Lief dat je voor Greys opkomt, maar toch vind ik dat we het bij haar neer kunnen leggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja kijk ik zit ook ff te msnnen met die vriendin met die terminale hond
Dr is niet veel wat ie niet kanquote:
quote:
Ah nu moet ik denken aan V to the I to the Icky to the Pollartquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nu moet ik denken aan V to the I to the Icky to the Pollart
Tis trouwens V to the P to the Icky to the Ollardquote:
Nope!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Maes het volgende:
Oh-oh ken jij de kennel Estrella del Brite?
Mn moeder maakte dat vroeger wel eens ik kan me eigenlijk niet echt herinneren of ik dat echt lekker vond...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:33 schreef nokwanda het volgende:
Even terug naar het vorige topic
@oh-oh: ja, van die zelfgemaakte van aardappels en zetmel en dan koken tot ze glazig zijn. Die dus. Was erg lekker.
Mijn oma maakte het altijd als ik kwamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder maakte dat vroeger wel eens ik kan me eigenlijk niet echt herinneren of ik dat echt lekker vond...
Briljant filmpjequote:
Ja spannend hèquote:
tis ook nooit goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
hey Qwea wat ben je stil!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef Qwea het volgende:![]()
MM ligt met Baloe op zn matras ff te knuffelen, draait die stomme hond zich om en dondert van het matras af![]()
![]()
Ik heb op de laatste show alleen ff mijn fokster gesproken en Lissa van Casa del Lissa, verder ken ik al die mensen ook amper nog, tis al meer dan 9 jaar geleden dat ik voor het laatst een chihuahua kocht ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef Maes het volgende:
Ik heb ze ontmoet bij de hondenshow in Rotterdam. Ik vond ze erg aardig en de hondjes mooi. Ik ga informeren naar de lijnen.
Nee!quote:
Echt een dreun ookquote:
Ken je Little Brittain niet?quote:
Awwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom even mijn poesje(s) spammen
Merlijn en Kay
[ afbeelding ]
Kareltje
[ afbeelding ]
Bijoux![]()
[ afbeelding ]
Ooh dat is zo niet komisch. Ik zag het net op tv. Afschuwelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ken je Little Brittain niet?
Oh dat is zo komisch, ik heb alle dvd's en we gebruiken hier allemaal one liners uit die serie
Oh ik vond het in het begin echt stom, maar ineens ging de knop om en nu kan ik er echt keihard om lachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat is zo niet komisch. Ik zag het net op tv. Afschuwelijk
TE grappig is overdreven. Maar ik moest wel lachenquote:
http://www.your-request.n(...)rald-back-it-up.htmlquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
Iemand van wie weet van wie dit nr is waar dit in voorkomt?
"From the front to the middle from the back to the end "
ofzo.
Op SlamFM te horen
LB is gewoon echt leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
TE grappig is overdreven. Maar ik moest wel lachen
quote:
Ja was gezellig!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, ga je voor een Chidinges?![]()
Leuk hoor!!!
Ll![]()
Hebbie gezellig en lekker gegeten met je gezelschap?
Ooh, daar ben jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie veel plezier nog, maak het niet te bont (geen >200 posts)
Truste voor later!
Greys zou vanavond weinig online zijn, JJH is werken en Ll ligt in bed na te genieten van z'n Rijst met Groentenquote:
Trusten morrie!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef Morretje het volgende:
Ja, wat een verademing..![]()
Maar goed, ik ga ook wel weer off, heb niks zinnigs toe te voegen, en ga slapen..![]()
Jawel, maar die sporten vind ik niet leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Trusten Mor.
Qwea daar kan ik niks zinnigs over zeggen, het lijkt me niks als je straks amper tijd met MM door kan brengen omdat je wil voetballen. Kun je geen sport bedenken die wat vrijblijvender is?
Dawn of the death is op tv
Ja maar ik misschien nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ze hoeft pas om 14.00 morgen, ze zal zich voor die tijd hopenlijk nog wel melden?
Ooooooh zoquote:
Nou, die zal er misschien wel zijn, maar ik zit en in DH en in Drenthe. Dus dan is het nog niet haalbaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:07 schreef Ynske het volgende:
Qwea, is er geen trimteam? zo speel ik wel hockey maar geen competitie op t moment. dan kun je toch dit jaar lekker wat balletjes trappen
mehn wat is t koud buiten. 4 lagen aan en nog bibberend buiten als we even stil stonden. voel me nu ook helemaal brak, ben bang dat er een verkoudheid/griepje aan staat te komen.
door de week zit je toch alleen thuis bij jou? daar kun je dan toch door de week trainenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die zal er misschien wel zijn, maar ik zit en in DH en in Drenthe. Dus dan is het nog niet haalbaar
Ooh! das wel een goeie iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
door de week zit je toch alleen thuis bij jou? daar kun je dan toch door de week trainen
een trimteam doet meestal niets in t weekend, dus kun je dan lekker bij MM zijn
Oh Anne, we hebben dat het dochtertje van vrienden geleerd toen ze amper nog kon praten, zij maar kirren eh eh eeeeeeehquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ing!![]()
Ik ben trouwens ook Little Britain fan.
Yearrrr but no but yeah but no but...
En die Prime Minister en Sebastian.
En Anne! Erh erh erhhhhhh. Ik kan er uren naar kijken! (Ik doe het niet, maar ik kan het wel).
Ik ben er nogquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Iedereen slaapt al? Das balen; Ziggy lag net op mn laptop en nu heeft ze alle balken laten verdwijnen...
Dus de startbalk, maar ook de Firefox bovenbalk enzo.. Help
Ik was aan het werk. Voor het eerst bij den nieuwe baas.quote:
Maar zijn ze té hooggespannen of gewoon gezond hooggespannen? Wel leuk dat je lekkar an de slag kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:48 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Gisteravond bezoek en daarna![]()
Eerste werkdag was leuk, de verwachtingen zijn hooggespannen en ik heb al meteen wat crisismanagement (groot woord hoor) gedaan.
Nu zit ik sociaal 3 kwartier voordat ik weg moet al helemaal spic en span zodat de katten kunnen rennen. En uiteraard zit Satsu nu bij me op schooten Yoko en Naartjie liggen ook te relaxen. Kunnen ze ook in hun kamer doen, kan ik langer blijven ligen.
![]()
MB: hoe ist?![]()
Ynske: al meer foto's klaar? Ik word lastig gevallen door mijn vrienden.![]()
En nu ben ik weer weg, officiële eerste werkdag! Ik heb al een hoop overuren.
fijn dat je eerste dag tof wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:48 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Gisteravond bezoek en daarna![]()
Eerste werkdag was leuk, de verwachtingen zijn hooggespannen en ik heb al meteen wat crisismanagement (groot woord hoor) gedaan.
Nu zit ik sociaal 3 kwartier voordat ik weg moet al helemaal spic en span zodat de katten kunnen rennen. En uiteraard zit Satsu nu bij me op schooten Yoko en Naartjie liggen ook te relaxen. Kunnen ze ook in hun kamer doen, kan ik langer blijven ligen.
![]()
MB: hoe ist?![]()
Ynske: al meer foto's klaar? Ik word lastig gevallen door mijn vrienden.![]()
En nu ben ik weer weg, officiële eerste werkdag! Ik heb al een hoop overuren.
Dank jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Morning y'all![]()
MrSbtle ik heb gisteren je hele knijnendagboek gelezen, wat geniaal zeg
Mogge, weer thuiswerken vandaag?quote:
Nee sollicitatie in Eindhoven, da's dichter vanaf m'n werkquote:
Geloof het of niet, ik vind het ECHT spannend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:22 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen allen..
Dank voor de succeswensen voor vanmiddag...
Donequote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:44 schreef MrSubtle het volgende:
senesta / ElisaB: Dit topic zou eigenlijk nummer 235 moeten zijn ipv 225. Kun je 'm misschien even aanpassen?
Ik wens je niet alleen succes, maar vooral ook veel plezier en mooie harttonen (zo'n kleine stoomtreintje van binnen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:22 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen allen..
Dank voor de succeswensen voor vanmiddag...
Purrr en Mudhle. Maar Purrr kijkt bijna altijd evil op foto's en Mudhle is prachtig, maar niet fotogeniek. Jan maakt hier meestal de mooie foto's en die heeft hen nog niet op toffe standjes betrapt met de camera in zijn hand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, wat heb je toch heerlijke katten.![]()
Ik mis Purr nog en wie dan nog meer ook alweer?
Muizelquote:
Succes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee sollicitatie in Eindhoven, da's dichter vanaf m'n werk
Geen gele goedjes meer gevonden van je freggel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok wat een prachtige katten. Vooral die laatste
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh heerlijk Maes!
Zeg gaan jullie nu ineens sneller op zoek naar een pup?
Lief dat je er naar gevraagd. Niks meer gevonden nee, maar ik ben heel weinig thuis i.v.m. ziekte van mijn meneer maar dinsdag zagen ze er beiden heel gezond uit. Ze vinden het wel wat koud buiten en hangen veel binnen in de warmste kamer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen gele goedjes meer gevonden van je freggel?
Bijoux is prachtig. Ze heeft ook een ander soort vacht. Glanst als een bever, gemarmerd en heel fijntjes en zacht. Ik denk dat een van haar ouders langharig is van de een of andere soort. En dan die vreemde stand van haar ogen en de vorm ervan; die zie je normaal vooral bij kattensoorten in het wild of die zo dicht mogelijk bij wilde katten staan. Ze is alleen een beetje te dik. Maar ze eet niet meer dan de anderen en ze krijgen aanbevolen hoeveelheden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok wat een prachtige katten. Vooral die laatste
Die ziekte van je meneer, is dat iets heel ernstigs? Ik weet dat je nooit zo van de prive mededelingen bent online, maar hoe heftig moet ik me dat voorstellen? Sterktequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lief dat je er naar gevraagd. Niks meer gevonden nee, maar ik ben heel weinig thuis i.v.m. ziekte van mijn meneer maar dinsdag zagen ze er beiden heel gezond uit. Ze vinden het wel wat koud buiten en hangen veel binnen in de warmste kamer.
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik vind het ECHT spannend.
Ik zal hard aan je denken om 14.00
Dat kan nog niet zo vroeg toch? Ik dacht in elk geval dat ik misschien alleen een knipperlampje ga zien..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wens je niet alleen succes, maar vooral ook veel plezier en mooie harttonen (zo'n kleine stoomtreintje van binnen).
Ik weet het niet zeker, maar ik gun het je welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat kan nog niet zo vroeg toch? Ik dacht in elk geval dat ik misschien alleen een knipperlampje ga zien..
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik gun het je wel
Me too!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wens je niet alleen succes, maar vooral ook veel plezier en mooie harttonen (zo'n kleine stoomtreintje van binnen).
Ik PM je even.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ziekte van je meneer, is dat iets heel ernstigs? Ik weet dat je nooit zo van de prive mededelingen bent online, maar hoe heftig moet ik me dat voorstellen? Sterkte
Hai oh - oh,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Hey Draacje, hoe gaat ie daar?
Ik wil trouwens gaan bento-en geloof ik.
IEG wil ik een leuk bentobakje kopen
dat klinkt ook wel lekker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Texel was goed ja!
Bento-en dat is lunch in leuke bakjes en allemaal lekkere dingetjes
Oeh, koffie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:20 schreef Nonneke het volgende:
kopje koffie/thee ?
ik ben ook net wakker
Dat plaatje is al zo oud als de weg naar rome, maar ik moet er toch altijd nog om glimlachen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kopje blije koffie voor jou![]()
[ afbeelding ]
misschien zelfs ouder !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat plaatje is al zo oud als de weg naar rome, maar ik moet er toch altijd nog om glimlachen.
Rustig...quote:
Ben je morgen lekker vrij?quote:
Nee, maar wel rustig dagje denk (en hoop) ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je morgen lekker vrij?![]()
Ik niet
Kom je mij helpen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar wel rustig dagje denk (en hoop) ik
Mwah, momenteel niet. Ze hebben geprobeerd de beademing er af te halen, maar dat was niet zo'n succes. Haar nieren doen ook nog niet wat moet en ze is nog grotendeels verlamd. Tijd zal het leren. Tot dingen duidelijker zijn gaan we er gewoon maar elke dag heen.. Kom alleen nergens meer aan toe, liggen stapels papierwerk die moeten, moeten ergens even snel een nieuwe mobiel voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rustig...
Maar hoe ist bij jullie? Gaat je schoonmoeder nog steeds voor uit?
wat mis ik?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:11 schreef Qwea het volgende:
ik laat mij dus noooooooit opereren in Emmen
ik zie jou ook niet snel een maagverkleining laten doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ziekenhuis_emmen.xml
Zou wel willen, maar op dit moment hebben we een erg klein team en beperkt aantal vrije dagen over. We maken al dagen van 7 ipv 8 uur. Maar jah... zo gauw we kunnen nemen we een dag vrij!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat worden jullie lekker geleefd dan zo...en als je zeker weet dat alles weer goed komt blijf je denk ik makkelijker een avondje thuis dan in jullie situatie.
Een dagje vrij nemen van werk geen optie?![]()
Sterkte met de situatie iig.
Thx MB, jullie ook nog sterkte, want dat zullen jullie komende de tijd ook nog wel kunnen gebruiken denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef MissBliss het volgende:
Pfoe bigbird, dat klinkt zwaarHeel veel sterkte! Voor jullie, maar vooral voor schoonmama.
Nou, het gaat om het principe. En die ene vrouw had een simpele operatie en daar hebben ze gewoon narcose middel gebruikt waarvoor ze waar allergisch was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie jou ook niet snel een maagverkleining laten doen
Tinnitus deeltje 3quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sterkte voor MB en bigbird![]()
Mor! Bijna!
Qwea hoe is het nu met die piep? Ik kon laatst het topic daarover in LIF niet meer terug vinden.
Wat wil helpen bij mensen die niet tegen stilte kunnen is bv een radio tussen de zenders in op ruis zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die ja, dank je.
Acceptatie is wel de key hierin geloof ik. Ik herinner me nog een Henk figuur in de andere delen...
Zou toch mooi zijn als ze er ooit nog iets op weten te verzinnen.
Een vriend van mij heeft het. Intelligente jongen, goede studie gedaan maar werkt nu als monteur in een pretpark omdat hij gek wordt van de piep in een stil kantoor. In het pretpark is altijd lawaai.
Gelukkig dat die sis weer weg getrokken is!
Die 1ste die ik poste op die stenen? Ik ga maar weer een doek laten maken denk ikquote:
haraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys![]()
Weet je eigenlijk al van wie die kadootjes waren???
Thank joe!quote:
Hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys![]()
Weet je eigenlijk al van wie die kadootjes waren???
Oh dat heb ik dan gemist, was zeker dinsdagavond dat ze dat riep?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Ja! Van Hara! Dat riep ze hier in de topics.
Lief he?![]()
Jups, Lelystad, Almere, Rotterdam, Lelystadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Q, wat een enige foto's van die dikke
Bigbird, jeetje meid, wat een heftige periode. Jullie rennen en rijden echt van hot naar her he?
Sterkte!
Ik moet er ook bijna altijd van snotterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
Kunnen ze bij dat programma Hello Goodbye niet eens wat blijere muziekjes gebruiken?
Ben net thuis, zit nu al te snotteren
Ik ook hoor, elke dag weer, alleen niet elke dag de hele dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Pfft.... alweer thuis![]()
![]()
Sommige mensen zetten zich in voor de economie van dit land![]()
Dat laatste kan ik me wel voorstellen inderdaad. Maar je zult wel op je tandvlees lopen inmiddels.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jups, Lelystad, Almere, Rotterdam, Lelystad(En tussendoor dan shoppings enzo.) Ach jah, het moet en is hopelijk maar tijdelijk. We doen zijn ouders er een hoop plezier mee en mijn mannetje heeft zo meer rust dan hele week thuis blijven en niets doen.
Zodra er een lip begint te trillen van die mensen op Schiphol voor de camera en er een mooi muziekje komt, jank ik gewoon meequote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet er ook bijna altijd van snotteren
Had ik vroeger ook bij Het spijt me en All you need is love
Ik had visite, dus ik keek maar met een half oog (vandaar dat ik het nu echt goed kijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat laatste verhaal gisteren van Hello Goodbye![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
Zodra er een lip begint te trillen van die mensen op Schiphol voor de camera en er een mooi muziekje komt, jank ik gewoon mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee, een vader die er stond met het hondje van zijn dochter.Oh god, dat komt nog dus. Nu is het verhaal van dat Australische meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd heb ik ook een man met een hondje gezien gisteravond (een grijzig wollig hondje) maar daar hoorde ik het verhaal niet bij. Dat komt zo dus. Tissues paraat!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Heb jij dat ook?quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodra er een lip begint te trillen van die mensen op Schiphol voor de camera en er een mooi muziekje komt, jank ik gewoon mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag jij dan twee keer bij hetzelfde bedrijf stage lopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
hmm, probeer een mail te versturen naar 3 ( ja, echt, 3meer fatsoenlijke bedrijven zijn er namelijk niet) bedrijven voor stage. Ik kom alleen niet zo ver
MM moet maar es eem kieken. En als niet wil ist mooi jammer, dan ga ik in januari wel mooi weer bij mn oude stage bedrijf stage lopen
ooh breek me de bek niet open over woningbouw/woningstichting. Hoe vaak ik die lui wel niet helemaal naar de klere heb gescholden omdat ze te incompetent zijn om wat te snappen/na te komen... godsklere heyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
Ik wilde graag dat de woningbouw eens even naar mijn ketel kwam kijken, dus ik bel de woningbouw. Dame aan de andere kant van de lijn vraagt waar ik woon en ziet in het systeem dat bij mij in de straat het ketelonderhoud door Breman uit Genemuiden word gedaan.
"Prima, maken jullie een afspraak?"
Nee, hoor dat mag u zelf doen, ik heb het nummer wel voor u.
Ik bel Breman, ook daar willen ze weer m'n postcode en huisnummer weten, om er vervolgens achter te komen dat ik niet in het systeem sta. ik word nog even met een collega doorverbonden, maar die kan mij niets wijzer maken.
Ik dus weer terugbellen naar de woningstichting. Dezelfde dame aan de lijn die dan opeens ziet dat de ketel nog onder garantie valt, en ik daarom de installateur moet hebben die hem toendertijd opgehangen heeft. Assies, hier uit Zwolle.
Ik bel dus Assies met de mededeling dat ik bij hun moet zijn voor de controle van mijn ketel. Wederom de postcode en huisnummer () en daar sta ik zowaar in het systeem. Controle willen ze wel komen uitvoeren (
), maar meneer voegt wel toe dat controle niet onder de garantie valt. "Wat euh ???" Ik word wederom doorverbonden met een leidinggevende maar die kan mij niks nieuws vertellen. Ze willen wel komen controleren, maar daar ga ik wel een rekening van krijgen. Ik zeg "Dat is niet de bedoeling
." Hij kon er verder ook niks anders van maken, en ik zei dat ik dan wel wéér de woningbouw zou bellen.
Afijn. De derde keer de woningbouw aan de lijn en daar snappen ze het nu ook niet meer.Ze gaan het uitzoeken en nemen morgen weer contact met me op.
Niet te snel opgeven Qquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
hmm, probeer een mail te versturen naar 3 ( ja, echt, 3meer fatsoenlijke bedrijven zijn er namelijk niet) bedrijven voor stage. Ik kom alleen niet zo ver
MM moet maar es eem kieken. En als niet wil ist mooi jammer, dan ga ik in januari wel mooi weer bij mn oude stage bedrijf stage lopen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kloteverhaal dit zeg, je had gelijk DML![]()
Ik vind die vader wel heel 'nuchter' overkomen, maar iedereen gaat er anders mee om natuurlijk.
En daar is het treurig muziekje...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou, ik liep daar dus ergens in maart ofzo stage. Toen kreeg ik erge rugklachten en moest ik stoppen. Toen zou ik na de zomervakantie verder gaan (1 sept) maar die kloothummels waren dat vergeten en hadden alles al volgeplannedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag jij dan twee keer bij hetzelfde bedrijf stage lopen?
Ja, of MM maakt hemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te snel opgeven Q
Als het niet gaat, als je te afgeleid bent om een goede mail te sturen (ik heb je vaak genoeg goede mails zien maken) dan leg je het even aan de kant en doe je het strakjes of morgen, wanneer je het wel op een rijtje in je hoofd hebt wat je wilt zeggen en vragen.
[..]
Nee, foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of MM maakt hemscheelt mij ook weer
Da's inderdaad lekker dichtbij. En je hebt die stage niet afgerond dus? En als ze zo fijn zijn waarom ga je dan nog op zoek naar wat anders?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik liep daar dus ergens in maart ofzo stage. Toen kreeg ik erge rugklachten en moest ik stoppen. Toen zou ik na de zomervakantie verder gaan (1 sept) maar die kloothummels waren dat vergeten en hadden alles al volgeplanned
Dus nu is er pas weer plek in Januari.
Maar het was echt een fijn bedrijf
En met de trein 10 min van mn huis af, en 10 min lopen.
Dan ben ik natuurlijk gestoord als ik een half u en 15 min lopen voor een ander stage bedrijf ga
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, foei![]()
Zelf proberen! Kom op! *Schop onder bevallige bips geeft*
Omdat ik daar pas in januari weer kan beginnen... en ik klaar ben met school. Houdt dus in dat ik 2 maand en een beetje niks doe.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's inderdaad lekker dichtbij. En je hebt die stage niet afgerond dus? En als ze zo fijn zijn waarom ga je dan nog op zoek naar wat anders?
Jup. Klopt helemaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qwea die stage heb je toch nodig om je opleiding af te ronden of niet?
Als je dat nu gelijk kan doen ben je dus ook sneller klaar toch?
Maar hoe zit dat dan met inkomen, stufi en zo tot die tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Klopt helemaal.
Maar ik wil wel stage lopen bij een bedrijf wat ik echt leuk vindt.
En ik ga natuulk geen stage lopen bij een bedrijf wat in totaal 1u reizen is van deur tot deur, terwijl ik nou nog geen half u kwijt ben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Bink lui? Hoe kom je erbij![]()
[ afbeelding ]
Het is van Bink een kunstje van de laatste maandquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Bil en Chic liggen ook altijd zo, alle kussens van mn bank zijn gedeukt
Stufi blijft bij mijn weten gewoon doorlopen. Ik sta immers nog steeds gewoon ingeschreven bij school.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met inkomen, stufi en zo tot die tijd?
Naja, je kan in die twee maanden anders ook gewoon gaan werken dan toch en dan nog ff die stage dr achteraan gooien?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is van Bink een kunstje van de laatste maandZuchtend over de leuning hangen, naar buiten starend en woest blaffend als er een hond voorbij komt. En dan met die kont op de kussens hangen. Maar nu ontdekte ze dat het ook zó kan
Ik wil ook een hoekbank! heb je stof of leer met je honden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij mij liggen ze echt al zo sinds ik die hoekbank heb.
En Chico die is in de zomer psies dezelfde kleur als de kussens en die zie ik dan nooit liggen en dan kun je roepen tot je een ons weegt maar dan reageert ie helemaal niet
Nou dan zoek je toch gewoon ff een baantje en dan ga je toch gewoon in januari die leuke stage afmaken? Dan zou ik echt geen moeite doen voor een andere plek hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stufi blijft bij mijn weten gewoon doorlopen. Ik sta immers nog steeds gewoon ingeschreven bij school.
Ik heb een stoffen, en daar passen psies twee 1 persoonshoeslakens op, en de hoezen van alle kussens zijn wasbaar, dat gaat allemaal heel vaak in de was!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoekbank! heb je stof of leer met je honden?
Nou, misschien klink ik nou heel stom enzo hoor.. maar een baantje voor inkomsten heb ik niet nodig. Die heb ik wel namelijk. Zou me wel tof lijken om in die 2 maanden vrijwillig bij het asiel ofzo te gaan werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan zoek je toch gewoon ff een baantje en dan ga je toch gewoon in januari die leuke stage afmaken? Dan zou ik echt geen moeite doen voor een andere plek hoor
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef nieslief het volgende:
Heuy Help Hoe zat het ook al weer met stoofpeertjes?
Aah okequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een stoffen, en daar passen psies twee 1 persoonshoeslakens op, en de hoezen van alle kussens zijn wasbaar, dat gaat allemaal heel vaak in de was!
Ennu ist over?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto van de bank zoeken...
Ik moest ff Chico een hele harde knal verkopen, imbeciel lijkt wel seniel of zo, zit ineens elke middag heel hard en lollig te blaffen hier in de keuken.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he
Dat was het suiker wijn en kaneel.....Dank.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Fles rode wijn, halve fles water. 10 a 15 eetlepels suiker, kaneel, en 2,5 tot 3u laten prutten.
Recepten voor stoofperen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef nieslief het volgende:
Heuy Help Hoe zat het ook al weer met stoofpeertjes?
Je zegt het altijd zo 'bruut'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto van de bank zoeken...
Ik moest ff Chico een hele harde knal verkopen, imbeciel lijkt wel seniel of zo, zit ineens elke middag heel hard en lollig te blaffen hier in de keuken.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he
Geen dankquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat was het suiker wijn en kaneel.....Dank.
Oei die is onder de indruk......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu heel stil ( en boos ) in zijn mand ja.
Maar ik ben bozer
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu heel stil ( en boos ) in zijn mand ja.
Maar ik ben bozer
Die tweede, dog perspective.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
Trouwens... greys
[ afbeelding ]
Deze vond ik ook tof
[ afbeelding ]
Ja stoer hequote:
Juk. Steeltjes aan peertjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Leuk Q!
Nies, laat je wel de steeltjes aan je peren?
Nope ik heb twee bengels die vinden het dan veeels te leuk om met de pitjes te kloten. En mams heeft niet zo'n zin in plisieagentje spelen vandaag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Leuk Q!
Nies, laat je wel de steeltjes aan je peren?
Jummie ik ren zo weer naar de pan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
Nies, om je peertjes nog wat smaakvoller te maken kan je ook nog denken aan wat citroensap, kruidnageltjes, laurierblaadje.
Ja ook hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MrSubtle het volgende:
'Chatter laat vaak geslachtsdeel zien'
als je dat gaat doen dan kom ik hier niet meer chatten hoor JJH
Da's toeval!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Greys is online en het gaat meteen hard
Nou ik maak met mijn spiegelreflex niet echt veel mooiere foto's dan dat hoorquote:
Wie wat? Waarom ik?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zei hoiquote:
Bang dat je harem overstapt naar JJH?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MrSubtle het volgende:
Jij was gisteren toch al boos op mijquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Bang dat je harem overstapt naar JJH?![]()
SUPER!quote:
Boos?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij was gisteren toch al boos op mijik denk, op dat lopende succes maar even doorgaan
Oh ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Boos?![]()
Het was maar een geintje, toch?
Ik hoef geen harem, ik heb Cat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bang dat je harem overstapt naar JJH?![]()
Nog half uurtje
edit ;quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Bij de onderste foto lijkt je horizon naar de randen af te lopen. Klopt dat?
Verder leuk idee!
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ik maak met mijn spiegelreflex niet echt veel mooiere foto's dan dat hoor
Wat een timing.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog steeds een foto van de hele bank aan het zoeken...
Kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Billy was daar net iets ouder dan een half jaar en sinds dat moment issie doodsbang voor die teef, nu nog steeds![]()
Uhm Greys, ik was ook ff bruut tegen Chico hoor, schijnbaar had ie t ff nodig, want hij is nu wel braaf stil.
Tis al zn tweede pak rammel deze week.
Mss heeft ie zn hele leven bij mij 5 pakken rammel gehad.
Meneer is lastig.
quote:
Jaaaa fotograferen is heerlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
( En je hebt ook nog een spiegelreflex)
Ja he, helaas niet mijn foto, want ik heb geen spiegelreflexquote:
auwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog steeds een foto van de hele bank aan het zoeken...
Kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Billy was daar net iets ouder dan een half jaar en sinds dat moment issie doodsbang voor die teef, nu nog steeds![]()
Uhm Greys, ik was ook ff bruut tegen Chico hoor, schijnbaar had ie t ff nodig, want hij is nu wel braaf stil.
Tis al zn tweede pak rammel deze week.
Mss heeft ie zn hele leven bij mij 5 pakken rammel gehad.
Meneer is lastig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Zou Morrie blij en gerustgesteld zijn?
*duimt*
Nou ik bedoel meer qua scherpte... de foto wordt qua compositie niet mooier als je een duurdere camera hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? MB en RE en Ynske wel.
Denk dat je er iig ook wat feeling voor moet hebben.
Spiegelreflexen zijn alleen zo tering duur
Echt TE grappig gewoon, want hijs echt voor geen een hond bang maar voor Gogo dus ineens sinds dat bewuste moment wel.quote:
quote:
quote:
Ik vond deze zelfs nog wat onscherp omdat hij verkleind is. Ware grote issie NOG scherperquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer qua scherpte... de foto wordt qua compositie niet mooier als je een duurdere camera hebt. Maar misschien zijn je foto's ook wel erg verkleind en daarom scherper dan in werkelijkheid op volledige grootte, dat kan ik niet beoordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |