Hoogstaand, dat zal je begrijpen!![]()
Maar wel heerlijk bad-leesvoer. Hoewel het nadeel is dat die 745 pagina's wat lastig vast te houden zijn in bad heb ik al gemerkt
Goh klinkt bijna als de bouw..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet morgen een project opleveren en een leverancier heeft er een potje van gemaakt. Toen moesten we het zelf gaan doen
Okay, dat is vervelend en zo en dan is het wel effe schelden en vloeken, maar toch heeft het ook wel wat om dat dan te laten lukken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet morgen een project opleveren en een leverancier heeft er een potje van gemaakt. Toen moesten we het zelf gaan doen
Chicklitsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem tof!
Hij gaat ook verder met de dokter relatie
A delectable blend nogal liefstquote:
Lekker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:00 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit trouwens aan de Columba Cream
Ow, absoluut. Maar het is wel topsport en ik merk dat dat best lastig is. Lastiger dan het 20 jaar geleden was. Maar goed; de eer is gered en ook het bedrag dat er onder de streep overblijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:58 schreef nokwanda het volgende:
Okay, dat is vervelend en zo en dan is het wel effe schelden en vloeken, maar toch heeft het ook wel wat om dat dan te laten lukken.
Ik denk dat het nu wel weer even rustig wordtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:13 schreef nokwanda het volgende:
En kun je nu na al die topsport een klein beetje rust nemen, of is een gewone werkweek dan relatieve rust?
Mmmm, dat lijkt me wel een lekker nachtmutsje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |