Nee, foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of MM maakt hemscheelt mij ook weer
Da's inderdaad lekker dichtbij. En je hebt die stage niet afgerond dus? En als ze zo fijn zijn waarom ga je dan nog op zoek naar wat anders?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik liep daar dus ergens in maart ofzo stage. Toen kreeg ik erge rugklachten en moest ik stoppen. Toen zou ik na de zomervakantie verder gaan (1 sept) maar die kloothummels waren dat vergeten en hadden alles al volgeplanned
Dus nu is er pas weer plek in Januari.
Maar het was echt een fijn bedrijf
En met de trein 10 min van mn huis af, en 10 min lopen.
Dan ben ik natuurlijk gestoord als ik een half u en 15 min lopen voor een ander stage bedrijf ga
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, foei![]()
Zelf proberen! Kom op! *Schop onder bevallige bips geeft*
Omdat ik daar pas in januari weer kan beginnen... en ik klaar ben met school. Houdt dus in dat ik 2 maand en een beetje niks doe.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's inderdaad lekker dichtbij. En je hebt die stage niet afgerond dus? En als ze zo fijn zijn waarom ga je dan nog op zoek naar wat anders?
Jup. Klopt helemaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qwea die stage heb je toch nodig om je opleiding af te ronden of niet?
Als je dat nu gelijk kan doen ben je dus ook sneller klaar toch?
Maar hoe zit dat dan met inkomen, stufi en zo tot die tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Klopt helemaal.
Maar ik wil wel stage lopen bij een bedrijf wat ik echt leuk vindt.
En ik ga natuulk geen stage lopen bij een bedrijf wat in totaal 1u reizen is van deur tot deur, terwijl ik nou nog geen half u kwijt ben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Bink lui? Hoe kom je erbij![]()
[ afbeelding ]
Het is van Bink een kunstje van de laatste maandquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Bil en Chic liggen ook altijd zo, alle kussens van mn bank zijn gedeukt
Stufi blijft bij mijn weten gewoon doorlopen. Ik sta immers nog steeds gewoon ingeschreven bij school.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met inkomen, stufi en zo tot die tijd?
Naja, je kan in die twee maanden anders ook gewoon gaan werken dan toch en dan nog ff die stage dr achteraan gooien?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is van Bink een kunstje van de laatste maandZuchtend over de leuning hangen, naar buiten starend en woest blaffend als er een hond voorbij komt. En dan met die kont op de kussens hangen. Maar nu ontdekte ze dat het ook zó kan
Ik wil ook een hoekbank! heb je stof of leer met je honden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij mij liggen ze echt al zo sinds ik die hoekbank heb.
En Chico die is in de zomer psies dezelfde kleur als de kussens en die zie ik dan nooit liggen en dan kun je roepen tot je een ons weegt maar dan reageert ie helemaal niet
Nou dan zoek je toch gewoon ff een baantje en dan ga je toch gewoon in januari die leuke stage afmaken? Dan zou ik echt geen moeite doen voor een andere plek hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stufi blijft bij mijn weten gewoon doorlopen. Ik sta immers nog steeds gewoon ingeschreven bij school.
Ik heb een stoffen, en daar passen psies twee 1 persoonshoeslakens op, en de hoezen van alle kussens zijn wasbaar, dat gaat allemaal heel vaak in de was!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook een hoekbank! heb je stof of leer met je honden?
Nou, misschien klink ik nou heel stom enzo hoor.. maar een baantje voor inkomsten heb ik niet nodig. Die heb ik wel namelijk. Zou me wel tof lijken om in die 2 maanden vrijwillig bij het asiel ofzo te gaan werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan zoek je toch gewoon ff een baantje en dan ga je toch gewoon in januari die leuke stage afmaken? Dan zou ik echt geen moeite doen voor een andere plek hoor
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef nieslief het volgende:
Heuy Help Hoe zat het ook al weer met stoofpeertjes?
Aah okequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een stoffen, en daar passen psies twee 1 persoonshoeslakens op, en de hoezen van alle kussens zijn wasbaar, dat gaat allemaal heel vaak in de was!
Ennu ist over?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto van de bank zoeken...
Ik moest ff Chico een hele harde knal verkopen, imbeciel lijkt wel seniel of zo, zit ineens elke middag heel hard en lollig te blaffen hier in de keuken.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling he
Dat was het suiker wijn en kaneel.....Dank.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Fles rode wijn, halve fles water. 10 a 15 eetlepels suiker, kaneel, en 2,5 tot 3u laten prutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |