Lief dat je voor Greys opkomt, maar toch vind ik dat we het bij haar neer kunnen leggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja kijk ik zit ook ff te msnnen met die vriendin met die terminale hond
Dr is niet veel wat ie niet kanquote:
quote:
Ah nu moet ik denken aan V to the I to the Icky to the Pollartquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nu moet ik denken aan V to the I to the Icky to the Pollart
Tis trouwens V to the P to the Icky to the Ollardquote:
Nope!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Maes het volgende:
Oh-oh ken jij de kennel Estrella del Brite?
Mn moeder maakte dat vroeger wel eens ik kan me eigenlijk niet echt herinneren of ik dat echt lekker vond...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:33 schreef nokwanda het volgende:
Even terug naar het vorige topic
@oh-oh: ja, van die zelfgemaakte van aardappels en zetmel en dan koken tot ze glazig zijn. Die dus. Was erg lekker.
Mijn oma maakte het altijd als ik kwamquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder maakte dat vroeger wel eens ik kan me eigenlijk niet echt herinneren of ik dat echt lekker vond...
Briljant filmpjequote:
Ja spannend hèquote:
tis ook nooit goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
hey Qwea wat ben je stil!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef Qwea het volgende:![]()
MM ligt met Baloe op zn matras ff te knuffelen, draait die stomme hond zich om en dondert van het matras af![]()
![]()
Ik heb op de laatste show alleen ff mijn fokster gesproken en Lissa van Casa del Lissa, verder ken ik al die mensen ook amper nog, tis al meer dan 9 jaar geleden dat ik voor het laatst een chihuahua kocht ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef Maes het volgende:
Ik heb ze ontmoet bij de hondenshow in Rotterdam. Ik vond ze erg aardig en de hondjes mooi. Ik ga informeren naar de lijnen.
Nee!quote:
Echt een dreun ookquote:
Ken je Little Brittain niet?quote:
Awwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom even mijn poesje(s) spammen
Merlijn en Kay
[ afbeelding ]
Kareltje
[ afbeelding ]
Bijoux![]()
[ afbeelding ]
Ooh dat is zo niet komisch. Ik zag het net op tv. Afschuwelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ken je Little Brittain niet?
Oh dat is zo komisch, ik heb alle dvd's en we gebruiken hier allemaal one liners uit die serie
Oh ik vond het in het begin echt stom, maar ineens ging de knop om en nu kan ik er echt keihard om lachen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat is zo niet komisch. Ik zag het net op tv. Afschuwelijk
TE grappig is overdreven. Maar ik moest wel lachenquote:
http://www.your-request.n(...)rald-back-it-up.htmlquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
Iemand van wie weet van wie dit nr is waar dit in voorkomt?
"From the front to the middle from the back to the end "
ofzo.
Op SlamFM te horen
LB is gewoon echt leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
TE grappig is overdreven. Maar ik moest wel lachen
quote:
Ja was gezellig!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, ga je voor een Chidinges?![]()
Leuk hoor!!!
Ll![]()
Hebbie gezellig en lekker gegeten met je gezelschap?
Ooh, daar ben jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie veel plezier nog, maak het niet te bont (geen >200 posts)
Truste voor later!
Greys zou vanavond weinig online zijn, JJH is werken en Ll ligt in bed na te genieten van z'n Rijst met Groentenquote:
Trusten morrie!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef Morretje het volgende:
Ja, wat een verademing..![]()
Maar goed, ik ga ook wel weer off, heb niks zinnigs toe te voegen, en ga slapen..![]()
Jawel, maar die sporten vind ik niet leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Trusten Mor.
Qwea daar kan ik niks zinnigs over zeggen, het lijkt me niks als je straks amper tijd met MM door kan brengen omdat je wil voetballen. Kun je geen sport bedenken die wat vrijblijvender is?
Dawn of the death is op tv
Ja maar ik misschien nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ze hoeft pas om 14.00 morgen, ze zal zich voor die tijd hopenlijk nog wel melden?
Ooooooh zoquote:
Nou, die zal er misschien wel zijn, maar ik zit en in DH en in Drenthe. Dus dan is het nog niet haalbaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:07 schreef Ynske het volgende:
Qwea, is er geen trimteam? zo speel ik wel hockey maar geen competitie op t moment. dan kun je toch dit jaar lekker wat balletjes trappen
mehn wat is t koud buiten. 4 lagen aan en nog bibberend buiten als we even stil stonden. voel me nu ook helemaal brak, ben bang dat er een verkoudheid/griepje aan staat te komen.
door de week zit je toch alleen thuis bij jou? daar kun je dan toch door de week trainenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die zal er misschien wel zijn, maar ik zit en in DH en in Drenthe. Dus dan is het nog niet haalbaar
Ooh! das wel een goeie iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
door de week zit je toch alleen thuis bij jou? daar kun je dan toch door de week trainen
een trimteam doet meestal niets in t weekend, dus kun je dan lekker bij MM zijn
Oh Anne, we hebben dat het dochtertje van vrienden geleerd toen ze amper nog kon praten, zij maar kirren eh eh eeeeeeehquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ing!![]()
Ik ben trouwens ook Little Britain fan.
Yearrrr but no but yeah but no but...
En die Prime Minister en Sebastian.
En Anne! Erh erh erhhhhhh. Ik kan er uren naar kijken! (Ik doe het niet, maar ik kan het wel).
Ik ben er nogquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Iedereen slaapt al? Das balen; Ziggy lag net op mn laptop en nu heeft ze alle balken laten verdwijnen...
Dus de startbalk, maar ook de Firefox bovenbalk enzo.. Help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |