Trouwens, ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik wil wel erg erg erg erg erg graag weer voetballen. Vroeger ook gedaan. Ik had zelfs betaald kunnen voetballen omdat ik gescout/gevraagd ben. Toen kreeg ik wat met mn ex, en heb ik voetbal aan de kant gezet omdat ik in de weekeinden bij hem wilde zijn.
Eeuwige domheid natuurlijk, maar weet dat maar is vooraf

Maar het jeukt nog steeds ontzettend. Ik zou niks lievers weer doen dan mn schoenen weer aan doen, en weer heerlijk het veld op gaan. Ik vond het echt geweldig. Enige nadeel is dat ik MM grotendeels enkel in de weekenden zie. Hij bij mij, of wat vaker ik bij hem.
Ik kan dus niet in de weekenden wedstrijden voetballen. En eigenlijk wil ik me dan niet voor een club inzetten. Aangezien dat gewoon IMHO geen teamverband is op die manier.
Maar ik mis het zo

Nu heb ik zitten denken van "joh. Over een jaartje woon je hier bij MM en dan kun je bij alkmaar amateur voetbal gaan spelen" alkmaar is de enige in de buurt met een dames team... maar met die scheringa affaire is het a ) de vraag of AZ er nog zal zijn, en B ) hoe ik het zou vinden bij een andere club. Ik ben nogal van "wat een boer niet kent eet ie niet" ook met mensen. Als ik ze niet ken vindt ik ze per defenitie NIET leuk. Later wel, maar de stap om te gaan is dan zo groot.
Kortom ik weet het niet. Enige wat ik weet is dat ik het ontzettend mis