Maar zijn ze té hooggespannen of gewoon gezond hooggespannen? Wel leuk dat je lekkar an de slag kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:48 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Gisteravond bezoek en daarna![]()
Eerste werkdag was leuk, de verwachtingen zijn hooggespannen en ik heb al meteen wat crisismanagement (groot woord hoor) gedaan.
Nu zit ik sociaal 3 kwartier voordat ik weg moet al helemaal spic en span zodat de katten kunnen rennen. En uiteraard zit Satsu nu bij me op schooten Yoko en Naartjie liggen ook te relaxen. Kunnen ze ook in hun kamer doen, kan ik langer blijven ligen.
![]()
MB: hoe ist?![]()
Ynske: al meer foto's klaar? Ik word lastig gevallen door mijn vrienden.![]()
En nu ben ik weer weg, officiële eerste werkdag! Ik heb al een hoop overuren.
fijn dat je eerste dag tof wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:48 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Gisteravond bezoek en daarna![]()
Eerste werkdag was leuk, de verwachtingen zijn hooggespannen en ik heb al meteen wat crisismanagement (groot woord hoor) gedaan.
Nu zit ik sociaal 3 kwartier voordat ik weg moet al helemaal spic en span zodat de katten kunnen rennen. En uiteraard zit Satsu nu bij me op schooten Yoko en Naartjie liggen ook te relaxen. Kunnen ze ook in hun kamer doen, kan ik langer blijven ligen.
![]()
MB: hoe ist?![]()
Ynske: al meer foto's klaar? Ik word lastig gevallen door mijn vrienden.![]()
En nu ben ik weer weg, officiële eerste werkdag! Ik heb al een hoop overuren.
Dank jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Morning y'all![]()
MrSbtle ik heb gisteren je hele knijnendagboek gelezen, wat geniaal zeg
Mogge, weer thuiswerken vandaag?quote:
Nee sollicitatie in Eindhoven, da's dichter vanaf m'n werkquote:
Geloof het of niet, ik vind het ECHT spannend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:22 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen allen..
Dank voor de succeswensen voor vanmiddag...
Donequote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:44 schreef MrSubtle het volgende:
senesta / ElisaB: Dit topic zou eigenlijk nummer 235 moeten zijn ipv 225. Kun je 'm misschien even aanpassen?
Ik wens je niet alleen succes, maar vooral ook veel plezier en mooie harttonen (zo'n kleine stoomtreintje van binnen).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:22 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen allen..
Dank voor de succeswensen voor vanmiddag...
Purrr en Mudhle. Maar Purrr kijkt bijna altijd evil op foto's en Mudhle is prachtig, maar niet fotogeniek. Jan maakt hier meestal de mooie foto's en die heeft hen nog niet op toffe standjes betrapt met de camera in zijn hand.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, wat heb je toch heerlijke katten.![]()
Ik mis Purr nog en wie dan nog meer ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |