Recepten voor stoofperen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef nieslief het volgende:
Heuy Help Hoe zat het ook al weer met stoofpeertjes?
Je zegt het altijd zo 'bruut'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto van de bank zoeken...
Ik moest ff Chico een hele harde knal verkopen, imbeciel lijkt wel seniel of zo, zit ineens elke middag heel hard en lollig te blaffen hier in de keuken.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he
Geen dankquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat was het suiker wijn en kaneel.....Dank.
Oei die is onder de indruk......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu heel stil ( en boos ) in zijn mand ja.
Maar ik ben bozer
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt nu heel stil ( en boos ) in zijn mand ja.
Maar ik ben bozer
Die tweede, dog perspective.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
Trouwens... greys
[ afbeelding ]
Deze vond ik ook tof
[ afbeelding ]
Ja stoer hequote:
Juk. Steeltjes aan peertjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Leuk Q!
Nies, laat je wel de steeltjes aan je peren?
Nope ik heb twee bengels die vinden het dan veeels te leuk om met de pitjes te kloten. En mams heeft niet zo'n zin in plisieagentje spelen vandaag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Leuk Q!
Nies, laat je wel de steeltjes aan je peren?
Jummie ik ren zo weer naar de pan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
Nies, om je peertjes nog wat smaakvoller te maken kan je ook nog denken aan wat citroensap, kruidnageltjes, laurierblaadje.
Ja ook hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MrSubtle het volgende:
'Chatter laat vaak geslachtsdeel zien'
als je dat gaat doen dan kom ik hier niet meer chatten hoor JJH
Da's toeval!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Greys is online en het gaat meteen hard
Nou ik maak met mijn spiegelreflex niet echt veel mooiere foto's dan dat hoorquote:
Wie wat? Waarom ik?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zei hoiquote:
Bang dat je harem overstapt naar JJH?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef MrSubtle het volgende:
Jij was gisteren toch al boos op mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |