Muizelquote:
Succes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee sollicitatie in Eindhoven, da's dichter vanaf m'n werk
Geen gele goedjes meer gevonden van je freggel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok wat een prachtige katten. Vooral die laatste
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh heerlijk Maes!
Zeg gaan jullie nu ineens sneller op zoek naar een pup?
Lief dat je er naar gevraagd. Niks meer gevonden nee, maar ik ben heel weinig thuis i.v.m. ziekte van mijn meneer maar dinsdag zagen ze er beiden heel gezond uit. Ze vinden het wel wat koud buiten en hangen veel binnen in de warmste kamer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen gele goedjes meer gevonden van je freggel?
Bijoux is prachtig. Ze heeft ook een ander soort vacht. Glanst als een bever, gemarmerd en heel fijntjes en zacht. Ik denk dat een van haar ouders langharig is van de een of andere soort. En dan die vreemde stand van haar ogen en de vorm ervan; die zie je normaal vooral bij kattensoorten in het wild of die zo dicht mogelijk bij wilde katten staan. Ze is alleen een beetje te dik. Maar ze eet niet meer dan de anderen en ze krijgen aanbevolen hoeveelheden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok wat een prachtige katten. Vooral die laatste
Die ziekte van je meneer, is dat iets heel ernstigs? Ik weet dat je nooit zo van de prive mededelingen bent online, maar hoe heftig moet ik me dat voorstellen? Sterktequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lief dat je er naar gevraagd. Niks meer gevonden nee, maar ik ben heel weinig thuis i.v.m. ziekte van mijn meneer maar dinsdag zagen ze er beiden heel gezond uit. Ze vinden het wel wat koud buiten en hangen veel binnen in de warmste kamer.
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik vind het ECHT spannend.
Ik zal hard aan je denken om 14.00
Dat kan nog niet zo vroeg toch? Ik dacht in elk geval dat ik misschien alleen een knipperlampje ga zien..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wens je niet alleen succes, maar vooral ook veel plezier en mooie harttonen (zo'n kleine stoomtreintje van binnen).
Ik weet het niet zeker, maar ik gun het je welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat kan nog niet zo vroeg toch? Ik dacht in elk geval dat ik misschien alleen een knipperlampje ga zien..
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik gun het je wel
Me too!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wens je niet alleen succes, maar vooral ook veel plezier en mooie harttonen (zo'n kleine stoomtreintje van binnen).
Ik PM je even.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ziekte van je meneer, is dat iets heel ernstigs? Ik weet dat je nooit zo van de prive mededelingen bent online, maar hoe heftig moet ik me dat voorstellen? Sterkte
Hai oh - oh,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Hey Draacje, hoe gaat ie daar?
Ik wil trouwens gaan bento-en geloof ik.
IEG wil ik een leuk bentobakje kopen
dat klinkt ook wel lekker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Texel was goed ja!
Bento-en dat is lunch in leuke bakjes en allemaal lekkere dingetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |